Blok - mUXX - Povinné predmety |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PriF.KDPP/N-mUXX-100/15 |
Metodológia pedagogického výskumu - M. Prokša |
1/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
FMFI-Prif.KDPP/2-UXX-121/15 |
Pedagogická diagnostika - P. Ikhardt |
1/L |
2P
|
H
|
2 |
|
PriF.KDPP/N-mUXX-102/15 |
Seminár k diplomovej práci - K. Ušáková, B. Brestenská, E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, T. Nagy, S. Nagyová, A. Drozdíková, Z. Haláková, M. Prokša, D. Demkaninová, I. Ružek, S. Ondoš, K. Danielová, M. Nevřelová, P. Ikhardt, R. Cákoci |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PriF.KDPP/N-mUXX-103/15 |
Pedagogická prax 2 (A) - K. Ušáková, B. Brestenská, E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, S. Nagyová, M. Prokša, K. Pavličková, H. Žarnovičan, A. Drozdíková |
1/L |
80X
|
H
|
2 |
|
PriF.KDPP/N-mUXX-104/15 |
Pedagogická prax 2 (B) - B. Brestenská, E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, S. Nagyová, M. Prokša, K. Pavličková, H. Žarnovičan, K. Ušáková, A. Drozdíková |
1/L |
80X
|
H
|
2 |
|
PriF.KDPP/N-mUXX-113/15 |
Pedagogická prax 3 (A) - B. Brestenská, E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, S. Nagyová, M. Prokša, A. Drozdíková, K. Ušáková, H. Žarnovičan |
2/Z |
120X
|
H
|
3 |
|
PriF.KDPP/N-mUXX-114/15 |
Pedagogická prax 3 (B) - B. Brestenská, E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, S. Nagyová, M. Prokša, K. Ušáková, A. Drozdíková, H. Žarnovičan |
2/Z |
120X
|
H
|
3 |
|
PriF.KDPP/N-mUXX-121/15 |
Filozofická antropológia a axiológia - Š. Zolcer |
2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
Blok - mUmCH - Povinné predmety |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PriF.KDPP/N-mUCH-103/15 |
Didaktika chémie 1 - M. Prokša |
1/Z |
2P + 2S
|
H
|
4 |
|
PriF.KDPP/N-mUCH-105/15 |
Didaktika školských pokusov z chémie 1 - A. Drozdíková |
1/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PriF.KDPP/N-mUCH-107/15 |
Vyučovanie chémie s podporou DT - B. Brestenská, T. Nagy |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PriF.KOrCh/N-mUCH-100/15 |
Vybrané kapitoly z organickej chémie - A. Martinická, M. Mečiarová |
1/Z |
2P + 2S
|
H
|
4 |
|
PriF.KAgCh/N-mUCH-052/15 |
Vybrané kapitoly z anorganickej chémie - M. Drábik, J. Chrappová, J. Tatiersky |
1/L |
1P + 2S
|
H
|
3 |
|
PriF.KDPP/N-mUCH-104/15 |
Didaktika chémie 2 - M. Prokša |
1/L |
2P + 2S
|
H
|
4 |
|
PriF.KDPP/N-mUCH-106/15 |
Didaktika školských pokusov z chémie 2 - A. Drozdíková |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PriF.KFTCh/N-mUCH-057/15 |
Vybrané kapitoly z fyzikálnej chémie - V. Kellö |
1/L |
1P
|
H
|
1 |
|
PriF.KBCh/N-mUCH-001/16 |
Vybrané kapitoly z biochémie - J. Korduláková |
2/Z |
2P + 2S
|
H
|
4 |
|
PriF.KDPP/N-mUXX-119/15 |
Diplomová práca 1 - B. Brestenská, E. Čipková, A. Drozdíková, Z. Haláková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, T. Nagy, S. Nagyová, M. Prokša, K. Ušáková, A. Ševčovičová, E. Gálová, M. Mečiarová, J. Chrappová, J. Tatiersky, S. Kubalová, Z. Országhová, I. Ružek, K. Danielová, Š. Zolcer, P. Ikhardt, D. Gurňák |
2/Z |
4S
|
H
|
4 |
|
PriF.KOrCh/N-mUCH-099/16 |
Priemyselná chémia pre učiteľov - E. Veverková, K. Jesenák |
2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
PriF.KDPP/N-mUXX-120/15 |
Diplomová práca 2 - B. Brestenská, E. Čipková, A. Drozdíková, Z. Haláková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, T. Nagy, S. Nagyová, M. Prokša, K. Ušáková, A. Ševčovičová, E. Gálová, M. Mečiarová, J. Chrappová, J. Tatiersky, S. Kubalová, Z. Országhová, I. Ružek, K. Danielová, Š. Zolcer, P. Ikhardt, D. Gurňák |
2/L |
6S
|
H
|
6 |
|
Blok - ANG-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 27 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KAJL/M-ANGde001/16 |
Lexikológia anglického jazyka II - R. Pavlík |
1/Z |
2PS
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde002/16 |
Didaktika anglického jazyka II - M. Šipošová |
1/Z |
2S
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde003/16 |
Anglická literatúra II - L. Kocianová |
1/L |
2PS
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde004/16 |
Didaktika anglického jazyka III - M. Šipošová, K. Hankerová |
1/L |
2PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde005/16 |
Psychologické aspekty učenia sa cudzích jazykov - G. Lojová |
1/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde006/16 |
Kontrastívna lingvistika - R. Repka |
2/Z |
2PS
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde007/16 |
Americká literatúra II - J. Javorčíková |
2/Z |
2PS
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde008/16 |
Praktický jazyk - advanced II - L. Kocianová |
2/Z |
3S
|
S
|
4 |
|
|
Blok - mUXX - Povinne voliteľné predmety |
Študenti si z bloku povinne voliteľných predmetov zapíšu aspoň jeden. Predmet Rétorika pre učiteľov je prednostne určený študentom učiteľstva.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PriF.KDPP/N-mUXX-105/15 |
Spracovanie a interpretácia štatistických dát v pedagogicko-psychologických výskumoch - A. Drozdíková |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PriF.KDPP/N-mUXX-106/15 |
Rodinná výchova - S. Nagyová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PriF.KDPP/N-mUXX-115/15 |
Prevencia drogových závislostí - T. Nagy, S. Nagyová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PriF.KDPP/N-mUXX-116/15 |
Rétorika pre učiteľov - Š. Zolcer |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - mXXX - Telesná výchova - zimný semester |
Študent si môže zapísať len jeden predmet za semester.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PriF.KTV/N-mXTV-107/18 |
Telesná výchova 7 - K. Füzéková, V. Hubka, M. Kirchmayerová, J. Krošlák, M. Mokošák, I. Remák, L. Vandáková |
1/Z |
2C
|
H
|
1 |
|
PriF.KTV/N-mXTV-109/18 |
Telesná výchova 9 - K. Füzéková, V. Hubka, M. Kirchmayerová, J. Krošlák, M. Mokošák, I. Remák, L. Vandáková |
2/Z |
2C
|
H
|
1 |
|
Blok - mXXX - Telesná výchova - letný semester |
Študent si môže zapísať len jeden predmet za semester.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PriF.KTV/N-mXTV-108/18 |
Telesná výchova 8 - K. Füzéková, V. Hubka, M. Kirchmayerová, J. Krošlák, M. Mokošák, I. Remák, L. Vandáková |
1/L |
2C
|
H
|
1 |
|
PriF.KTV/N-mXTV-110/18 |
Telesná výchova 10 - K. Füzéková, V. Hubka, M. Kirchmayerová, J. Krošlák, M. Mokošák, I. Remák, L. Vandáková |
2/L |
2C
|
H
|
1 |
|
Blok - ANG-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 9 kreditov |
Z povinne voliteľných predmetov (skupiny A-E) si študent vyberá podľa vlastného uváženia
a usmernení tak, aby dosiahol minimálne 9 kreditov. SKUPINA A (lingvistika) = M-ANGde011-014; SKUPINA B (literatúra) = M-ANGde015-017; SKUPINA C (didaktika) = M-ANGde018-021; SKUPINA D (reálie) = M-ANGde022-025; SKUPINA E = M-ANGde026-027;
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KAJL/M-ANGde015/16 |
Práca s literárnym textom - N. Vietorová |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde022/16 |
Reálie anglofónnych krajín (okrem Veľkej Británie a USA) - S. Kováč |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde023/16 |
Interkultúrny prístup v jazykovom vzdelávaní - PdF.KAJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde024/16 |
Mediálna kultúra - S. Kováč |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde011/16 |
Sémantika - R. Repka |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde012/16 |
Sociolingvistika - P. Bojo |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde016/16 |
Súčasná anglofónna literatúra - J. Javorčíková |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde017/16 |
Anglicky písaná literatúra minorít - T. Karáth |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde018/16 |
Didaktika anglického jazyka pre mladší školský vek - PdF.KAJL |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde013/16 |
Lingvistická analýza textu I - P. Bojo |
2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde019/16 |
Teórie učenia sa cudzích jazykov - PdF.KAJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde020/16 |
Vybrané kapitoly z didaktiky anglického jazyka II - PdF.KAJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde025/16 |
Súčasná americká a britská kultúra - PdF.KAJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde026/16 |
Praktický jazyk - prezentačné zručnosti - P. Bojo |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde014/16 |
Lingvistická analýza textu II - P. Bojo |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde021/16 |
Didaktika anglického jazyka pre dospelých - P. Bojo |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde027/16 |
Príprava na test CA - P. Bojo, P. McCullough |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
Blok - mUXX - Výberové predmety |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PriF.KDPP/N-mUXX-107/15 |
Umenie prezentácie a komunikácie - P. Likavský, T. Nagy, S. Nagyová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PriF.KDPP/N-mUXX-108/15 |
Aktivizujúce metódy a ich využitie vo vyučovaní - E. Čipková, Š. Karolčík |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PriF.KDPP/N-mUXX-109/15 |
Mobilné prírodovedné vzdelávanie (1) - E. Čipková, Š. Karolčík |
1/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PriF.KDPP/N-mUXX-112/15 |
Práca s interaktívnou tabuľou pre budúcich učiteľov - B. Brestenská |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PriF.KDPP/N-mUXX-110/15 |
Mobilné prírodovedné vzdelávanie (2) - E. Čipková, Š. Karolčík |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PriF.KDPP/N-mUXX-122/19 |
Kreatívny digitálny obsah pre prírodovedné predmety - B. Brestenská |
1/L |
1P + 2S
|
H
|
3 |
|
PriF.KDPP/N-mUXX-117/15 |
Tvorba edukačných webstránok - T. Nagy |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - mXXX - Telesná výchova - telovýchovné sustredenie |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PriF.KTV/N-mUXX-204/10 |
Letné telovýchovné sústredenie - K. Füzéková |
1/L |
7dI
|
H
|
1 |
|
PriF.KTV/N-mUXX-203/10 |
Zimné telovýchovné sústredenie - M. Mokošák |
1, 2/Z |
7dI
|
H
|
1 |
|
Blok - mXXX - Výberové predmety - cudzie jazyky |
Predmety Anglicky jazyk UNIcert 1 a 2 si môžu zapísať len tí študenti, ktorí na Bc
stupni absolvovali predmet AJ 3 príprava na UNIcert. a AJ 4 príprava na UNIcert.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PriF.KJ/N-mXCJ-060/10 |
Anglický jazyk 1 - J. Cihová, Š. Dugovičová, T. Slováková, B. Kordíková, O. Pažitková |
1, 2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PriF.KJ/N-mXCJ-070/18 |
Anglický jazyk 1 - príprava na UNIcert - M. Sabo, B. Kordíková |
1, 2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PriF.KJ/N-mXCJ-062/10 |
Anglický jazyk UNIcert 1 - J. Cihová, Š. Dugovičová, T. Slováková, B. Kordíková |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PriF.KJ/N-mXCJ-064/10 |
Nemecký jazyk 1 - S. Rizmanová, K. Rózsová Wolfová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PriF.KJ/N-mXCJ-072/18 |
Nemecký jazyk 1 - príprava na UNIcert - S. Rizmanová, K. Rózsová Wolfová |
1, 2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PriF.KJ/N-mXCJ-068/10 |
Nemecký jazyk UNIcert 1 - S. Rizmanová, K. Rózsová Wolfová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PriF.KJ/N-mXCJ-061/10 |
Anglický jazyk 2 - J. Cihová, Š. Dugovičová, T. Slováková, B. Kordíková, O. Pažitková |
1, 2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PriF.KJ/N-mXCJ-071/18 |
Anglický jazyk 2 - príprava na UNIcert - M. Sabo, B. Kordíková |
1, 2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PriF.KJ/N-mXCJ-063/10 |
Anglický jazyk UNIcert 2 - J. Cihová, Š. Dugovičová, T. Slováková, B. Kordíková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PriF.KJ/N-mXCJ-065/10 |
Nemecký jazyk 2 - S. Rizmanová, K. Rózsová Wolfová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PriF.KJ/N-mXCJ-073/18 |
Nemecký jazyk 2 - príprava na UNIcert - S. Rizmanová, K. Rózsová Wolfová |
1, 2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PriF.KJ/N-mXCJ-069/10 |
Nemecký jazyk UNIcert 2 - S. Rizmanová, K. Rózsová Wolfová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
Blok - mUmCH - Výberové predmety |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PriF.KOrCh/N-mUCH-101/15 |
Zelená chémia - M. Mečiarová |
1/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
PriF.KAgCh/N-mCAG-131/17 |
Seminár zo všeobecnej a anorganickej chémie pre učiteľov - J. Chrappová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PriF.KAgCh/N-mUCH-110/15 |
Predmetové súťaže v práci učiteľa - J. Tatiersky, J. Chrappová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PriF.KFTCh/N-mUCH-102/15 |
Seminár z fyzikálnej chémie - V. Kellö |
1/L |
1S
|
H
|
1 |
|
PriF.KDPP/N-mUCH-108/15 |
Technické a právne aspekty školských chemických pokusov - A. Drozdíková |
2/Z |
2C + 1S
|
H
|
3 |
|
PriF.KOrCh/N-mUCH-098/16 |
Chémia v každodennom živote - A. Martinická, M. Mečiarová |
2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
PriF.KDPP/N-mUCH-109/15 |
Prostriedky motivácie vo vyučovaní chémie - M. Prokša |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - ANG-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KAJL/M-ANGde046/16 |
Pragmalingvistika - PdF.KAJL |
Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde048/16 |
Kultúry anglofónnych krajín - PdF.KAJL |
Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde047/16 |
Kognitívna lingvistika - PdF.KAJL |
Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde049/16 |
Praktický jazyk - konverzácia II - L. Kocianová |
Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde050/16 |
Elektronická literatúra - PdF.KAJL |
Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde046/16 |
Pragmalingvistika - PdF.KAJL |
L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde047/16 |
Kognitívna lingvistika - PdF.KAJL |
L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde048/16 |
Kultúry anglofónnych krajín - PdF.KAJL |
L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde049/16 |
Praktický jazyk - konverzácia II - L. Kocianová |
L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde050/16 |
Elektronická literatúra - PdF.KAJL |
L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
Blok - mXXX - Prírodovedné predmety |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PriF/N-mXXX-003/19 |
Zelená univerzita 1 - J. Bella, M. Slaninová, M. Šebesta, H. Žarnovičan |
1, 2 |
2C + 2S
|
H
|
2 |
|
PriF/N-mXXX-004/19 |
Zelená univerzita 2 - J. Bella, M. Slaninová, M. Šebesta, H. Žarnovičan |
1, 2 |
2C + 2S
|
H
|
2 |
|
|