Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 18 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/M-VUZde001/15 |
Pedagogická diagnostika - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde002/15 |
Metodológia pedagogického výskumu - L. Koldeová, D. Kostrub |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde003/15 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík |
1, 2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde005/15 |
Pedagogická prax 2 (A) - I. Kolečáni Lenčová, L. Sokolová, E. Tóblová, D. Valachová, K. Hankerová, A. Bocková, E. Faithová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, K. Minarovičová, Z. Humayová |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
(B)prax2* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PdF.KPg/M-VUZde006/15 |
Pedagogická prax 2 (B) - I. Kolečáni Lenčová, E. Tóblová, D. Valachová, K. Hankerová, A. Bocková, E. Faithová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, K. Minarovičová |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde001/15 |
Pedagogická diagnostika - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde002/15 |
Metodológia pedagogického výskumu - L. Koldeová, D. Kostrub |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde003/15 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík |
1, 2/L |
2P
|
H
|
2 |
|
(B)prax2* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PriF.KDPP/N-mUXX-104/15 |
Pedagogická prax 2 (B) - B. Brestenská, E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, S. Nagyová, M. Prokša, K. Pavličková, H. Žarnovičan, A. Drozdíková, M. Fuchs |
1/L |
80X
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde004/15 |
Seminár k diplomovej práci - E. Mistrík, J. Šrank, P. Gergel, D. Valachová, P. Makyna, D. Kostrub, B. Šramová, R. Bojničanová, B. Gómez-Pablos Calvo, M. Malovecký, M. Medveczká, T. Palágyi, R. Štrbáková, Z. Tóth, Z. Valentovičová, M. Hottmar |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
(B)prax3* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PriF.KDPP/N-mUXX-114/15 |
Pedagogická prax 3 (B) - B. Brestenská, E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, S. Nagyová, M. Prokša, A. Drozdíková, H. Žarnovičan, M. Fuchs |
2/Z |
120X
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/M-VUZde004/15 |
Seminár k diplomovej práci - E. Mistrík, J. Šrank, P. Gergel, D. Valachová, P. Makyna, D. Kostrub, B. Šramová, R. Bojničanová, B. Gómez-Pablos Calvo, M. Malovecký, M. Medveczká, T. Palágyi, R. Štrbáková, Z. Tóth, Z. Valentovičová, M. Hottmar |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde007/15 |
Pedagogická prax 3 (A) - I. Kolečáni Lenčová, L. Sokolová, E. Tóblová, A. Bocková, K. Hankerová, Ľ. Horváthová, D. Valachová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, Z. Humayová, K. Minarovičová, H. Juhász Muchová |
2/L |
3tX
|
H
|
3 |
|
(B)prax3* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PdF.KPg/M-VUZde008/15 |
Pedagogická prax 3 (B) - I. Kolečáni Lenčová, E. Tóblová, K. Hankerová, A. Bocková, Ľ. Horváthová, D. Valachová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, K. Minarovičová, M. Jurík, H. Juhász Muchová |
2/L |
3tX
|
H
|
3 |
|
Označenie A pri praxiach platí pre jednu odborovú špecializáciu v kombinácii, označenie
B pre druhú (podľa skratky študijného programu). *Len študenti medzifakultného Učiteľstva biológie si zapisujú Pedagogickú prax 2 (B)
a 3 (B) s kódom na PriF UK. Pedagogická prax 2 z obidvoch špecializácií (A,B) sa realizuje spravidla v druhom
semestri. Koná sa súbežne s výučbou na príslušnej fakulte v termínoch určených harmonogramom
akademického roka. Predchádza jej úvodné inštruktážne sústredenie študentov s didaktikom
danej špecializácie. Pedagogická prax 3 z obidvoch špecializácií (A, B) sa spravidla realizuje v treťom
semestri v termínoch určených harmonogramom akademického roka. Predchádza jej úvodné
inštruktážne sústredenie študentov s didaktikom danej špecializácie. Konkrétnu formu
a termíny realizácie praxí stanovujú a organizačne zabezpečujú didaktici katedier.
|
|
Blok - VYJ-1516 - platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
min. 40 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KVV/M-VJ-de001/15 |
Teória a filozofia vizuálneho umenia - Ľ. Moza, M. Kvasnicová |
1/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KVV/M-VJ-de004/20 |
Sochárske koncepty - A. Drahoš, Ľ. Purdeš |
1/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KVV/M-VJ-de003/20 |
Maliarska tvorba - X. Bergerová, N. Okolicsányiová |
1/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KVV/M-VJ-de010/20 |
Arteterapia - J. Šicková |
1/Z |
2PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KVV/M-VJ-de002/20 |
Súčasné vizuálne umenie - Ľ. Moza, J. Leikert, M. Kvasnicová |
1/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KVV/M-VJ-de005/20 |
Digitálny obraz - A. Sládek |
1/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KVV/M-VJ-de007/20 |
Grafika, ilustrácia - M. Činovský |
1/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KVV/M-VJ-de008/15 |
Výtvarná pedagogika 1 - D. Valachová |
1/L |
2PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KVV/M-VJ-de006/20 |
Intermédiá - P. Breier |
2/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KVV/M-VJ-de009/20 |
Výtvarná pedagogika 2 - D. Valachová |
2/Z |
2PS
|
S
|
4 |
|
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 4 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/M-VUZde010/15 |
Pedeutológia - P. Plavčan |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogika - J. Strakoš, M. Vážanský |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde012/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 - PdF.KPg |
1, 2/Z |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde013/15 |
Aktivizujúce edukačné metódy - E. Tóblová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde014/15 |
Integratívna/inkluzívna pedagogika - J. Miškolci |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde015/15 |
Tvorba a hodnotenie učebníc - PdF.KPg |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde016/15 |
Religionistika - M. Zaviš, M. Bizoň |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde017/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 - M. Lemešová |
1, 2/Z |
24sS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde018/15 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - L. Sokolová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde019/15 |
Poruchy detského vývinu - V. Andreánska |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde020/15 |
Poruchy učenia a správania - M. Hacaj |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde010/15 |
Pedeutológia - P. Plavčan |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogika - J. Strakoš, M. Vážanský |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde012/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 - PdF.KPg |
1, 2/L |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde013/15 |
Aktivizujúce edukačné metódy - E. Tóblová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde014/15 |
Integratívna/inkluzívna pedagogika - J. Miškolci |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde015/15 |
Tvorba a hodnotenie učebníc - PdF.KPg |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde016/15 |
Religionistika - M. Zaviš, M. Bizoň |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde017/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 - M. Lemešová |
1, 2/L |
24sS
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde018/15 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - L. Sokolová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde019/15 |
Poruchy detského vývinu - V. Andreánska |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde020/15 |
Poruchy učenia a správania - M. Hacaj |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - VYJ-1516a - Skupina A - platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
min. 15 kreditov |
Povinne voliteľné predmety Skupiny A tvoria predmety jadra študijného programu.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KVV/M-VJ-de018/15 |
Súčasné podoby maľby - X. Bergerová |
1, 2/Z |
3CS
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/M-VJ-de019/15 |
Objekt a šperk - A. Drahoš |
1, 2/Z |
3CS
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/M-VJ-de016/15 |
Súčasné umenie v strednej Európe - M. Kvasnicová |
1/L |
3S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KVV/M-VJ-de020/15 |
Vizuálna komunikácia - A. Sládek |
1/L |
3CS
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KVV/M-VJ-de021/15 |
Grafické presahy - M. Činovský |
1/L |
3CS
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KVV/M-VJ-de017/20 |
Výtvarné projekty - I. Dejová, M. Kmeť |
2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/M-VJ-de020/15 |
Vizuálna komunikácia - A. Sládek |
2/Z |
3CS
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/M-VJ-de021/15 |
Grafické presahy - M. Činovský |
2/Z |
3CS
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KVV/M-VJ-de022/15 |
Intermediálna tvorba - P. Breier |
2/L |
3CS
|
H
|
3 |
|
Blok - VYJ-1516 - Výber skupiny B al. C - platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
min. 17 kreditov |
Študent si z povinne voliteľných predmetov Skupiny B a Skupiny C volí jednu skupinu
a z nej musí získať minimálne 17 kreditov. Pri skupine B si študent volí štátnu skúšku
z metodicko-didaktickej interpretácie. Pri Skupine C si študent volí štátnu skúšku
z metód a postupov v arteterapii. Skupina C sa otvára pri minimálnom počte 6 študentov.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KVV/M-VJ-de023/15 |
Vizuálne umenie v praxi - Ľ. Moza |
1, 2/Z |
26sE
|
H
|
2 |
|
PdF.KVV/M-VJ-de032/15 |
Filozofická reflexia umenia - J. Leikert |
1, 2/Z |
2PS
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KVV/M-VJ-de035/15 |
Tvorivé písanie - PdF.KVV |
1, 2/Z |
2CS
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KVV/M-VJ-de040/15 |
Skupinová arteterapia - V. Labáth |
1, 2/Z |
2CS
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KVV/M-VJ-de023/15 |
Vizuálne umenie v praxi - Ľ. Moza |
1/L |
26sE
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KVV/M-VJ-de024/15 |
Maliarske presahy - X. Bergerová, N. Okolicsányiová |
1/L |
3CS
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/M-VJ-de025/15 |
Keramická tvorba - A. Drahoš |
1/L |
3CS
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/M-VJ-de028/15 |
Fotografické stratégie - P. Breier |
1/L |
3CS
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/M-VJ-de029/15 |
Tvorivé laboratórium v krajine - A. Sládek, N. Okolicsányiová |
1/L |
39sSu
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/M-VJ-de030/15 |
Význam výtvarných materiálov a médií v arteterapii - PdF.KVV |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KVV/M-VJ-de034/15 |
Symbol a jeho význam v arteterapii - PdF.KVV |
1/L |
2CS
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KVV/M-VJ-de036/15 |
Náboženstvá a umenia a ich terapeutický potenciál - PdF.KVV |
1/L |
2PS
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KVV/M-VJ-de037/15 |
Výtvarné materiály a médiá v arteterapii - PdF.KVV |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KVV/M-VJ-de039/15 |
Arteterapeutická prax v školách, sociálnych a zdravotníckych zariadeniach - PdF.KVV |
1/L |
1S + 2X
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KVV/M-VJ-de040/15 |
Skupinová arteterapia - V. Labáth |
1/L |
2CS
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KVV/M-VJ-de026/15 |
Digitálna ilustrácia - A. Sládek |
2/Z |
3CS
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/M-VJ-de027/15 |
Grafický experiment - M. Činovský |
2/Z |
3CS
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KVV/M-VJ-de031/15 |
Reflexívny pedagogický seminár - PdF.KVV |
2/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KVV/M-VJ-de033/15 |
Základy psychoterapie v kontexte arteterapie - PdF.KVV |
2/Z |
2PS
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KVV/M-VJ-de034/15 |
Symbol a jeho význam v arteterapii - PdF.KVV |
2/Z |
2CS
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KVV/M-VJ-de038/15 |
Diagnostické možnosti arteterapie - J. Šicková |
2/Z |
3PS
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KVV/M-VJ-de038/15 |
Diagnostické možnosti arteterapie - J. Šicková |
L |
3PS
|
S
|
3 |
!
|
Skupina B=predmety M-VJ-de023 až 031; Skupina C=predmety M-VJ-de032 až 040
|
|
|