Blok - muNE-B1 - muNE povinne voliteľné predmety |
min. 16 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
FiF.KGNŠ/A-mNE-105/15/15 |
Vybrané diela modernej nemeckej literatúry 1 - M. Szabó |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KGNŠ/A-mNE-107/15/15 |
Vybrané diela modernej rakúskej literatúry 1 - J. Tancer |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KGNŠ/mUNE-007-1/15 |
Frazeológia - M. Šajánková |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KGNŠ/A-mpSV-024/15 |
Nórsky jazyk 3 - C. Hauglund |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KGNŠ/mNE-2111/17 |
Vybrané aspekty z lexikológie - M. Šajánková |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KGNŠ/A-mNE-108/15/15 |
Vybrané diela modernej rakúskej literatúry 2 - J. Tancer |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KGNŠ/A-mNE-106/15/15 |
Vybrané diela modernej nemeckej literatúry 2 - M. Szabó |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KGNŠ/m-NE-556/17 |
Moderná švajčiarska literatúra - M. Szabó |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KGNŠ/mUNE-014-1/15 |
Vybrané diela staršej nemeckej literatúry - E. Mayerová |
L |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KGNŠ/A-mpSV-025/15 |
Nórsky jazyk 4 - C. Hauglund |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KGNŠ/bNE-950/21 |
Viacjazyčnosť, jazykové práva, identita - J. Tancer, A. Schwarzbacher |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KGNŠ/bNE-951/21 |
Zabudnutí literáti habsburskej monarchie - J. Tancer, I. Zolcerová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KGNŠ/mNE-352/20 |
Ako učiť nemčinu - M. Šajánková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
Blok - muAN-PV - Povinne voliteľné predmety / Anglický jazyk a literatúra UAP |
min. 18 kreditov |
Študent musí získať min. 18 kreditov z povinne voliteľných predmetov. (Poznámka: Povinnosť získať min. 3 kredity za každý z 3 tematických blokov Jazyk a
lingvistika (AN)/Didaktika (AN)/Literatúra a kultúra (AN) sa od AR 2020/21 ruší paušálne
pre celý Mgr. stupeň.)
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
FiF.KAA/A-muAN-206/19 |
Americké divadlo a spoločnosť - A. Smiešková |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KAA/A-muAN-431/20 |
Americký Juh - J. Pecina |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KAA/A-muAN-066/12 |
Mimoškolská odborná činnosť 1 - I. Lacko, L. Grauzľová |
1, 2/Z |
2I
|
H
|
3 |
|
FiF.KAA/A-muAN-103/15 |
Neologizácia anglickej lexiky - M. Hroteková |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KAA/A-muAN-067/12 |
Mimoškolská odborná činnosť 2 - I. Lacko, L. Grauzľová |
1, 2/L |
2I
|
H
|
3 |
|
FiF.KAA/A-muAN-306/15 |
Metodické prístupy k výučbe písomného prejavu - L. Steyne |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KAA/A-muAN-305/15 |
Metodické prístupy k výučbe ústneho jazykového prejavu - L. Steyne, E. Reid |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KAA/A-muAN-206/15 |
Americké divadlo a spoločnosť - I. Lacko |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KAA/A-muAN-431/18 |
Americký Juh - J. Pecina |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KAA/A-mpAN-220/19 |
Vybrané kapitoly z americkej histórie a filmu - A. Smiešková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KAA/A-muAN-204/15 |
Experiment v románe - M. Gazdík |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KAA/A-mpAN-400/18 |
Jazyk a prezentačné zručnosti - I. Lacko, L. Grauzľová, J. Pecina, A. Smiešková, K. Brziaková, M. Gazdík |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KAA/A-buAN-109/18 |
Základy prekladu z angličtiny pre učiteľov - I. Poláček |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KAA/A-buAN-409/18 |
Základy tlmočenia pre učiteľov - L. Podlucká |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KAA/A-muAN-103/15 |
Neologizácia anglickej lexiky - M. Hroteková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KAA/A-buAN-220/17 |
Globálne problémy vo vzdelávaní - I. Lacko, E. Reid |
1, 2/L |
1P + 1S
|
H
|
3 |
|
FiF.KAA/A-muAN-107/15 |
Lingvokultúrne aspekty diskurzu - J. Lonek |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KAA/A-muAN-212/15 |
Ženy a ich postavenie v spoločnosti v 18. a 19. storočí - K. Brziaková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KAA/A-muAN-110/15 |
Angličtina na špecifické účely - I. Poláček, L. Steyne |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KAA/A-muAN-213/15 |
Filmové adaptácie literárnych diel - K. Brziaková |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KAA/A-muAN-113/16 |
Sémantika - D. Lančarič |
1, 2/Z |
1P + 1S
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KAA/A-mpAN-108/15 |
Lexikológia a lexikografia - A. Böhmerová |
1, 2/L |
1P + 1S
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KAA/A-muAN-207/15 |
Súčasná literatúra a kultúra pôvodných obyvateľov Severnej Ameriky - L. Grauzľová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KAA/A-muAN-208/15 |
Černošské literatúry a kultúry Kanady - L. Grauzľová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KAA/A-muAN-214/15 |
Osobnosti, udalosti a systém Veľkej Británie - J. Lonek |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KAA/A-mpAN-306/17 |
Odborná terminológia - I. Poláček |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KAA/A-buAN-112/15 |
Dejiny anglického jazyka - A. Böhmerová |
1, 2/L |
1P + 1S
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KAA/A-muAN-304/15 |
Metodické prístupy k výučbe gramatiky a slovnej zásoby - L. Steyne |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KAA/A-muAN-307/15 |
Inovatívne výučby a e-learning vo výučbe angličtiny - E. Tandlichová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KAA/A-muAN-215/15 |
Umelecká kultúra Austrálie a Nového Zélandu - J. Barrer |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KAA/A-buAN-215/17 |
Harlemská renesancia - J. Van Dover |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KAA/A-muAN-106/15 |
Sociolingvistika - B. Borošová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
Blok - muSZ-B2 - Seminár k diplomovej práci |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
FiF.KAA/A-muAN-592/15 |
Seminár k diplomovej práci - J. Barrer, A. Böhmerová, B. Borošová, K. Brziaková, M. Gazdík, M. Huttová, I. Lacko, J. Lonek, J. Miškovičová, L. Grauzľová, F. Pál, L. Paulínyová, I. Poláček, P. Šveda, D. Lančarič, J. Pecina, A. Smiešková, M. Kabát |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
FiF.KE/A-muES-592/15 |
Seminár k diplomovej práci - FiF.KE, vedúci diplomovej práce |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
FiF.KFDF/A-muFI-592/15 |
Seminár k diplomovej práci - FiF.KFDF, vedúci diplomovej práce |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
FiF.KGNŠ/A-muNE-592/15 |
Seminár k diplomovej práci - FiF.KGNŠ, vedúci diplomovej práce |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
FiF.KMJL/A-muMA-592/15 |
Seminár k diplomovej práci - FiF.KMJL, vedúci diplomovej práce |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
FiF.KSJ/A-muSL-350/00 |
Seminár k diplomovej práci - A. Bohunická, J. Dolník, G. Múcsková, K. Muziková, O. Orgoňová, Z. Popovičová Sedláčková, M. Kazharnovich, K. Piatková, P. Bartalošová, M. Horváth |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
FiF.KPg/A-muPE-592/15 |
Seminár k diplomovej práci - FiF.KPg, vedúci diplomovej práce |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
FiF.KVD/A-muHI-592/15 |
Seminár k diplomovej práci - FiF.KVD, vedúci diplomovej práce |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - muSZ-B3 - Pedagogické praxe |
min. 10 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
FiF.KE/A-muES-590/15 |
Pedagogická prax z estetickej výchovy 2 - V. Bartková |
1/L |
2tX
|
H
|
2 |
|
FiF.KE/A-muES-591/15 |
Pedagogická prax z estetickej výchovy 3 - V. Bartková |
2/Z |
3tX
|
H
|
3 |
|
FiF.KFDF/A-muFI-590/15 |
Pedagogická prax z filozofie 2 - M. Chabada |
1/L |
2tX
|
H
|
2 |
|
FiF.KFDF/A-muFI-591/15 |
Pedagogická prax z filozofie 3 - M. Chabada |
2/Z |
3tX
|
H
|
3 |
|
FiF.KGNŠ/A-muNE-590/15 |
Pedagogická prax z nemeckého jazyka a literatúry 2 - M. Šajánková |
1/L |
2tX
|
H
|
2 |
|
FiF.KGNŠ/A-muNE-591/15 |
Pedagogická prax z nemeckého jazyka a literatúry 3 - M. Šajánková |
2/Z |
3tX
|
H
|
3 |
|
FiF.KMJL/A-muMA-590/15 |
Pedagogická prax z maďarského jazyka a literatúry 2 - A. Dušíková |
1/L |
2tX
|
H
|
2 |
|
FiF.KMJL/A-muMA-591/15 |
Pedagogická prax z maďarského jazyka a literatúry 3 - A. Dušíková |
2/Z |
3tX
|
H
|
3 |
|
FiF.KPg/A-muPE-590/15 |
Pedagogická prax z pedagogiky 2 - J. Medveďová |
1/L |
2tX
|
H
|
2 |
|
FiF.KPg/A-muPE-591/15 |
Pedagogická prax z pedagogiky 3 - J. Medveďová |
2/Z |
3tX
|
H
|
3 |
|
FiF.KSJ/A-muSL-590/15 |
Pedagogická prax zo slovenského jazyka a literatúry 2 - K. Muziková |
1/L |
2tX
|
H
|
2 |
|
FiF.KSLLV/A-muSZ-591/15 |
Pedagogická prax zo slovenského jazyka a literatúry 3 - K. Muziková, M. Masaryk |
2/Z |
3tX
|
H
|
3 |
|
FiF.KVD/A-muHI-590/15 |
Pedagogická prax z histórie 2 - V. Kratochvíl |
1/L |
2tX
|
H
|
2 |
|
FiF.KVD/A-muHI-591/15 |
Pedagogická prax z histórie 3 - V. Kratochvíl |
2/Z |
3tX
|
H
|
3 |
|
FiF.KAA/A-muAN-590/15 |
Pedagogická prax z anglického jazyka a literatúry 2 - L. Steyne |
1/L |
2tX
|
H
|
2 |
|
FiF.KAA/A-muAN-591/15 |
Pedagogická prax z anglického jazyka a literatúry 3 - L. Steyne |
2/Z |
3tX
|
H
|
3 |
|
PriF.KDPP/N-mUXX-104/15 |
Pedagogická prax 2 (B) - E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, M. Prokša, K. Pavličková, H. Žarnovičan, A. Drozdíková, M. Fuchs, M. Križanová |
1/L |
80X
|
H
|
2 |
|
PriF.KDPP/N-mUXX-114/15 |
Pedagogická prax 3 (B) - E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, M. Prokša, A. Drozdíková, H. Žarnovičan, M. Fuchs |
2/Z |
120X
|
H
|
3 |
|
Blok - muSZ-B1 - Povinne voliteľné predmety spoločného základu |
min. 4 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem. |
Rozsah a forma |
Spôsob ukončenia |
Kredity |
Aktuál- nosť |
FiF.KPg/A-muSZ-120/00 |
Alternatívne školy - J. Medveďová |
2/Z |
1P + 1S
|
H
|
2 |
|
FiF.KPg/A-muSZ-129/17 |
Vybrané problémy zo sociálnej pedagogiky v škole - S. Ťupeková Dončevová |
2/Z |
1P + 1S
|
H
|
3 |
|
FiF.KPg/A-muSZ-130/17 |
Učiteľ v spolupráci rodiny a školy - M. Potočarová |
1/L |
1P + 1S
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KJ/A-moCJ-101/12 |
Tvorivé písanie pre učiteľov 1 - V. Eliašová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KJ/A-moCJ-102/13 |
Tvorivé písanie pre učiteľov 2 - V. Eliašová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KPs/A-muSZ-123/00 |
Utváranie vzorov a ideálov súčasnej mládeže - Z. Rijáková |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
FiF.KPs/A-muSZ-127/00 |
Individuálna psychológia pre učiteľov - D. Čechová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
FiF.KPs/A-muSZ-128/00 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov - G. Herényiová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
FiF.KPs/A-muSZ-202/15 |
Zážitková práca učiteľa s triedou - L. Sabová |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
FiF.KS/A-AmoSO-22/15 |
Sociológia detstva a mladosti - G. Lubelcová |
1, 2/L |
1P + 1S
|
H
|
4 |
|
FiF.KPA/A-moPE-054/19 |
Práca triedneho učiteľa - M. Droščák |
1, 2/L |
1S
|
H
|
2 |
|
|