Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 18 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/M-VUZde001/15 |
Pedagogická diagnostika - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde002/15 |
Metodológia pedagogického výskumu - L. Koldeová, D. Kostrub, R. Zsembera |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde003/15 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík |
1, 2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde005/15 |
Pedagogická prax 2 (A) - N. Ondrušková, I. Kolečáni Lenčová, L. Sokolová, E. Tóblová, D. Valachová, K. Hankerová, A. Bocková, E. Faithová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
(B)prax2* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PdF.KPg/M-VUZde006/15 |
Pedagogická prax 2 (B) - N. Ondrušková, I. Kolečáni Lenčová, E. Tóblová, D. Valachová, K. Hankerová, A. Bocková, E. Faithová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, M. Jurík |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde001/15 |
Pedagogická diagnostika - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde002/15 |
Metodológia pedagogického výskumu - L. Koldeová, D. Kostrub, R. Zsembera |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde003/15 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík |
1, 2/L |
2P
|
H
|
2 |
|
(B)prax2* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PriF.KDPP/N-mUXX-104/15 |
Pedagogická prax 2 (B) - B. Brestenská, E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, S. Nagyová, M. Prokša, K. Pavličková, H. Žarnovičan, K. Ušáková, A. Drozdíková |
1/L |
80X
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde004/15 |
Seminár k diplomovej práci - E. Mistrík, J. Šrank, P. Gergel, D. Valachová, P. Makyna, A. Šuba, E. Vancu, D. Kostrub, P. Plavčan |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
(B)prax3* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PriF.KDPP/N-mUXX-114/15 |
Pedagogická prax 3 (B) - B. Brestenská, E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, S. Nagyová, M. Prokša, K. Ušáková, A. Drozdíková, H. Žarnovičan |
2/Z |
120X
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/M-VUZde004/15 |
Seminár k diplomovej práci - E. Mistrík, J. Šrank, P. Gergel, D. Valachová, P. Makyna, A. Šuba, E. Vancu, D. Kostrub, P. Plavčan |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde007/15 |
Pedagogická prax 3 (A) - N. Ondrušková, I. Kolečáni Lenčová, L. Sokolová, E. Tóblová, A. Bocková, K. Hankerová, Ľ. Horváthová, D. Valachová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, M. Jurík, C. Condei, Z. Humayová |
2/L |
3tX
|
H
|
3 |
|
(B)prax3* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PdF.KPg/M-VUZde008/15 |
Pedagogická prax 3 (B) - N. Ondrušková, I. Kolečáni Lenčová, E. Tóblová, K. Hankerová, A. Bocková, Ľ. Horváthová, D. Valachová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, C. Condei, Z. Humayová |
2/L |
3tX
|
H
|
3 |
|
Označenie A pri praxiach platí pre jednu odborovú špecializáciu v kombinácii, označenie
B pre druhú (podľa skratky študijného programu). *Len študenti medzifakultného Učiteľstva biológie si zapisujú Pedagogickú prax 2 (B)
a 3 (B) s kódom na PriF UK. Pedagogická prax 2 z obidvoch špecializácií (A,B) sa realizuje spravidla v druhom
semestri. Koná sa súbežne s výučbou na príslušnej fakulte v termínoch určených harmonogramom
akademického roka. Predchádza jej úvodné inštruktážne sústredenie študentov s didaktikom
danej špecializácie. Pedagogická prax 3 z obidvoch špecializácií (A, B) sa spravidla realizuje v treťom
semestri v termínoch určených harmonogramom akademického roka. Predchádza jej úvodné
inštruktážne sústredenie študentov s didaktikom danej špecializácie. Konkrétnu formu
a termíny realizácie praxí stanovujú a organizačne zabezpečujú didaktici katedier.
|
|
Blok - PED-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium - komponent PEDAGOGIKA |
min. 20 kreditov |
platné pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/M-PEDde001/16 |
Filozofia výchovy - J. Prokop, M. Bizoň |
1/Z |
2PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/M-PEDde002/16 |
Predprimárna a primárna pedagogika - E. Severini |
1/Z |
2PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/M-PEDde003/16 |
Projektovanie kurikula a paradigmy výučby - J. Strakoš |
1/L |
2PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/M-PEDde004/16 |
Interaktívne metódy vyučovania pedagogických disciplín - E. Tóblová |
1/L |
2PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/M-PEDde005/16 |
Didaktika pedagogiky - Š. Ferková |
2/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
Blok - HIS-1617 - platnosť od AR 16/17 |
min. 20 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KH/M-HISde001/16 |
Teória a metodika dejepisu - A. Bocková |
1/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KH/M-HISde002/16 |
Stredná Európa v stredoveku a novoveku - M. Kamenický |
1/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KH/M-HISde003/16 |
Osobnosť v dejinách - R. Letz, J. Durec |
1/L |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KH/M-HISde004/16 |
Stredná Európa v 19. storočí - P. Matula |
1/L |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KH/M-HISde005/16 |
Stredná Európa v 20. storočí - M. Tonková |
2/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 (blok pre uč. pedagogiky) - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 4 kredity |
Študenti a študentky uč. pedagogiky si nezapisujú predmety Pedeutológia, Aktivizujúce
edukačné metódy a Integratívna/inkluzívna pedagogika.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogika - J. Strakoš, M. Vážanský |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde012/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 - PdF.KPg |
1, 2/Z |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde015/15 |
Tvorba a hodnotenie učebníc - PdF.KPg |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde016/15 |
Religionistika - N. Ondrušková, M. Zaviš |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde017/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 - M. Lemešová |
1, 2/Z |
24sS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde018/15 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - L. Sokolová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde019/15 |
Poruchy detského vývinu - V. Andreánska |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde020/15 |
Poruchy učenia a správania - M. Hacaj |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogika - J. Strakoš, M. Vážanský |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde012/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 - PdF.KPg |
1, 2/L |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde015/15 |
Tvorba a hodnotenie učebníc - PdF.KPg |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde016/15 |
Religionistika - N. Ondrušková, M. Zaviš |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde017/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 - M. Lemešová |
1, 2/L |
24sS
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde018/15 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - L. Sokolová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde019/15 |
Poruchy detského vývinu - V. Andreánska |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde020/15 |
Poruchy učenia a správania - M. Hacaj |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - PED-1617a - platnosť od AR 16/17 - skupina A - denné štúdium - komponent PEDAGOGIKA |
min. 6 kreditov |
platné pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/M-PEDde008/16 |
Pedeutológia - P. Plavčan |
1/Z |
2P
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-PEDde009/16 |
Sociálna pedagogika pre učiteľov II - PdF.KPg |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-PEDde010/16 |
Komparatívna pedagogika - J. Prokop |
1/L |
2P
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-PEDde011/16 |
Intervencia v práci s problémovými žiakmi - Š. Ferková |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-PEDde012/16 |
Kvalitatívne metódy pedagogického výskumu - D. Kostrub |
2/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-PEDde013/16 |
Integratívna/inkluzívna pedagogika - J. Miškolci |
2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
Blok - PED-1617b - platnosť od AR 16/17 - skupina B - denné štúdium - komponent PEDAGOGIKA |
min. 10 kreditov |
platné pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/M-PEDde014/16 |
Pedagogika nadaných a talentovaných - PdF.KPg |
1/Z |
2PS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-PEDde015/16 |
Tréning zážitkovej pedagogiky II. - M. Kuruc |
1/Z |
20sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-PEDde016/16 |
Triedny manažment a triedny učiteľ v pedagogickej praxi - PdF.KPg |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-PEDde017/16 |
Komunikačné zručnosti školského manažéra - PdF.KPg |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-PEDde018/16 |
Multimediálna didaktická technika a základy e-learningu - L. Koreňová |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-PEDde019/16 |
Stáž v školských inštitúciách - A. Poliaková |
2/Z |
20sZ
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-PEDde020/16 |
Vzdelávacia politika - P. Plavčan |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-PEDde021/16 |
Tvorba projektov - A. Poliaková |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-PEDde022/16 |
Evalvácia a autoevalvácia školy - P. Plavčan |
2/L |
2PS
|
H
|
2 |
|
Blok - HIS-1617a - platnosť od AR 16/17 - skupina A |
min. 6 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KH/M-HISde008/16 |
Seminár z teórie a metodiky dejepisu - A. Bocková |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/M-HISde009/16 |
Vývoj školstva v Európe - M. Kamenický |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/M-HISde010/16 |
Dejepisectvo - M. Tonková |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/M-HISde011/16 |
Vyučovanie histórie v 21. storočí - A. Bocková, M. Tonková |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - HIS-1617b - platnosť od AR 16/17 - skupina B |
min. 10 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KH/M-HISde012/16 |
Každodennosť na stredovekom Slovensku - M. Kamenický, M. Tihányiová |
1/Z |
2PS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KH/M-HISde013/16 |
Osobnosti slovenských dejín 19. storočia - M. Viršinská |
1/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/M-HISde014/16 |
Každodennosť v novovekej Európe - M. Viršinská |
1/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/M-HISde015/16 |
Vznik, vývoj a rozpad sovietskeho bloku - M. Tonková |
1/L |
2PS
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/M-HISde016/16 |
Politické procesy v Československu po r. 1948 - R. Letz |
1/L |
2PS
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/M-HISde017/16 |
Slovenský politický exil v 20. storočí - R. Letz |
1/L |
2PS
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/M-HISde018/16 |
Kapitoly z cirkevných dejín - M. Kamenický |
1/L |
2PS
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/M-HISde019/16 |
Dejiny vojenstva - M. Neumann |
1/L |
2PS
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/M-HISde024/16 |
Exkurzia II. - M. Tonková, A. Bocková |
1/L |
40sE
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/M-HISde020/16 |
Dejiny vo filme - P. Matula |
2/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/M-HISde021/16 |
Ochrana pamiatok a kultúrneho dedičstva - P. Makyna |
2/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/M-HISde022/16 |
Dejiny vedy a techniky - PdF.KH |
2/Z |
2PS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KH/M-HISde023/16 |
Seminár k dejinám strednej Európy - PdF.KH |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
|