Blok - muAN-A - Povinne voliteľné predmety / Jazyk a lingvistika (AN) |
min. 3 kredity |
Študenti musia získať z povinne voliteľných predmetov minimálne 18 kreditov, pričom
musia získať aspoň 3 kredity z každého bloku (Jazyk a ligvistika (AN), Literatúra
a kultúra (AN), Didaktika (AN)). Z bloku Jazyk a lingvistika (AN) musia študenti získať minimálne 3 kredity.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
FiF.KAA/A-muAN-106/15 |
Sociolingvistika - B. Borošová |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KAA/A-muAN-110/15 |
Angličtina na špecifické účely - I. Poláček, L. Steyne |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KAA/A-buAN-409/18 |
Základy tlmočenia pre učiteľov - F. Pál |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KAA/A-buAN-109/18 |
Základy prekladu z angličtiny pre učiteľov - I. Poláček |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KAA/A-mpAN-400/18 |
Jazyk a prezentačné zručnosti - I. Lacko, L. Steyne |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KAA/A-mpAN-399/19 |
Tvorba a analýza umeleckých textov v slovenčine a angličtine - I. Lacko |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KAA/A-muAN-103/15 |
Neologizácia anglickej lexiky - A. Böhmerová |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KAA/A-buAN-112/15 |
Dejiny anglického jazyka - A. Böhmerová |
1, 2/L |
2PS
|
H
|
3 |
|
FiF.KAA/A-muAN-107/15 |
Lingvokultúrne aspekty diskurzu - J. Lonek |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KAA/A-muAN-113/16 |
Sémantika - D. Lančarič |
1/Z |
2PS
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KAA/A-mpAN-306/17 |
Odborná terminológia - I. Poláček |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
Blok - muAN-B - Povinne voliteľné predmety / Didaktika (AN) |
min. 3 kredity |
Študenti musia získať z povinne voliteľných predmetov minimálne 18 kreditov, pričom
musia získať aspoň 3 kredity z každého bloku (Jazyk a ligvistika (AN), Literatúra
a kultúra (AN), Didaktika (AN)). Z bloku Didaktika (AN) musia študenti získať minimálne 3 kredity.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
FiF.KAA/A-muAN-305/15 |
Metodické prístupy k výučbe ústneho jazykového prejavu - J. Miškovičová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KAA/A-muAN-304/15 |
Metodické prístupy k výučbe gramatiky a slovnej zásoby - J. Miškovičová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KAA/A-muAN-306/15 |
Metodické prístupy k výučbe písomného prejavu - J. Miškovičová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KAA/A-muAN-307/15 |
Inovatívne výučby a e-learning vo výučbe angličtiny - E. Tandlichová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KAA/A-buAN-220/17 |
Globálne problémy vo vzdelávaní - I. Lacko |
1, 2/Z |
2PS
|
H
|
3 |
!
|
Blok - muAN-C - Povinne voliteľné predmety / Literatúra a kultúra (AN) |
min. 3 kredity |
Študenti musia získať z povinne voliteľných predmetov minimálne 18 kreditov, pričom
musia získať aspoň 3 kredity z každého bloku (Jazyk a ligvistika (AN), Literatúra
a kultúra (AN), Didaktika (AN)). Z bloku Literatúra a kultúra (AN) musia študenti získať minimálne 3 kredity.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
FiF.KAA/A-muAN-212/15 |
Ženy a ich postavenie v spoločnosti v 18. a 19. storočí - K. Brziaková |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KAA/A-muAN-066/12 |
Mimoškolská odborná činnosť 1 - I. Lacko, J. Lonek, L. Podlucká |
1, 2/Z |
2I
|
H
|
3 |
|
FiF.KAA/A-muAN-067/12 |
Mimoškolská odborná činnosť 2 - L. Podlucká, I. Lacko, J. Lonek |
1, 2/L |
2I
|
H
|
3 |
|
FiF.KAA/A-muAN-213/15 |
Filmové adaptácie literárnych diel - K. Brziaková |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KAA/A-muAN-206/19 |
Americké divadlo a spoločnosť - A. Smiešková |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KAA/A-muAN-206/15 |
Americké divadlo a spoločnosť - I. Lacko |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KAA/A-muAN-431/18 |
Americký Juh - J. Pecina |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KAA/A-mpAN-220/19 |
Vybrané kapitoly z americkej histórie a filmu - A. Smiešková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KAA/A-mpAN-398/19 |
Literatúra obdobia studenej vojny - I. Lacko, J. Pecina |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KAA/A-muAN-204/15 |
Experiment v románe - M. Gazdík |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KAA/A-muAN-215/15 |
Umelecká kultúra Austrálie a Nového Zélandu - J. Barrer |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KAA/A-muAN-207/15 |
Súčasná literatúra a kultúra pôvodných obyvateľov Severnej Ameriky - L. Grauzľová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KAA/A-muAN-214/15 |
Osobnosti, udalosti a systém Veľkej Británie - J. Lonek |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KAA/A-muAN-208/15 |
Černošské literatúry a kultúry Kanady - L. Grauzľová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KAA/A-buAN-215/17 |
Harlemská renesancia - J. Van Dover |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
Blok - muSZ-B2 - Seminár k diplomovej práci |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
FiF.KAA/A-muAN-592/15 |
Seminár k diplomovej práci - J. Barrer, A. Böhmerová, B. Borošová, K. Brziaková, M. Gazdík, M. Huttová, I. Lacko, J. Lonek, J. Miškovičová, L. Grauzľová, F. Pál, L. Paulínyová, I. Poláček, P. Šveda, D. Lančarič, J. Pecina |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
FiF.KE/A-muES-592/15 |
Seminár k diplomovej práci - FiF.KE, vedúci diplomovej práce |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
FiF.KFDF/A-muFI-592/15 |
Seminár k diplomovej práci - FiF.KFDF, vedúci diplomovej práce |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
FiF.KGNŠ/A-muNE-592/15 |
Seminár k diplomovej práci - FiF.KGNŠ, vedúci diplomovej práce |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
FiF.KMJL/A-muMA-592/15 |
Seminár k diplomovej práci - FiF.KMJL, vedúci diplomovej práce |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
FiF.KSJ/A-muSL-350/00 |
Seminár k diplomovej práci - A. Bohunická, J. Dolník, G. Múcsková, K. Muziková, O. Orgoňová, Z. Popovičová Sedláčková, P. Žigo, M. Kazharnovich |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
FiF.KPg/A-muPE-592/15 |
Seminár k diplomovej práci - FiF.KPg, vedúci diplomovej práce |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
FiF.KVD/A-muHI-592/15 |
Seminár k diplomovej práci - FiF.KVD, vedúci diplomovej práce |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - muSZ-B3 - Pedagogické praxe |
min. 10 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
FiF.KE/A-muES-590/15 |
Pedagogická prax z estetickej výchovy 2 - V. Bartková |
1/L |
2tX
|
H
|
2 |
|
FiF.KE/A-muES-591/15 |
Pedagogická prax z estetickej výchovy 3 - V. Bartková |
2/Z |
3tX
|
H
|
3 |
|
FiF.KFDF/A-muFI-590/15 |
Pedagogická prax z filozofie 2 - M. Chabada |
1/L |
2tX
|
H
|
2 |
|
FiF.KFDF/A-muFI-591/15 |
Pedagogická prax z filozofie 3 - M. Chabada |
2/Z |
3tX
|
H
|
3 |
|
FiF.KGNŠ/A-muNE-590/15 |
Pedagogická prax z nemeckého jazyka a literatúry 2 - M. Šajánková |
1/L |
2tX
|
H
|
2 |
|
FiF.KGNŠ/A-muNE-591/15 |
Pedagogická prax z nemeckého jazyka a literatúry 3 - M. Šajánková |
2/Z |
3tX
|
H
|
3 |
|
FiF.KMJL/A-muMA-590/15 |
Pedagogická prax z maďarského jazyka a literatúry 2 - A. Dušíková |
1/L |
2tX
|
H
|
2 |
|
FiF.KMJL/A-muMA-591/15 |
Pedagogická prax z maďarského jazyka a literatúry 3 - A. Dušíková |
2/Z |
3tX
|
H
|
3 |
|
FiF.KPg/A-muPE-590/15 |
Pedagogická prax z pedagogiky 2 - J. Medveďová |
1/L |
2tX
|
H
|
2 |
|
FiF.KPg/A-muPE-591/15 |
Pedagogická prax z pedagogiky 3 - J. Medveďová |
2/Z |
3tX
|
H
|
3 |
|
FiF.KSJ/A-muSL-590/15 |
Pedagogická prax zo slovenského jazyka a literatúry 2 - K. Muziková, S. Stanková |
1/L |
2tX
|
H
|
2 |
|
FiF.KSLLV/A-muSZ-591/15 |
Pedagogická prax zo slovenského jazyka a literatúry 3 - M. Vojtech |
2/Z |
3tX
|
H
|
3 |
|
FiF.KVD/A-muHI-590/15 |
Pedagogická prax z histórie 2 - V. Kratochvíl |
1/L |
2tX
|
H
|
2 |
|
FiF.KVD/A-muHI-591/15 |
Pedagogická prax z histórie 3 - V. Kratochvíl |
2/Z |
3tX
|
H
|
3 |
|
FiF.KAA/A-muAN-590/15 |
Pedagogická prax z anglického jazyka a literatúry 2 - J. Miškovičová |
1/L |
2tX
|
H
|
2 |
|
FiF.KAA/A-muAN-591/15 |
Pedagogická prax z anglického jazyka a literatúry 3 - J. Miškovičová |
2/Z |
3tX
|
H
|
3 |
|
Blok - muSZ-B1 - Povinne voliteľné predmety spoločného základu |
min. 4 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
FiF.KPg/A-muSZ-120/00 |
Alternatívne školy - M. Matulčíková |
2/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
FiF.KPg/A-muSZ-129/17 |
Vybrané problémy zo sociálnej pedagogiky v škole - S. Ťupeková Dončevová |
2/Z |
2PS
|
H
|
3 |
|
FiF.KPg/A-muSZ-130/17 |
Učiteľ v spolupráci rodiny a školy - M. Potočárová |
1/L |
2PS
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KJ/A-moCJ-101/12 |
Tvorivé písanie pre učiteľov 1 - V. Eliašová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KJ/A-moCJ-102/13 |
Tvorivé písanie pre učiteľov 2 - V. Eliašová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KPs/A-muSZ-123/00 |
Utváranie vzorov a ideálov súčasnej mládeže - Z. Rijáková |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
FiF.KPs/A-muSZ-127/00 |
Individuálna psychológia pre učiteľov - D. Čechová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
FiF.KPs/A-muSZ-128/00 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov - G. Herényiová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
FiF.KPs/A-muSZ-202/15 |
Zážitková práca učiteľa s triedou - L. Sabová |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
FiF.KS/A-AmoSO-22/15 |
Sociológia detstva a mladosti - G. Lubelcová |
1, 2/L |
2PS
|
H
|
4 |
|
FiF.KPA/A-moPE-054/19 |
Práca triedneho učiteľa - M. Droščák |
1, 2/L |
1S
|
H
|
2 |
|
Blok - muES-B1 - Povinne voliteľné predmety |
min. 15 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
FiF.KE/AmoES-01/15 |
Interpretácia umeleckého textu 1 - J. Hamar |
1, 2/Z |
2PS
|
H
|
5 |
|
FiF.KE/AmoES-02/15 |
Aktuálne problémy estetiky 1 - O. Bakoš |
1, 2/Z |
2PS
|
H
|
5 |
|
FiF.KE/AmoES-03/15 |
Umenie a moderná doba - P. Michalovič |
1, 2/Z |
2PS
|
H
|
5 |
|
FiF.KE/AmoES-05/15 |
Dejiny slovenskej estetiky - M. Babiak |
1, 2/Z |
2PS
|
H
|
5 |
|
FiF.KE/AmoES-06/15 |
Estetika súčasných umeleckých tendencií 1 - J. Kovalčik |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
5 |
|
FiF.KE/AmoES-07/15 |
Umenie a postmoderná doba - P. Michalovič |
1, 2/L |
2PS
|
H
|
5 |
|
FiF.KE/AmoES-08/15 |
Dejiny drámy - M. Babiak |
1, 2/L |
2PS
|
H
|
4 |
|
FiF.KE/AmoES-10/15 |
Aktuálne problémy estetiky 2 - O. Bakoš |
1, 2/L |
2PS
|
H
|
5 |
|
FiF.KE/AmoES-11/15 |
Interpretácia umeleckého textu 2 - J. Hamar |
1, 2/L |
2PS
|
H
|
5 |
|
FiF.KE/AmoES-15/15 |
Komické - J. Hamar |
1, 2/Z |
2PS
|
H
|
4 |
|
FiF.KE/AmoES-16/15 |
Kapitoly zo svetovej literatúry 1 - M. Babiak |
1, 2/Z |
2PS
|
H
|
4 |
|
FiF.KE/AmoES-17/15 |
Poetiky hudby 20. storočia (1900-1945) 1 - V. Godár |
1, 2/Z |
2PS
|
H
|
4 |
!
|
FiF.KE/AmoES-18/15 |
Novodobé interpretačné prístupy k umeleckému dielu 1 - J. Kovalčik |
1, 2/Z |
4S
|
H
|
4 |
|
FiF.KE/AmoES-19/15 |
Kapitoly z dejín divadla - M. Babiak |
1, 2/L |
2PS
|
H
|
4 |
|
FiF.KE/AmoES-20/15 |
Estetika a poetika ľudového divadla - J. Hamar |
1, 2/L |
2PS
|
H
|
4 |
!
|
FiF.KE/AmoES-21/15 |
Poetiky hudby 20. storočia (1945-2000) 2 - V. Godár |
1, 2/L |
2PS
|
H
|
4 |
!
|
FiF.KE/AmoES-22/15 |
Novodobé interpretačné prístupy k umeleckému dielu 2 - J. Kovalčik |
1, 2/L |
2S
|
H
|
4 |
!
|
FiF.KE/AmoES-23/15 |
Estetická dimenzia umenia 1 - P. Michalovič |
1, 2/Z |
2PS
|
H
|
4 |
|
FiF.KE/AmoES-24/15 |
Estetická dimenzia umenia 2 - P. Michalovič |
1, 2/L |
2PS
|
H
|
4 |
|
FiF.KE/AmoES-25/15 |
Dejiny slovenskej hudby - V. Godár |
1, 2/L |
2PS
|
H
|
4 |
!
|
FiF.KE/AmoES-26/15 |
Filozoficko-estetický odkaz M. Duchampa a J. Cagea - J. Cseres |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
4 |
!
|
FiF.KE/AmoES-27/15 |
Estetika obrazu 1 - J. Kovalčik |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
4 |
!
|
FiF.KE/AmoES-28/15 |
Estetika obrazu 2 - J. Kovalčik |
1, 2/L |
6S
|
H
|
4 |
!
|
FiF.KE/AmoES-29/15 |
Filmová reč: obraz, pohyb, montáž 1 - J. Oniščenko |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
4 |
|
FiF.KE/AmoES-30/15 |
Filmová reč: obraz, pohyb, montáž 2 - J. Oniščenko |
1, 2/L |
2S
|
H
|
4 |
|
FiF.KE/AmoES-31/15 |
Estetika filmu 1 - J. Oniščenko |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
4 |
|
FiF.KE/AmoES-32/15 |
Estetika filmu 2 - J. Oniščenko |
1, 2/L |
2S
|
H
|
4 |
|
FiF.KE/BoES-31/15 |
Estetika filmu J. M. Lotmana 1 - J. Oniščenko |
1/Z |
2S
|
H
|
4 |
|
FiF.KE/BoES-32/15 |
Estetika filmu J. M. Lotmana 2 - J. Oniščenko |
1/L |
2S
|
H
|
4 |
|
FiF.KE/A-moES-062/14 |
Analytická estetika 1 - S. Mischnáková |
1, 2/Z |
2PS
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KE/moES-43/15 |
Výtvarné umenie na Slovensku: historicko-teoretická reflexia - V. Bartková |
1, 2/L |
2PS
|
H
|
4 |
!
|
FiF.KE/A-moES-063/14 |
Analytická estetika 2 - S. Mischnáková |
1, 2/L |
2PS
|
H
|
3 |
!
|
|