Blok - mUmBI - povinné predmety |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PriF.KDPP/N-mUBI-101/15 |
Didaktika biológie 1 - E. Čipková |
1/Z |
2P + 2S
|
H
|
4 |
|
PriF.KDPP/N-mUBI-103/15 |
Didaktika školských pokusov z biológie 1 - M. Fuchs |
1/Z |
3C
|
H
|
3 |
|
PriF.KGe/N-mUBI-032/15 |
Základy genetiky - E. Gálová, K. Procházková, K. Reichwalderová, Ľ. Holubová, I. Ďurovcová, J. Fabová |
1/Z |
2C + 2P
|
H
|
4 |
|
PriF.KAn/N-mUBI-027/15 |
Biológia človeka - R. Beňuš, M. Dörnhöferová, P. Švábová |
1/L |
2C + 2P
|
H
|
4 |
|
PriF.KDPP/N-mUBI-102/15 |
Didaktika biológie 2 - E. Čipková |
1/L |
1P + 2S
|
H
|
3 |
|
PriF.KDPP/N-mUBI-104/15 |
Didaktika školských pokusov z biológie 2 - M. Fuchs |
1/L |
3C
|
H
|
3 |
|
PriF.KZ/N-mUBI-030/15 |
Základy ekosozológie - Ľ. Kocian, M. Kúdela, Z. Országhová |
1/L |
2P
|
H
|
2 |
|
PriF.KAn/N-mUBI-032/15 |
Antropológia pre pedagógov - R. Beňuš, S. Bodoriková, M. Dörnhöferová, P. Švábová, L. Vorobeľová |
2/Z |
1C + 1P
|
H
|
2 |
|
PriF.KDPP/N-mUBI-105/15 |
Vyučovanie biológie s podporou digitálnych technológií - H. Mázorová, T. Nagy, S. Nagyová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PriF.KDPP/N-mUXX-119/15 |
Diplomová práca 1 - B. Brestenská, E. Čipková, A. Drozdíková, Z. Haláková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, T. Nagy, S. Nagyová, M. Prokša, A. Ševčovičová, E. Gálová, M. Mečiarová, J. Chrappová, J. Tatiersky, S. Kubalová, Z. Országhová, I. Ružek, K. Danielová, Š. Zolcer, P. Ikhardt, D. Gurňák, J. Ciceková, R. Cákoci |
2/Z |
4S
|
H
|
4 |
|
PriF.KEk/N-mUBI-030/15 |
Základy ontogenézy a evolúcie - V. Kováč |
2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
PriF.KDPP/N-mUXX-120/15 |
Diplomová práca 2 - B. Brestenská, E. Čipková, A. Drozdíková, Z. Haláková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, T. Nagy, S. Nagyová, M. Prokša, A. Ševčovičová, E. Gálová, M. Mečiarová, J. Chrappová, J. Tatiersky, S. Kubalová, Z. Országhová, I. Ružek, K. Danielová, Š. Zolcer, P. Ikhardt, D. Gurňák, J. Ciceková, R. Cákoci |
2/L |
6S
|
H
|
6 |
|
PriF.KGe/N-mUBI-033/15 |
Biologické dôsledky účinku faktorov vonkajšieho prostredia - E. Gálová |
2/L |
2P
|
H
|
2 |
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 18 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/M-VUZde001/15 |
Pedagogická diagnostika - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde002/15 |
Metodológia pedagogického výskumu - L. Koldeová, D. Kostrub |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde003/15 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík |
1, 2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde005/15 |
Pedagogická prax 2 (A) - I. Kolečáni Lenčová, L. Sokolová, E. Tóblová, D. Valachová, K. Hankerová, A. Bocková, E. Faithová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, K. Minarovičová, Z. Humayová |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
(B)prax2* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PdF.KPg/M-VUZde006/15 |
Pedagogická prax 2 (B) - I. Kolečáni Lenčová, E. Tóblová, D. Valachová, K. Hankerová, A. Bocková, E. Faithová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, K. Minarovičová |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde001/15 |
Pedagogická diagnostika - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde002/15 |
Metodológia pedagogického výskumu - L. Koldeová, D. Kostrub |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde003/15 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík |
1, 2/L |
2P
|
H
|
2 |
|
(B)prax2* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PriF.KDPP/N-mUXX-104/15 |
Pedagogická prax 2 (B) - B. Brestenská, E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, S. Nagyová, M. Prokša, K. Pavličková, H. Žarnovičan, A. Drozdíková, M. Fuchs |
1/L |
80X
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde004/15 |
Seminár k diplomovej práci - E. Mistrík, J. Šrank, P. Gergel, D. Valachová, P. Makyna, D. Kostrub, B. Šramová, R. Bojničanová, B. Gómez-Pablos Calvo, M. Malovecký, M. Medveczká, T. Palágyi, R. Štrbáková, Z. Tóth, Z. Valentovičová, M. Hottmar |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
(B)prax3* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PriF.KDPP/N-mUXX-114/15 |
Pedagogická prax 3 (B) - B. Brestenská, E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, S. Nagyová, M. Prokša, A. Drozdíková, H. Žarnovičan, M. Fuchs |
2/Z |
120X
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/M-VUZde004/15 |
Seminár k diplomovej práci - E. Mistrík, J. Šrank, P. Gergel, D. Valachová, P. Makyna, D. Kostrub, B. Šramová, R. Bojničanová, B. Gómez-Pablos Calvo, M. Malovecký, M. Medveczká, T. Palágyi, R. Štrbáková, Z. Tóth, Z. Valentovičová, M. Hottmar |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde007/15 |
Pedagogická prax 3 (A) - I. Kolečáni Lenčová, L. Sokolová, E. Tóblová, A. Bocková, K. Hankerová, Ľ. Horváthová, D. Valachová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, Z. Humayová, K. Minarovičová, H. Juhász Muchová |
2/L |
3tX
|
H
|
3 |
|
(B)prax3* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PdF.KPg/M-VUZde008/15 |
Pedagogická prax 3 (B) - I. Kolečáni Lenčová, E. Tóblová, K. Hankerová, A. Bocková, Ľ. Horváthová, D. Valachová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, K. Minarovičová, M. Jurík, H. Juhász Muchová |
2/L |
3tX
|
H
|
3 |
|
Označenie A pri praxiach platí pre jednu odborovú špecializáciu v kombinácii, označenie
B pre druhú (podľa skratky študijného programu). *Len študenti medzifakultného Učiteľstva biológie si zapisujú Pedagogickú prax 2 (B)
a 3 (B) s kódom na PriF UK. Pedagogická prax 2 z obidvoch špecializácií (A,B) sa realizuje spravidla v druhom
semestri. Koná sa súbežne s výučbou na príslušnej fakulte v termínoch určených harmonogramom
akademického roka. Predchádza jej úvodné inštruktážne sústredenie študentov s didaktikom
danej špecializácie. Pedagogická prax 3 z obidvoch špecializácií (A, B) sa spravidla realizuje v treťom
semestri v termínoch určených harmonogramom akademického roka. Predchádza jej úvodné
inštruktážne sústredenie študentov s didaktikom danej špecializácie. Konkrétnu formu
a termíny realizácie praxí stanovujú a organizačne zabezpečujú didaktici katedier.
|
|
Blok - VYT-1516 - platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
min. 26 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KVV/M-VU-de001/15 |
Teória a filozofia vizuálneho umenia - Ľ. Moza, M. Kvasnicová |
1/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KVV/M-VU-de003/15 |
Maliarska tvorba - X. Bergerová, N. Okolicsányiová |
1/Z |
3PS
|
S
|
3 |
|
PdF.KVV/M-VU-de004/15 |
Sochárske koncepty - A. Drahoš, Ľ. Purdeš |
1/Z |
3PS
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/M-VU-de002/20 |
Súčasné vizuálne umenie - Ľ. Moza, J. Leikert, M. Kvasnicová |
1/L |
3PS
|
S
|
3 |
|
PdF.KVV/M-VU-de006/15 |
Grafika, ilustrácia - M. Činovský |
1/L |
3PS
|
S
|
3 |
|
PdF.KVV/M-VU-de007/15 |
Výtvarná pedagogika 1 - D. Valachová |
1/L |
2PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KVV/M-VU-de005/15 |
Intermédiá - P. Breier |
2/Z |
3PS
|
S
|
3 |
|
PdF.KVV/M-VU-de008/20 |
Výtvarná pedagogika 2 - D. Valachová |
2/Z |
2PS
|
S
|
3 |
|
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 4 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/M-VUZde010/15 |
Pedeutológia - P. Plavčan |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogika - J. Strakoš, M. Vážanský |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde012/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 - PdF.KPg |
1, 2/Z |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde013/15 |
Aktivizujúce edukačné metódy - E. Tóblová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde014/15 |
Integratívna/inkluzívna pedagogika - J. Miškolci |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde015/15 |
Tvorba a hodnotenie učebníc - PdF.KPg |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde016/15 |
Religionistika - M. Zaviš, M. Bizoň |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde017/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 - M. Lemešová |
1, 2/Z |
24sS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde018/15 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - L. Sokolová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde019/15 |
Poruchy detského vývinu - V. Andreánska |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde020/15 |
Poruchy učenia a správania - M. Hacaj |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde010/15 |
Pedeutológia - P. Plavčan |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogika - J. Strakoš, M. Vážanský |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde012/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 - PdF.KPg |
1, 2/L |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde013/15 |
Aktivizujúce edukačné metódy - E. Tóblová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde014/15 |
Integratívna/inkluzívna pedagogika - J. Miškolci |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde015/15 |
Tvorba a hodnotenie učebníc - PdF.KPg |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde016/15 |
Religionistika - M. Zaviš, M. Bizoň |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde017/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 - M. Lemešová |
1, 2/L |
24sS
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde018/15 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - L. Sokolová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde019/15 |
Poruchy detského vývinu - V. Andreánska |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde020/15 |
Poruchy učenia a správania - M. Hacaj |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - VYT-1516 - platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
min. 10 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KVV/M-VU-de011/15 |
Arteterapia - J. Šicková |
1, 2/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
PdF.KVV/M-VU-de014/15 |
Súčasné podoby maľby - X. Bergerová |
1, 2/Z |
3CS
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/M-VU-de015/15 |
Objekt a šperk - A. Drahoš |
1, 2/Z |
3CS
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/M-VU-de017/15 |
Vizuálna komunikácia - A. Sládek |
1, 2/Z |
3CS
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/M-VU-de012/15 |
Súčasné umenie v strednej Európe - M. Kvasnicová |
1/L |
3S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KVV/M-VU-de016/15 |
Grafické presahy - M. Činovský |
1/L |
3CS
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KVV/M-VU-de017/15 |
Vizuálna komunikácia - A. Sládek |
1/L |
3CS
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KVV/M-VU-de018/15 |
Digitálny obraz - A. Sládek |
1/L |
3PS
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/M-VU-de020/15 |
Tvorivé laboratórium v krajine - A. Sládek, N. Okolicsányiová |
1/L |
39sSu
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/M-VU-de013/20 |
Výtvarné projekty - I. Dejová, M. Kmeť |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KVV/M-VU-de016/15 |
Grafické presahy - M. Činovský |
2/Z |
3CS
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KVV/M-VU-de019/15 |
Intermediálna tvorba - P. Breier |
2/L |
3CS
|
H
|
3 |
|
|
Blok - mUmBI - výberové predmety - Biológia |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PriF.KAn/N-mBAN-101/15 |
Ekológia človeka - R. Beňuš, V. Černý |
1/Z |
2P
|
H
|
3 |
|
PriF.KAn/N-mUBI-031/15 |
Biológia reprodukčného a postreprodukčného veku - L. Vorobeľová, V. Candráková Čerňanová |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PriF.KBo/N-mBBG-121/15 |
Huby Slovenska - S. Jančovičová |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PriF.KEk/N-mBEK-101/15 |
Demekológia - P. Beracko, T. Derka |
1/Z |
2P
|
H
|
3 |
|
PriF.KŽFE/N-mBFE-105/15 |
Princípy behaviorálnych procesov - L. Kršková |
1/Z |
2P
|
H
|
3 |
|
PriF.KAn/N-mBAN-106/15 |
Etnická antropológia - R. Beňuš, V. Černý |
1/L |
2P
|
H
|
3 |
|
PriF.KBo/N-mBBG-109/15 |
Prehľad vegetácie Slovenska - K. Mičieta, J. Miškovic, S. Kubalová |
1/L |
2P
|
H
|
3 |
|
PriF.KEk/N-mBEK-109/15 |
Základy aplikovanej ekológie - T. Derka, S. Nuhlíčková, P. Littera |
1/L |
2P
|
H
|
3 |
|
PriF.KEk/N-mBEK-114/15 |
Exkurzia ekosystémy Zeme - T. Derka |
1/L |
4tE
|
H
|
4 |
|
PriF.KAn/N-mBAN-117/15 |
Klinická antropológia - E. Neščáková, V. Černý |
2/Z |
2P
|
H
|
3 |
|
PriF.KEk/N-mBEK-117/15 |
Hydrozoogeografia a ekológia sladkovodných živočíchov - T. Derka |
2/Z |
2P
|
H
|
3 |
|
PriF.KEk/N-mBEK-119/15 |
Biologické invázie - K. Slovák Švolíková, E. Záhorská |
2/Z |
2P
|
H
|
3 |
|
PriF.KEk/N-mBEK-120/15 |
Behaviorálna ekológia - T. Derka, Z. Hiadlovská |
2/Z |
2P
|
H
|
3 |
|
PriF.KŽFE/N-mBFE-101/15 |
Fyziológia správania živočíchov - Ľ. Košťál |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PriF.KAn/N-mBAN-124/15 |
Športová antropológia - E. Neščáková |
2/L |
2P
|
H
|
3 |
|
Blok - mUmBI - Výberové predmety - Geológia |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PriF.GÚ/N-mGCH-041/15 |
Environmentálna analytická geochémia - M. Bujdoš, I. Hagarová, P. Matúš, M. Urík, M. Miglierini, E. Duborská, M. Kolenčík, L. Nemček, M. Šebesta |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PriF.GÚ/N-mGCH-043/15 |
Vybrané kapitoly z environmentálnej analytickej geochémie - M. Bujdoš, I. Hagarová, P. Matúš, M. Miglierini, M. Urík, E. Duborská, M. Kolenčík, L. Nemček, M. Šebesta |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PriF.GÚ/N-mGXX-004/15 |
Prírodné organické látky - M. Urík, E. Duborská, M. Šebesta, P. Littera |
1, 2/Z |
3S
|
H
|
3 |
|
PriF.GÚ/N-mGXX-005/15 |
Krajina a biodiverzita - P. Littera, M. Urík, M. Šebesta |
1, 2/Z |
1C + 3S
|
H
|
4 |
|
PriF.GÚ/N-mGXX-006/15 |
Analytická geochémia - M. Bujdoš, I. Hagarová, L. Nemček, P. Matúš, M. Miglierini, M. Urík, E. Duborská, M. Kolenčík, M. Šebesta |
1, 2/Z |
2C + 2S
|
H
|
4 |
|
PriF.GÚ/N-mUBI-100/15 |
Geomikrobiológia - M. Kolenčík, P. Mikušová, M. Urík, J. Krajčovič, E. Duborská, M. Šebesta |
1/Z |
1C + 2P
|
H
|
4 |
|
PriF.GÚ/N-mUGL-013/15 |
Základy laboratórnej geológie - M. Bujdoš, I. Hagarová, P. Matúš, M. Urík, L. Nemček, E. Duborská, M. Kolenčík, M. Miglierini, M. Šebesta |
1/Z |
2C + 2S
|
H
|
4 |
|
PriF.GÚ/N-mGXX-003/15 |
Fyzikálno-chemická charakterizácia biologických a geologických materiálov - M. Bujdoš, I. Hagarová, L. Nemček, P. Matúš, M. Miglierini, M. Urík, E. Duborská, M. Kolenčík, M. Šebesta |
1/L |
2C + 2S
|
H
|
4 |
|
PriF.KGP/N-mGPA-116/17 |
Speleológia 2 - A. Lačný |
1/L |
2C + 1P
|
H
|
4 |
|
PriF.GÚ/N-mGXX-007/15 |
Biologické úpravnícke metódy v geológii - M. Kolenčík, P. Mikušová, M. Urík, E. Duborská, M. Šebesta |
2/Z |
3S
|
H
|
3 |
|
Blok - VYT-1516 - platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KVV/M-VU-de021/15 |
Vizuálne umenie v praxi - Ľ. Moza |
1, 2/Z |
26sE
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KVV/M-VU-de029/20 |
Tvorba vizuálnych prezentácii - D. Valachová, M. Kmeť |
1/Z |
10sZ
|
H
|
2 |
|
PdF.KVV/M-VU-de021/15 |
Vizuálne umenie v praxi - Ľ. Moza |
1/L |
26sE
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KVV/M-VU-de022/15 |
Maliarske presahy - X. Bergerová, N. Okolicsányiová |
1/L |
3CS
|
H
|
2 |
|
PdF.KVV/M-VU-de023/15 |
Keramická tvorba - A. Drahoš |
1/L |
3CS
|
H
|
2 |
|
PdF.KVV/M-VU-de026/15 |
Fotografické stratégie - P. Breier |
1/L |
3CS
|
H
|
2 |
|
PdF.KVV/M-VU-de027/15 |
Význam výtvarných materiálov a médií v arteterapii - PdF.KVV |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KVV/M-VU-de029/20 |
Tvorba vizuálnych prezentácii - D. Valachová, M. Kmeť |
1/L |
10sZ
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KVV/M-VU-de024/15 |
Digitálna ilustrácia - A. Sládek |
2/Z |
3CS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KVV/M-VU-de025/15 |
Grafický experiment - M. Činovský |
2/Z |
3CS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KVV/M-VU-de028/15 |
Reflexívny pedagogický seminár - PdF.KVV |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KVV/M-VU-de030/20 |
Digitálne technológie pre školu - D. Valachová, M. Kmeť |
2/Z |
10sZ
|
H
|
2 |
|
PdF.KVV/M-VU-de031/20 |
Školský web - D. Valachová, M. Kmeť |
2/Z |
10sZ
|
H
|
2 |
|
PdF.KVV/M-VU-de030/20 |
Digitálne technológie pre školu - D. Valachová, M. Kmeť |
2/L |
10sZ
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KVV/M-VU-de031/20 |
Školský web - D. Valachová, M. Kmeť |
2/L |
10sZ
|
H
|
2 |
!
|
|