Blok - mUmBI - povinné predmety |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PriF.KDPP/N-mUBI-101/15 |
Didaktika biológie 1 - S. Nagyová, E. Čipková |
1/Z |
2P + 2S
|
H
|
4 |
|
PriF.KDPP/N-mUBI-103/15 |
Didaktika školských pokusov z biológie 1 - E. Čipková, M. Fuchs |
1/Z |
3C
|
H
|
3 |
|
PriF.KGe/N-mUBI-032/15 |
Základy genetiky - E. Gálová, K. Procházková, K. Reichwalderová, Ľ. Holubová, I. Ďurovcová, J. Špačková |
1/Z |
2C + 2P
|
H
|
4 |
|
PriF.KAn/N-mUBI-027/15 |
Biológia človeka - R. Beňuš, M. Dörnhöferová, P. Švábová, L. Vorobeľová |
1/L |
2C + 2P
|
H
|
4 |
|
PriF.KDPP/N-mUBI-102/15 |
Didaktika biológie 2 - S. Nagyová, E. Čipková |
1/L |
1P + 2S
|
H
|
3 |
|
PriF.KDPP/N-mUBI-104/15 |
Didaktika školských pokusov z biológie 2 - E. Čipková, M. Fuchs |
1/L |
3C
|
H
|
3 |
|
PriF.KZ/N-mUBI-030/15 |
Základy ekosozológie - Ľ. Kocian, M. Kúdela, Z. Országhová |
1/L |
2P
|
H
|
2 |
|
PriF.KAn/N-mUBI-032/15 |
Antropológia pre pedagógov - R. Beňuš, S. Bodoriková, M. Dörnhöferová, P. Švábová, L. Vorobeľová |
2/Z |
1C + 1P
|
H
|
2 |
|
PriF.KDPP/N-mUBI-105/15 |
Vyučovanie biológie s podporou digitálnych technológií - H. Mázorová, T. Nagy, S. Nagyová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PriF.KDPP/N-mUXX-119/15 |
Diplomová práca 1 - B. Brestenská, E. Čipková, A. Drozdíková, Z. Haláková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, T. Nagy, S. Nagyová, M. Prokša, K. Ušáková, A. Ševčovičová, E. Gálová, M. Mečiarová, J. Chrappová, J. Tatiersky, S. Kubalová, Z. Országhová, I. Ružek, K. Danielová, Š. Zolcer, P. Ikhardt, D. Gurňák |
2/Z |
4S
|
H
|
4 |
|
PriF.KEk/N-mUBI-030/15 |
Základy ontogenézy a evolúcie - V. Kováč |
2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
PriF.KDPP/N-mUXX-120/15 |
Diplomová práca 2 - B. Brestenská, E. Čipková, A. Drozdíková, Z. Haláková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, T. Nagy, S. Nagyová, M. Prokša, K. Ušáková, A. Ševčovičová, E. Gálová, M. Mečiarová, J. Chrappová, J. Tatiersky, S. Kubalová, Z. Országhová, I. Ružek, K. Danielová, Š. Zolcer, P. Ikhardt, D. Gurňák |
2/L |
6S
|
H
|
6 |
|
PriF.KGe/N-mUBI-033/15 |
Biologické dôsledky účinku faktorov vonkajšieho prostredia - E. Gálová |
2/L |
2P
|
H
|
2 |
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 18 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/M-VUZde001/15 |
Pedagogická diagnostika - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde002/15 |
Metodológia pedagogického výskumu - L. Koldeová, D. Kostrub, R. Zsembera |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde003/15 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík |
1, 2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde005/15 |
Pedagogická prax 2 (A) - N. Ondrušková, I. Kolečáni Lenčová, L. Sokolová, E. Tóblová, D. Valachová, K. Hankerová, A. Bocková, E. Faithová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
(B)prax2* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PdF.KPg/M-VUZde006/15 |
Pedagogická prax 2 (B) - N. Ondrušková, I. Kolečáni Lenčová, E. Tóblová, D. Valachová, K. Hankerová, A. Bocková, E. Faithová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, M. Jurík |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde001/15 |
Pedagogická diagnostika - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde002/15 |
Metodológia pedagogického výskumu - L. Koldeová, D. Kostrub, R. Zsembera |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde003/15 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík |
1, 2/L |
2P
|
H
|
2 |
|
(B)prax2* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PriF.KDPP/N-mUXX-104/15 |
Pedagogická prax 2 (B) - B. Brestenská, E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, S. Nagyová, M. Prokša, K. Pavličková, H. Žarnovičan, K. Ušáková, A. Drozdíková |
1/L |
80X
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde004/15 |
Seminár k diplomovej práci - E. Mistrík, J. Šrank, P. Gergel, D. Valachová, P. Makyna, A. Šuba, E. Vancu, D. Kostrub, P. Plavčan |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
(B)prax3* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PriF.KDPP/N-mUXX-114/15 |
Pedagogická prax 3 (B) - B. Brestenská, E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, S. Nagyová, M. Prokša, K. Ušáková, A. Drozdíková, H. Žarnovičan |
2/Z |
120X
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/M-VUZde004/15 |
Seminár k diplomovej práci - E. Mistrík, J. Šrank, P. Gergel, D. Valachová, P. Makyna, A. Šuba, E. Vancu, D. Kostrub, P. Plavčan |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde007/15 |
Pedagogická prax 3 (A) - N. Ondrušková, I. Kolečáni Lenčová, L. Sokolová, E. Tóblová, A. Bocková, K. Hankerová, Ľ. Horváthová, D. Valachová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, M. Jurík, C. Condei, Z. Humayová |
2/L |
3tX
|
H
|
3 |
|
(B)prax3* |
zvoliť podľa skratky fakulty* |
- PdF.KPg/M-VUZde008/15 |
Pedagogická prax 3 (B) - N. Ondrušková, I. Kolečáni Lenčová, E. Tóblová, K. Hankerová, A. Bocková, Ľ. Horváthová, D. Valachová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková, C. Condei, Z. Humayová |
2/L |
3tX
|
H
|
3 |
|
Označenie A pri praxiach platí pre jednu odborovú špecializáciu v kombinácii, označenie
B pre druhú (podľa skratky študijného programu). *Len študenti medzifakultného Učiteľstva biológie si zapisujú Pedagogickú prax 2 (B)
a 3 (B) s kódom na PriF UK. Pedagogická prax 2 z obidvoch špecializácií (A,B) sa realizuje spravidla v druhom
semestri. Koná sa súbežne s výučbou na príslušnej fakulte v termínoch určených harmonogramom
akademického roka. Predchádza jej úvodné inštruktážne sústredenie študentov s didaktikom
danej špecializácie. Pedagogická prax 3 z obidvoch špecializácií (A, B) sa spravidla realizuje v treťom
semestri v termínoch určených harmonogramom akademického roka. Predchádza jej úvodné
inštruktážne sústredenie študentov s didaktikom danej špecializácie. Konkrétnu formu
a termíny realizácie praxí stanovujú a organizačne zabezpečujú didaktici katedier.
|
|
Blok - ANG-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 27 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KAJL/M-ANGde001/16 |
Lexikológia anglického jazyka II - R. Pavlík |
1/Z |
2PS
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde002/16 |
Didaktika anglického jazyka II - M. Šipošová |
1/Z |
2S
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde003/16 |
Anglická literatúra II - L. Kocianová |
1/L |
2PS
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde004/16 |
Didaktika anglického jazyka III - M. Šipošová, K. Hankerová |
1/L |
2PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde005/16 |
Psychologické aspekty učenia sa cudzích jazykov - G. Lojová |
1/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde006/16 |
Kontrastívna lingvistika - R. Repka |
2/Z |
2PS
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde007/16 |
Americká literatúra II - J. Javorčíková |
2/Z |
2PS
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde008/16 |
Praktický jazyk - advanced II - L. Kocianová |
2/Z |
3S
|
S
|
4 |
|
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 4 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/M-VUZde010/15 |
Pedeutológia - P. Plavčan |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogika - J. Strakoš, M. Vážanský |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde012/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 - PdF.KPg |
1, 2/Z |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde013/15 |
Aktivizujúce edukačné metódy - E. Tóblová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde014/15 |
Integratívna/inkluzívna pedagogika - J. Miškolci |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde015/15 |
Tvorba a hodnotenie učebníc - PdF.KPg |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde016/15 |
Religionistika - N. Ondrušková, M. Zaviš |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde017/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 - M. Lemešová |
1, 2/Z |
24sS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde018/15 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - L. Sokolová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde019/15 |
Poruchy detského vývinu - V. Andreánska |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde020/15 |
Poruchy učenia a správania - M. Hacaj |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde010/15 |
Pedeutológia - P. Plavčan |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogika - J. Strakoš, M. Vážanský |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde012/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 - PdF.KPg |
1, 2/L |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde013/15 |
Aktivizujúce edukačné metódy - E. Tóblová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde014/15 |
Integratívna/inkluzívna pedagogika - J. Miškolci |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde015/15 |
Tvorba a hodnotenie učebníc - PdF.KPg |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde016/15 |
Religionistika - N. Ondrušková, M. Zaviš |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde017/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 - M. Lemešová |
1, 2/L |
24sS
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde018/15 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - L. Sokolová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde019/15 |
Poruchy detského vývinu - V. Andreánska |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde020/15 |
Poruchy učenia a správania - M. Hacaj |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - ANG-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 9 kreditov |
Z povinne voliteľných predmetov (skupiny A-E) si študent vyberá podľa vlastného uváženia
a usmernení tak, aby dosiahol minimálne 9 kreditov. SKUPINA A (lingvistika) = M-ANGde011-014; SKUPINA B (literatúra) = M-ANGde015-017; SKUPINA C (didaktika) = M-ANGde018-021; SKUPINA D (reálie) = M-ANGde022-025; SKUPINA E = M-ANGde026-027;
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KAJL/M-ANGde015/16 |
Práca s literárnym textom - N. Vietorová |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde022/16 |
Reálie anglofónnych krajín (okrem Veľkej Británie a USA) - S. Kováč |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde023/16 |
Interkultúrny prístup v jazykovom vzdelávaní - PdF.KAJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde024/16 |
Mediálna kultúra - S. Kováč |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde011/16 |
Sémantika - R. Repka |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde012/16 |
Sociolingvistika - P. Bojo |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde016/16 |
Súčasná anglofónna literatúra - J. Javorčíková |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde017/16 |
Anglicky písaná literatúra minorít - T. Karáth |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde018/16 |
Didaktika anglického jazyka pre mladší školský vek - PdF.KAJL |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde013/16 |
Lingvistická analýza textu I - P. Bojo |
2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde019/16 |
Teórie učenia sa cudzích jazykov - PdF.KAJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde020/16 |
Vybrané kapitoly z didaktiky anglického jazyka II - PdF.KAJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde025/16 |
Súčasná americká a britská kultúra - PdF.KAJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde026/16 |
Praktický jazyk - prezentačné zručnosti - P. Bojo |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde014/16 |
Lingvistická analýza textu II - P. Bojo |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde021/16 |
Didaktika anglického jazyka pre dospelých - P. Bojo |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde027/16 |
Príprava na test CA - P. Bojo, P. McCullough |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
|
Blok - mUmBI - výberové predmety - Biológia |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PriF.KAn/N-mBAN-101/15 |
Ekológia človeka - R. Beňuš, V. Černý |
1/Z |
2P
|
H
|
3 |
|
PriF.KAn/N-mUBI-031/15 |
Biológia reprodukčného a postreprodukčného veku - L. Vorobeľová, V. Candráková Čerňanová |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PriF.KBo/N-mBBG-121/15 |
Huby Slovenska - S. Jančovičová |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PriF.KEk/N-mBEK-101/15 |
Demekológia - P. Beracko, T. Derka |
1/Z |
2P
|
H
|
3 |
|
PriF.KŽFE/N-mBFE-105/15 |
Princípy behaviorálnych procesov - L. Kršková |
1/Z |
2P
|
H
|
3 |
|
PriF.KAn/N-mBAN-106/15 |
Etnická antropológia - R. Beňuš, V. Černý |
1/L |
2P
|
H
|
3 |
|
PriF.KBo/N-mBBG-109/15 |
Prehľad vegetácie Slovenska - K. Mičieta, J. Miškovic, S. Kubalová |
1/L |
2P
|
H
|
3 |
|
PriF.KEk/N-mBEK-109/15 |
Základy aplikovanej ekológie - T. Derka |
1/L |
2P
|
H
|
3 |
|
PriF.KEk/N-mBEK-114/15 |
Exkurzia ekosystémy Zeme - T. Derka |
1/L |
4tE
|
H
|
4 |
|
PriF.KAn/N-mBAN-117/15 |
Klinická antropológia - E. Neščáková, V. Černý |
2/Z |
2P
|
H
|
3 |
|
PriF.KEk/N-mBEK-117/15 |
Hydrozoogeografia a ekológia sladkovodných živočíchov - T. Derka, I. Krno |
2/Z |
2P
|
H
|
3 |
|
PriF.KEk/N-mBEK-119/15 |
Biologické invázie - K. Švolíková, E. Záhorská |
2/Z |
2P
|
H
|
3 |
|
PriF.KEk/N-mBEK-120/15 |
Behaviorálna ekológia - T. Derka, Z. Hiadlovská |
2/Z |
2P
|
H
|
3 |
|
PriF.KŽFE/N-mBFE-101/15 |
Fyziológia správania živočíchov - Ľ. Košťál |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PriF.KAn/N-mBAN-124/15 |
Športová antropológia - E. Neščáková, D. Siváková |
2/L |
2P
|
H
|
3 |
|
Blok - mUmBI - Výberové predmety - Geológia |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PriF.GÚ/N-mGCH-041/15 |
Environmentálna analytická geochémia - M. Bujdoš, I. Hagarová, P. Matúš, M. Urík, M. Miglierini, E. Duborská, M. Kolenčík, L. Nemček, M. Šebesta |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PriF.GÚ/N-mGCH-043/15 |
Vybrané kapitoly z environmentálnej analytickej geochémie - M. Bujdoš, I. Hagarová, P. Matúš, M. Miglierini, M. Urík, E. Duborská, M. Kolenčík, L. Nemček, M. Šebesta |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PriF.GÚ/N-mGXX-004/15 |
Prírodné organické látky - M. Urík, P. Matúš |
1, 2/Z |
3S
|
H
|
3 |
|
PriF.GÚ/N-mGXX-005/15 |
Krajina a biodiverzita - P. Littera, P. Matúš |
1, 2/Z |
1C + 3S
|
H
|
4 |
|
PriF.GÚ/N-mGXX-006/15 |
Analytická geochémia - M. Bujdoš, I. Hagarová, L. Nemček, P. Matúš, M. Miglierini, M. Urík, E. Duborská, M. Kolenčík, M. Šebesta |
1, 2/Z |
2C + 2S
|
H
|
4 |
|
PriF.GÚ/N-mUBI-100/15 |
Geomikrobiológia - M. Kolenčík, P. Mikušová, M. Urík, J. Krajčovič |
1/Z |
1C + 2P
|
H
|
4 |
|
PriF.GÚ/N-mUGL-013/15 |
Základy laboratórnej geológie - M. Bujdoš, I. Hagarová, P. Matúš, M. Urík, L. Nemček, E. Duborská, M. Kolenčík, M. Miglierini, M. Šebesta |
1/Z |
2C + 2S
|
H
|
4 |
|
PriF.GÚ/N-mGXX-003/15 |
Fyzikálno-chemická charakterizácia biologických a geologických materiálov - M. Bujdoš, I. Hagarová, L. Nemček, P. Matúš, M. Miglierini, M. Urík, E. Duborská, M. Kolenčík, M. Šebesta |
1/L |
2C + 2S
|
H
|
4 |
|
PriF.KGP/N-mGPA-116/17 |
Speleológia 2 - A. Lačný |
1/L |
2C + 1P
|
H
|
4 |
|
PriF.GÚ/N-mGXX-007/15 |
Biologické úpravnícke metódy v geológii - M. Kolenčík, P. Mikušová, M. Urík, P. Matúš |
2/Z |
3S
|
H
|
3 |
|
Blok - ANG-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KAJL/M-ANGde046/16 |
Pragmalingvistika - PdF.KAJL |
Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde048/16 |
Kultúry anglofónnych krajín - PdF.KAJL |
Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde047/16 |
Kognitívna lingvistika - PdF.KAJL |
Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde049/16 |
Praktický jazyk - konverzácia II - L. Kocianová |
Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde050/16 |
Elektronická literatúra - PdF.KAJL |
Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde046/16 |
Pragmalingvistika - PdF.KAJL |
L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde047/16 |
Kognitívna lingvistika - PdF.KAJL |
L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde048/16 |
Kultúry anglofónnych krajín - PdF.KAJL |
L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde049/16 |
Praktický jazyk - konverzácia II - L. Kocianová |
L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde050/16 |
Elektronická literatúra - PdF.KAJL |
L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
|