Block: platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 27 credits |
Subject code |
Subject title - Teacher |
Ac. year /Semester
|
Range and form
|
Con- cluding
|
Credits |
Current |
PdF.KAJL/M-ANGde001/16 |
English language lexicology II - R. Pavlík |
1/W |
2LS
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde002/16 |
Didactics of English language II - M. Šipošová |
1/W |
2S
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde003/16 |
English literature II - L. Kocianová |
1/S |
2LS
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde004/20 |
Didactics of English language III - M. Šipošová |
1/S |
2LS
|
S
|
4 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde005/16 |
Psychological aspects of foreign language learning - G. Lojová |
1/S |
3LS
|
S
|
4 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde006/16 |
Contrastive linguistics - R. Repka, P. Bojo |
2/W |
2LS
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde007/16 |
American literature II - J. Javorčíková |
2/W |
2LS
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde008/20 |
Language in use - Advanced II - L. Kocianová |
2/W |
3S
|
S
|
4 |
|
Block: platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 18 credits |
Subject code |
Subject title - Teacher |
Ac. year /Semester
|
Range and form
|
Con- cluding
|
Credits |
Current |
PdF.KPg/M-VUZde001/15 |
Educational diagnostics - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2/W |
2LS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde002/15 |
Methodology of educational research - L. Koldeová, D. Kostrub |
1, 2/W |
2LS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde003/15 |
Philosophical anthropology and axiology - B. Malík |
1, 2/W |
2L
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde005/15 |
Teaching practice 2 (A) - I. Kolečáni Lenčová, L. Sokolová, E. Tóblová, D. Valachová, K. Hankerová, A. Bocková, E. Faithová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, K. Minarovičová, Z. Humayová |
1/W |
2tX
|
H
|
2 |
|
(B)prax2* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PdF.KPg/M-VUZde006/15 |
Teaching practice 2 (B) - I. Kolečáni Lenčová, E. Tóblová, D. Valachová, K. Hankerová, A. Bocková, E. Faithová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, K. Minarovičová |
1/W |
2tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde001/15 |
Educational diagnostics - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2/S |
2LS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde002/15 |
Methodology of educational research - L. Koldeová, D. Kostrub |
1, 2/S |
2LS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde003/15 |
Philosophical anthropology and axiology - B. Malík |
1, 2/S |
2L
|
H
|
2 |
|
(B)prax2* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PriF.KDPP/N-mUXX-104/15 |
Teaching Practice 2 (B) - B. Brestenská, E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, S. Nagyová, M. Prokša, K. Pavličková, H. Žarnovičan, A. Drozdíková, M. Fuchs |
1/S |
80X
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde004/15 |
Master thesis seminar - E. Mistrík, J. Šrank, P. Gergel, D. Valachová, P. Makyna, D. Kostrub, B. Šramová, R. Bojničanová, B. Gómez-Pablos Calvo, M. Malovecký, M. Medveczká, T. Palágyi, R. Štrbáková, Z. Tóth, Z. Valentovičová, M. Hottmar |
2/W |
2S
|
H
|
2 |
|
(B)prax3* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PriF.KDPP/N-mUXX-114/15 |
Teaching Practice 3 (B) - B. Brestenská, E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, S. Nagyová, M. Prokša, A. Drozdíková, H. Žarnovičan, M. Fuchs |
2/W |
120X
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/M-VUZde004/15 |
Master thesis seminar - E. Mistrík, J. Šrank, P. Gergel, D. Valachová, P. Makyna, D. Kostrub, B. Šramová, R. Bojničanová, B. Gómez-Pablos Calvo, M. Malovecký, M. Medveczká, T. Palágyi, R. Štrbáková, Z. Tóth, Z. Valentovičová, M. Hottmar |
2/S |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde007/15 |
Teaching practice 3 (A) - I. Kolečáni Lenčová, L. Sokolová, E. Tóblová, A. Bocková, K. Hankerová, Ľ. Horváthová, D. Valachová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, Z. Humayová, K. Minarovičová, H. Juhász Muchová |
2/S |
3tX
|
H
|
3 |
|
(B)prax3* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PdF.KPg/M-VUZde008/15 |
Teaching practice 3 (B) - I. Kolečáni Lenčová, E. Tóblová, K. Hankerová, A. Bocková, Ľ. Horváthová, D. Valachová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, K. Minarovičová, M. Jurík, H. Juhász Muchová |
2/S |
3tX
|
H
|
3 |
|
Označenie A pri praxiach platí pre jednu odborovú špecializáciu v kombinácii, označenie
B pre druhú (podľa skratky študijného programu). *Len študenti medzifakultného Učiteľstva biológie si zapisujú Pedagogickú prax 2 (B)
a 3 (B) s kódom na PriF UK. Pedagogická prax 2 z obidvoch špecializácií (A,B) sa realizuje spravidla v druhom
semestri. Koná sa súbežne s výučbou na príslušnej fakulte v termínoch určených harmonogramom
akademického roka. Predchádza jej úvodné inštruktážne sústredenie študentov s didaktikom
danej špecializácie. Pedagogická prax 3 z obidvoch špecializácií (A, B) sa spravidla realizuje v treťom
semestri v termínoch určených harmonogramom akademického roka. Predchádza jej úvodné
inštruktážne sústredenie študentov s didaktikom danej špecializácie. Konkrétnu formu
a termíny realizácie praxí stanovujú a organizačne zabezpečujú didaktici katedier.
|
|
Block: platnosť od AR 16/17 - denné štúdium - komponent PEDAGOGIKA |
min. 20 credits |
platné pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Subject code |
Subject title - Teacher |
Ac. year /Semester
|
Range and form
|
Con- cluding
|
Credits |
Current |
PdF.KPg/M-PEDde001/16 |
Philosophy of education - M. Zaviš |
1/W |
2LS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/M-PEDde002/16 |
Pre-primary and primary education - E. Severini |
1/W |
2LS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/M-PEDde003/16 |
Curriculum design and instructional paradigm - J. Strakoš |
1/S |
2LS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/M-PEDde004/16 |
Interactive methods of teaching educational disciplines - E. Tóblová |
1/S |
2LS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/M-PEDde005/16 |
Theory of educational studies teaching - Š. Ferková |
2/W |
3LS
|
S
|
4 |
|
|
Block: platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 9 credits |
Z povinne voliteľných predmetov (skupiny A-E) si študent vyberá podľa vlastného uváženia
a usmernení tak, aby dosiahol minimálne 9 kreditov. SKUPINA A (lingvistika) = M-ANGde011-014; SKUPINA B (literatúra) = M-ANGde015-017; SKUPINA C (didaktika) = M-ANGde018-021; SKUPINA D (reálie) = M-ANGde022-025; SKUPINA E = M-ANGde026-027;
|
Subject code |
Subject title - Teacher |
Ac. year /Semester
|
Range and form
|
Con- cluding
|
Credits |
Current |
PdF.KAJL/M-ANGde015/16 |
Work with literary text - N. Vietorová |
1/W |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde022/16 |
Realities of English-speaking countries (except the UK and the US) - S. Kováč |
1/W |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde023/16 |
Intercultural approach in language learning - PdF.KAJL |
1/W |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde024/16 |
Media culture - L. Štangová |
1/W |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde011/16 |
Semantics - R. Repka |
1/S |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde012/16 |
Sociolinguistics - P. Bojo |
1/S |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde016/16 |
Contemporary English literature - J. Javorčíková |
1/S |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde017/16 |
Minority literature in English - T. Karáth |
1/S |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde018/16 |
Didactics of English language for young learners - PdF.KAJL |
1/S |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde013/16 |
Linguistic text analysis I - P. Bojo |
2/W |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde019/16 |
Theory of foreign language learning - PdF.KAJL |
2/W |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde020/16 |
Selected chapters from didactics of English language II - PdF.KAJL |
2/W |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde025/16 |
Contemporary American and English culture - T. Karáth |
2/W |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde026/16 |
Language in use - presentation skills - P. Bojo |
2/W |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde014/16 |
Linguistic text analysis II - P. Bojo |
2/S |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde021/16 |
Didactics of English language for adults - P. Bojo |
2/S |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde027/16 |
Preparation for the test of CA - P. McCullough |
2/S |
2S
|
H
|
3 |
|
Block: platnosť od AR 15/16 (blok pre uč. pedagogiky) - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 4 credits |
Študenti a študentky uč. pedagogiky si nezapisujú predmety Pedeutológia, Aktivizujúce
edukačné metódy a Integratívna/inkluzívna pedagogika.
|
Subject code |
Subject title - Teacher |
Ac. year /Semester
|
Range and form
|
Con- cluding
|
Credits |
Current |
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogy - J. Strakoš, M. Vážanský |
1, 2/W |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde012/15 |
Training of teachers´social skills 2 - PdF.KPg |
1, 2/W |
24sP
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde015/15 |
Textbook creation and evaluation - PdF.KPg |
1, 2/W |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde016/15 |
Religious studies - M. Zaviš, M. Bizoň |
1, 2/W |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde017/15 |
Socio-educational training for teachers 2 - M. Lemešová |
1, 2/W |
24sS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde018/15 |
Psychological analysis of school educational situations - L. Sokolová |
1, 2/W |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde019/15 |
Developmental disorders - V. Andreánska |
1, 2/W |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde020/15 |
Learning and behaviour disorders - M. Hacaj |
1, 2/W |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogy - J. Strakoš, M. Vážanský |
1, 2/S |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde012/15 |
Training of teachers´social skills 2 - PdF.KPg |
1, 2/S |
24sP
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde015/15 |
Textbook creation and evaluation - PdF.KPg |
1, 2/S |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde016/15 |
Religious studies - M. Zaviš, M. Bizoň |
1, 2/S |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde017/15 |
Socio-educational training for teachers 2 - M. Lemešová |
1, 2/S |
24sS
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde018/15 |
Psychological analysis of school educational situations - L. Sokolová |
1, 2/S |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde019/15 |
Developmental disorders - V. Andreánska |
1, 2/S |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde020/15 |
Learning and behaviour disorders - M. Hacaj |
1, 2/S |
2S
|
H
|
2 |
|
Block: platnosť od AR 16/17 - skupina A - denné štúdium - komponent PEDAGOGIKA |
min. 6 credits |
platné pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Subject code |
Subject title - Teacher |
Ac. year /Semester
|
Range and form
|
Con- cluding
|
Credits |
Current |
PdF.KPg/M-PEDde008/16 |
Pedeutology - PdF.KPg |
1/W |
2L
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-PEDde009/16 |
Social pedagogy for teachers II. - PdF.KPg |
1/W |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-PEDde010/16 |
Comparative education - PdF.KPg |
1/S |
2L
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-PEDde011/16 |
Student behaviour Intervention - Š. Ferková |
1/S |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-PEDde012/16 |
Qualitative methods in educational research - D. Kostrub |
2/W |
2LS
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-PEDde013/16 |
Integration/inclusive education - J. Miškolci |
2/W |
2L
|
H
|
2 |
|
Block: platnosť od AR 16/17 - skupina B - denné štúdium - komponent PEDAGOGIKA |
min. 10 credits |
platné pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Subject code |
Subject title - Teacher |
Ac. year /Semester
|
Range and form
|
Con- cluding
|
Credits |
Current |
PdF.KPg/M-PEDde014/16 |
Education of gifted and talented - PdF.KPg |
1/W |
2LS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-PEDde015/16 |
Experienital learning training II. - M. Kuruc |
1/W |
20sP
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-PEDde016/16 |
Classroom management and class teacher in praxis - P. Ostradický |
1/S |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-PEDde017/16 |
Communication skills of school manager - PdF.KPg |
1/S |
2P
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-PEDde018/16 |
Multimedia teaching tools and e-learning - J. Záhorec |
2/W |
2P
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-PEDde019/16 |
School institution internships - A. Poliaková |
2/W |
20sI
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-PEDde020/16 |
Educational policy - P. Plavčan |
2/S |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-PEDde021/16 |
Project designing - PdF.KPg |
2/S |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-PEDde022/16 |
School evaluation and self-evaluation - PdF.KPg |
2/S |
2LS
|
H
|
2 |
!
|
|