Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 18 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/M-VUZde001/15 |
Pedagogická diagnostika - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde002/15 |
Metodológia pedagogického výskumu - L. Koldeová, D. Kostrub, R. Zsembera |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde003/15 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík |
1, 2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde005/15 |
Pedagogická prax 2 (A) - N. Ondrušková, I. Kolečáni Lenčová, L. Sokolová, E. Tóblová, Ľ. Horváthová, D. Valachová, T. Boroš, K. Hankerová, A. Bocková, E. Faithová, Z. Valentovičová |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
(B)prax2* |
biológia na PriF UK* |
- PdF.KPg/M-VUZde006/15 |
Pedagogická prax 2 (B) - N. Ondrušková, I. Kolečáni Lenčová, L. Sokolová, E. Tóblová, Ľ. Horváthová, D. Valachová, T. Boroš, K. Hankerová, A. Bocková, E. Faithová, Z. Valentovičová |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde001/15 |
Pedagogická diagnostika - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde002/15 |
Metodológia pedagogického výskumu - L. Koldeová, D. Kostrub, R. Zsembera |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde003/15 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík |
1, 2/L |
2P
|
H
|
2 |
|
(B)prax2* |
biológia na PriF UK* |
- PriF.KDPP/N-mUXX-104/15 |
Pedagogická prax 2 (B) - B. Brestenská, E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, S. Nagyová, M. Prokša, K. Pavličková, H. Žarnovičan, K. Ušáková, A. Drozdíková, V. Novanská |
1/L |
80X
|
H
|
2 |
|
(B)prax3* |
biológia na PriF UK* |
- PriF.KDPP/N-mUXX-114/15 |
Pedagogická prax 3 (B) - B. Brestenská, E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, S. Nagyová, M. Prokša, K. Ušáková, A. Drozdíková, V. Novanská, H. Žarnovičan |
2/Z |
120X
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/M-VUZde004/15 |
Seminár k diplomovej práci - R. Repka, E. Mistrík, J. Šrank, J. Bírová, J. Záhorec, M. Malovecký, M. Medveczká, P. Gergel, M. Paolini, D. Valachová, R. Bojničanová, B. Gómez-Pablos Calvo, P. Makyna, A. Šuba, E. Vancu, D. Kostrub |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde004/15 |
Seminár k diplomovej práci - R. Repka, E. Mistrík, J. Šrank, J. Bírová, J. Záhorec, M. Malovecký, M. Medveczká, P. Gergel, M. Paolini, D. Valachová, R. Bojničanová, B. Gómez-Pablos Calvo, P. Makyna, A. Šuba, E. Vancu, D. Kostrub |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde007/15 |
Pedagogická prax 3 (A) - N. Ondrušková, I. Kolečáni Lenčová, L. Sokolová, E. Tóblová, A. Bocková, K. Hankerová, Ľ. Horváthová, D. Valachová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková |
2/L |
3tX
|
H
|
3 |
|
(B)prax3* |
biológia na PriF UK* |
- PdF.KPg/M-VUZde008/15 |
Pedagogická prax 3 (B) - N. Ondrušková, I. Kolečáni Lenčová, L. Sokolová, E. Tóblová, K. Hankerová, A. Bocková, Ľ. Horváthová, D. Valachová, Z. Valentovičová, L. Kaščáková |
2/L |
3tX
|
H
|
3 |
|
Označenie A pri praxiach platí pre jednu odborovú špecializáciu v kombinácii, označenie
B pre druhú (podľa skratky študijného programu). *Len študenti medzifakultného Učiteľstva biológie si zapisujú Pedagogickú prax 2 (B)
a 3 (B) s kódom na PriF UK.
|
|
Blok - HUD-1516 - platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
min. 26 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KHV/M-HU-de001/15 |
Dejiny slovenskej hudby 20. a 21. storočia - H. Urbancová |
1/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KHV/M-HU-de002/15 |
Hudobno-pedagogický projekt – hra na hudobnom nástroji I - B. Dugovič, M. Tomašovič, S. Zamborský |
1/Z |
1P + 1S
|
H
|
4 |
|
PdF.KHV/M-HU-de003/15 |
Hudobná analýza I - H. Urbancová |
1/L |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KHV/M-HU-de004/15 |
Hudobno-pedagogický projekt - hra na hudobnom nástroji II - B. Dugovič, K. Račić Derner, V. Harvan, S. Zamborský, L. Kaščáková |
1/L |
1P + 1S
|
H
|
5 |
|
PdF.KHV/M-HU-de005/15 |
Hudobná analýza II - A. Šuba |
2/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KHV/M-HU-de006/15 |
Hudobno-pedagogický projekt - hra na hudobnom nástroji III - B. Dugovič, M. Tomašovič, S. Zamborský |
2/Z |
1P + 1S
|
H
|
5 |
|
Blok - FRA-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 26 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KRoJL/M-FRAde001/16 |
Miesto románskych literatúr vo svetovej literatúre - R. Bojničanová, T. Palágyi |
1/Z |
2P + 2S
|
S
|
6 |
|
PdF.KRoJL/M-FRAde002/16 |
Kontrastívna lingvistika 1. - R. Štrbáková |
1/Z |
2S
|
S
|
4 |
|
PdF.KRoJL/M-FRAde003/16 |
Miesto francúzskej literatúry vo svetovej literatúre - R. Bojničanová, T. Palágyi |
1/L |
4S
|
S
|
6 |
|
PdF.KRoJL/M-FRAde004/16 |
Kontrastívna lingvistika 2. - R. Štrbáková |
1/L |
2S
|
S
|
4 |
|
PdF.KRoJL/M-FRAde005/16 |
Didaktika cudzích jazykov - B. Gómez-Pablos Calvo, R. Gautier |
2/Z |
2P + 2S
|
S
|
6 |
|
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 4 kredity |
Študent si vyberá povinne voliteľné predmety v rozsahu minimálne 4 kredity z ponuky
fakulty, na ktorej študuje jednotlivé špecializácie, alebo z ponuky ktorejkoľvek fakulty
Univerzity Komenského, ktorá realizuje učiteľské študijné programy. Z ponuky povinne voliteľných predmetov si študent musí zapísať najmenej jeden kurz
s psychologickým zameraním - výnimku tvoria len študenti a študentky Učiteľstva psychológie
v kombinácii. Predmety M-VUZde010 až 015 majú pedagogické zameranie; Predmet M-VUZde016 má kultúrne zameranie; Predmety M-VUZde017 až 020 majú psychologické zameranie;
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/M-VUZde010/15 |
Pedeutológia - P. Plavčan |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogika - Z. Obdržálek, M. Vážanský, C. Határ |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde012/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 - PdF.KPg |
1, 2/Z |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde013/15 |
Aktivizujúce edukačné metódy - E. Tóblová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde014/15 |
Integratívna/inkluzívna pedagogika - J. Miškolci |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde015/15 |
Tvorba a hodnotenie učebníc - PdF.KPg |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde016/15 |
Religionistika - N. Ondrušková |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde017/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 - M. Lemešová |
1, 2/Z |
24sS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde018/15 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - L. Sokolová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde019/15 |
Poruchy detského vývinu - V. Andreánska |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde020/15 |
Poruchy učenia a správania - M. Hacaj |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde010/15 |
Pedeutológia - P. Plavčan |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogika - Z. Obdržálek, M. Vážanský, C. Határ |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde012/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 - PdF.KPg |
1, 2/L |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde013/15 |
Aktivizujúce edukačné metódy - E. Tóblová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde014/15 |
Integratívna/inkluzívna pedagogika - J. Miškolci |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde015/15 |
Tvorba a hodnotenie učebníc - PdF.KPg |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde016/15 |
Religionistika - N. Ondrušková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde017/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 - M. Lemešová |
1, 2/L |
24sS
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde018/15 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - L. Sokolová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde019/15 |
Poruchy detského vývinu - V. Andreánska |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde020/15 |
Poruchy učenia a správania - M. Hacaj |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - HUD-1516 - platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
min. 10 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KHV/M-HU-de009/15 |
Hudobná psychológia - A. Šuba |
1/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/M-HU-de010/15 |
Úvod do hudobnej analýzy - D. Matej, H. Urbancová |
1/Z |
2P
|
S
|
2 |
|
PdF.KHV/M-HU-de011/15 |
Hra v ansámbli I - B. Dugovič |
1/Z |
2CS
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/M-HU-de012/15 |
Zborový spev a dirigovanie I - S. Mironov |
1/Z |
2CS
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/M-HU-de013/15 |
Hudobné softvéry - F. Király |
1/Z |
2CS
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/M-HU-de014/15 |
Hudobná estetika - A. Šuba |
1/L |
2P
|
S
|
2 |
|
PdF.KHV/M-HU-de015/15 |
Vybrané kapitoly z dejín hudby I - H. Urbancová |
1/L |
2P
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/M-HU-de016/15 |
Zborový spev a dirigovanie II - PdF.KHV |
1/L |
2CS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KHV/M-HU-de017/15 |
Multimédia - PdF.KHV |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KHV/M-HU-de018/15 |
Hra v ansámbli II - PdF.KHV |
1/L |
2CS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KHV/M-HU-de019/15 |
Seminár k hudobnej analýze I - PdF.KHV |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KHV/M-HU-de020/15 |
Hudobná sociológia - PdF.KHV |
2/Z |
2P
|
S
|
2 |
!
|
PdF.KHV/M-HU-de021/15 |
Vybrané kapitoly z dejín hudby II - H. Urbancová |
2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/M-HU-de022/15 |
Zborový spev a dirigovanie III - PdF.KHV |
2/Z |
2CS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KHV/M-HU-de023/15 |
Hra v ansámbli III - T. Boroš |
2/Z |
2CS
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/M-HU-de024/15 |
Seminár k hudobnej analýze II - A. Šuba |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/M-HU-de012/15 |
Zborový spev a dirigovanie I - S. Mironov |
L |
2CS
|
H
|
2 |
|
Blok - FRA-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 10 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KRoJL/M-FRAde010/16 |
Lexikológia, frazeológia a lexikografia francúzskeho jazyka - J. Bírová |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/M-FRAde011/16 |
Analýza textov vo francúzskom jazyku 1. - T. Palágyi |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/M-FRAde012/16 |
Norma a úzus 1. - J. Kadlec, M. Paolini |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/M-FRAde013/16 |
Vývoj románskych jazykov - R. Štrbáková |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KRoJL/M-ROMde009/16 |
Moderné smery v lingvistike 1. - M. Malovecký |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KRoJL/M-FRAde015/16 |
Teritoriálne špecifiká francúzskeho jazyka - R. Gautier |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KRoJL/M-FRAde016/16 |
Analýza textov vo francúzskom jazyku 2. - T. Palágyi |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/M-FRAde017/16 |
Norma a úzus 2. - M. Malovecký |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/M-FRAde018/16 |
Kinematografia krajín francúzskeho jazyka - PdF.KRoJL |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/M-FRAde020/16 |
Vybrané kapitoly z kultúry krajín francúzskeho jazyka 1. - M. Malovecký |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/M-ROMde014/16 |
Moderné smery v lingvistike 2. - PdF.KRoJL |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/M-ROMde019/16 |
Vzdelávacie koncepcie Európy - PdF.KRoJL |
1/L |
2P
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/M-FRAde021/16 |
Seminár z literatúry - PdF.KRoJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/M-FRAde022/16 |
Metodika vyučovania francúzskeho jazyka - PdF.KRoJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/M-FRAde023/16 |
Analýza textov vo francúzskom jazyku 3 - PdF.KRoJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/M-FRAde024/16 |
Praktická štylistika francúzskeho jazyka - PdF.KRoJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/M-FRAde025/16 |
Vybrané kapitoly z kultúry krajín francúzskeho jazyka 2. - M. Malovecký |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|