Blok - ANJ-1718d - platnosť od AR 17/18 - denné štúdium |
min. 55 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KAJL/M-ANJde001/17 |
Lexikológia anglického jazyka II - R. Pavlík |
1/Z |
2PS
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANJde002/17 |
Didaktika anglického jazyka II - M. Šipošová |
1/Z |
2S
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANJde003/17 |
Anglická literatúra II - J. Javorčíková |
1/Z |
2PS
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANJde005/17 |
Psychologické aspekty učenia sa cudzích jazykov - G. Lojová |
1/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KAJL/M-ANJde030/17 |
Teória a prax primárneho vzdelávania - M. Kožuchová |
1/Z |
2PS
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANJde004/17 |
Didaktika anglického jazyka III - K. Hankerová |
1/L |
2PS
|
H
|
4 |
|
PdF.KAJL/M-ANJde007/17 |
Americká literatúra II - J. Javorčíková |
1/L |
2PS
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANJde028/17 |
Práca s literárnym textom vo výučbe anglického jazyka v mladšom školskom veku - M. Kostelníková |
1/L |
3S
|
H
|
4 |
|
PdF.KAJL/M-ANJde031/17 |
Pedagogická a školská psychológia - Z. Brunclíková |
1/L |
2PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KAJL/M-ANJde032/17 |
Komunikačná gramotnosť v primárnom vzdelávaní - B. Kožík Lehotayová |
1/L |
2PS
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANJde006/17 |
Kontrastívna lingvistika - R. Repka |
2/Z |
2PS
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANJde008/17 |
Praktický jazyk – advanced II - L. Kocianová |
2/Z |
3S
|
H
|
4 |
|
PdF.KAJL/M-ANJde009/17 |
Didaktika anglického jazyka pre mladší školský vek II - K. Hankerová |
2/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KAJL/M-ANJde010/17 |
Didaktika anglického jazyka pre predškolský vek - K. Hankerová |
2/Z |
3S
|
H
|
4 |
|
PdF.KAJL/M-ANJde029/17 |
Inovatívne metódy vyučovania anglického jazyka v mladšom školskom veku - M. Šipošová |
2/Z |
2PS
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANJde033/17 |
Inkluzívna pedagogika v teórii a praxi primárneho vzdelávania - Z. Ivanová |
2/Z |
2PS
|
H
|
3 |
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 18 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/M-VUZde001/15 |
Pedagogická diagnostika - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde002/15 |
Metodológia pedagogického výskumu - L. Koldeová, D. Kostrub |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde003/15 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík |
1, 2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde005/15 |
Pedagogická prax 2 (A) - I. Kolečáni Lenčová, L. Sokolová, E. Tóblová, D. Valachová, K. Hankerová, A. Bocková, E. Faithová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, K. Minarovičová, Z. Humayová |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
(B)prax2* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PdF.KPg/M-VUZde006/15 |
Pedagogická prax 2 (B) - I. Kolečáni Lenčová, E. Tóblová, D. Valachová, K. Hankerová, A. Bocková, E. Faithová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, K. Minarovičová |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde001/15 |
Pedagogická diagnostika - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde002/15 |
Metodológia pedagogického výskumu - L. Koldeová, D. Kostrub |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde003/15 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík |
1, 2/L |
2P
|
H
|
2 |
|
(B)prax2* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PriF.KDPP/N-mUXX-104/15 |
Pedagogická prax 2 (B) - B. Brestenská, E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, S. Nagyová, M. Prokša, K. Pavličková, H. Žarnovičan, A. Drozdíková, M. Fuchs |
1/L |
80X
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde004/15 |
Seminár k diplomovej práci - E. Mistrík, J. Šrank, P. Gergel, D. Valachová, P. Makyna, D. Kostrub, B. Šramová, R. Bojničanová, B. Gómez-Pablos Calvo, M. Malovecký, M. Medveczká, T. Palágyi, R. Štrbáková, Z. Tóth, Z. Valentovičová, M. Hottmar |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
(B)prax3* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PriF.KDPP/N-mUXX-114/15 |
Pedagogická prax 3 (B) - B. Brestenská, E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, S. Nagyová, M. Prokša, A. Drozdíková, H. Žarnovičan, M. Fuchs |
2/Z |
120X
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/M-VUZde004/15 |
Seminár k diplomovej práci - E. Mistrík, J. Šrank, P. Gergel, D. Valachová, P. Makyna, D. Kostrub, B. Šramová, R. Bojničanová, B. Gómez-Pablos Calvo, M. Malovecký, M. Medveczká, T. Palágyi, R. Štrbáková, Z. Tóth, Z. Valentovičová, M. Hottmar |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde007/15 |
Pedagogická prax 3 (A) - I. Kolečáni Lenčová, L. Sokolová, E. Tóblová, A. Bocková, K. Hankerová, Ľ. Horváthová, D. Valachová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, Z. Humayová, K. Minarovičová, H. Juhász Muchová |
2/L |
3tX
|
H
|
3 |
|
(B)prax3* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PdF.KPg/M-VUZde008/15 |
Pedagogická prax 3 (B) - I. Kolečáni Lenčová, E. Tóblová, K. Hankerová, A. Bocková, Ľ. Horváthová, D. Valachová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, K. Minarovičová, M. Jurík, H. Juhász Muchová |
2/L |
3tX
|
H
|
3 |
|
Označenie A pri praxiach platí pre jednu odborovú špecializáciu v kombinácii, označenie
B pre druhú (podľa skratky študijného programu). *Len študenti medzifakultného Učiteľstva biológie si zapisujú Pedagogickú prax 2 (B)
a 3 (B) s kódom na PriF UK. Pedagogická prax 2 z obidvoch špecializácií (A,B) sa realizuje spravidla v druhom
semestri. Koná sa súbežne s výučbou na príslušnej fakulte v termínoch určených harmonogramom
akademického roka. Predchádza jej úvodné inštruktážne sústredenie študentov s didaktikom
danej špecializácie. Pedagogická prax 3 z obidvoch špecializácií (A, B) sa spravidla realizuje v treťom
semestri v termínoch určených harmonogramom akademického roka. Predchádza jej úvodné
inštruktážne sústredenie študentov s didaktikom danej špecializácie. Konkrétnu formu
a termíny realizácie praxí stanovujú a organizačne zabezpečujú didaktici katedier.
|
|
|
Blok - ANJ-1718d - min. 29 kreditov - platnosťod AR 17/18 - denné štúdium |
min. 29 kreditov |
z povinne voliteľných predmetov si študent vyberá zo skupín A-F podľa vlastného uváženia
a usmernení tak, aby dosiahol minimálne 29 kreditov
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KAJL/M-ANJde015/17 |
Práca s literárnym textom - N. Vietorová |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANJde022/17 |
Reálie anglofónnych krajín (okrem Veľkej Británie a USA) - S. Kováč |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/M-ANJde023/17 |
Interkultúrny prístup v jazykovom vzdelávaní - PdF.KAJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANJde024/17 |
Mediálna kultúra - L. Štangová |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/M-ANJde039/17 |
Psychologické aspekty školskej integrácie - V. Basaliukov |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/M-ANJde040/17 |
Poruchy detského vývinu a vyučovanie cudzieho jazyka - PdF.KAJL |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANJde011/17 |
Sémantika - R. Repka |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANJde012/17 |
Sociolingvistika - P. Bojo |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/M-ANJde016/17 |
Súčasná anglofónna literatúra - J. Javorčíková |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANJde017/17 |
Anglicky písaná literatúra minorít - T. Karáth |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/M-ANJde041/17 |
Pedagogická diagnostika žiaka - M. Belešová |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANJde044/17 |
Rodové štúdie vo vzdelávaní - R. Osaďan |
1/L |
1S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANJde045/17 |
Psychológia detí s postihnutím - PdF.KAJL |
1/L |
1S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANJde013/17 |
Lingvistická analýza textu I - P. Bojo |
2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANJde019/17 |
Teórie učenia sa cudzích jazykov - PdF.KAJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANJde020/17 |
Vybrané kapitoly z didaktiky anglického jazyka II - PdF.KAJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANJde025/17 |
Súčasná americká a britská kultúra - T. Karáth |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/M-ANJde026/17 |
Praktický jazyk – prezentačné zručnosti - P. Bojo |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/M-ANJde043/17 |
Aplikované digitálne médiá v primárnom vzdelávaní - M. Kmeť |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/M-ANJde042/17 |
Alternatívne koncepcie vo vzdelávaní - M. Kuruc |
2/Z |
1S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/M-ANJde014/17 |
Lingvistická analýza textu II - P. Bojo |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANJde021/17 |
Didaktika anglického jazyka pre dospelých - P. Bojo |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANJde027/17 |
Príprava na test CA - P. McCullough |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANJde038/17 |
Využívanie dramatizácie a naratívnych techník vo vyučovaní anglického jazyka - K. Hankerová |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
SKUPINA A (lingvistika) = predmety M-ANJde011 až 014 SKUPINA B (literatúra) = predmety M-ANJde015 až 017 SKUPINA C (didaktika) = predmety M-ANJde019 až 021 a 038 SKUPINA D (reálie) = predmety M-ANJde022 až 025 SKUPINA E = predmety M-ANJde026 a 027 SKUPINA F = predmety M-ANJde039 až 045
|
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 4 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/M-VUZde010/15 |
Pedeutológia - P. Plavčan |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogika - J. Strakoš, M. Vážanský |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde012/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 - PdF.KPg |
1, 2/Z |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde013/15 |
Aktivizujúce edukačné metódy - E. Tóblová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde014/15 |
Integratívna/inkluzívna pedagogika - J. Miškolci |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde015/15 |
Tvorba a hodnotenie učebníc - PdF.KPg |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde016/15 |
Religionistika - M. Zaviš, M. Bizoň |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde017/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 - M. Lemešová |
1, 2/Z |
24sS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde018/15 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - L. Sokolová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde019/15 |
Poruchy detského vývinu - V. Andreánska |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde020/15 |
Poruchy učenia a správania - M. Hacaj |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde010/15 |
Pedeutológia - P. Plavčan |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogika - J. Strakoš, M. Vážanský |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde012/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 - PdF.KPg |
1, 2/L |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde013/15 |
Aktivizujúce edukačné metódy - E. Tóblová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde014/15 |
Integratívna/inkluzívna pedagogika - J. Miškolci |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde015/15 |
Tvorba a hodnotenie učebníc - PdF.KPg |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde016/15 |
Religionistika - M. Zaviš, M. Bizoň |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde017/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 - M. Lemešová |
1, 2/L |
24sS
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde018/15 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - L. Sokolová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde019/15 |
Poruchy detského vývinu - V. Andreánska |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde020/15 |
Poruchy učenia a správania - M. Hacaj |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|