Študijný plán - Schválený

Akademický rok:
2019/2020
Študijný program:
Marketingová komunikácia (moMK)
(Jednoodborové štúdium, magisterský II. st., denná forma)
Študijný odbor:
23. mediálne a komunikačné štúdiá
Garant:
prof. PhDr. Pavel Horňák, CSc.

Študijná časť
Povinné predmety

Blok - mMK-A - Povinné predmety min. 67 kreditov
Skratka predmetu Názov predmetu - Vyučujúci Odporúčaný
roč./sem.
Rozsah
a forma
Spôsob
ukončenia
Kredity Aktuál-
nosť
 FiF.KMK/A-moMK-002/15  Manažment - E. Chudinová 1/Z    2S     H   4    
 FiF.KMK/A-moMK-001/15  Kreativita v marketingovej komunikácii - P. Horňák 1/Z    2PS     H   3    
 FiF.KMK/A-moMK-003/15  Komunikácia s verejnosťou 3 - V. Konečná 1/Z    2C     H   4    
 FiF.KMK/A-moMK-006/15  Kapitoly z dejín umenia 1 - D. Bořutová, K. Kolbiarz Chmelinová 1/Z    2S     H   4    
 FiF.KMK/A-moMK-008/00  Tvorba reklamnej kampane - P. Uličný 1/L    2S     H   5    
 FiF.KMK/A-moMK-009/15  Komunikácia s verejnosťou 4 - V. Konečná 1/L    2C     H   4    
 FiF.KMK/A-moMK-010/15  Kapitoly z dejín umenia 2 - Š. Oriško 1/L    2S     H   4    
 FiF.KMK/A-moMK-013/00  Corporate identity - V. Konečná 1/L    2PS     H   4    
 FiF.KMK/A-moMK-089/15  Kreatívny tréning - M. Motáček, P. Horňák, P. Uličný 1/L    2S     H   3    
 FiF.KMK/A-moMK-016/15  Kapitoly z dejín umenia 3 - P. Buday 2/Z    2S     H   4    
 FiF.KMK/A-moMK-017/15  Jazyk a štýl reklamy 1 - E. Vopálenská 2/Z    2S     H   4    
 FiF.KMK/A-moMK-046/15  Semiotika reklamy - M. Banyár 2/Z    2S     H   4    
 FiF.KMK/A-moMK-020/15  Seminár k diplomovej práci - T. Deptová 2/Z    2S     H   3    
 FiF.KMK/A-moMK-059/15  Seminár k štátnej záverečnej skúške - T. Deptová 2/L    2S     H   3    
 FiF.KMK/A-moMK-021/15  Verejná mienka a reklama - V. Repčík, E. Chudinová 2/L    2S     H   3    
 FiF.KMK/A-moMK-023/15  Kapitoly z dejín umenia 4 - D. Bořutová, K. Beňová, K. Kolbiarz Chmelinová 2/L    2S     H   4    
 FiF.KMK/A-moMK-024/00  Jazyk a štýl reklamy 2 - E. Vopálenská 2/L    2S     H   3    
 FiF.KMK/A-moMK-022/15  Agentúry marketingovej komunikácie - D. Vunhu 2/L    2PS     H   4    
 
Povinne voliteľné predmety

Blok - mMK-B - Povinne voliteľné predmety min. 20 kreditov
Skratka predmetu Názov predmetu - Vyučujúci Odporúčaný
roč./sem.
Rozsah
a forma
Spôsob
ukončenia
Kredity Aktuál-
nosť
 FiF.KMK/A-moMK-040/11  Sociálna reklama - A. Popovičová, P. Horňák 1/Z    2S     H   2    
 FiF.KMK/A-moMK-041/11  PR v praxi - E. Chudinová 1/Z    2S     H   2    
 FiF.KMK/A-moMK-053/18  Médiá v marketingovej komunikácii - T. Šula 1/Z    2S     H   2    
 FiF.KMK/A-moMK-048/12  Marketing umenia, kultúry a kultúrneho dedičstva - M. Kostelničák, E. Chudinová 1/L    2S     H   2    
 FiF.KMK/A-moMK-043/15  Budgeting v marketingovej komunikácii - A. Csino 1/L    2PS     H   3    
 FiF.KMK/A-moMK-047/15  Obsahová a formálna analýza textu - P. Uličný 1/L    2S     H   2    
 FiF.KMK/A-moMK-037/15  Online marketing - T. Šula 1/L    2S     H   2    
 FiF.KMK/A-moMK-005/00  Psychológia osobnosti - B. Šramová 2/Z    2S     H   2    
 FiF.KMK/A-moMK-001/17  Špecifickosť prejavu v audiovizuálnych médiách - V. Konečná 2/Z    2PS     H   2    
 FiF.KMK/A-moMK-032/15  Aktuálne otázky marketingovej komunikácie 1 - D. Vunhu 2/Z    2PS     H   2    
 FiF.KMK/A-moMK-038/15  Aktuálne otázky marketingovej komunikácie 2 - E. Chudinová 2/L    2PS     H   2    

Predmet web design si už študenti nezapisujú.
 
Výberové predmety

Blok - mMKa-C - Výberové predmety min. 6 kreditov
Skratka predmetu Názov predmetu - Vyučujúci Odporúčaný
roč./sem.
Rozsah
a forma
Spôsob
ukončenia
Kredity Aktuál-
nosť
 FiF.KMK/A-moMK-082/15  Fashion marketing - P. Šagát 1/Z    2S     H   2    
 FiF.KMK/A-moMK-037/00  Geopolitika - P. Greksová, V. Konečná 1/L    2PS     H   2    
 FiF.KMK/A-moMK-030/00  Scenáristika a dramaturgia - V. Repčík, P. Uličný 1/L    2PS     H   2    
 

Štátne skúšky
Povinné predmety

Blok - mMK-S - Predmety štátnej skúšky min. 27 kreditov
Skratka predmetu Názov predmetu Odporúčaný
roč./sem.
Kredity Aktuál-
nosť
 FiF.KMK/A-moMK-099/15  Obhajoba diplomovej práce   OB   15    
 FiF.KMK/A-moMK-991/15  História a teória marketingovej komunikácie   SS   4    
 FiF.KMK/A-moMK-992/15  Tvorba propagačných celkov   SS   4    
 FiF.KMK/A-moMK-993/15  Tvorba propagačných prejavov   SS   4    
 

Za údajom o rozsahu výučby sa môže vyskytovať nasledujúci symbol: d - dní za semester, h - hodín za týždeň, s - hodín za semester, t - týždňov za semester
Pokiaľ nie je uvedený žiadny z týchto symbolov, predpokladá sa rozsah "hodín za týždeň".
Forma výučby: PS - prednáška + seminár, P - prednáška, S - seminár, C - cvičenie, X - prax, K - kurz, E - exkurzia, Su - sústredenie, D - samostatná práca, M - praktikum, T - práce v teréne, I - iná, Z - stáž, L - laboratórne cvičenie