Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 18 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/M-VUZde001/15 |
Pedagogická diagnostika - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde002/15 |
Metodológia pedagogického výskumu - L. Koldeová, D. Kostrub, R. Zsembera |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde003/15 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík |
1, 2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde005/15 |
Pedagogická prax 2 (A) - N. Ondrušková, I. Kolečáni Lenčová, L. Sokolová, E. Tóblová, Ľ. Horváthová, D. Valachová, T. Boroš, K. Hankerová, A. Bocková, E. Faithová, Z. Valentovičová |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
(B)prax2* |
biológia na PriF UK* |
- PdF.KPg/M-VUZde006/15 |
Pedagogická prax 2 (B) - N. Ondrušková, I. Kolečáni Lenčová, L. Sokolová, E. Tóblová, Ľ. Horváthová, D. Valachová, T. Boroš, K. Hankerová, A. Bocková, E. Faithová, Z. Valentovičová |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde001/15 |
Pedagogická diagnostika - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde002/15 |
Metodológia pedagogického výskumu - L. Koldeová, D. Kostrub, R. Zsembera |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde003/15 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík |
1, 2/L |
2P
|
H
|
2 |
|
(B)prax2* |
biológia na PriF UK* |
- PriF.KDPP/N-mUXX-104/15 |
Pedagogická prax 2 (B) - B. Brestenská, E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, S. Nagyová, M. Prokša, K. Pavličková, H. Žarnovičan, K. Ušáková, A. Drozdíková, V. Novanská |
1/L |
80X
|
H
|
2 |
|
(B)prax3* |
biológia na PriF UK* |
- PriF.KDPP/N-mUXX-114/15 |
Pedagogická prax 3 (B) - B. Brestenská, E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, S. Nagyová, M. Prokša, K. Ušáková, A. Drozdíková, V. Novanská, H. Žarnovičan |
2/Z |
120X
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/M-VUZde004/15 |
Seminár k diplomovej práci - R. Repka, E. Mistrík, J. Šrank, J. Bírová, J. Záhorec, M. Malovecký, M. Medveczká, P. Gergel, M. Paolini, D. Valachová, R. Bojničanová, B. Gómez-Pablos Calvo, P. Makyna, A. Šuba, E. Vancu, D. Kostrub |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde004/15 |
Seminár k diplomovej práci - R. Repka, E. Mistrík, J. Šrank, J. Bírová, J. Záhorec, M. Malovecký, M. Medveczká, P. Gergel, M. Paolini, D. Valachová, R. Bojničanová, B. Gómez-Pablos Calvo, P. Makyna, A. Šuba, E. Vancu, D. Kostrub |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde007/15 |
Pedagogická prax 3 (A) - N. Ondrušková, I. Kolečáni Lenčová, L. Sokolová, E. Tóblová, A. Bocková, K. Hankerová, Ľ. Horváthová, D. Valachová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková |
2/L |
3tX
|
H
|
3 |
|
(B)prax3* |
biológia na PriF UK* |
- PdF.KPg/M-VUZde008/15 |
Pedagogická prax 3 (B) - N. Ondrušková, I. Kolečáni Lenčová, L. Sokolová, E. Tóblová, K. Hankerová, A. Bocková, Ľ. Horváthová, D. Valachová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková |
2/L |
3tX
|
H
|
3 |
|
Označenie A pri praxiach platí pre jednu odborovú špecializáciu v kombinácii, označenie
B pre druhú (podľa skratky študijného programu). *Len študenti medzifakultného Učiteľstva biológie si zapisujú Pedagogickú prax 2 (B)
a 3 (B) s kódom na PriF UK.
|
|
Blok - ANG-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 27 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KAJL/M-ANGde001/16 |
Lexikológia anglického jazyka II - R. Pavlík |
1/Z |
2PS
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde002/16 |
Didaktika anglického jazyka II - M. Šipošová |
1/Z |
2S
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde003/16 |
Anglická literatúra II - L. Kocianová |
1/L |
2PS
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde004/16 |
Didaktika anglického jazyka III - M. Šipošová |
1/L |
2PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde005/16 |
Psychologické aspekty učenia sa cudzích jazykov - G. Lojová |
1/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde006/16 |
Kontrastívna lingvistika - R. Repka |
2/Z |
2PS
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde007/16 |
Americká literatúra II - J. Javorčíková |
2/Z |
2PS
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde008/16 |
Praktický jazyk - advanced II - L. Kocianová |
2/Z |
3S
|
S
|
4 |
|
Blok - SLO-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 26 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KSJL/M-SLOde001/16 |
Didaktika jazyka a slohu - Ľ. Horváthová |
1/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde002/16 |
Dejiny staršej literatúry - Ľ. Blažencová |
1/Z |
2P
|
S
|
3 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde003/16 |
Didaktika literatúry - E. Faithová |
1/L |
1P + 2S
|
S
|
4 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde004/16 |
Dejiny literárneho klasicizmu a romantizmu - M. Ondráš |
1/L |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde005/16 |
Súčasný spisovný jazyk - P. Žeňuch |
2/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde006/16 |
Základy jazykovej kultúry - M. Halašková |
2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde007/16 |
Dejiny literárneho realizmu - O. Sliacky, M. Ondráš |
2/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 4 kredity |
Študent si vyberá povinne voliteľné predmety v rozsahu minimálne 4 kredity z ponuky
fakulty, na ktorej študuje jednotlivé špecializácie, alebo z ponuky ktorejkoľvek fakulty
Univerzity Komenského, ktorá realizuje učiteľské študijné programy. Z ponuky povinne voliteľných predmetov si študent musí zapísať najmenej jeden kurz
s psychologickým zameraním - výnimku tvoria len študenti a študentky Učiteľstva psychológie
v kombinácii. Predmety M-VUZde010 až 015 majú pedagogické zameranie; Predmet M-VUZde016 má kultúrne zameranie; Predmety M-VUZde017 až 020 majú psychologické zameranie;
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/M-VUZde010/15 |
Pedeutológia - P. Plavčan |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogika - Z. Obdržálek, M. Vážanský, C. Határ |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde012/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 - PdF.KPg |
1, 2/Z |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde013/15 |
Aktivizujúce edukačné metódy - E. Tóblová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde014/15 |
Integratívna/inkluzívna pedagogika - J. Miškolci |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde015/15 |
Tvorba a hodnotenie učebníc - PdF.KPg |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde016/15 |
Religionistika - N. Ondrušková |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde017/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 - M. Lemešová |
1, 2/Z |
24sS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde018/15 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - L. Sokolová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde019/15 |
Poruchy detského vývinu - V. Andreánska |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde020/15 |
Poruchy učenia a správania - M. Hacaj |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde010/15 |
Pedeutológia - P. Plavčan |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogika - Z. Obdržálek, M. Vážanský, C. Határ |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde012/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 - PdF.KPg |
1, 2/L |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde013/15 |
Aktivizujúce edukačné metódy - E. Tóblová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde014/15 |
Integratívna/inkluzívna pedagogika - J. Miškolci |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde015/15 |
Tvorba a hodnotenie učebníc - PdF.KPg |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde016/15 |
Religionistika - N. Ondrušková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde017/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 - M. Lemešová |
1, 2/L |
24sS
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde018/15 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - L. Sokolová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde019/15 |
Poruchy detského vývinu - V. Andreánska |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde020/15 |
Poruchy učenia a správania - M. Hacaj |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - ANG-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 9 kreditov |
Z povinne voliteľných predmetov (skupiny A-E) si študent vyberá podľa vlastného uváženia
a usmernení tak, aby dosiahol minimálne 9 kreditov. SKUPINA A (lingvistika) = M-ANGde011-014; SKUPINA B (literatúra) = M-ANGde015-017; SKUPINA C (didaktika) = M-ANGde018-021; SKUPINA D (reálie) = M-ANGde022-025; SKUPINA E = M-ANGde026-027;
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KAJL/M-ANGde015/16 |
Práca s literárnym textom - N. Vietorová |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde022/16 |
Reálie anglofónnych krajín (okrem Veľkej Británie a USA) - PdF.KAJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde023/16 |
Interkultúrny prístup v jazykovom vzdelávaní - PdF.KAJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde024/16 |
Mediálna kultúra - A. Smiešková |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde011/16 |
Sémantika - R. Repka |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde012/16 |
Sociolingvistika - P. Bojo |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde016/16 |
Súčasná anglofónna literatúra - J. Javorčíková |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde017/16 |
Anglicky písaná literatúra minorít - T. Karáth |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde018/16 |
Didaktika anglického jazyka pre mladší školský vek - PdF.KAJL |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde013/16 |
Lingvistická analýza textu I - P. Bojo |
2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde019/16 |
Teórie učenia sa cudzích jazykov - PdF.KAJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde020/16 |
Vybrané kapitoly z didaktiky anglického jazyka II - PdF.KAJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/M-ANGde025/16 |
Súčasná americká a britská kultúra - A. Smiešková |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde026/16 |
Praktický jazyk - prezentačné zručnosti - P. Bojo |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde014/16 |
Lingvistická analýza textu II - P. Bojo |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde021/16 |
Didaktika anglického jazyka pre dospelých - P. Bojo |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/M-ANGde027/16 |
Príprava na test CA - P. Bojo, P. McCullough |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
Blok - SLO-1617s1 - platnosť od AR 16/17 - skupina 1 - denné štúdium |
min. 4 kredity |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KSJL/M-SLOde010/16 |
Vývin slovenského jazyka a dialektológia - P. Žeňuch |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde011/16 |
Dejiny spisovnej slovenčiny - P. Žeňuch |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde014/16 |
Pravopisné princípy v slovenskom jazyku II - M. Dziviaková |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde016/16 |
Komplexný jazykový rozbor - PdF.KSJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde017/16 |
Rétorika - M. Šimková |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
Blok - SLO-1617s2 - platnosť od AR 16/17 - skupina 2 - denné štúdium |
min. 6 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KSJL/M-SLOde012/16 |
Seminár zo staršej literatúry - Ľ. Blažencová |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde013/16 |
Literárnokritický seminár - PdF.KSJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde015/16 |
Seminár z literárneho klasicizmu a romantizmu - Ľ. Blažencová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde018/16 |
Seminár z literárneho realizmu - M. Ondráš |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde019/16 |
Porovnávacia literárna veda - M. Bátorová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|