Blok - UHK-1819 - platnosť od AR 18/19 - komponent HUDOBNÁ |
min. 26 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KHV/M-UHKde001/18 |
Hudba 20.storočia - A. Šuba |
1/Z |
2P
|
S
|
3 |
|
PdF.KHV/M-UHKde002/18 |
Úvod do hudobnej analýzy - H. Urbancová |
1/Z |
2P
|
S
|
3 |
|
PdF.KHV/M-UHKde003/18 |
Hudobná estetika - H. Urbancová |
1/Z |
2P
|
S
|
2 |
|
PdF.KHV/M-UHKde007/18 |
Zborový spev a dirigovanie - S. Mironov |
1/Z |
2CS
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/M-UHKde008/18 |
Hra na hudobnom nástroji I - S. Maggioni, K. Račić Derner, V. Harvan, V. Rašková, D. Šašinová, M. Tomašovič, S. Zamborský, B. Dugovič |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/M-UHKde003/18 |
Hudobná estetika - H. Urbancová |
1/L |
2P
|
S
|
2 |
|
PdF.KHV/M-UHKde004/18 |
Organológia a hudobná akustika - M. Hottmar |
1/L |
2P
|
S
|
2 |
|
PdF.KHV/M-UHKde005/18 |
Didaktika hudobnej výchovy I - L. Kaščáková |
1/L |
2PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KHV/M-UHKde007/18 |
Zborový spev a dirigovanie - S. Mironov |
1/L |
2CS
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/M-UHKde009/18 |
Hra na hudobnom nástroji II - D. Šašinová, V. Rašková, S. Zamborský, K. Račić Derner, S. Maggioni, V. Harvan |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/M-UHKde004/18 |
Organológia a hudobná akustika - M. Hottmar |
2/Z |
2P
|
S
|
2 |
!
|
PdF.KHV/M-UHKde006/18 |
Didaktika hudobnej výchovy II - PdF.KHV |
2/Z |
2PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KHV/M-UHKde010/18 |
Hra na hudobnom nástroji III - V. Rašková, B. Dugovič, V. Harvan, S. Maggioni, K. Račić Derner, D. Šašinová, M. Tomašovič, S. Zamborský |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 18 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/M-VUZde001/15 |
Pedagogická diagnostika - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde002/15 |
Metodológia pedagogického výskumu - L. Koldeová, D. Kostrub, R. Zsembera |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde003/15 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík |
1, 2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde005/15 |
Pedagogická prax 2 (A) - N. Ondrušková, I. Kolečáni Lenčová, L. Sokolová, E. Tóblová, D. Valachová, K. Hankerová, A. Bocková, E. Faithová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
(B)prax2* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PdF.KPg/M-VUZde006/15 |
Pedagogická prax 2 (B) - N. Ondrušková, I. Kolečáni Lenčová, E. Tóblová, D. Valachová, K. Hankerová, A. Bocková, E. Faithová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, M. Jurík |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde001/15 |
Pedagogická diagnostika - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde002/15 |
Metodológia pedagogického výskumu - L. Koldeová, D. Kostrub, R. Zsembera |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde003/15 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík |
1, 2/L |
2P
|
H
|
2 |
|
(B)prax2* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PriF.KDPP/N-mUXX-104/15 |
Pedagogická prax 2 (B) - B. Brestenská, E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, S. Nagyová, M. Prokša, K. Pavličková, H. Žarnovičan, K. Ušáková, A. Drozdíková |
1/L |
80X
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde004/15 |
Seminár k diplomovej práci - E. Mistrík, J. Šrank, P. Gergel, D. Valachová, P. Makyna, A. Šuba, E. Vancu, D. Kostrub, P. Plavčan |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
(B)prax3* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PriF.KDPP/N-mUXX-114/15 |
Pedagogická prax 3 (B) - B. Brestenská, E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, S. Nagyová, M. Prokša, K. Ušáková, A. Drozdíková, H. Žarnovičan |
2/Z |
120X
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/M-VUZde004/15 |
Seminár k diplomovej práci - E. Mistrík, J. Šrank, P. Gergel, D. Valachová, P. Makyna, A. Šuba, E. Vancu, D. Kostrub, P. Plavčan |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde007/15 |
Pedagogická prax 3 (A) - N. Ondrušková, I. Kolečáni Lenčová, L. Sokolová, E. Tóblová, A. Bocková, K. Hankerová, Ľ. Horváthová, D. Valachová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, M. Jurík, C. Condei, Z. Humayová |
2/L |
3tX
|
H
|
3 |
|
(B)prax3* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PdF.KPg/M-VUZde008/15 |
Pedagogická prax 3 (B) - N. Ondrušková, I. Kolečáni Lenčová, E. Tóblová, K. Hankerová, A. Bocková, Ľ. Horváthová, D. Valachová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, C. Condei, Z. Humayová |
2/L |
3tX
|
H
|
3 |
|
Označenie A pri praxiach platí pre jednu odborovú špecializáciu v kombinácii, označenie
B pre druhú (podľa skratky študijného programu). *Len študenti medzifakultného Učiteľstva biológie si zapisujú Pedagogickú prax 2 (B)
a 3 (B) s kódom na PriF UK. Pedagogická prax 2 z obidvoch špecializácií (A,B) sa realizuje spravidla v druhom
semestri. Koná sa súbežne s výučbou na príslušnej fakulte v termínoch určených harmonogramom
akademického roka. Predchádza jej úvodné inštruktážne sústredenie študentov s didaktikom
danej špecializácie. Pedagogická prax 3 z obidvoch špecializácií (A, B) sa spravidla realizuje v treťom
semestri v termínoch určených harmonogramom akademického roka. Predchádza jej úvodné
inštruktážne sústredenie študentov s didaktikom danej špecializácie. Konkrétnu formu
a termíny realizácie praxí stanovujú a organizačne zabezpečujú didaktici katedier.
|
|
Blok - ESP-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 26 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KRoJL/M-ESPde001/16 |
Miesto románskych literatúr vo svetovej literatúre - R. Bojničanová |
1/Z |
2P + 2S
|
S
|
6 |
|
PdF.KRoJL/M-ESPde002/16 |
Kontrastívna lingvistika 1. - R. Štrbáková |
1/Z |
2S
|
S
|
4 |
|
PdF.KRoJL/M-ESPde003/16 |
Miesto španielskej literatúry vo svetovej literatúre - R. Bojničanová |
1/L |
4S
|
S
|
6 |
|
PdF.KRoJL/M-ESPde004/16 |
Kontrastívna lingvistika 2. - R. Štrbáková |
1/L |
2S
|
S
|
4 |
|
PdF.KRoJL/M-ESPde005/16 |
Didaktika cudzích jazykov - B. Gómez-Pablos Calvo |
2/Z |
2P + 2S
|
S
|
6 |
|
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 4 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/M-VUZde010/15 |
Pedeutológia - P. Plavčan |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogika - J. Strakoš, M. Vážanský |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde012/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 - PdF.KPg |
1, 2/Z |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde013/15 |
Aktivizujúce edukačné metódy - E. Tóblová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde014/15 |
Integratívna/inkluzívna pedagogika - J. Miškolci |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde015/15 |
Tvorba a hodnotenie učebníc - PdF.KPg |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde016/15 |
Religionistika - N. Ondrušková, M. Zaviš |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde017/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 - M. Lemešová |
1, 2/Z |
24sS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde018/15 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - L. Sokolová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde019/15 |
Poruchy detského vývinu - V. Andreánska |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde020/15 |
Poruchy učenia a správania - M. Hacaj |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde010/15 |
Pedeutológia - P. Plavčan |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogika - J. Strakoš, M. Vážanský |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde012/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 - PdF.KPg |
1, 2/L |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde013/15 |
Aktivizujúce edukačné metódy - E. Tóblová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde014/15 |
Integratívna/inkluzívna pedagogika - J. Miškolci |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde015/15 |
Tvorba a hodnotenie učebníc - PdF.KPg |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde016/15 |
Religionistika - N. Ondrušková, M. Zaviš |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde017/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 - M. Lemešová |
1, 2/L |
24sS
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde018/15 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - L. Sokolová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde019/15 |
Poruchy detského vývinu - V. Andreánska |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde020/15 |
Poruchy učenia a správania - M. Hacaj |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - UHK-1819 - platnosť od AR 18/19 - komponent HUDOBNÁ |
min. 10 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KHV/M-UHKde013/18 |
Seminár z hudby 20.storočia - M. Hottmar |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KHV/M-UHKde015/18 |
Tradičná európska a mimoeurópska hudba I - H. Urbancová |
1/Z |
2P
|
S
|
3 |
|
PdF.KHV/M-UHKde017/18 |
Komorná hra I - PdF.KHV |
1/Z |
2CS
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/M-UHKde019/18 |
Inštrumentálny ansámbel I - PdF.KHV |
1/Z |
2CS
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/M-UHKde014/18 |
Seminár z hudobnej analýzy - A. Šuba |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KHV/M-UHKde015/18 |
Tradičná európska a mimoeurópska hudba I - H. Urbancová |
1/L |
2P
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KHV/M-UHKde016/18 |
Tradičná európska a mimoeurópska hudba II - H. Urbancová |
1/L |
2P
|
S
|
3 |
|
PdF.KHV/M-UHKde017/18 |
Komorná hra I - PdF.KHV |
1/L |
2CS
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/M-UHKde019/18 |
Inštrumentálny ansámbel I - PdF.KHV |
1/L |
2CS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KHV/M-UHKde016/18 |
Tradičná európska a mimoeurópska hudba II - H. Urbancová |
2/Z |
2P
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KHV/M-UHKde018/18 |
Komorná hra II - PdF.KHV |
2/Z |
2CS
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/M-UHKde020/18 |
Inštrumentálny ansámbel II - PdF.KHV |
2/Z |
2CS
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/M-UHKde021/18 |
Populárna hudba a džez - PdF.KHV |
2/Z |
2P
|
S
|
2 |
|
PdF.KHV/M-UHKde018/18 |
Komorná hra II - PdF.KHV |
2/L |
2CS
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/M-UHKde020/18 |
Inštrumentálny ansámbel II - PdF.KHV |
2/L |
2CS
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/M-UHKde021/18 |
Populárna hudba a džez - PdF.KHV |
2/L |
2P
|
S
|
2 |
!
|
Blok - ESP-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 10 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KRoJL/M-ESPde011/16 |
Analýza textov v španielskom jazyku 1. - R. Bojničanová |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde010/16 |
Lexikológia, frazeológia a lexikografia španielskeho jazyka - B. Gómez-Pablos Calvo |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KRoJL/M-ESPde013/16 |
Vývoj románskych jazykov - R. Štrbáková |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde012/16 |
Norma a úzus 1. - C. Lupu |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/M-ROMde009/16 |
Moderné smery v lingvistike 1. - M. Malovecký |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KRoJL/M-ESPde015/16 |
Teritoriálne špecifiká španielskeho jazyka - B. Gómez-Pablos Calvo |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KRoJL/M-ESPde016/16 |
Analýza textov v španielskom jazyku 2. - R. Bojničanová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde017/16 |
Norma a úzus 2. - C. Lupu, R. Štrbáková |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/M-ESPde018/16 |
Kinematografia krajín španielskeho jazyka - PdF.KRoJL |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde020/16 |
Vybrané kapitoly z kultúry hispanofónnych krajín 1. - M. Medveczká |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/M-ROMde014/16 |
Moderné smery v lingvistike 2. - PdF.KRoJL |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/M-ROMde019/16 |
Vzdelávacie koncepcie Európy - PdF.KRoJL |
1/L |
2P
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde021/16 |
Seminár z literatúry - PdF.KRoJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde022/16 |
Metodika vyučovania španielskeho jazyka - PdF.KRoJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde023/16 |
Analýza textov v španielskom jazyku 3. - PdF.KRoJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde024/16 |
Praktická štylistika španielskeho jazyka - PdF.KRoJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde025/16 |
Vybrané kapitoly z kultúry hispanofónnych krajín 2. - M. Medveczká |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|