Blok - 2UXXk-A1 - Spoločný základ - povinné predmety |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
1-UXX-137/15 |
Digitálne technológie (1) - M. Dillingerová |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
1-UXX-141/15 |
Psychológia pre učiteľov (1) - J. Ciceková, Ľ. Skačanová |
1/Z |
2P + 2S
|
H
|
4 |
|
1-UXX-132/18 |
Teoretické základy výchovy - Ľ. Skačanová |
1/Z |
1P + 1S
|
H
|
3 |
|
1-UXX-142/15 |
Psychológia pre učiteľov (2) - Ľ. Skačanová, J. Ciceková |
1/L |
2P + 2S
|
H
|
4 |
|
1-UXX-134/19 |
Všeobecná didaktika - K. Miková |
2/Z |
3K
|
H
|
4 |
|
2-UXX-122/15 |
Filozofická antropológia a axiológia - Š. Zolcer |
2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
2-UXX-123/15 |
Metodológia pedagogického výskumu (1) - M. Slavíčková, K. Miková |
2/Z |
2K
|
H
|
2 |
|
1-UXX-231/18 |
Pedagogická komunikácia - M. Takáč |
2/L |
2K
|
H
|
3 |
|
2-UXX-121/18 |
Pedagogická diagnostika - Ľ. Skačanová |
2/L |
2P
|
H
|
2 |
|
1-UXX-331/18 |
Školský manažment - K. Miková |
2/L |
1P + 2S
|
H
|
4 |
|
Blok - 2UMAk-AUX1 - Spoločný základ - pedagogické praxe z matematiky |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
2-UXX-841/15 |
Pedagogická prax z matematiky (2) - M. Vargová |
2/L |
60sX
|
H
|
2 |
|
2-UXX-842/15 |
Pedagogická prax z matematiky (3) - M. Vargová |
3/Z |
90sX
|
H
|
3 |
|
Blok - 2UMAk-A - Matematika |
V úvodnom ročníku študent absolvuje predmety z bakalárskeho štúdia, ktoré mu individuálne
určí garant študijného programu.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
2-UMA-207/15 |
Elementárna teória kvadratických útvarov - B. Pokorná, M. Bátorová |
2/Z |
3K
|
H
|
4 |
|
2-UMA-104/15 |
Úvod do didaktiky matematiky - P. Zlatoš, M. Slavíčková |
2/Z |
3S
|
H
|
3 |
|
2-UMA-105/15 |
Didaktika matematiky (1) - Š. Solčan, M. Vargová |
2/L |
4K
|
H
|
4 |
|
2-UMA-111/15 |
Vybrané partie z matematickej analýzy (1) - I. Kupka |
2/L |
4K
|
H
|
4 |
|
2-UMA-106/15 |
Didaktika matematiky (2) - P. Zlatoš, M. Vargová |
3/Z |
3S
|
H
|
2 |
|
2-UMA-211/15 |
Seminár z dejín matematiky (1) - Z. Kubáček |
3/Z |
3S
|
H
|
2 |
|
2-UMA-212/15 |
Seminár z dejín matematiky (2) - Z. Kubáček |
3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
2-UMA-115/15 |
Teória množín - M. Sleziak |
3/L |
3K
|
H
|
4 |
|
Blok - 2UINk-AUX - Spoločný základ - pedagogické praxe z informatiky |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
2-UXX-831/15 |
Pedagogická prax z informatiky (2) - M. Winczer |
2/L |
60sX
|
H
|
2 |
|
2-UXX-832/15 |
Pedagogická prax z informatiky (3) - M. Winczer |
3/Z |
90sX
|
H
|
3 |
|
Blok - 2UINk-A - Informatika |
predmety pre všetkých študentov
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
1-UIN-250/00 |
Propedeutika vyučovania informatiky (1) - K. Miková |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
1-UIN-246/10 |
Interaktívne programovanie a vizuálne modelovanie - I. Kalaš, A. Hrušecká |
1/L |
4K
|
H
|
4 |
|
1-UIN-251/00 |
Propedeutika vyučovania informatiky (2) - K. Miková |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
2-UIN-108/15 |
Didaktika programovania (1) - Ľ. Jašková |
2/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
1-UIN-341/15 |
Tvorba pedagogického softvéru (1) - M. Tomcsányiová |
2/Z |
2K
|
H
|
2 |
|
2-UIN-120/00 |
Didaktika informatiky (1) - I. Kalaš |
2/L |
2K
|
H
|
3 |
|
2-UIN-109/15 |
Didaktika programovania (2) - M. Tomcsányiová |
2/L |
2K
|
H
|
3 |
|
1-UIN-343/15 |
Tvorba pedagogického softvéru (2) - M. Tomcsányiová |
2/L |
2K
|
H
|
2 |
|
2-UIN-219/10 |
Didaktika informatiky (2) - I. Kalaš |
3/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
1-UIN-327/15 |
Programátorské etudy (1) - M. Winczer |
3/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
1-UIN-325/15 |
Programátorské etudy (2) - M. Tomcsányiová |
3/L |
2K
|
H
|
3 |
|
|
Blok - 2UXXk-B1 - Spoločný základ - povinne voliteľné predmety |
min. 6 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
1-UXX-138/15 |
Digitálne technológie (2) - K. Miková |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
2-UXX-102/15 |
Kognitívna psychológia - J. Rybár |
2/Z |
2K
|
H
|
2 |
!
|
2-UXX-105/15 |
Počítačom podporované prírodovedné laboratórium - P. Demkanin |
2/Z |
2K
|
H
|
2 |
|
1-UXX-332/10 |
Sociálne aspekty informatizácie - M. Winczer |
2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
1-UXX-236/15 |
Digitálne technológie (3) - R. Hrušecký, A. Hrušecká |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
2-UXX-108/00 |
Dejiny informatiky - M. Winczer |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
2-UXX-103/00 |
Dejiny matematiky - L. Kvasz |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
2-UXX-124/15 |
Metodológia pedagogického výskumu (2) - K. Miková, M. Slavíčková |
2/L |
2K
|
H
|
2 |
|
1-UXX-237/15 |
Digitálne technológie (4) - M. Tomcsányiová, M. Bátorová, L. Bartošovič |
3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
2-UIN-247/15 |
Webové technológie vo vyučovaní - Z. Kubincová, M. Homola |
3/Z |
2K
|
H
|
2 |
|
1-UXX-341/15 |
Digitálne technológie (5) - M. Dillingerová |
3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
Predmet 2-UXX-203 Bezpečnosť v počítačovej učebni sa bude vyučovať každý druhý rok.
|
|
Blok - 2UMAk-BUX1 - Spoločný základ - diplomová práca z matematiky |
Povinné pri diplomovej práci z matematiky.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
2-UXX-937/10 |
Seminár k diplomovej práci z matematiky - M. Dillingerová, P. Vankúš |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - 2UMAk-B - Matematika |
min. 3 kredity |
Spolu za bloky Matematika a Didaktika matematiky treba minimálne 14 kreditov.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
2-UMA-164/15 |
Úvod do teórie grafov - J. Tomanová |
2/L |
3K
|
H
|
3 |
|
2-UMA-162/15 |
Neeuklidovské geometrie - T. Rusin |
3/Z |
3K
|
H
|
3 |
|
2-UMA-112/15 |
Vybrané partie z matematickej analýzy (2) - I. Kupka |
3/Z |
3K
|
H
|
3 |
|
2-UMA-265/15 |
Teória, algoritmy a aplikácie grafov - M. Mačaj |
3/L |
2K
|
H
|
3 |
|
2-UMA-263/15 |
Vybrané partie z algebry - M. Niepel |
3/L |
2K
|
H
|
3 |
|
Blok - 2UMAk-BDM - Didaktika matematiky |
Spolu za bloky Matematika a Didaktika matematiky treba minimálne 14 kreditov.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
2-UMA-151/15 |
Didaktika vyučovania matematiky v digitálnom prostredí - M. Dillingerová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
2-UMA-257/15 |
Metódy riešenia matematických úloh (1) - J. Činčura, M. Slavíčková, M. Babinská |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
2-UMA-258/15 |
Metódy riešenia matematických úloh (2) - Š. Solčan, M. Dillingerová |
2/L |
3S
|
H
|
2 |
|
2-UMA-283/15 |
Kapitoly z vyučovania matematiky (1) - Š. Solčan, M. Dillingerová |
2/L |
3S
|
H
|
2 |
|
2-UMA-259/15 |
Didaktika matematiky v praxi (1) - Z. Kubáček, J. Fraasová |
3/Z |
3S
|
H
|
2 |
|
2-UMA-114/15 |
Nové pedagogické prístupy k vyučovaniu nielen matematiky - M. Dillingerová |
3/Z |
3S
|
H
|
2 |
|
2-UMA-260/15 |
Didaktika matematiky v praxi (2) - Z. Kubáček, J. Fraasová |
3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - 2UINk-BUX - Spoločný základ - diplomová práca z informatiky |
Povinné pri diplomovej práci z informatiky.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
2-UXX-932/13 |
Seminár k diplomovej práci z informatiky (1) - Z. Kubincová |
1/L |
1S
|
H
|
1 |
|
2-UXX-934/13 |
Seminár k diplomovej práci z informatiky (2) - Z. Kubincová |
2/Z |
1S
|
H
|
1 |
|
2-UXX-936/15 |
Seminár k diplomovej práci z informatiky (3) - Z. Kubincová |
2/L |
1S
|
H
|
1 |
|
Blok - 2UINk-BA2 - Informatika - skupina A |
min. 11 kreditov |
predmety pre všetkých študentov Pre absolventov bakalárskeho štúdia Informatiky a Aplikovanej informatiky.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
2-UIN-101/15 |
Teoretická informatika (1) - M. Winczer |
2/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
2-UIN-236/15 |
Programovanie aplikácií pre web (2) - R. Hrušecký |
2/Z |
2K
|
H
|
2 |
|
2-UXX-202/00 |
Robotické stavebnice vo vzdelávaní (2) - K. Miková |
2/Z |
2K
|
H
|
2 |
|
1-UIN-351/17 |
Programovanie v JavaScripte - M. Tomcsányiová |
2/L |
2K
|
H
|
2 |
|
2-UIN-266/15 |
Web dizajn - R. Hrušecký |
2/L |
2K
|
H
|
2 |
!
|
2-UIN-102/15 |
Teoretická informatika (2) - M. Winczer |
2/L |
2K
|
H
|
3 |
|
2-UIN-144/15 |
Návrh a analýza algoritmov - M. Winczer |
2/L |
2K
|
H
|
2 |
|
2-UIN-242/15 |
Počítačové siete - M. Wagner |
2/L |
2K
|
H
|
2 |
!
|
2-UIN-280/19 |
Didaktický seminár z informatiky (1) - Ľ. Jašková |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
2-UIN-143/18 |
Správa školskej siete - M. Wagner |
3/Z |
2K
|
H
|
2 |
|
2-UIN-117/10 |
Princípy databáz - Z. Kubincová |
3/Z |
3K
|
H
|
3 |
|
2-UIN-238/15 |
Programovanie pre mobilné platformy pre SŠ - P. Tomcsányi |
3/Z |
2K
|
H
|
2 |
|
2-UIN-247/15 |
Webové technológie vo vyučovaní - Z. Kubincová, M. Homola |
3/Z |
2K
|
H
|
2 |
|
2-UIN-268/15 |
Informačné systémy - Ľ. Jašková |
3/L |
2K
|
H
|
3 |
|
2-UIN-262/15 |
Programátorské súťaže - M. Winczer |
3/L |
2K
|
H
|
3 |
|
2-UIN-263/15 |
Softvérové inžinierstvo - F. Gyarfaš |
3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
2-UIN-281/19 |
Didaktický seminár z informatiky (2) - M. Winczer |
3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
Študent príde konzultovať výber povinne voliteľných predmetov s tútorom. Predmet 2-UIN-242 Počítačové siete sa bude vyučovať každý druhý rok.
|
|
Blok - 2UINk-BB2 - Informatika - skupina B |
min. 11 kreditov |
Pre absolventov bakalárskeho štúdia v odboroch Matematika, Aplikovaná matematika a
Fyzika.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
2-UIN-107/10 |
Počítačové systémy - M. Wagner |
1/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
1-UIN-350/15 |
Programovanie v C# - Ľ. Salanci |
1/Z |
2K
|
H
|
2 |
|
1-UIN-141/15 |
Programovanie (2) - Z. Kubincová |
1/L |
2P + 2C
|
H
|
6 |
|
1-UIN-241/15 |
Programovanie (3) - Z. Kubincová |
2/Z |
2P + 2C
|
H
|
4 |
|
1-UIN-236/15 |
Algoritmy a údajové štruktúry - Z. Kubincová |
2/L |
4K
|
H
|
5 |
|
2-UIN-111/15 |
Operačné systémy - P. Tomcsányi |
2/L |
2K
|
H
|
3 |
|
2-UIN-242/15 |
Počítačové siete - M. Wagner |
2/L |
2K
|
H
|
2 |
!
|
2-UIN-280/19 |
Didaktický seminár z informatiky (1) - Ľ. Jašková |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
2-UIN-101/15 |
Teoretická informatika (1) - M. Winczer |
3/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
2-UIN-117/10 |
Princípy databáz - Z. Kubincová |
3/Z |
3K
|
H
|
3 |
|
2-UIN-143/18 |
Správa školskej siete - M. Wagner |
3/Z |
2K
|
H
|
2 |
|
1-UIN-349/15 |
Programovanie aplikácií pre web - R. Hrušecký |
3/L |
2K
|
H
|
2 |
|
2-UIN-262/15 |
Programátorské súťaže - M. Winczer |
3/L |
2K
|
H
|
3 |
|
2-UIN-281/19 |
Didaktický seminár z informatiky (2) - M. Winczer |
3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
Študent príde konzultovať výber povinne voliteľných predmetov s tútorom. Prerekvizita predmetu 1-UIN-141/15 Programovanie (2) platí pre študentov bakalárskeho
štúdia. Pre študentov konverzného magisterského štúdia nie je povinná. Prerekvizita predmetu 1-UIN-350/15 Programovanie v C# platí pre študentov bakalárskeho
štúdia. Pre študentov konverzného magisterského štúdia nie je povinná.
|
|
|
Blok - 2MXX-CTV - Telovýchovné aktivity - výberové |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
2-MXX-110/00 |
Telesná výchova a šport (1) - D. Mašlejová, L. Mókus, O. Podkonický, J. Leginusová, T. Kuchár, M. Ortutay, M. Dovičák, J. Raábová, B. Nedbálek |
1/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
2-MXX-120/00 |
Telesná výchova a šport (2) - M. Dovičák, T. Kuchár, J. Leginusová, D. Mašlejová, L. Mókus, B. Nedbálek, M. Ortutay, O. Podkonický, J. Raábová |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
|
2-MXX-210/00 |
Telesná výchova a šport (3) - D. Mašlejová, L. Mókus, O. Podkonický, J. Leginusová, T. Kuchár, M. Ortutay, M. Dovičák, J. Raábová, B. Nedbálek |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
2-MXX-220/00 |
Telesná výchova a šport (4) - D. Mašlejová, L. Mókus, O. Podkonický, J. Leginusová, T. Kuchár, M. Ortutay, M. Dovičák, B. Nedbálek, J. Raábová |
2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
2-MXX-115/17 |
Kurz športov v prírode (1) - B. Nedbálek |
1/Z |
|
H
|
2 |
|
2-MXX-116/18 |
Kurz športov v prírode (2) - B. Nedbálek |
1/L |
|
H
|
2 |
|
V jednom semestri je možné udeliť za výberový predmet „Telesná výchova a šport“ jedno
hodnotenie.
|
|
Blok - 2MXX-CCJ - Cudzie jazyky - výberové |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
1-MXX-161/00 |
Ruský jazyk (1) - E. Klátiková |
1/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
1-MXX-141/00 |
Francúzsky jazyk (1) - Ľ. Kožehubová |
1/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
1-MXX-151/00 |
Nemecký jazyk (1) - A. Maďarová, M. Mancovič |
1/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
1-MXX-152/00 |
Nemecký jazyk (2) - A. Maďarová, M. Mancovič |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
|
1-MXX-142/00 |
Francúzsky jazyk (2) - Ľ. Kožehubová |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
|
1-MXX-162/00 |
Ruský jazyk (2) - E. Klátiková |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
|
1-MXX-251/00 |
Nemecký jazyk (3) - A. Maďarová, M. Mancovič |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
1-MXX-261/00 |
Ruský jazyk (3) - E. Klátiková |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
1-MXX-241/00 |
Francúzsky jazyk (3) - Ľ. Kožehubová |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
1-MXX-242/00 |
Francúzsky jazyk (4) - Ľ. Kožehubová |
2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
1-MXX-252/00 |
Nemecký jazyk (4) - A. Maďarová, M. Mancovič |
2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
1-MXX-262/00 |
Ruský jazyk (4) - E. Klátiková |
2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
1-MXX-233/13 |
Konverzačný kurz anglického jazyka (1) - E. Klátiková, A. Barnes |
1, 2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
1-MXX-234/13 |
Konverzačný kurz anglického jazyka (2) - E. Klátiková, A. Barnes |
1, 2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
Z výberových predmetov magisterského štúdia si študent môže vybrať tie, ktoré neabsolvoval
počas bakalárskeho štúdia a zapisuje si ich iba so súhlasom vyučujúceho. Predmety 1–MXX–133/18 Doplňujúci kurz anglického jazyka (1) a 1–MXX–134/18 Doplňujúci
kurz anglického jazyka (2) si študenti zapisujú len so súhlasom učiteľa.
|
|
Blok - 2UMAk-C - Matematika |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
2-UMA-253/19 |
Problematické časti základoškolskej matematiky - M. Slavíčková |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
2-UMA-254/19 |
Konštruktivizmus: teória v praxi, prax v teórii - M. Babinská |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
2-UMA-231/10 |
Matematické súťaže a semináre - P. Vankúš |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
2-UMA-218/11 |
Matematické pozadie hudby - M. Slavíčková |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - 2UINk-C - Výberové predmety |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
2-pUIN-002/15 |
Programovacie jazyky vo vyučovaní - M. Tomcsányiová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|