Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 18 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/M-VUZde001/15 |
Pedagogická diagnostika - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde002/15 |
Metodológia pedagogického výskumu - L. Koldeová, D. Kostrub, R. Zsembera |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde003/15 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík |
1, 2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde005/15 |
Pedagogická prax 2 (A) - N. Ondrušková, I. Kolečáni Lenčová, L. Sokolová, E. Tóblová, Ľ. Horváthová, D. Valachová, T. Boroš, K. Hankerová, A. Bocková, E. Faithová, Z. Valentovičová |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
(B)prax2* |
biológia na PriF UK* |
- PdF.KPg/M-VUZde006/15 |
Pedagogická prax 2 (B) - N. Ondrušková, I. Kolečáni Lenčová, L. Sokolová, E. Tóblová, Ľ. Horváthová, D. Valachová, T. Boroš, K. Hankerová, A. Bocková, E. Faithová, Z. Valentovičová |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde001/15 |
Pedagogická diagnostika - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde002/15 |
Metodológia pedagogického výskumu - L. Koldeová, D. Kostrub, R. Zsembera |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde003/15 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík |
1, 2/L |
2P
|
H
|
2 |
|
(B)prax2* |
biológia na PriF UK* |
- PriF.KDPP/N-mUXX-104/15 |
Pedagogická prax 2 (B) - B. Brestenská, E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, S. Nagyová, M. Prokša, K. Pavličková, H. Žarnovičan, K. Ušáková, A. Drozdíková, V. Novanská |
1/L |
80X
|
H
|
2 |
|
(B)prax3* |
biológia na PriF UK* |
- PriF.KDPP/N-mUXX-114/15 |
Pedagogická prax 3 (B) - B. Brestenská, E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, S. Nagyová, M. Prokša, K. Ušáková, A. Drozdíková, V. Novanská, H. Žarnovičan |
2/Z |
120X
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/M-VUZde004/15 |
Seminár k diplomovej práci - R. Repka, E. Mistrík, J. Šrank, J. Bírová, J. Záhorec, M. Malovecký, M. Medveczká, P. Gergel, M. Paolini, D. Valachová, R. Bojničanová, B. Gómez-Pablos Calvo, P. Makyna, A. Šuba, E. Vancu, D. Kostrub |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde004/15 |
Seminár k diplomovej práci - R. Repka, E. Mistrík, J. Šrank, J. Bírová, J. Záhorec, M. Malovecký, M. Medveczká, P. Gergel, M. Paolini, D. Valachová, R. Bojničanová, B. Gómez-Pablos Calvo, P. Makyna, A. Šuba, E. Vancu, D. Kostrub |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde007/15 |
Pedagogická prax 3 (A) - N. Ondrušková, I. Kolečáni Lenčová, L. Sokolová, E. Tóblová, A. Bocková, K. Hankerová, Ľ. Horváthová, D. Valachová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková |
2/L |
3tX
|
H
|
3 |
|
(B)prax3* |
biológia na PriF UK* |
- PdF.KPg/M-VUZde008/15 |
Pedagogická prax 3 (B) - N. Ondrušková, I. Kolečáni Lenčová, L. Sokolová, E. Tóblová, K. Hankerová, A. Bocková, Ľ. Horváthová, D. Valachová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková |
2/L |
3tX
|
H
|
3 |
|
Označenie A pri praxiach platí pre jednu odborovú špecializáciu v kombinácii, označenie
B pre druhú (podľa skratky študijného programu). *Len študenti medzifakultného Učiteľstva biológie si zapisujú Pedagogickú prax 2 (B)
a 3 (B) s kódom na PriF UK.
|
|
Blok - PSY-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 26 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPsPp/M-PSYde001/16 |
Školská psychológia - M. Hacaj |
1/Z |
4PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPsPp/M-PSYde002/16 |
Klinická psychológia - M. Glasová |
1/Z |
2P
|
S
|
3 |
|
PdF.KPsPp/M-PSYde003/16 |
Základy psychoterapie - V. Andreánska |
1/Z |
2PS
|
H
|
3 |
|
PdF.KPsPp/M-PSYde004/16 |
Didaktika psychológie - L. Sokolová |
1/L |
2P + 2S
|
S
|
4 |
|
PdF.KPsPp/M-PSYde005/16 |
Sociálno-psychologický výcvik II. - M. Lemešová, B. Šramová |
1/L |
26sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/M-PSYde006/16 |
Psychodiagnostika - M. Glasová |
1/L |
2CP
|
S
|
3 |
|
PdF.KPsPp/M-PSYde007/16 |
Psychologické a výchovné poradenstvo - E. Poliaková |
2/Z |
2P
|
S
|
3 |
|
PdF.KPsPp/M-PSYde008/16 |
Kariérové poradenstvo - M. Groma |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/M-PSYde009/16 |
Metodika vedenia sociálno-psychologického tréningu - M. Lemešová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - SLO-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 26 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KSJL/M-SLOde001/16 |
Didaktika jazyka a slohu - Ľ. Horváthová |
1/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde002/16 |
Dejiny staršej literatúry - Ľ. Blažencová |
1/Z |
2P
|
S
|
3 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde003/16 |
Didaktika literatúry - E. Faithová |
1/L |
1P + 2S
|
S
|
4 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde004/16 |
Dejiny literárneho klasicizmu a romantizmu - M. Ondráš |
1/L |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde005/16 |
Súčasný spisovný jazyk - P. Žeňuch |
2/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde006/16 |
Základy jazykovej kultúry - M. Halašková |
2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde007/16 |
Dejiny literárneho realizmu - O. Sliacky, M. Ondráš |
2/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 (blok pre uč. psychológie) - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 4 kredity |
Študenti a študentky uč. psychológie si nezapisujú predmety Sociálno-psychologický
výcvik pre učiteľov II. a Poruchy detského vývinu.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogika - Z. Obdržálek, M. Vážanský, C. Határ |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde010/15 |
Pedeutológia - P. Plavčan |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde012/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 - PdF.KPg |
1, 2/Z |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde013/15 |
Aktivizujúce edukačné metódy - E. Tóblová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde014/15 |
Integratívna/inkluzívna pedagogika - J. Miškolci |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde015/15 |
Tvorba a hodnotenie učebníc - PdF.KPg |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde016/15 |
Religionistika - N. Ondrušková |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde020/15 |
Poruchy učenia a správania - M. Hacaj |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde018/15 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - L. Sokolová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde010/15 |
Pedeutológia - P. Plavčan |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogika - Z. Obdržálek, M. Vážanský, C. Határ |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde012/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 - PdF.KPg |
1, 2/L |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde013/15 |
Aktivizujúce edukačné metódy - E. Tóblová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde014/15 |
Integratívna/inkluzívna pedagogika - J. Miškolci |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde015/15 |
Tvorba a hodnotenie učebníc - PdF.KPg |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde016/15 |
Religionistika - N. Ondrušková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde018/15 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - L. Sokolová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde020/15 |
Poruchy učenia a správania - M. Hacaj |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
Študent si vyberá povinne voliteľné predmety v rozsahu minimálne 4 kredity z ponuky
fakulty, na ktorej študuje jednotlivé špecializácie, alebo z ponuky ktorejkoľvek fakulty
Univerzity Komenského, ktorá realizuje učiteľské študijné programy. Podmienka absolvovať najmenej jeden kurz so psychologickým zameraním sa netýka študentov
a študentiek Učiteľstva psychológie v kombinácii.
|
|
Blok - PSY-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 10 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPsPp/M-PSYde012/16 |
Tréning komunikačných a prezentačných zručností učiteľa - PdF.KPsPp |
1/Z |
26sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPsPp/M-PSYde013/16 |
Aplikovaná sociálna psychológia - PdF.KPsPp |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPsPp/M-PSYde014/16 |
Psychológia trhu a reklamy - B. Šramová |
1/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/M-PSYde015/16 |
Psycholingvistika - M. Groma |
1/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/M-PSYde016/16 |
Krízová intervencia v škole - Z. Jursová Zacharová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/M-PSYde017/16 |
Modelovanie poradenského procesu - D. Fábik |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/M-PSYde018/16 |
Digitálne technológie v psychológii a vyučovaní psychológie - L. Sokolová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/M-PSYde019/16 |
Psychologické techniky zvládania záťaže - E. Vancu |
2/Z |
26sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/M-PSYde020/16 |
Základy neuropsychológie - A. Hamranová |
2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/M-PSYde021/16 |
Štatistické metódy a techniky 2 - PdF.KPsPp |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPsPp/M-PSYde022/16 |
Kvalitatívny výskum v sociálnych vedách - PdF.KPsPp |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
Blok - SLO-1617s1 - platnosť od AR 16/17 - skupina 1 - denné štúdium |
min. 4 kredity |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KSJL/M-SLOde010/16 |
Vývin slovenského jazyka a dialektológia - P. Žeňuch |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde011/16 |
Dejiny spisovnej slovenčiny - P. Žeňuch |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde014/16 |
Pravopisné princípy v slovenskom jazyku II - M. Dziviaková |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde016/16 |
Komplexný jazykový rozbor - PdF.KSJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde017/16 |
Rétorika - M. Šimková |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
Blok - SLO-1617s2 - platnosť od AR 16/17 - skupina 2 - denné štúdium |
min. 6 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KSJL/M-SLOde012/16 |
Seminár zo staršej literatúry - Ľ. Blažencová |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde013/16 |
Literárnokritický seminár - PdF.KSJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde015/16 |
Seminár z literárneho klasicizmu a romantizmu - Ľ. Blažencová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde018/16 |
Seminár z literárneho realizmu - M. Ondráš |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde019/16 |
Porovnávacia literárna veda - M. Bátorová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|