|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 (blok pre uč. pedagogiky) - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 20 kreditov |
Študenti uč. pedagogiky si nezapisujú predmety Teoretické základy výchovy, Všeobecná
didaktika a Školský manažment. Kredity za príslušné predmety sa presúvajú do komponentu
predmetovej špecializácie. *Len študenti medzifakultného Učiteľstva biológie si zapisujú Pedagogickú prax 1 (B)
v lete s kódom na PriF UK.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-VUZde002/15 |
Digitálne technológie 1 - J. Záhorec, A. Poliaková |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde003/15 |
Psychológia pre učiteľov 1 - Z. Jursová Zacharová, Z. Brunclíková |
1, 2, 3/Z |
4PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde005/15 |
Pedagogická komunikácia - B. Jaslovská |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde007/15 |
Psychológia pre učiteľov 2 - D. Fábik, L. Sokolová |
1, 2, 3/Z |
4PS
|
H
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde009/15 |
Pedagogická prax 1 (A) - M. Zaviš, L. Koldeová, P. Ostradický, Š. Ferková, E. Tóblová, V. Zemančíková |
1, 2, 3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde003/15 |
Psychológia pre učiteľov 1 - Z. Jursová Zacharová, Z. Brunclíková |
1, 2, 3/L |
4PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde002/15 |
Digitálne technológie 1 - J. Záhorec, A. Poliaková |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde005/15 |
Pedagogická komunikácia - B. Jaslovská |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde007/15 |
Psychológia pre učiteľov 2 - D. Fábik, L. Sokolová |
1, 2, 3/L |
4PS
|
H
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde009/15 |
Pedagogická prax 1 (A) - M. Zaviš, L. Koldeová, P. Ostradický, Š. Ferková, E. Tóblová, V. Zemančíková |
1, 2, 3/L |
1tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde008/15 |
Seminár k bakalárskej práci - J. Strakoš, R. Repka, J. Šrank, P. Gergel, M. Kmeť, M. Viršinská, J. Miškolci, R. Bojničanová, G. Domokos, B. Gómez-Pablos Calvo, M. Malovecký, M. Medveczká, T. Palágyi, R. Štrbáková, Z. Tóth, Z. Valentovičová, J. Petrík, M. Hottmar |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde010/15 |
Pedagogická prax 1 (B) - J. Strakoš, E. Tóblová, Š. Ferková, P. Ostradický, M. Zaviš, V. Zemančíková |
2, 3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde008/15 |
Seminár k bakalárskej práci - J. Strakoš, R. Repka, J. Šrank, P. Gergel, M. Kmeť, M. Viršinská, J. Miškolci, R. Bojničanová, G. Domokos, B. Gómez-Pablos Calvo, M. Malovecký, M. Medveczká, T. Palágyi, R. Štrbáková, Z. Tóth, Z. Valentovičová, J. Petrík, M. Hottmar |
2, 3/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
(B)prax1* |
biológia na PriF UK* |
- PdF.KPg/B-VUZde010/15 |
Pedagogická prax 1 (B) - J. Strakoš, E. Tóblová, Š. Ferková, P. Ostradický, M. Zaviš, V. Zemančíková |
2, 3/L |
1tX
|
H
|
2 |
|
- PriF.KDPP/N-bUXX-024/16 |
Pedagogická prax 1 (B) - B. Brestenská, E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, S. Nagyová, M. Prokša, K. Pavličková, H. Žarnovičan, M. Fuchs |
3/L |
40X
|
H
|
2 |
|
v AR 15/16 platili predmety len pre hudobníkov a výtvarníkov
|
|
Blok - PED-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 51 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-PEDde001/16 |
Všeobecná pedagogika - J. Strakoš |
1/Z |
2PS
|
S
|
5 |
|
PdF.KPg/B-PEDde002/16 |
Teória výchovy - L. Koldeová |
1/Z |
2PS
|
S
|
5 |
|
PdF.KPg/B-PEDde003/16 |
Dejiny školstva a pedagogiky - J. Strakoš |
1/L |
2PS
|
S
|
5 |
|
PdF.KPg/B-PEDde004/20 |
Pedagogika voľného času - B. Jaslovská |
1/L |
2PS
|
S
|
5 |
|
PdF.KPg/B-PEDde005/16 |
Komunikačné zručnosti učiteľa - M. Pisoňová, B. Jaslovská |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde006/16 |
Andragogika - J. Strakoš, P. Plavčan |
2/Z |
2PS
|
S
|
5 |
|
PdF.KPg/B-PEDde007/16 |
Všeobecná didaktika - J. Strakoš |
2/L |
3PS
|
S
|
6 |
|
PdF.KPg/B-PEDde008/16 |
Metodológia výskumu v edukačných vedách - L. Koldeová |
2/L |
2PS
|
S
|
5 |
|
PdF.KPg/B-PEDde009/16 |
Metodika písania odborných textov v pedagogike - M. Zaviš |
2/L |
2PS
|
H
|
5 |
|
PdF.KPg/B-PEDde010/16 |
Školský systém a školská legislatíva pre učiteľov - A. Poliaková |
3/Z |
2PS
|
S
|
6 |
|
PdF.KPg/B-PEDde011/16 |
Využitie IKT vo vyučovacom procese - J. Záhorec |
3/Z |
3C
|
H
|
2 |
|
Blok - VYT-1516 - platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
min. 43 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KVV/B-VU-de001/15 |
Dejiny výtvarného umenia 1 - M. Kvasnicová |
1/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KVV/B-VU-de003/15 |
Základy kresby - M. Ševčovič, X. Bergerová, Ľ. Purdeš, N. Okolicsányiová |
1/Z |
3S
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/B-VU-de004/20 |
Modelovanie - A. Drahoš, Ľ. Purdeš |
1/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KVV/B-VU-de002/15 |
Dejiny výtvarného umenia 2 - Ľ. Moza, M. Kvasnicová |
1/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KVV/B-VU-de005/15 |
Základy grafiky - M. Činovský, M. Ševčovič |
1/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KVV/B-VU-de012/15 |
Kurz kresby a priestorovej tvorby v krajine - M. Ševčovič, Ľ. Purdeš |
1, 2/L |
39sSu
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/B-VU-de006/15 |
Základy maľby - X. Bergerová, N. Okolicsányiová |
2/Z |
3S
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/B-VU-de007/20 |
Fotografické techniky - P. Breier |
2/Z |
3S
|
H
|
4 |
|
prESF |
projekt ESF |
- PdF.KVV/B-VU-de009/15 |
Didaktika výtvarnej výchovy 1 - D. Valachová |
2/Z |
1X + 2PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KVV/B-VU-de011/15 |
Metodika písania odborného textu vo výtvarnej edukácii - D. Valachová, J. Leikert |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
prESF |
projekt ESF |
- PdF.KVV/B-VU-pr009/20 |
Didaktika výtvarnej výchovy 1 - D. Valachová, M. Kmeť |
2/Z |
10sX + 39sPS
|
S
|
6 |
|
PdF.KVV/B-VU-de008/20 |
Základy vizuálnej komunikácie - A. Sládek |
2/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KVV/B-VU-de010/15 |
Didaktika výtvarnej výchovy 2 - D. Valachová, H. Juhász Muchová |
2/L |
1X + 2PS
|
S
|
4 |
|
|
|
Povinne voliteľné predmety |
|
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 (blok pre uč. pedagogiky) - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 17 kreditov |
Študenti a študentky uč. pedagogiky si nezapisujú predmety B-VUZde022 až 025: Dejiny
pedagogiky, Pedagogika voľného času, Rodinná výchova a Konštruktivizmus v edukácii.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-VUZde012/15 |
Digitálne technológie 2 - J. Záhorec |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde014/15 |
Dejiny filozofie 1 - M. Bizoň |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde015/15 |
Dejiny filozofie 2 - S. Drozdová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde016/15 |
Etika a profesijná etika - S. Drozdová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde017/15 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde018/15 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde019/15 |
Sociálna psychológia pre učiteľov - E. Brozmanová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde020/15 |
Patopsychológia pre učiteľov - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde021/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 1 - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde026/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 - M. Kuruc, V. Zemančíková, P. Ostradický, P. Rapošová |
1, 2, 3/Z |
24sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde027/15 |
Prevencia drogových závislostí - Š. Ferková, V. Zemančíková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde028/15 |
Špeciálna pedagogika - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde029/15 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde030/20 |
Environmentálna výchova - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2P
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde012/15 |
Digitálne technológie 2 - J. Záhorec |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde014/15 |
Dejiny filozofie 1 - M. Bizoň |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde015/15 |
Dejiny filozofie 2 - S. Drozdová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde016/15 |
Etika a profesijná etika - S. Drozdová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde017/15 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde018/15 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde019/15 |
Sociálna psychológia pre učiteľov - E. Brozmanová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde020/15 |
Patopsychológia pre učiteľov - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde021/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 1 - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
24sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde026/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 - M. Kuruc, V. Zemančíková, P. Ostradický, P. Rapošová |
1, 2, 3/L |
24sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde027/15 |
Prevencia drogových závislostí - Š. Ferková, V. Zemančíková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde028/15 |
Špeciálna pedagogika - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde029/15 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde030/20 |
Environmentálna výchova - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2P
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde013/15 |
Digitálne technológie 3 - PdF.KPg |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde013/15 |
Digitálne technológie 3 - PdF.KPg |
2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
v AR 15/16 platili predmety len pre hudobníkov a výtvarníkov
|
|
Blok - PED-1617a - platnosť od AR 16/17 - skupina A - denné štúdium (jadro) |
min. 8 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-PEDde012/16 |
Tvorivá dramatika v edukačnom procese - PdF.KPg |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDde013/16 |
Teória a prax rodinnej výchovy - J. Derková |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde014/16 |
Psychodidaktika - Š. Ferková |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde015/16 |
Sociálna pedagogika pre učiteľov I. - PdF.KPg |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDde016/16 |
Sociálna determinácia výchovy - L. Koldeová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde017/16 |
Pedagogika detí s poruchami učenia - PdF.KPg |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDde018/16 |
Výchovné poradenstvo - V. Zemančíková |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - PED-1617b - platnosť od AR 16/17 - skupina B - denné štúdium (mimo jadra) |
min. 12 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-PEDde019/16 |
Výchova k tvorivosti - PdF.KPg |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDde020/16 |
Mediálna výchova - S. Drozdová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde021/16 |
Rodina, škola, komunita - PdF.KPg |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDde022/16 |
Výchova k tolerancii - B. Jaslovská |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde023/16 |
Tréning zážitkovej pedagogiky I. - M. Kuruc |
2/Z |
20sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde024/16 |
Súčasné alternatívne smery v pedagogike - PdF.KPg |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDde025/16 |
Kolokvium k vybraným otázkam výchovy a vzdelávania - J. Strakoš |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde026/16 |
Prevencia a intervencia sociálno-patologických javov v škole - Š. Ferková |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde027/16 |
Dieťa v krízových životných situáciách - J. Holonič |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - VYT-1516a - Skupina A - platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
min. 8 kreditov |
Povinne voliteľné predmety mimo jadra študijného programu.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KVV/B-VU-de015/15 |
Reflexívny didaktický seminár - D. Valachová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KVV/B-VU-de013/15 |
Kontexty vizuálneho umenia - Ľ. Moza, M. Kvasnicová |
1, 2/L |
3S
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/B-VU-de015/15 |
Reflexívny didaktický seminár - D. Valachová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KVV/B-VU-de016/15 |
Základy arteterapie - J. Šicková |
2, 3/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
PdF.KVV/B-VU-de014/15 |
Pedagogika výtvarného umenia - M. Kmeť |
2/L |
3S
|
H
|
3 |
|
Blok - VYT-1516b - Skupina B - platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
min. 9 kreditov |
Povinne voliteľné predmety mimo jadra študijného programu.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KVV/B-VU-de017/15 |
Kresba - Ľ. Purdeš, M. Ševčovič, N. Okolicsányiová |
1, 2/L |
3PS
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/B-VU-de018/15 |
Základy keramiky - A. Drahoš, Ľ. Purdeš |
1, 2, 3/L |
3S
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/B-VU-de018/15 |
Základy keramiky - A. Drahoš, Ľ. Purdeš |
2/Z |
3S
|
H
|
3 |
-
|
PdF.KVV/B-VU-de019/15 |
Grafika - M. Ševčovič |
2, 3/Z |
3S
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/B-VU-de020/20 |
Maľba - X. Bergerová, N. Okolicsányiová |
2, 3/L |
3PS
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/B-VU-de021/15 |
Fotografia - P. Breier |
2/L |
3S
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/B-VU-de022/15 |
Grafický dizajn - A. Sládek |
3/Z |
3S
|
H
|
3 |
!
|
|
|
|
Blok - VYT-1516 - platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KVV/B-VU-de024/15 |
Priestorová tvorba - A. Drahoš, Ľ. Purdeš |
1, 2/Z |
3S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KVV/B-VU-de032/20 |
Výtvarná školička v prírode - D. Valachová, M. Kmeť |
1/Z |
10sZ
|
H
|
2 |
|
PdF.KVV/B-VU-de024/15 |
Priestorová tvorba - A. Drahoš, Ľ. Purdeš |
1/L |
3S
|
H
|
2 |
|
PdF.KVV/B-VU-de029/20 |
Artefiletika - M. Kmeť |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KVV/B-VU-de030/15 |
Umenie a inštitúcie - Ľ. Moza |
1, 2/L |
26sE
|
H
|
2 |
|
PdF.KVV/B-VU-de023/15 |
Polohy kresby - M. Ševčovič |
2, 3/Z |
3CS
|
H
|
2 |
|
PdF.KVV/B-VU-de025/15 |
Podoby maľby - X. Bergerová |
2, 3/L |
3CS
|
H
|
2 |
|
PdF.KVV/B-VU-de026/15 |
Úžitková grafika - M. Činovský |
2/L |
3CS
|
H
|
2 |
|
PdF.KVV/B-VU-de031/15 |
Kurz maľby a fotografickej tvorby v krajine - X. Bergerová, P. Breier, N. Okolicsányiová |
2/L |
39sSu
|
H
|
2 |
|
PdF.KVV/B-VU-de033/20 |
VytUm - D. Valachová, M. Kmeť |
2/L |
10sZ
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KVV/B-VU-de027/15 |
Počítačová grafika - A. Sládek |
3/Z |
3S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KVV/B-VU-de028/15 |
Fotografické koncepty - P. Breier |
3/Z |
3S
|
H
|
2 |
!
|
Blok - PED-2021 - platnosť od AR 20/21 - denné štúdium |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-PEDde030/20 |
Tvorivá trieda - M. Kuruc |
2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde028/20 |
Stáž A - J. Strakoš |
2/L |
10sZ
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde030/20 |
Tvorivá trieda - M. Kuruc |
2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde029/20 |
Stáž B - J. Strakoš |
3/Z |
10sZ
|
H
|
2 |
|
|
|