Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 (blok pre uč. psychológie) - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 23 kreditov |
Študenti uč. psychológie si nezapisujú predmety Psychológia pre učiteľov 1 a 2. Kredity
za príslušné predmety sa presúvajú do komponentu predmetovej špecializácie. *Len študenti medzifakultného Učiteľstva biológie si zapisujú Pedagogickú prax 1 (B)
v lete s kódom na PriF UK.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-VUZde001/15 |
Teoretické základy výchovy - L. Koldeová, M. Zaviš, Š. Ferková |
1, 2, 3/Z |
2PS
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde002/15 |
Digitálne technológie 1 - J. Záhorec, A. Poliaková |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde004/15 |
Všeobecná didaktika - E. Tóblová, D. Kostrub, P. Ostradický |
1, 2, 3/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde005/15 |
Pedagogická komunikácia - B. Jaslovská |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde006/15 |
Školský manažment - A. Poliaková |
1, 2, 3/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde009/15 |
Pedagogická prax 1 (A) - M. Zaviš, L. Koldeová, P. Ostradický, Š. Ferková, E. Tóblová, V. Zemančíková |
1, 2, 3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde002/15 |
Digitálne technológie 1 - J. Záhorec, A. Poliaková |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde001/15 |
Teoretické základy výchovy - L. Koldeová, M. Zaviš, Š. Ferková |
1, 2, 3/L |
2PS
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde004/15 |
Všeobecná didaktika - E. Tóblová, D. Kostrub, P. Ostradický |
1, 2, 3/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde005/15 |
Pedagogická komunikácia - B. Jaslovská |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde006/15 |
Školský manažment - A. Poliaková |
1, 2, 3/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde009/15 |
Pedagogická prax 1 (A) - M. Zaviš, L. Koldeová, P. Ostradický, Š. Ferková, E. Tóblová, V. Zemančíková |
1, 2, 3/L |
1tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde008/15 |
Seminár k bakalárskej práci - J. Strakoš, R. Repka, J. Šrank, P. Gergel, M. Kmeť, M. Viršinská, J. Miškolci, R. Bojničanová, G. Domokos, B. Gómez-Pablos Calvo, M. Malovecký, M. Medveczká, T. Palágyi, R. Štrbáková, Z. Tóth, Z. Valentovičová, J. Petrík, M. Hottmar |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde008/15 |
Seminár k bakalárskej práci - J. Strakoš, R. Repka, J. Šrank, P. Gergel, M. Kmeť, M. Viršinská, J. Miškolci, R. Bojničanová, G. Domokos, B. Gómez-Pablos Calvo, M. Malovecký, M. Medveczká, T. Palágyi, R. Štrbáková, Z. Tóth, Z. Valentovičová, J. Petrík, M. Hottmar |
2, 3/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde010/15 |
Pedagogická prax 1 (B) - J. Strakoš, E. Tóblová, Š. Ferková, P. Ostradický, M. Zaviš, V. Zemančíková |
2, 3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
|
(B)prax1* |
biológia na PriF UK* |
- PdF.KPg/B-VUZde010/15 |
Pedagogická prax 1 (B) - J. Strakoš, E. Tóblová, Š. Ferková, P. Ostradický, M. Zaviš, V. Zemančíková |
2, 3/L |
1tX
|
H
|
2 |
|
- PriF.KDPP/N-bUXX-024/16 |
Pedagogická prax 1 (B) - B. Brestenská, E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, S. Nagyová, M. Prokša, K. Pavličková, H. Žarnovičan, M. Fuchs |
3/L |
40X
|
H
|
2 |
|
v AR 15/16 platili predmety len pre hudobníkov a výtvarníkov
|
|
Blok - PSY-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 48 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPsPp/B-PSYde001/16 |
Všeobecná psychológia - S. Harvanová |
1/Z |
2P + 2S
|
S
|
4 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde002/16 |
Anatómia a fyziológia nervovej sústavy - S. Harvanová |
1/Z |
2PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde003/16 |
Sociálno-psychologický výcvik I. - M. Lemešová |
1/Z |
26sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde004/16 |
Dejiny psychológie - Z. Brunclíková |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde005/16 |
Vývinová psychológia - M. Glasová |
1/L |
2P + 2S
|
S
|
4 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde006/16 |
Metodológia psychologického výskumu - M. Groma |
1/L |
2PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde007/16 |
Sociálna psychológia - M. Lemešová |
1/L |
2PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde008/16 |
Psychológia osobnosti - D. Fábik |
2/Z |
2P + 2S
|
S
|
4 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde009/16 |
Úvod do vyučovania psychológie - L. Sokolová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde010/16 |
Všeobecná patopsychológia - V. Basaliukov |
2/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde011/16 |
Pedagogická psychológia - K. Cabanová |
2/L |
4PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde012/16 |
Štatistické metódy a techniky - J. Petrík |
2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde013/16 |
Metodika písania odborného textu v psychológii - S. Harvanová |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde014/16 |
Psychológia tvorivosti - K. Cabanová |
3/Z |
26sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde015/16 |
Poruchy detského vývinu - V. Andreánska |
3/Z |
2PS
|
S
|
4 |
|
Blok - ESP-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 48 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KRoJL/B-ESPde002/16 |
Jazyková činnosť v interakcii – počúvanie s porozumením v španielskom jazyku - M. Medveczká |
1/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-ROMde001/16 |
Úvod do jazykovedy pre romanistov - G. Domokos, M. Malovecký |
1/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KRoJL/B-ESPde003/16 |
Úvod do dejín a kultúry krajín španielskeho jazyka - M. Medveczká |
1/L |
4S
|
S
|
4 |
|
PdF.KRoJL/B-ESPde004/16 |
Jazyková činnosť v interakcii – čítanie s porozumením v španielskom jazyku - B. Gómez-Pablos Calvo |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-ESPde005/16 |
Jazykový systém španielskeho jazyka 1. - M. Medveczká |
2/Z |
4S
|
S
|
6 |
|
PdF.KRoJL/B-ESPde006/16 |
Prehľad dejín literatúry španielskeho jazyka 1. - R. Bojničanová |
2/Z |
4S
|
S
|
6 |
|
PdF.KRoJL/B-ESPde007/16 |
Jazyková činnosť v interakcii – ústny prejav v španielskom jazyku - B. Gómez-Pablos Calvo |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-ESPde008/16 |
Jazykový systém španielskeho jazyka 2. - M. Medveczká |
2/L |
4S
|
S
|
6 |
|
PdF.KRoJL/B-ESPde009/16 |
Prehľad dejín literatúry španielskeho jazyka 2. - B. Gómez-Pablos Calvo |
2/L |
4S
|
S
|
6 |
|
PdF.KRoJL/B-ESPde010/16 |
Jazyková činnosť v interakcii – písomný prejav v španielskom jazyku - B. Gómez-Pablos Calvo |
2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-ESPde011/16 |
Základy didaktiky cudzích jazykov - B. Gómez-Pablos Calvo |
3/Z |
2P + 2S
|
S
|
6 |
|
PdF.KRoJL/B-ROMde012/16 |
Metodika písania odborného textu - R. Štrbáková |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 (blok pre uč. psychológie) - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 15 kreditov |
Študenti a študentky uč. psychológie si nezapisujú predmety B-VUZde019 až 021: Sociálna
psychológia pre učiteľov, Patopsychológia pre učiteľov a Sociálno-psychologický výcvik
pre učiteľov 1.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-VUZde012/15 |
Digitálne technológie 2 - J. Záhorec |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde014/15 |
Dejiny filozofie 1 - M. Bizoň |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde015/15 |
Dejiny filozofie 2 - S. Drozdová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde016/15 |
Etika a profesijná etika - S. Drozdová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde017/15 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde018/15 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde022/15 |
Dejiny pedagogiky - J. Strakoš |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde023/20 |
Pedagogika voľného času - B. Jaslovská, P. Rapošová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde024/15 |
Rodinná výchova - J. Derková, V. Zemančíková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde025/15 |
Konštruktivizmus v edukácii - D. Kostrub |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde026/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 - M. Kuruc, V. Zemančíková, P. Ostradický, P. Rapošová |
1, 2, 3/Z |
24sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde027/15 |
Prevencia drogových závislostí - Š. Ferková, V. Zemančíková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde028/15 |
Špeciálna pedagogika - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde029/15 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde030/20 |
Environmentálna výchova - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2P
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde012/15 |
Digitálne technológie 2 - J. Záhorec |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde014/15 |
Dejiny filozofie 1 - M. Bizoň |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde015/15 |
Dejiny filozofie 2 - S. Drozdová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde016/15 |
Etika a profesijná etika - S. Drozdová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde017/15 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde018/15 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde022/15 |
Dejiny pedagogiky - J. Strakoš |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde023/20 |
Pedagogika voľného času - B. Jaslovská, P. Rapošová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde024/15 |
Rodinná výchova - J. Derková, V. Zemančíková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde025/15 |
Konštruktivizmus v edukácii - D. Kostrub |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde026/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 - M. Kuruc, V. Zemančíková, P. Ostradický, P. Rapošová |
1, 2, 3/L |
24sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde027/15 |
Prevencia drogových závislostí - Š. Ferková, V. Zemančíková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde028/15 |
Špeciálna pedagogika - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde029/15 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde030/20 |
Environmentálna výchova - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2P
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde013/15 |
Digitálne technológie 3 - PdF.KPg |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde013/15 |
Digitálne technológie 3 - PdF.KPg |
2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
v AR 15/16 platili predmety len pre hudobníkov a výtvarníkov
|
|
Blok - PSY-1617a - platnosť od AR 16/17 - skupina A - denné štúdium |
min. 8 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPsPp/B-PSYde016/16 |
Úvod do štúdia psychológie - E. Brozmanová |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde017/16 |
Filozofia výchovy - S. Drozdová |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde018/16 |
Tréning komunikačných kompetencií - A. Hamranová |
1/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde019/16 |
Filozofické koncepcie človeka - B. Malík |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde020/16 |
Základy sociológie - K. Minarovičová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde021/16 |
Etická propedeutika - M. Bizoň |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde022/16 |
Interkultúrna psychológia - PdF.KPsPp |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
Blok - PSY-1617b - platnosť od AR 16/17 - skupina B - denné štúdium |
min. 12 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPsPp/B-PSYde023/16 |
Liečebná pedagogika pre pomáhajúce profesie - P. Janoško |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde026/16 |
Základy logopédie - PdF.KPsPp |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde024/16 |
Psychológia ľudí s mentálnym postihnutím - A. Hamranová |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde025/16 |
Psychológia ľudí so zrakovým postihnutím - D. Fábik |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde027/16 |
Psychológia ľudí so sluchovým postihnutím - M. Groma |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde028/16 |
Psychológia ľudí s telesným postihnutím a chronickým ochorením - V. Andreánska |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde029/16 |
Základy psychiatrie - V. Basaliukov |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde030/16 |
Sociálna patológia - D. Smetanová |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - ESP-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 12 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KRoJL/B-ESPde017/16 |
Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 1. - L. Štangová |
1/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-ROMde013/16 |
Úvod do teórie prekladu a tlmočenia - M. Malovecký |
1/Z |
2P
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde014/16 |
Dejiny jazykovedných teórií - PdF.KRoJL |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde015/16 |
Pravopisné princípy v slovenskom jazyku - PdF.KRoJL |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde016/20 |
Informačné technológie vo vyučovaní cudzích jazykov 1. - R. Štrbáková |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KRoJL/B-ESPde020/16 |
Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 2. - R. Štrbáková |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-ESPde021/16 |
Prekladové cvičenia zo španielskeho jazyka 1. - R. Štrbáková |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-ROMde018/16 |
Teória literatúry - R. Bojničanová |
1/L |
2P
|
H
|
3 |
|
PdF.KRoJL/B-ROMde019/16 |
Informačné technológie vo vyučovaní cudzích jazykov 2. - PdF.KRoJL |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde022/16 |
Kultúra a civilizácia krajín španielskeho jazyka 1. - M. Medveczká |
2/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde023/16 |
Cvičenia z fonetiky, fonológie a pravopisu - R. Štrbáková |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-ESPde024/16 |
Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 3 - PdF.KRoJL |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde025/16 |
Prekladové cvičenia zo španielskeho jazyka 2. - R. Štrbáková |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde026/16 |
Kultúra a civilizácia krajín španielskeho jazyka 2. - PdF.KRoJL |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde027/16 |
Cvičenia z morfológie a syntaxe 1. - C. Lupu |
2/L |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde028/16 |
Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 4. - PdF.KRoJL |
2/L |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde029/16 |
Prekladové cvičenia zo španielskeho jazyka 3. - R. Štrbáková |
2/L |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde030/16 |
Medzinárodné vzťahy a európske inštitúcie - PdF.KRoJL |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde031/16 |
Literatúra pre deti a mládež - PdF.KRoJL |
3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde032/20 |
Praktické cvičenia z didaktiky cudzích jazykov - Z. Tóth |
3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-ESPde033/16 |
Cvičenia z morfológie a syntaxe 2. - PdF.KRoJL |
3/Z |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde034/16 |
Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 5. - PdF.KRoJL |
3/Z |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde036/16 |
Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 6. - B. Gómez-Pablos Calvo |
3/L |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde037/16 |
Cvičenia z lexikológie a sémantiky - R. Štrbáková |
3/L |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde035/16 |
Interkultúrna komunikácia - M. Medveczká |
3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
|