Blok - NEM-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 24 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KNJL/M-NEMde003/16 |
Nemecká frazeológia - M. Vajičková |
1/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KNJL/M-NEMde004/16 |
Nemecká literatúra 20. storočia I - A. Mikulášová |
1/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KNJL/M-NEMde001/16 |
Didaktika jazykov I - I. Kolečáni Lenčová |
1/L |
2S
|
H
|
4 |
|
PdF.KNJL/M-NEMde005/16 |
Nemecká literatúra 20. storočia II - R. Mikuláš |
1/L |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KNJL/M-NEMde006/20 |
Nemecká štylistika - M. Vajičková |
1/L |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KNJL/M-NEMde002/20 |
Didaktika jazykov II - I. Kolečáni Lenčová |
2/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 18 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/M-VUZde001/15 |
Pedagogická diagnostika - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde002/15 |
Metodológia pedagogického výskumu - L. Koldeová, D. Kostrub |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde003/15 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík |
1, 2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde005/15 |
Pedagogická prax 2 (A) - I. Kolečáni Lenčová, L. Sokolová, E. Tóblová, D. Valachová, K. Hankerová, A. Bocková, E. Faithová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, K. Minarovičová, Z. Humayová |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
(B)prax2* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PdF.KPg/M-VUZde006/15 |
Pedagogická prax 2 (B) - I. Kolečáni Lenčová, E. Tóblová, D. Valachová, K. Hankerová, A. Bocková, E. Faithová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, K. Minarovičová |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde001/15 |
Pedagogická diagnostika - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde002/15 |
Metodológia pedagogického výskumu - L. Koldeová, D. Kostrub |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde003/15 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík |
1, 2/L |
2P
|
H
|
2 |
|
(B)prax2* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PriF.KDPP/N-mUXX-104/15 |
Pedagogická prax 2 (B) - B. Brestenská, E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, S. Nagyová, M. Prokša, K. Pavličková, H. Žarnovičan, A. Drozdíková, M. Fuchs |
1/L |
80X
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde004/15 |
Seminár k diplomovej práci - E. Mistrík, J. Šrank, P. Gergel, D. Valachová, P. Makyna, D. Kostrub, B. Šramová, R. Bojničanová, B. Gómez-Pablos Calvo, M. Malovecký, M. Medveczká, T. Palágyi, R. Štrbáková, Z. Tóth, Z. Valentovičová, M. Hottmar |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
(B)prax3* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PriF.KDPP/N-mUXX-114/15 |
Pedagogická prax 3 (B) - B. Brestenská, E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, S. Nagyová, M. Prokša, A. Drozdíková, H. Žarnovičan, M. Fuchs |
2/Z |
120X
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/M-VUZde004/15 |
Seminár k diplomovej práci - E. Mistrík, J. Šrank, P. Gergel, D. Valachová, P. Makyna, D. Kostrub, B. Šramová, R. Bojničanová, B. Gómez-Pablos Calvo, M. Malovecký, M. Medveczká, T. Palágyi, R. Štrbáková, Z. Tóth, Z. Valentovičová, M. Hottmar |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde007/15 |
Pedagogická prax 3 (A) - I. Kolečáni Lenčová, L. Sokolová, E. Tóblová, A. Bocková, K. Hankerová, Ľ. Horváthová, D. Valachová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, Z. Humayová, K. Minarovičová, H. Juhász Muchová |
2/L |
3tX
|
H
|
3 |
|
(B)prax3* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PdF.KPg/M-VUZde008/15 |
Pedagogická prax 3 (B) - I. Kolečáni Lenčová, E. Tóblová, K. Hankerová, A. Bocková, Ľ. Horváthová, D. Valachová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, K. Minarovičová, M. Jurík, H. Juhász Muchová |
2/L |
3tX
|
H
|
3 |
|
Označenie A pri praxiach platí pre jednu odborovú špecializáciu v kombinácii, označenie
B pre druhú (podľa skratky študijného programu). *Len študenti medzifakultného Učiteľstva biológie si zapisujú Pedagogickú prax 2 (B)
a 3 (B) s kódom na PriF UK. Pedagogická prax 2 z obidvoch špecializácií (A,B) sa realizuje spravidla v druhom
semestri. Koná sa súbežne s výučbou na príslušnej fakulte v termínoch určených harmonogramom
akademického roka. Predchádza jej úvodné inštruktážne sústredenie študentov s didaktikom
danej špecializácie. Pedagogická prax 3 z obidvoch špecializácií (A, B) sa spravidla realizuje v treťom
semestri v termínoch určených harmonogramom akademického roka. Predchádza jej úvodné
inštruktážne sústredenie študentov s didaktikom danej špecializácie. Konkrétnu formu
a termíny realizácie praxí stanovujú a organizačne zabezpečujú didaktici katedier.
|
|
Blok - PSY-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 26 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPsPp/M-PSYde001/16 |
Školská psychológia - M. Hacaj |
1/Z |
4PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPsPp/M-PSYde002/16 |
Klinická psychológia - M. Glasová |
1/Z |
2P
|
S
|
3 |
|
PdF.KPsPp/M-PSYde003/16 |
Základy psychoterapie - V. Andreánska |
1/Z |
2PS
|
H
|
3 |
|
PdF.KPsPp/M-PSYde004/16 |
Didaktika psychológie - L. Sokolová |
1/L |
2P + 2S
|
S
|
4 |
|
PdF.KPsPp/M-PSYde005/16 |
Sociálno-psychologický výcvik II. - M. Lemešová, L. Sokolová |
1/L |
26sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/M-PSYde006/16 |
Psychodiagnostika - M. Glasová |
1/L |
2CP
|
S
|
3 |
|
PdF.KPsPp/M-PSYde007/16 |
Psychologické a výchovné poradenstvo - E. Poliaková |
2/Z |
2P
|
S
|
3 |
|
PdF.KPsPp/M-PSYde008/16 |
Kariérové poradenstvo - M. Groma |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/M-PSYde009/16 |
Metodika vedenia sociálno-psychologického tréningu - M. Lemešová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
Blok - NEMa-1617 - SKUPINA A1 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KNJL/M-NEMde007/16 |
Praktická štylistika nemeckého jazyka - M. Vajičková |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KNJL/M-NEMde008/16 |
Seminár z nemeckej literatúry 20. storočia II - R. Mikuláš |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - NEMb1-1617 - SKUPINA B1 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KNJL/M-NEMde021/16 |
Prozaické a lyrické žánre v nemeckej literatúre - PdF.KNJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KNJL/M-NEMde023/16 |
Seminár z nemeckej literatúry 20. storočia I - A. Mikulášová |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - NEMb2-1617 - SKUPINA B2 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KNJL/M-NEMde018/16 |
Lingvistický seminár - PdF.KNJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KNJL/M-NEMde022/16 |
Seminár z nemeckej frazeológie - M. Vajičková |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - NEMb3-1617 - SKUPINA B3 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
prESF |
projekt ESF |
- PdF.KNJL/M-NEMde016/16 |
Jazykový seminár (zostavenie vyučovacej hodiny) - I. Kolečáni Lenčová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KNJL/M-NEMde019/16 |
Literatúra pre deti a mládež Rakúska a Švajčiarska - A. Mikulášová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
prESF |
projekt ESF |
- PdF.KNJL/M-NEMpr016/20 |
Jazykový seminár (zostavenie vyučovacej hodiny) - I. Kolečáni Lenčová |
1/L |
10sS + 16sZ
|
H
|
2 |
|
Blok - NEMb4-1617 - SKUPINA B4 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KNJL/M-NEMde013/20 |
Didaktika literatúry - I. Kolečáni Lenčová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KNJL/M-NEMde020/20 |
Nemecká literatúra 21. storočia - C. Heinrich, P. Clar |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KNJL/M-NEMde024/16 |
Súčasná rakúska a švajčiarska literatúra - A. Mikulášová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
Blok - NEMb5-1617 - SKUPINA B5 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KNJL/M-NEMde012/16 |
Didaktika jazykov III - I. Kolečáni Lenčová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KNJL/M-NEMde014/16 |
Jazyk médií - P. Gergel |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KNJL/M-NEMde015/16 |
Jazyková politika - podpora vyučovania cudzích jazykov v EÚ - PdF.KNJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KNJL/M-NEMde017/16 |
Kognitívna lingvistika - S. Tomášková |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KNJL/M-NEMde011/16 |
Didaktika celoživotného vzdelávania - M. Dovičák |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 (blok pre uč. psychológie) - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 4 kredity |
Študenti a študentky uč. psychológie si nezapisujú predmety Sociálno-psychologický
výcvik pre učiteľov II. a Poruchy detského vývinu.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/M-VUZde010/15 |
Pedeutológia - P. Plavčan |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogika - J. Strakoš, M. Vážanský |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde012/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 - PdF.KPg |
1, 2/Z |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde013/15 |
Aktivizujúce edukačné metódy - E. Tóblová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde014/15 |
Integratívna/inkluzívna pedagogika - J. Miškolci |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde015/15 |
Tvorba a hodnotenie učebníc - PdF.KPg |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde016/15 |
Religionistika - M. Zaviš, M. Bizoň |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde018/15 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - L. Sokolová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde020/15 |
Poruchy učenia a správania - M. Hacaj |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde010/15 |
Pedeutológia - P. Plavčan |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogika - J. Strakoš, M. Vážanský |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde012/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 - PdF.KPg |
1, 2/L |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde013/15 |
Aktivizujúce edukačné metódy - E. Tóblová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde014/15 |
Integratívna/inkluzívna pedagogika - J. Miškolci |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde015/15 |
Tvorba a hodnotenie učebníc - PdF.KPg |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde016/15 |
Religionistika - M. Zaviš, M. Bizoň |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde018/15 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - L. Sokolová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde020/15 |
Poruchy učenia a správania - M. Hacaj |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - PSY-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 10 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPsPp/M-PSYde012/16 |
Tréning komunikačných a prezentačných zručností učiteľa - PdF.KPsPp |
1/Z |
26sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPsPp/M-PSYde013/16 |
Aplikovaná sociálna psychológia - J. Petrík |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/M-PSYde014/16 |
Psychológia trhu a reklamy - PdF.KPsPp |
1/Z |
2PS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPsPp/M-PSYde015/16 |
Psycholingvistika - M. Groma |
1/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/M-PSYde016/16 |
Krízová intervencia v škole - Z. Jursová Zacharová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/M-PSYde017/16 |
Modelovanie poradenského procesu - V. Andreánska |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/M-PSYde018/16 |
Digitálne technológie v psychológii a vyučovaní psychológie - L. Sokolová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/M-PSYde019/16 |
Psychologické techniky zvládania záťaže - M. Glasová |
2/Z |
26sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/M-PSYde020/16 |
Základy neuropsychológie - PdF.KPsPp |
2/Z |
2P
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPsPp/M-PSYde021/16 |
Štatistické metódy a techniky 2 - PdF.KPsPp |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPsPp/M-PSYde022/16 |
Kvalitatívny výskum v sociálnych vedách - PdF.KPsPp |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
|