Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 18 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/M-VUZde001/15 |
Pedagogická diagnostika - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde002/15 |
Metodológia pedagogického výskumu - L. Koldeová, D. Kostrub, R. Zsembera |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde003/15 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík |
1, 2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde005/15 |
Pedagogická prax 2 (A) - N. Ondrušková, I. Kolečáni Lenčová, L. Sokolová, E. Tóblová, Ľ. Horváthová, D. Valachová, T. Boroš, K. Hankerová, A. Bocková, E. Faithová, Z. Valentovičová |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
(B)prax2* |
biológia na PriF UK* |
- PdF.KPg/M-VUZde006/15 |
Pedagogická prax 2 (B) - N. Ondrušková, I. Kolečáni Lenčová, L. Sokolová, E. Tóblová, Ľ. Horváthová, D. Valachová, T. Boroš, K. Hankerová, A. Bocková, E. Faithová, Z. Valentovičová |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde001/15 |
Pedagogická diagnostika - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde002/15 |
Metodológia pedagogického výskumu - L. Koldeová, D. Kostrub, R. Zsembera |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde003/15 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík |
1, 2/L |
2P
|
H
|
2 |
|
(B)prax2* |
biológia na PriF UK* |
- PriF.KDPP/N-mUXX-104/15 |
Pedagogická prax 2 (B) - B. Brestenská, E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, S. Nagyová, M. Prokša, K. Pavličková, H. Žarnovičan, K. Ušáková, A. Drozdíková, V. Novanská |
1/L |
80X
|
H
|
2 |
|
(B)prax3* |
biológia na PriF UK* |
- PriF.KDPP/N-mUXX-114/15 |
Pedagogická prax 3 (B) - B. Brestenská, E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, S. Nagyová, M. Prokša, K. Ušáková, A. Drozdíková, V. Novanská, H. Žarnovičan |
2/Z |
120X
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/M-VUZde004/15 |
Seminár k diplomovej práci - R. Repka, E. Mistrík, J. Šrank, J. Bírová, J. Záhorec, M. Malovecký, M. Medveczká, P. Gergel, M. Paolini, D. Valachová, R. Bojničanová, B. Gómez-Pablos Calvo, P. Makyna, A. Šuba, E. Vancu, D. Kostrub |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde004/15 |
Seminár k diplomovej práci - R. Repka, E. Mistrík, J. Šrank, J. Bírová, J. Záhorec, M. Malovecký, M. Medveczká, P. Gergel, M. Paolini, D. Valachová, R. Bojničanová, B. Gómez-Pablos Calvo, P. Makyna, A. Šuba, E. Vancu, D. Kostrub |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde007/15 |
Pedagogická prax 3 (A) - N. Ondrušková, I. Kolečáni Lenčová, L. Sokolová, E. Tóblová, A. Bocková, K. Hankerová, Ľ. Horváthová, D. Valachová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková |
2/L |
3tX
|
H
|
3 |
|
(B)prax3* |
biológia na PriF UK* |
- PdF.KPg/M-VUZde008/15 |
Pedagogická prax 3 (B) - N. Ondrušková, I. Kolečáni Lenčová, L. Sokolová, E. Tóblová, K. Hankerová, A. Bocková, Ľ. Horváthová, D. Valachová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková |
2/L |
3tX
|
H
|
3 |
|
Označenie A pri praxiach platí pre jednu odborovú špecializáciu v kombinácii, označenie
B pre druhú (podľa skratky študijného programu). *Len študenti medzifakultného Učiteľstva biológie si zapisujú Pedagogickú prax 2 (B)
a 3 (B) s kódom na PriF UK.
|
|
Blok - VOB-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 20 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KEOV/M-VOBde001/16 |
Aktuálne problémy občianstva - E. Mistrík |
1/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KEOV/M-VOBde004/16 |
Didaktika občianskej náuky I. - K. Minarovičová |
1/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KEOV/M-VOBde005/16 |
Didaktika občianskej náuky II. - K. Minarovičová |
1/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KEOV/M-VOBde003/16 |
Médiá a mediálna výchova - B. Malík |
1/L |
2PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KEOV/M-VOBde002/16 |
Globálna a európska dimenzia vo vzdelávaní - J. Lysý, N. Ondrušková |
2/Z |
2PS
|
S
|
4 |
|
Blok - PED-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium - komponent PEDAGOGIKA |
min. 20 kreditov |
platné pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/M-PEDde001/16 |
Filozofia výchovy - J. Prokop |
1/Z |
2PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/M-PEDde002/16 |
Predprimárna a primárna pedagogika - E. Severini |
1/Z |
2PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/M-PEDde003/16 |
Projektovanie kurikula a paradigmy výučby - J. Strakoš |
1/L |
2PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/M-PEDde004/16 |
Interaktívne metódy vyučovania pedagogických disciplín - E. Tóblová |
1/L |
2PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/M-PEDde005/16 |
Didaktika pedagogiky - Š. Ferková, J. Strakoš |
2/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 (blok pre uč. pedagogiky) - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 4 kredity |
Študenti a študentky uč. pedagogiky si nezapisujú predmety Pedeutológia, Aktivizujúce
edukačné metódy a Integratívna/inkluzívna pedagogika.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogika - Z. Obdržálek, M. Vážanský, C. Határ |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde012/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 - PdF.KPg |
1, 2/Z |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde015/15 |
Tvorba a hodnotenie učebníc - PdF.KPg |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde016/15 |
Religionistika - N. Ondrušková |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde018/15 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - L. Sokolová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde017/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 - M. Lemešová |
1, 2/Z |
24sS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde020/15 |
Poruchy učenia a správania - M. Hacaj |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde019/15 |
Poruchy detského vývinu - V. Andreánska |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogika - Z. Obdržálek, M. Vážanský, C. Határ |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde012/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 - PdF.KPg |
1, 2/L |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde015/15 |
Tvorba a hodnotenie učebníc - PdF.KPg |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde016/15 |
Religionistika - N. Ondrušková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde017/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 - M. Lemešová |
1, 2/L |
24sS
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde018/15 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - L. Sokolová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde019/15 |
Poruchy detského vývinu - V. Andreánska |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde020/15 |
Poruchy učenia a správania - M. Hacaj |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
Študent si vyberá povinne voliteľné predmety v rozsahu minimálne 4 kredity z ponuky
fakulty, na ktorej študuje jednotlivé špecializácie, alebo z ponuky ktorejkoľvek fakulty
Univerzity Komenského, ktorá realizuje učiteľské študijné programy. Z ponuky povinne voliteľných predmetov si študent musí zapísať najmenej jeden kurz
s psychologickým zameraním. Predmety na PdF UK M-VUZde010 až 015 majú pedagogické zameranie; Predmet M-VUZde016 má kultúrne zameranie; Predmety M-VUZde017 až 020 majú psychologické zameranie;
|
|
Blok - VOB-1617a - platnosť od AR 16/17 - skupina A - jadro - denné štúdium |
min. 6 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KEOV/M-VOBde010/16 |
Profesijná etika - M. Bizoň |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KEOV/M-VOBde011/16 |
Pedagogická antropológia - B. Malík |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KEOV/M-VOBde008/16 |
Politické a filozofické otázky dejín - J. Lysý |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KEOV/M-VOBde009/16 |
Sociálna filozofia - B. Malík |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KEOV/M-VOBde012/16 |
Rodina a dieťa v spoločnosti - K. Minarovičová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - VOB-1617b - platnosť od AR 16/17 - skupina B - mimo jadra - denné štúdium |
min. 10 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KEOV/M-VOBde014/16 |
Výchova k ľudským právam - J. Miškolci |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KEOV/M-VOBde016/16 |
Etická výchova - M. Bizoň |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KEOV/M-VOBde017/16 |
Občan a globalizácia - J. Lysý |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KEOV/M-VOBde015/16 |
Multikultúrna výchova - E. Mistrík |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KEOV/M-VOBde019/16 |
Výskumná a projektová práca vo výchove k občianstvu - K. Minarovičová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KEOV/M-VOBde013/16 |
Umenie vo výchove k občianstvu - E. Mistrík |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KEOV/M-VOBde018/16 |
Spoločnosť a náboženstvá - N. Ondrušková |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - PED-1617a - platnosť od AR 16/17 - skupina A - denné štúdium - komponent PEDAGOGIKA |
min. 6 kreditov |
platné pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/M-PEDde008/16 |
Pedeutológia - P. Plavčan, R. Zsembera |
1/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-PEDde009/16 |
Sociálna pedagogika pre učiteľov II - PdF.KPg |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-PEDde010/16 |
Komparatívna pedagogika - J. Prokop |
1/L |
2P
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-PEDde011/16 |
Intervencia v práci s problémovými žiakmi - M. Zaviš |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-PEDde012/16 |
Kvalitatívne metódy pedagogického výskumu - D. Kostrub |
2/Z |
2PS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-PEDde013/16 |
Integratívna/inkluzívna pedagogika - J. Miškolci |
2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
Blok - PED-1617b - platnosť od AR 16/17 - skupina B - denné štúdium - komponent PEDAGOGIKA |
min. 10 kreditov |
platné pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/M-PEDde014/16 |
Pedagogika nadaných a talentovaných - T. Katuščáková, A. Kapinajová |
1/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-PEDde015/16 |
Tréning zážitkovej pedagogiky II. - PdF.KPg |
1/Z |
20sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-PEDde016/16 |
Triedny manažment a triedny učiteľ v pedagogickej praxi - PdF.KPg |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-PEDde017/16 |
Komunikačné zručnosti školského manažéra - T. Katuščáková, M. Pisoňová |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-PEDde018/16 |
Multimediálna didaktická technika a základy e-learningu - J. Záhorec |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-PEDde019/16 |
Stáž v školských inštitúciách - A. Nagyová |
2/Z |
20sZ
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-PEDde020/16 |
Vzdelávacia politika - P. Plavčan |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-PEDde021/16 |
Tvorba projektov - A. Nagyová |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-PEDde022/16 |
Evalvácia a autoevalvácia školy - P. Plavčan |
2/L |
2PS
|
H
|
2 |
|
|