Block: platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 18 credits |
Subject code |
Subject title - Teacher |
Ac. year /Semester
|
Range and form
|
Con- cluding
|
Credits |
Current |
PdF.KPg/M-VUZde001/15 |
Educational diagnostics - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2/W |
2LS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde002/15 |
Methodology of educational research - L. Koldeová, D. Kostrub |
1, 2/W |
2LS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde003/15 |
Philosophical anthropology and axiology - B. Malík |
1, 2/W |
2L
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde005/15 |
Teaching practice 2 (A) - I. Kolečáni Lenčová, L. Sokolová, E. Tóblová, D. Valachová, K. Hankerová, A. Bocková, E. Faithová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, K. Minarovičová, Z. Humayová |
1/W |
2tX
|
H
|
2 |
|
(B)prax2* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PdF.KPg/M-VUZde006/15 |
Teaching practice 2 (B) - I. Kolečáni Lenčová, E. Tóblová, D. Valachová, K. Hankerová, A. Bocková, E. Faithová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, K. Minarovičová |
1/W |
2tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde001/15 |
Educational diagnostics - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2/S |
2LS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde002/15 |
Methodology of educational research - L. Koldeová, D. Kostrub |
1, 2/S |
2LS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde003/15 |
Philosophical anthropology and axiology - B. Malík |
1, 2/S |
2L
|
H
|
2 |
|
(B)prax2* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PriF.KDPP/N-mUXX-104/15 |
Teaching Practice 2 (B) - B. Brestenská, E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, S. Nagyová, M. Prokša, K. Pavličková, H. Žarnovičan, A. Drozdíková, M. Fuchs |
1/S |
80X
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde004/15 |
Master thesis seminar - E. Mistrík, J. Šrank, P. Gergel, D. Valachová, P. Makyna, D. Kostrub, B. Šramová, R. Bojničanová, B. Gómez-Pablos Calvo, M. Malovecký, M. Medveczká, T. Palágyi, R. Štrbáková, Z. Tóth, Z. Valentovičová, M. Hottmar |
2/W |
2S
|
H
|
2 |
|
(B)prax3* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PriF.KDPP/N-mUXX-114/15 |
Teaching Practice 3 (B) - B. Brestenská, E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, S. Nagyová, M. Prokša, A. Drozdíková, H. Žarnovičan, M. Fuchs |
2/W |
120X
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/M-VUZde004/15 |
Master thesis seminar - E. Mistrík, J. Šrank, P. Gergel, D. Valachová, P. Makyna, D. Kostrub, B. Šramová, R. Bojničanová, B. Gómez-Pablos Calvo, M. Malovecký, M. Medveczká, T. Palágyi, R. Štrbáková, Z. Tóth, Z. Valentovičová, M. Hottmar |
2/S |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde007/15 |
Teaching practice 3 (A) - I. Kolečáni Lenčová, L. Sokolová, E. Tóblová, A. Bocková, K. Hankerová, Ľ. Horváthová, D. Valachová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, Z. Humayová, K. Minarovičová, H. Juhász Muchová |
2/S |
3tX
|
H
|
3 |
|
(B)prax3* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PdF.KPg/M-VUZde008/15 |
Teaching practice 3 (B) - I. Kolečáni Lenčová, E. Tóblová, K. Hankerová, A. Bocková, Ľ. Horváthová, D. Valachová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, K. Minarovičová, M. Jurík, H. Juhász Muchová |
2/S |
3tX
|
H
|
3 |
|
Označenie A pri praxiach platí pre jednu odborovú špecializáciu v kombinácii, označenie
B pre druhú (podľa skratky študijného programu). *Len študenti medzifakultného Učiteľstva biológie si zapisujú Pedagogickú prax 2 (B)
a 3 (B) s kódom na PriF UK. Pedagogická prax 2 z obidvoch špecializácií (A,B) sa realizuje spravidla v druhom
semestri. Koná sa súbežne s výučbou na príslušnej fakulte v termínoch určených harmonogramom
akademického roka. Predchádza jej úvodné inštruktážne sústredenie študentov s didaktikom
danej špecializácie. Pedagogická prax 3 z obidvoch špecializácií (A, B) sa spravidla realizuje v treťom
semestri v termínoch určených harmonogramom akademického roka. Predchádza jej úvodné
inštruktážne sústredenie študentov s didaktikom danej špecializácie. Konkrétnu formu
a termíny realizácie praxí stanovujú a organizačne zabezpečujú didaktici katedier.
|
|
Block: platnosť od AR 16/17 |
min. 20 credits |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Subject code |
Subject title - Teacher |
Ac. year /Semester
|
Range and form
|
Con- cluding
|
Credits |
Current |
PdF.KH/M-HISde001/16 |
Theory and methodology of history - A. Bocková |
1/W |
2L
|
S
|
4 |
|
PdF.KH/M-HISde002/16 |
Central Europe in medieval and modern age - M. Kamenický |
1/W |
2L
|
S
|
4 |
|
PdF.KH/M-HISde003/16 |
Personality in history - R. Letz, J. Durec |
1/S |
2L
|
S
|
4 |
|
PdF.KH/M-HISde004/16 |
Central Europe in the 19th century - P. Matula |
1/S |
2L
|
S
|
4 |
|
PdF.KH/M-HISde005/16 |
Central Europe in the 20th century - M. Tonková |
2/W |
2L
|
S
|
4 |
|
Block: platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 26 credits |
Subject code |
Subject title - Teacher |
Ac. year /Semester
|
Range and form
|
Con- cluding
|
Credits |
Current |
PdF.KPsPp/M-PSYde001/16 |
School psychology - M. Hacaj |
1/W |
4LS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPsPp/M-PSYde002/16 |
Clinical psychology - M. Glasová |
1/W |
2L
|
S
|
3 |
|
PdF.KPsPp/M-PSYde003/16 |
Basics of psychotherapy - V. Andreánska |
1/W |
2LS
|
H
|
3 |
|
PdF.KPsPp/M-PSYde004/16 |
Didactics of psychology - L. Sokolová |
1/S |
2L + 2S
|
S
|
4 |
|
PdF.KPsPp/M-PSYde005/16 |
Social-psychological training II. - M. Lemešová, L. Sokolová |
1/S |
26sP
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/M-PSYde006/16 |
Psychodiagnostics - M. Glasová |
1/S |
2PL
|
S
|
3 |
|
PdF.KPsPp/M-PSYde007/16 |
Psychological and educational counselling - E. Poliaková |
2/W |
2L
|
S
|
3 |
|
PdF.KPsPp/M-PSYde008/16 |
Career counselling - M. Groma |
2/W |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/M-PSYde009/16 |
Methodology of the teaching of social-psychological training - M. Lemešová |
2/W |
2S
|
H
|
2 |
|
|
Block: platnosť od AR 15/16 (blok pre uč. psychológie) - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 4 credits |
Študenti a študentky uč. psychológie si nezapisujú predmety Sociálno-psychologický
výcvik pre učiteľov II. a Poruchy detského vývinu.
|
Subject code |
Subject title - Teacher |
Ac. year /Semester
|
Range and form
|
Con- cluding
|
Credits |
Current |
PdF.KPg/M-VUZde010/15 |
Pedeutology - P. Plavčan |
1, 2/W |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogy - J. Strakoš, M. Vážanský |
1, 2/W |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde012/15 |
Training of teachers´social skills 2 - PdF.KPg |
1, 2/W |
24sP
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde013/15 |
Activity based teaching methods - E. Tóblová |
1, 2/W |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde014/15 |
Integration/inclusive education - J. Miškolci |
1, 2/W |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde015/15 |
Textbook creation and evaluation - PdF.KPg |
1, 2/W |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde016/15 |
Religious studies - M. Zaviš, M. Bizoň |
1, 2/W |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde018/15 |
Psychological analysis of school educational situations - L. Sokolová |
1, 2/W |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde020/15 |
Learning and behaviour disorders - M. Hacaj |
1, 2/W |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde010/15 |
Pedeutology - P. Plavčan |
1, 2/S |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogy - J. Strakoš, M. Vážanský |
1, 2/S |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde012/15 |
Training of teachers´social skills 2 - PdF.KPg |
1, 2/S |
24sP
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde013/15 |
Activity based teaching methods - E. Tóblová |
1, 2/S |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde014/15 |
Integration/inclusive education - J. Miškolci |
1, 2/S |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde015/15 |
Textbook creation and evaluation - PdF.KPg |
1, 2/S |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde016/15 |
Religious studies - M. Zaviš, M. Bizoň |
1, 2/S |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde018/15 |
Psychological analysis of school educational situations - L. Sokolová |
1, 2/S |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde020/15 |
Learning and behaviour disorders - M. Hacaj |
1, 2/S |
2S
|
H
|
2 |
|
Block: platnosť od AR 16/17 - skupina A |
min. 6 credits |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Subject code |
Subject title - Teacher |
Ac. year /Semester
|
Range and form
|
Con- cluding
|
Credits |
Current |
PdF.KH/M-HISde008/16 |
Theory and methodology of history - seminar - A. Bocková |
1/W |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/M-HISde009/16 |
Development of Education in Europe - M. Kamenický |
1/W |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/M-HISde010/16 |
Historiography - M. Tonková |
1/S |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/M-HISde011/16 |
Teaching history in the 21st century - A. Bocková, M. Tonková |
2/W |
2S
|
H
|
2 |
|
Block: platnosť od AR 16/17 - skupina B |
min. 10 credits |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Subject code |
Subject title - Teacher |
Ac. year /Semester
|
Range and form
|
Con- cluding
|
Credits |
Current |
PdF.KH/M-HISde012/16 |
Everyday life of medieval Slovakia - M. Tihányiová |
1/W |
2LS
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/M-HISde013/16 |
Personalities of Slovak history of 19th century - M. Viršinská |
1/W |
2LS
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/M-HISde014/16 |
Everyday life in modern Europe - M. Viršinská |
1/W |
2LS
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/M-HISde015/16 |
Rise, development and fall of the Soviet Union - M. Tonková |
1/S |
2LS
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/M-HISde016/16 |
Political trials in Czechoslovakia after 1948 - R. Letz |
1/S |
2LS
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/M-HISde017/16 |
Slovak political exile in the 20th century - R. Letz |
1/S |
2LS
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/M-HISde018/16 |
Chapters of church history - M. Kamenický |
1/S |
2LS
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/M-HISde019/16 |
Military history - PdF.KH |
1/S |
2LS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KH/M-HISde024/16 |
Excursion II. - M. Tonková, A. Bocková |
1/S |
40sE
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/M-HISde020/16 |
History in film - P. Matula |
2/W |
2LS
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/M-HISde021/16 |
Cultural heritage preservation - P. Makyna |
2/W |
2LS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KH/M-HISde022/16 |
History of science and technology - P. Makyna |
2/W |
2LS
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/M-HISde023/16 |
History of Central Europe - seminar - PdF.KH |
2/W |
2S
|
H
|
2 |
!
|
Block: platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 10 credits |
Subject code |
Subject title - Teacher |
Ac. year /Semester
|
Range and form
|
Con- cluding
|
Credits |
Current |
PdF.KPsPp/M-PSYde012/16 |
Training of teacher´s communication and presentation skills - PdF.KPsPp |
1/W |
26sP
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPsPp/M-PSYde013/16 |
Applied social psychology - J. Petrík |
1/W |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/M-PSYde014/16 |
Marketing psychology - PdF.KPsPp |
1/W |
2LS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPsPp/M-PSYde015/16 |
Psycholinguistics - M. Groma |
1/W |
2LS
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/M-PSYde016/16 |
Crisis intervention in school - Z. Jursová Zacharová |
1/S |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/M-PSYde017/16 |
Modelling of the counselling process - V. Andreánska |
1/S |
2P
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/M-PSYde018/16 |
Digital technologies in psychology and in the teaching of psychology - L. Sokolová |
1/S |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/M-PSYde019/16 |
Psychological coping techniques - M. Glasová |
2/W |
26sP
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/M-PSYde020/16 |
Basics of neuropsychology - PdF.KPsPp |
2/W |
2L
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPsPp/M-PSYde021/16 |
Statistic methods and techniques 2 - PdF.KPsPp |
2/W |
2P
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPsPp/M-PSYde022/16 |
Qualitative research in social sciences - PdF.KPsPp |
2/W |
2S
|
H
|
2 |
!
|
|