Študijný plán - Schválený | |
|
|
Akademický rok:
|
2019/2020 |
Študijný program:
|
Marketingová komunikácia
(roMK)
(Rigorózne konanie, iné (PhDr.) N st., externá forma) |
Študijný odbor:
|
23. mediálne a komunikačné štúdiá |
Študijná časť |
Štátne skúšky |
|
||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||
Za údajom o rozsahu výučby sa môže vyskytovať nasledujúci symbol: d - dní za semester, h - hodín za týždeň, s - hodín za semester, t - týždňov za semester Pokiaľ nie je uvedený žiadny z týchto symbolov, predpokladá sa rozsah "hodín za týždeň". |
Forma výučby: PS - prednáška + seminár, P - prednáška, S - seminár, C - cvičenie, X - prax, K - kurz, E - exkurzia, Su - sústredenie, D - samostatná práca, M - praktikum, T - práce v teréne, I - iná, Z - stáž, L - laboratórne cvičenie |