Blok - RJK-1516 - platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
min. 113 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KRoJL/B-RJKde001/15 |
Úvod do teórie prekladu a tlmočenia - M. Malovecký |
1/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KRoJL/B-RJKde002/15 |
Úvod do štúdia románskych jazykov - C. Lupu, M. Malovecký |
1/Z |
2P + 2S
|
S
|
6 |
|
PdF.KRoJL/B-RJKde003/15 |
Krajinoveda v odborných textoch - PdF.KRoJL |
1/Z |
2S
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-RJKde004/15 |
Pravopisné princípy v slovenskom jazyku - P. Žeňuch |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KRoJL/B-RJKde005/15 |
Jazyková činnosť v interakcii – počúvanie s porozumením - PdF.KRoJL |
1/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-RJKde006/15 |
Jazykové cvičenia 1. - PdF.KRoJL |
1/Z |
4C
|
H
|
4 |
|
PdF.KRoJL/B-RJKde007/15 |
Úvod do dejín a kultúry krajín románskych jazykov - M. Malovecký, M. Medveczká, Z. Valentovičová |
1/L |
6PS
|
S
|
8 |
|
PdF.KRoJL/B-RJKde008/15 |
Teória literatúry - R. Bojničanová |
1/L |
2P
|
S
|
4 |
!
|
PdF.KRoJL/B-RJKde009/15 |
Kultúrna propedeutika - E. Mistrík |
1/L |
2S
|
S
|
4 |
!
|
PdF.KRoJL/B-RJKde010/15 |
Druhý románsky jazyk 1. - A. Lenzi Kučmová, Z. Valentovičová |
1/L |
4S
|
S
|
6 |
|
PdF.KRoJL/B-RJKde011/15 |
Prekladové cvičenia 1. - R. Štrbáková, D. Nagyová |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-RJKde012/15 |
Jazyková činnosť v interakcii – čítanie s porozumením - B. Gómez-Pablos Calvo, R. Gautier |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-RJKde013/15 |
Základy hudobnej kultúry a výtvarného umenia - S. Zamborský, S. Harangozó |
2/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KRoJL/B-RJKde014/15 |
Prehľad dejín literatúry 1. - R. Bojničanová, T. Palágyi |
2/Z |
2P + 4S
|
S
|
8 |
|
PdF.KRoJL/B-RJKde015/15 |
Jazykový systém 1. - M. Malovecký |
2/Z |
4S
|
S
|
6 |
|
PdF.KRoJL/B-RJKde016/15 |
Druhý románsky jazyk 2. - G. Domokos |
2/Z |
4S
|
S
|
6 |
|
PdF.KRoJL/B-RJKde017/15 |
Jazyková činnosť v interakcii – ústny prejav - R. Gautier |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-RJKde022/15 |
Základy didaktiky cudzích jazykov - B. Gómez-Pablos Calvo, P. Nocquet |
2/Z |
2P + 2S
|
S
|
6 |
|
PdF.KRoJL/B-RJKde018/15 |
Jazykový systém 2. - M. Malovecký, M. Medveczká |
2/L |
4S
|
S
|
6 |
|
PdF.KRoJL/B-RJKde019/15 |
Prehľad dejín literatúry 2. - T. Palágyi |
2/L |
4S
|
S
|
6 |
|
PdF.KRoJL/B-RJKde020/15 |
Druhý románsky jazyk 3. - G. Domokos |
2/L |
4S
|
S
|
6 |
|
PdF.KRoJL/B-RJKde021/15 |
Jazyková činnosť v interakcii – písomný prejav - R. Gautier, B. Gómez-Pablos Calvo |
2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-RJKde022/15 |
Základy didaktiky cudzích jazykov - B. Gómez-Pablos Calvo, P. Nocquet |
2/L |
2P + 2S
|
S
|
6 |
!
|
PdF.KRoJL/B-RJKde023/15 |
Druhý románsky jazyk 4. - Z. Valentovičová |
3/Z |
4S
|
S
|
6 |
|
PdF.KRoJL/B-RJKde024/15 |
Úvod do psychológie pre kultúrneho pracovníka - K. Cabanová |
3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KRoJL/B-RJKde025/15 |
Metodika písania odborného textu - R. Štrbáková |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-RJKde026/15 |
Seminár k bakalárskej práci - R. Bojničanová, C. Lupu, B. Gómez-Pablos Calvo, M. Malovecký, M. Medveczká, R. Štrbáková, Z. Valentovičová |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|