Blok - muFI-A2 - Povinné predmety - Filozofia |
min. 27 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
FiF.KFDF/A-AmoFI001/15 |
Dejiny filozofie 20. storočia - R. Maco |
1/Z |
2P + 1S
|
H
|
5 |
|
FiF.KFDF/A-AmuFI001/15 |
Didaktika filozofie - M. Chabada |
1/Z |
2PS
|
H
|
5 |
|
FiF.KPol/A-bpSZ-25/15 |
Úvod do ekonómie a ekonomická terminológia - Z. Gál |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KPol/A-muFI-033/15 |
Úvod do politológie - E. Láštic |
1, 2/Z |
3S
|
H
|
5 |
|
FiF.KFDF/A-AmoFI002/15 |
Dejiny slovenskej filozofie - E. Lalíková |
1/L |
2P + 1S
|
H
|
5 |
|
FiF.KS/A-AboSO-35/15 |
Základy sociológie pre nesociológov - R. Džambazovič, E. Laiferová, J. Sopóci |
1/L |
2PS
|
H
|
4 |
|
Blok - muSLa - FiF / Slovenský jazyk a literatúra UAP |
min. 30 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
FiF.KSJ/A-AmuSL-50/15 |
Štylistika slovenského jazyka - O. Orgoňová, A. Bohunická, P. Bartalošová |
1/Z |
1P + 2S
|
H
|
4 |
|
FiF.KSJ/A-AmuSL-52/15 |
Didaktika slovenského jazyka - K. Muziková |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KSLLV/A-muSL-01/15 |
Slovenská literatúra 20. storočia 1 - L. Čúzy, D. Kročanová, M. Masaryk |
1/Z |
2P + 2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KSJ/A-AmuSL-51/15 |
Lingvistická pragmatika - O. Orgoňová |
1/L |
1P + 2S
|
H
|
4 |
|
FiF.KSLLV/A-muSL-02/15 |
Slovenská literatúra 20. storočia 2 - D. Kročanová, L. Čúzy, M. Masaryk |
1/L |
2P + 2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KSLLV/A-muSL-03/15 |
Didaktika slovenskej literatúry - M. Vojtech |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KSJ/A-AmuSL-53/15 |
Rétorika a komunikačná kultúra - A. Bohunická, O. Orgoňová |
2/Z |
1P + 2S
|
H
|
4 |
|
FiF.KSLLV/A-muSL-04/15 |
Slovenská literatúra 20. storočia 3 - V. Mikula, P. Darovec |
2/Z |
2P + 2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KSLLV/A-muSL-05/15 |
Súčasná slovenská literatúra - P. Darovec, V. Mikula |
2/L |
2P + 2S
|
H
|
3 |
|
Blok - A-muSZ1 - Povinné predmety spoločného základu |
min. 6 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
FiF.KPg/A-muSZ-001/15 |
Pedagogická diagnostika - M. Droščák |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
FiF.KPg/A-muSZ-002/15 |
Metodológia pedagogického výskumu - Ľ. Sejčová, D. Dvorská |
1/L |
2PS
|
H
|
2 |
|
FiF.KFDF/A-muSZ-101/15 |
Filozofická antropológia a axiológia - Z. Plašienková |
1, 2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
|
Blok - muFI-B2 - Povinne voliteľné predmety - Filozofia |
min. 9 kreditov |
Povinne voliteľné predmety tohto bloku si zapisujú študenti v hodnote min. 9 kreditov.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
FiF.KFDF/A-AmoFI112/15 |
Filozofická antropológia 1 - Z. Plašienková |
1, 2/Z |
2PS
|
H
|
5 |
|
FiF.KFDF/A-AmoFI116/15 |
Filozofický odkaz J. A. Komenského a T. G. Masaryka - E. Lalíková |
1, 2/Z |
2PS
|
H
|
5 |
|
FiF.KFDF/A-AmoFI118/15 |
Foucault a moc - I. Buraj |
1, 2/Z |
2PS
|
H
|
5 |
|
FiF.KFDF/A-AmoFI136/15 |
Prirodzený zákon v stredovekej filozofii - M. Chabada |
1, 2/Z |
2PS
|
H
|
5 |
|
FiF.KFDF/A-AmoFI140/15 |
Stoicizmus – osud alebo sloboda? - A. Kalaš |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
5 |
|
FiF.KFDF/A-AmoFI159/19 |
Československý disent a filozofia - E. Lalíková |
1, 2/Z |
2PS
|
H
|
5 |
|
FiF.KFDF/A-AmoFI160/19 |
Úvod do kvantovej teórie 1 - R. Maco |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
5 |
|
FiF.KFDF/A-AmoFI162/19 |
Pohľad do dejín feministickej filozofie - M. Szapuová |
1, 2/Z |
2PS
|
H
|
5 |
|
FiF.KLMV/A-AmoLO-03/15 |
Úvod do Transparentnej intenzionálnej logiky - F. Gahér |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
5 |
|
FiF.KFDF/A-AmoFI154/18 |
Filozofia súčasnosti - E. Višňovský |
1, 2/Z |
2PS
|
H
|
5 |
|
FiF.KFDF/A-AmoFI006/16 |
Seminár k diplomovej práci 2 - I. Buraj, M. Chabada, A. Kalaš, L. Kiczko, K. Korená, E. Lalíková, R. Maco, M. Nuhlíček, Z. Plašienková, L. Sabela, M. Szapuová, E. Višňovský |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KFDF/A-AmoFI102/15 |
Cnosti a blaženosť v stredovekej filozofii - M. Chabada |
1, 2/L |
2PS
|
H
|
5 |
|
FiF.KFDF/A-AmoFI103/15 |
Dejiny vedy 1 - L. Sabela |
1, 2/L |
2S
|
H
|
5 |
|
FiF.KFDF/A-AmoFI113/15 |
Filozofická antropológia 2 - Z. Plašienková |
1, 2/L |
2PS
|
H
|
5 |
|
FiF.KFDF/A-AmoFI122/15 |
I. Kant – Kritika čistého rozumu a problém poznania 1 - L. Sabela |
1, 2/L |
2S
|
H
|
5 |
|
FiF.KFDF/A-AmoFI137/15 |
Problém národa v slovenskej filozofii - E. Lalíková |
1, 2/L |
2PS
|
H
|
5 |
|
FiF.KFDF/A-AmoFI139/15 |
Sokrates a sokratici - A. Kalaš |
1, 2/L |
2S
|
H
|
5 |
|
FiF.KFDF/A-AmoFI146/15 |
Vybrané problémy zo sociálnej a politickej filozofie - I. Buraj |
1, 2/L |
2PS
|
H
|
5 |
|
FiF.KFDF/A-AmoFI150/15 |
Téma poznania a pravdy v textoch Friedricha Nietzscheho - K. Korená |
1, 2/L |
2S
|
H
|
5 |
|
FiF.KFDF/A-AmoFI157/18 |
Filozofia budúcnosti - E. Višňovský |
1, 2/L |
2PS
|
H
|
5 |
|
FiF.KFDF/A-AmoFI158/19 |
Praktická etika - A. Greif |
1, 2/L |
2S
|
H
|
5 |
|
FiF.KFDF/A-AmoFI161/19 |
Úvod do kvantovej teórie 2 - R. Maco |
1, 2/L |
2S
|
H
|
5 |
|
FiF.KLMV/A-AmoLO-04/15 |
Transparentná intenzionálna logika - F. Gahér |
1, 2/L |
2S
|
H
|
5 |
|
FiF.KLMV/A-AmoLO-14/15 |
Kauzalita - V. Marko |
1, 2/L |
2S
|
H
|
5 |
|
FiF.KLMV/AboLO-30/19 |
Súčasná analytická filozofia - D. Glavaničová |
1, 2/L |
2PS
|
H
|
5 |
|
FiF.KLMV/AmoLO-24/19 |
Úvod do bayesiánskej epistemológie - L. Bielik |
1, 2/L |
2PS
|
H
|
5 |
|
FiF.KFDF/A-AmoFI155/17 |
Veda a spoločnosť: zmeny perspektívy - B. Slovinský, M. Szapuová |
1, 2/L |
2PS
|
H
|
5 |
|
Blok - muSLa - FiF / Slovenský jazyk a literatúra UAP - povinne voliteľné predmety |
min. 6 kreditov |
Študenti si vyberajú z ponuky PV kurzov KSJ a KSLLV tak, aby získali aspoň 6 kreditov
za celé štúdium.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
FiF.KSJ/A-AmoSL-60/15 |
Textová lingvistika - K. Muziková |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KSJ/A-AmuSL-61/15 |
Praktický kurz z dialektológie - FiF.KSJ |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KSJ/A-AmuSL-63/18 |
Súčasné učebnice vo vydavateľskej a redakčnej praxi - O. Orgoňová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KSJ/A-moSL-459/00 |
Dejiny jazykovedy - M. Kazharnovich |
1, 2/Z |
2PS
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KSLLV/A-moSL-19/19 |
Literárna kritika a historiografia 1 - M. Masaryk |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KSLLV/A-moSL-09/15 |
Literárnokritický seminár - P. Darovec |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KSLLV/A-muSL-06/15 |
Textový seminár z literatúry 9.-18. storočia - M. Koliová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.SAS/A-boSC-047/16 |
Didaktika slovenčiny ako cudzieho jazyka 1 - J. Pekarovičová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KSJ/A-AboSL-66/16 |
Slovenský jazyk a kultúra v praxi - FiF.KSJ |
1, 2/L |
1tX
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KSJ/A-AboSL-73/18 |
Jazykovo-kultúrna exkurzia - K. Piatková |
1, 2/L |
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KSJ/A-AmoSL-62/15 |
Dynamické tendencie v slovenčine - V. Kováčová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KSJ/A-AmoSL-63/15 |
Súčasné trendy v jazykovede - M. Kazharnovich |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KSJ/A-AmuSL-60/15 |
Moderné koncepcie vo vyučovaní SJ - K. Muziková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KSJ/A-boSL-161-1/E5ED/00 |
Aktuálne koncepcie slovenskej morfológie - P. Žigo |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
FiF.KSLLV/A-boSE-282/15 |
Koncept strednej Európy v súčasnej literatúre - C. Sabatos |
1, 2/L |
2P
|
H
|
4 |
!
|
FiF.KSLLV/A-moSL-16/15 |
Textológia - M. Vojtech |
1, 2/L |
2P
|
H
|
3 |
|
FiF.KSLLV/A-muSL-07/15 |
Textový seminár zo slovenskej literatúry 19. storočia - M. Fülöpová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KSLLV/A-muSL-08/15 |
Literárna veda - A. Bokníková |
1, 2/L |
2P
|
H
|
3 |
|
FiF.KSLLV/A-muSL-999/18 |
Vybrané kapitoly z didaktiky slovenského jazyka a literatúry - L. Bednáriková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KSLLV/A-moSL-08/15 |
Literárna kritika a historiografia 2 - V. Mikula, M. Masaryk |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KSJ/A-AmoSL-61/15 |
Nárečia a tradičná kultúra - G. Múcsková |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
Blok - muSZ-B2 - Seminár k diplomovej práci |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
FiF.KAA/A-muAN-592/15 |
Seminár k diplomovej práci - J. Barrer, A. Böhmerová, B. Borošová, K. Brziaková, M. Gazdík, M. Huttová, I. Lacko, J. Lonek, J. Miškovičová, L. Grauzľová, F. Pál, L. Paulínyová, I. Poláček, P. Šveda, D. Lančarič, J. Pecina |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
FiF.KE/A-muES-592/15 |
Seminár k diplomovej práci - FiF.KE, vedúci diplomovej práce |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
FiF.KFDF/A-muFI-592/15 |
Seminár k diplomovej práci - FiF.KFDF, vedúci diplomovej práce |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
FiF.KGNŠ/A-muNE-592/15 |
Seminár k diplomovej práci - FiF.KGNŠ, vedúci diplomovej práce |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
FiF.KMJL/A-muMA-592/15 |
Seminár k diplomovej práci - FiF.KMJL, vedúci diplomovej práce |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
FiF.KSJ/A-muSL-350/00 |
Seminár k diplomovej práci - A. Bohunická, J. Dolník, G. Múcsková, K. Muziková, O. Orgoňová, Z. Popovičová Sedláčková, P. Žigo, M. Kazharnovich |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
FiF.KPg/A-muPE-592/15 |
Seminár k diplomovej práci - FiF.KPg, vedúci diplomovej práce |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
FiF.KVD/A-muHI-592/15 |
Seminár k diplomovej práci - FiF.KVD, vedúci diplomovej práce |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - muSZ-B3 - Pedagogické praxe |
min. 10 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
FiF.KE/A-muES-590/15 |
Pedagogická prax z estetickej výchovy 2 - V. Bartková |
1/L |
2tX
|
H
|
2 |
|
FiF.KE/A-muES-591/15 |
Pedagogická prax z estetickej výchovy 3 - V. Bartková |
2/Z |
3tX
|
H
|
3 |
|
FiF.KFDF/A-muFI-590/15 |
Pedagogická prax z filozofie 2 - M. Chabada |
1/L |
2tX
|
H
|
2 |
|
FiF.KFDF/A-muFI-591/15 |
Pedagogická prax z filozofie 3 - M. Chabada |
2/Z |
3tX
|
H
|
3 |
|
FiF.KGNŠ/A-muNE-590/15 |
Pedagogická prax z nemeckého jazyka a literatúry 2 - M. Šajánková |
1/L |
2tX
|
H
|
2 |
|
FiF.KGNŠ/A-muNE-591/15 |
Pedagogická prax z nemeckého jazyka a literatúry 3 - M. Šajánková |
2/Z |
3tX
|
H
|
3 |
|
FiF.KMJL/A-muMA-590/15 |
Pedagogická prax z maďarského jazyka a literatúry 2 - A. Dušíková |
1/L |
2tX
|
H
|
2 |
|
FiF.KMJL/A-muMA-591/15 |
Pedagogická prax z maďarského jazyka a literatúry 3 - A. Dušíková |
2/Z |
3tX
|
H
|
3 |
|
FiF.KPg/A-muPE-590/15 |
Pedagogická prax z pedagogiky 2 - J. Medveďová |
1/L |
2tX
|
H
|
2 |
|
FiF.KPg/A-muPE-591/15 |
Pedagogická prax z pedagogiky 3 - J. Medveďová |
2/Z |
3tX
|
H
|
3 |
|
FiF.KSJ/A-muSL-590/15 |
Pedagogická prax zo slovenského jazyka a literatúry 2 - K. Muziková, S. Stanková |
1/L |
2tX
|
H
|
2 |
|
FiF.KSLLV/A-muSZ-591/15 |
Pedagogická prax zo slovenského jazyka a literatúry 3 - M. Vojtech |
2/Z |
3tX
|
H
|
3 |
|
FiF.KVD/A-muHI-590/15 |
Pedagogická prax z histórie 2 - V. Kratochvíl |
1/L |
2tX
|
H
|
2 |
|
FiF.KVD/A-muHI-591/15 |
Pedagogická prax z histórie 3 - V. Kratochvíl |
2/Z |
3tX
|
H
|
3 |
|
FiF.KAA/A-muAN-590/15 |
Pedagogická prax z anglického jazyka a literatúry 2 - J. Miškovičová |
1/L |
2tX
|
H
|
2 |
|
FiF.KAA/A-muAN-591/15 |
Pedagogická prax z anglického jazyka a literatúry 3 - J. Miškovičová |
2/Z |
3tX
|
H
|
3 |
|
Blok - muSZ-B1 - Povinne voliteľné predmety spoločného základu |
min. 4 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
FiF.KPg/A-muSZ-120/00 |
Alternatívne školy - M. Matulčíková |
2/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
FiF.KPg/A-muSZ-129/17 |
Vybrané problémy zo sociálnej pedagogiky v škole - S. Ťupeková Dončevová |
2/Z |
2PS
|
H
|
3 |
|
FiF.KPg/A-muSZ-130/17 |
Učiteľ v spolupráci rodiny a školy - M. Potočárová |
1/L |
2PS
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KJ/A-moCJ-101/12 |
Tvorivé písanie pre učiteľov 1 - V. Eliašová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KJ/A-moCJ-102/13 |
Tvorivé písanie pre učiteľov 2 - V. Eliašová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KPs/A-muSZ-123/00 |
Utváranie vzorov a ideálov súčasnej mládeže - Z. Rijáková |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
FiF.KPs/A-muSZ-127/00 |
Individuálna psychológia pre učiteľov - D. Čechová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
FiF.KPs/A-muSZ-128/00 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov - G. Herényiová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
FiF.KPs/A-muSZ-202/15 |
Zážitková práca učiteľa s triedou - L. Sabová |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
FiF.KS/A-AmoSO-22/15 |
Sociológia detstva a mladosti - G. Lubelcová |
1, 2/L |
2PS
|
H
|
4 |
|
FiF.KPA/A-moPE-054/19 |
Práca triedneho učiteľa - M. Droščák |
1, 2/L |
1S
|
H
|
2 |
|
|