Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 31 kreditov |
*Len študenti medzifakultného Učiteľstva biológie si zapisujú Pedagogickú prax 1 (B)
v lete s kódom na PriF UK.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-VUZde001/15 |
Teoretické základy výchovy - L. Koldeová, J. Prokop, M. Zaviš, Š. Ferková |
1, 2, 3/Z |
2PS
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde002/15 |
Digitálne technológie 1 - E. Tóblová, J. Záhorec, A. Poliaková, J. Nemcová |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde003/15 |
Psychológia pre učiteľov 1 - Z. Jursová Zacharová, Z. Brunclíková |
1, 2, 3/Z |
4PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde004/15 |
Všeobecná didaktika - E. Tóblová, D. Kostrub |
1, 2, 3/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde005/15 |
Pedagogická komunikácia - B. Jaslovská, M. Vážanský, J. Nemcová, J. Koláčková, M. Pirháčová Lapšanská |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde006/15 |
Školský manažment - M. Pisoňová, A. Poliaková, Z. Obdržálek |
1, 2, 3/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde007/15 |
Psychológia pre učiteľov 2 - D. Fábik |
1, 2, 3/Z |
4PS
|
H
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde009/15 |
Pedagogická prax 1 (A) - M. Zaviš, L. Koldeová, J. Prokop, P. Ostradický, Š. Ferková |
1, 2, 3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde001/15 |
Teoretické základy výchovy - L. Koldeová, J. Prokop, M. Zaviš, Š. Ferková |
1, 2, 3/L |
2PS
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde002/15 |
Digitálne technológie 1 - E. Tóblová, J. Záhorec, A. Poliaková, J. Nemcová |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde003/15 |
Psychológia pre učiteľov 1 - Z. Jursová Zacharová, Z. Brunclíková |
1, 2, 3/L |
4PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde004/15 |
Všeobecná didaktika - E. Tóblová, D. Kostrub |
1, 2, 3/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde005/15 |
Pedagogická komunikácia - B. Jaslovská, M. Vážanský, J. Nemcová, J. Koláčková, M. Pirháčová Lapšanská |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde006/15 |
Školský manažment - M. Pisoňová, A. Poliaková, Z. Obdržálek |
1, 2, 3/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde007/15 |
Psychológia pre učiteľov 2 - D. Fábik |
1, 2, 3/L |
4PS
|
H
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde009/15 |
Pedagogická prax 1 (A) - M. Zaviš, L. Koldeová, J. Prokop, P. Ostradický, Š. Ferková |
1, 2, 3/L |
1tX
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde008/15 |
Seminár k bakalárskej práci - J. Strakoš, R. Repka, N. Ondrušková, J. Šrank, P. Gergel, M. Kmeť, M. Viršinská, A. Šuba, E. Vancu |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde008/15 |
Seminár k bakalárskej práci - J. Strakoš, R. Repka, N. Ondrušková, J. Šrank, P. Gergel, M. Kmeť, M. Viršinská, A. Šuba, E. Vancu |
2, 3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde010/15 |
Pedagogická prax 1 (B) - J. Strakoš, E. Tóblová, Š. Ferková, P. Ostradický, M. Zaviš |
2, 3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
|
(B)prax1* |
biológia na PriF UK* |
- PdF.KPg/B-VUZde010/15 |
Pedagogická prax 1 (B) - J. Strakoš, E. Tóblová, Š. Ferková, P. Ostradický, M. Zaviš |
2, 3/L |
1tX
|
H
|
2 |
!
|
- PriF.KDPP/N-bUXX-024/16 |
Pedagogická prax 1 (B) - B. Brestenská, E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, S. Nagyová, M. Prokša, K. Pavličková, H. Žarnovičan, K. Ušáková |
3/L |
40X
|
H
|
2 |
|
v AR 15/16 platili predmety len pre hudobníkov a výtvarníkov
|
|
Blok - ANG-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 48 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KAJL/B-ANGde001/16 |
Úvod do štúdia anglického jazyka - P. Kotlebová |
1/Z |
2PS
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/B-ANGde002/16 |
Úvod do štúdia anglofónnej literatúry - M. Kostelníková |
1/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KAJL/B-ANGde003/16 |
Dejiny a reálie Veľkej Británie a USA - P. Bojo |
1/Z |
3S
|
S
|
4 |
|
PdF.KAJL/B-ANGde004/16 |
Morfológia anglického jazyka I - P. Kotlebová, R. Krebes, Z. Vávrová |
1/L |
1P + 2S
|
S
|
5 |
|
PdF.KAJL/B-ANGde005/16 |
Anglická literatúra I - T. Karáth, S. Kováč |
1/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KAJL/B-ANGde006/16 |
Fonetika a fonológia anglického jazyka - R. Pavlík |
2/Z |
2PS
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/B-ANGde007/16 |
Morfológia anglického jazyka II - G. Lojová, T. Hlava |
2/Z |
1P + 2S
|
S
|
5 |
|
PdF.KAJL/B-ANGde008/16 |
Syntax anglického jazyka - G. Lojová, T. Hlava |
2/L |
1P + 2S
|
S
|
5 |
|
PdF.KAJL/B-ANGde009/16 |
Didaktika anglického jazyka I - M. Šipošová |
2/L |
2PS
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/B-ANGde011/16 |
Lexikológia anglického jazyka I - R. Pavlík |
2/L |
2PS
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/B-ANGde010/16 |
Metodika písania odborného textu z anglického jazyka - P. Bojo |
3/Z |
2S
|
S
|
2 |
|
PdF.KAJL/B-ANGde012/16 |
Americká literatúra I - T. Karáth |
3/Z |
1P + 2S
|
S
|
4 |
|
PdF.KAJL/B-ANGde013/16 |
Praktický jazyk - advanced I - P. McCullough |
3/Z |
2S
|
S
|
3 |
|
Blok - UV-AK2015 - UV-A1 učiteľský bakalársky program |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
EBF.KNZ/E-1-UN-001/16 |
Biblospyt Novej zmluvy pre učiteľov - F. Ábel |
1/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
EBF.KSZ/E-1-UN-002/16 |
Biblospyt Starej zmluvy pre učiteľov - D. Benka |
1/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
EBF.KST/E-1-UN-003/16 |
Úvod do systematickej teológie - M. Klátik |
1/Z |
2P
|
S
|
3 |
|
EBF.KST/E-1-UN-006/16 |
Teológia symbolických kníh - M. Klátik |
1/L |
2P
|
S
|
3 |
|
EBF.KCD/E-1-UN-004/16 |
Všeobecné cirkevné dejiny staroveku - P. Gažík |
1/Z |
2P
|
S
|
3 |
|
EBF.KCD/E-1-UN-007/16 |
Všeobecné cirkevné dejiny stredoveku - R. Hanus |
1/L |
2P
|
H
|
3 |
|
EBF.KPT/E-1-UN-005/16 |
Evanjelická hymnológia - M. Jurík |
1/L |
1P
|
H
|
2 |
|
EBF.KPT/E-1-UN-008/16 |
Cirkevná hudba 1 - O. Šaray |
2/Z |
1C
|
H
|
2 |
|
EBF.KPT/E-1-UN-009/16 |
Katechetika - M. Jurík |
2/Z |
2P
|
S
|
3 |
|
EBF.KCD/E-1-UN-010/16 |
Všeobecné cirkevné dejiny – reformácia - R. Hanus |
2/Z |
2P
|
S
|
3 |
|
EBF.KCD/E-1-UN-012/16 |
Všeobecné cirkevné dejiny novoveku - R. Hanus |
2/L |
2P
|
S
|
3 |
|
EBF.KPT/E-1-UN-013/16 |
Katechetikum 1 - E. Valková-Krišťáková |
3/Z |
2C
|
H
|
3 |
|
EBF.KPT/E-1-UN-016/16 |
Základy pastorálky - J. Filo |
3/Z |
2P
|
S
|
3 |
|
EBF.KPT/E-1-UN-018/16 |
Katechetikum 2 - E. Valková-Krišťáková |
3/L |
2C
|
H
|
3 |
|
EBF.KST/E-1-UN-015/16 |
Symbolika-ekumenika - M. Klátik |
3/Z |
2P
|
H
|
3 |
|
EBF.IKT/E-1-UN-011/16 |
Dejiny náboženstiev pre učiteľov 2 - P. Gažík |
2/L |
2P
|
H
|
3 |
|
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 17 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-VUZde012/15 |
Digitálne technológie 2 - J. Záhorec |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde014/15 |
Dejiny filozofie 1 - N. Ondrušková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde015/15 |
Dejiny filozofie 2 - B. Malík |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde016/15 |
Etika a profesijná etika - S. Drozdová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde017/15 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde018/15 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde019/15 |
Sociálna psychológia pre učiteľov - E. Brozmanová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde020/15 |
Patopsychológia pre učiteľov - M. Groma |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde021/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 1 - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde022/15 |
Dejiny pedagogiky - J. Kostelník |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde023/15 |
Pedagogika voľného času - B. Jaslovská |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde024/15 |
Rodinná výchova - J. Derková, J. Koláčková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde025/15 |
Konštruktivizmus v edukácii - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde026/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 - M. Kuruc, J. Koláčková |
1, 2, 3/Z |
24sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde027/15 |
Prevencia drogových závislostí - Š. Ferková, J. Koláčková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde028/15 |
Špeciálna pedagogika - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde029/15 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde030/15 |
Environmentálna výchova - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2P
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde012/15 |
Digitálne technológie 2 - J. Záhorec |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde014/15 |
Dejiny filozofie 1 - N. Ondrušková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde015/15 |
Dejiny filozofie 2 - B. Malík |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde016/15 |
Etika a profesijná etika - S. Drozdová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde017/15 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde018/15 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde019/15 |
Sociálna psychológia pre učiteľov - E. Brozmanová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde020/15 |
Patopsychológia pre učiteľov - M. Groma |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde021/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 1 - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde022/15 |
Dejiny pedagogiky - J. Kostelník |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde023/15 |
Pedagogika voľného času - B. Jaslovská |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde024/15 |
Rodinná výchova - J. Derková, J. Koláčková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde025/15 |
Konštruktivizmus v edukácii - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde026/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 - M. Kuruc, J. Koláčková |
1, 2, 3/L |
24sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde027/15 |
Prevencia drogových závislostí - Š. Ferková, J. Koláčková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde028/15 |
Špeciálna pedagogika - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde029/15 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde030/15 |
Environmentálna výchova - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2P
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde013/15 |
Digitálne technológie 3 - PdF.KPg |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde013/15 |
Digitálne technológie 3 - PdF.KPg |
2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
v AR 15/16 platili predmety len pre hudobníkov a výtvarníkov
|
|
Blok - ANG-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 12 kreditov |
Z povinne voliteľných predmetov (skupiny A-E) si študent vyberá podľa vlastného uváženia
a usmernení tak, aby dosiahol minimálne 12 kreditov. SKUPINA A (lingvistika) = B-ANGde015-019; SKUPINA B (literatúra) = B-ANGde020-022; SKUPINA C (didaktika) = B-ANGde023-024; SKUPINA D (reálie) = B-ANGde025-027; SKUPINA E = B-ANGde028-030;
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KAJL/B-ANGde028/16 |
Praktický jazyk - čítanie s porozumením - PdF.KAJL |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KAJL/B-ANGde029/16 |
Praktický jazyk - písanie - P. McCullough |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KAJL/B-ANGde030/16 |
Praktický jazyk - rozprávanie - P. McCullough |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/B-ANGde020/16 |
Staršia anglická literatúra - J. Javorčíková |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/B-ANGde025/16 |
Krajinoveda Veľkej Británie - L. Štangová, P. Bojo |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/B-ANGde026/16 |
Krajinoveda USA - P. McCullough |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/B-ANGde015/16 |
Prehľad vývoja anglického jazyka - P. Bojo |
2/Z |
1S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/B-ANGde021/16 |
Anglická literatúra 19. storočia - T. Karáth, S. Kováč |
2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/B-ANGde027/16 |
Interkultúrna komunikácia - PdF.KAJL |
2/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KAJL/B-ANGde016/16 |
Frazeológia anglického jazyka - R. Pavlík |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/B-ANGde022/16 |
Anglo-americká krátka próza - N. Vietorová |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/B-ANGde023/16 |
Vybrané kapitoly z didaktiky I - R. Repka |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KAJL/B-ANGde024/16 |
IKT v jazykovom vzdelávaní - K. Hankerová |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/B-ANGde017/16 |
Analýza diskurzu - PdF.KAJL |
3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KAJL/B-ANGde018/16 |
Gramatická analýza textu - PdF.KAJL |
3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KAJL/B-ANGde019/16 |
Korpusová lingvistika - PdF.KAJL |
3/Z |
1S
|
H
|
2 |
!
|
|