Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 (blok pre uč. psychológie) - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 23 kreditov |
Študenti uč. psychológie si nezapisujú predmety Psychológia pre učiteľov 1 a 2. Kredity
za príslušné predmety sa presúvajú do komponentu predmetovej špecializácie. *Len študenti medzifakultného Učiteľstva biológie si zapisujú Pedagogickú prax 1 (B)
v lete s kódom na PriF UK.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-VUZde001/15 |
Teoretické základy výchovy - L. Koldeová, Z. Bakošová, J. Prokop, A. Kapinajová, T. Katuščáková, M. Zaviš |
1, 2, 3/Z |
2PS
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde002/15 |
Digitálne technológie 1 - E. Tóblová, J. Záhorec, A. Nagyová, J. Nemcová |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde004/15 |
Všeobecná didaktika - E. Tóblová, D. Kostrub, P. Ostradický, J. Strakoš, R. Hrmo, Š. Ferková |
1, 2, 3/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde005/15 |
Pedagogická komunikácia - Z. Bakošová, B. Jaslovská, S. Ťupeková Dončevová, M. Vážanský, J. Nemcová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde006/15 |
Školský manažment - M. Pisoňová, A. Nagyová, Z. Obdržálek |
1, 2, 3/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde009/15 |
Pedagogická prax 1 (A) - L. Koldeová, J. Prokop, P. Ostradický, M. Zaviš |
1, 2, 3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde002/15 |
Digitálne technológie 1 - E. Tóblová, J. Záhorec, A. Nagyová, J. Nemcová |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde001/15 |
Teoretické základy výchovy - L. Koldeová, Z. Bakošová, J. Prokop, A. Kapinajová, T. Katuščáková, M. Zaviš |
1, 2, 3/L |
2PS
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde004/15 |
Všeobecná didaktika - E. Tóblová, D. Kostrub, P. Ostradický, J. Strakoš, R. Hrmo, Š. Ferková |
1, 2, 3/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde005/15 |
Pedagogická komunikácia - Z. Bakošová, B. Jaslovská, S. Ťupeková Dončevová, M. Vážanský, J. Nemcová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde006/15 |
Školský manažment - M. Pisoňová, A. Nagyová, Z. Obdržálek |
1, 2, 3/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde009/15 |
Pedagogická prax 1 (A) - L. Koldeová, J. Prokop, P. Ostradický, M. Zaviš |
1, 2, 3/L |
1tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde008/15 |
Seminár k bakalárskej práci - J. Strakoš, R. Repka, N. Ondrušková, J. Šrank, P. Gergel, M. Kmeť, M. Viršinská, A. Šuba, E. Vancu, R. Bojničanová, B. Gómez-Pablos Calvo, T. Palágyi, M. Medveczká, M. Malovecký |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde008/15 |
Seminár k bakalárskej práci - J. Strakoš, R. Repka, N. Ondrušková, J. Šrank, P. Gergel, M. Kmeť, M. Viršinská, A. Šuba, E. Vancu, R. Bojničanová, B. Gómez-Pablos Calvo, T. Palágyi, M. Medveczká, M. Malovecký |
2, 3/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde010/15 |
Pedagogická prax 1 (B) - J. Strakoš, E. Tóblová, Š. Ferková, P. Ostradický, M. Zaviš |
2, 3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
|
(B)prax1* |
biológia na PriF UK* |
- PdF.KPg/B-VUZde010/15 |
Pedagogická prax 1 (B) - J. Strakoš, E. Tóblová, Š. Ferková, P. Ostradický, M. Zaviš |
2, 3/L |
1tX
|
H
|
2 |
!
|
- PriF.KDPP/N-bUXX-024/16 |
Pedagogická prax 1 (B) - B. Brestenská, E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, S. Nagyová, M. Prokša, K. Pavličková, H. Žarnovičan, K. Ušáková |
3/L |
40X
|
H
|
2 |
|
v AR 15/16 platili predmety len pre hudobníkov a výtvarníkov
|
|
Blok - HUD-1516 - platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
min. 48 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KHV/B-HU-de001/15 |
Dejiny a teória hudby I - A. Šuba |
1/Z |
4P
|
S
|
5 |
|
PdF.KHV/B-HU-de002/15 |
Hudobná dielňa – hlasová a intonačná výchova I - S. Mironov |
1/Z |
3S
|
S
|
4 |
|
PdF.KHV/B-HU-de003/15 |
Dejiny a teória hudby II - A. Šuba |
1/L |
4P
|
S
|
5 |
|
PdF.KHV/B-HU-de004/15 |
Hudobná dielňa – hlasová a intonačná výchova II - S. Mironov, L. Kaščáková |
1/L |
3S
|
S
|
4 |
|
PdF.KHV/B-HU-de005/15 |
Dejiny a teória hudby III - A. Šuba |
2/Z |
3P
|
S
|
5 |
|
PdF.KHV/B-HU-de006/15 |
Hudobná pedagogika – hra na rytmickom nástroji - B. Dugovič |
2/Z |
2C + 2P
|
S
|
5 |
|
PdF.KHV/B-HU-de007/15 |
Metodika tvorby odborného textu - A. Šuba |
2/Z |
1S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KHV/B-HU-de008/15 |
Hudobná pedagogika – hra na melodickom nástroji - L. Kaščáková |
2/L |
2C + 2P
|
S
|
5 |
|
PdF.KHV/B-HU-de009/15 |
Dejiny a teória hudby IV - A. Šuba |
2/L |
3P
|
S
|
4 |
|
PdF.KHV/B-HU-de010/15 |
Dejiny a teória hudby V - A. Šuba |
3/Z |
4P
|
S
|
4 |
|
PdF.KHV/B-HU-de011/15 |
Didaktika hudby – hra na harmonickom nástroji - M. Tomašovič |
3/Z |
1C + 1P
|
S
|
5 |
|
PdF.KHV/B-HU-de007/15 |
Metodika tvorby odborného textu - A. Šuba |
L |
1S
|
H
|
2 |
|
Blok - PSY-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 48 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPsPp/B-PSYde001/16 |
Všeobecná psychológia - S. Harvanová |
1/Z |
2P + 2S
|
S
|
4 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde002/16 |
Anatómia a fyziológia nervovej sústavy - S. Harvanová |
1/Z |
2PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde003/16 |
Sociálno-psychologický výcvik I. - M. Lemešová, B. Šramová |
1/Z |
26sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde004/16 |
Dejiny psychológie - Z. Brunclíková |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde005/16 |
Vývinová psychológia - M. Glasová, E. Vancu |
1/L |
2P + 2S
|
S
|
4 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde006/16 |
Metodológia psychologického výskumu - E. Vancu |
1/L |
2PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde007/16 |
Sociálna psychológia - M. Lemešová |
1/L |
2PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde008/16 |
Psychológia osobnosti - D. Fábik |
2/Z |
2P + 2S
|
S
|
4 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde009/16 |
Úvod do vyučovania psychológie - L. Sokolová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde010/16 |
Všeobecná patopsychológia - M. Andreánsky |
2/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde011/16 |
Pedagogická psychológia - K. Cabanová |
2/L |
4PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde012/16 |
Štatistické metódy a techniky - E. Vancu |
2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde013/16 |
Metodika písania odborného textu v psychológii - S. Harvanová |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde014/16 |
Psychológia tvorivosti - K. Cabanová |
3/Z |
26sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde015/16 |
Poruchy detského vývinu - V. Andreánska |
3/Z |
2PS
|
S
|
4 |
|
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 (blok pre uč. psychológie) - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 15 kreditov |
Študenti a študentky uč. psychológie si nezapisujú predmety B-VUZde019 až 021: Sociálna
psychológia pre učiteľov, Patopsychológia pre učiteľov a Sociálno-psychologický výcvik
pre učiteľov 1.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-VUZde012/15 |
Digitálne technológie 2 - PdF.KPg |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde014/15 |
Dejiny filozofie 1 - N. Ondrušková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde015/15 |
Dejiny filozofie 2 - B. Malík |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde016/15 |
Etika a profesijná etika - M. Bizoň |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde017/15 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde022/15 |
Dejiny pedagogiky - J. Kostelník |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde018/15 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde023/15 |
Pedagogika voľného času - A. Kapinajová, M. Vážanský, T. Katuščáková, B. Jaslovská |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde024/15 |
Rodinná výchova - J. Derková, J. Koláčková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde025/15 |
Konštruktivizmus v edukácii - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde026/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 - J. Koláčková, M. Kuruc, M. Pirháčová Lapšanská |
1, 2, 3/Z |
24sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde027/15 |
Prevencia drogových závislostí - Š. Ferková, J. Koláčková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde028/15 |
Špeciálna pedagogika - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde029/15 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde030/15 |
Environmentálna výchova - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2P
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde012/15 |
Digitálne technológie 2 - PdF.KPg |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde014/15 |
Dejiny filozofie 1 - N. Ondrušková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde015/15 |
Dejiny filozofie 2 - B. Malík |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde016/15 |
Etika a profesijná etika - M. Bizoň |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde017/15 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde018/15 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde022/15 |
Dejiny pedagogiky - J. Kostelník |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde023/15 |
Pedagogika voľného času - A. Kapinajová, M. Vážanský, T. Katuščáková, B. Jaslovská |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde024/15 |
Rodinná výchova - J. Derková, J. Koláčková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde025/15 |
Konštruktivizmus v edukácii - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde026/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 - J. Koláčková, M. Kuruc, M. Pirháčová Lapšanská |
1, 2, 3/L |
24sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde027/15 |
Prevencia drogových závislostí - Š. Ferková, J. Koláčková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde028/15 |
Špeciálna pedagogika - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde029/15 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde030/15 |
Environmentálna výchova - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2P
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde013/15 |
Digitálne technológie 3 - PdF.KPg |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde013/15 |
Digitálne technológie 3 - PdF.KPg |
2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
v AR 15/16 platili predmety len pre hudobníkov a výtvarníkov
|
|
Blok - HUD-1516 - platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
min. 12 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KHV/B-HU-de012/15 |
Zborový spev I - S. Mironov |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/B-HU-de013/15 |
Inštrumentálny ansámbel I - PdF.KHV |
1/Z |
2CS
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/B-HU-de014/15 |
Seminár k dejinám hudby I - A. Šuba |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/B-HU-de015/15 |
Základy hudobnej kompozície I - PdF.KHV |
1/Z |
2CS
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/B-HU-de016/15 |
Vokálny ansámbel I - S. Mironov |
1/Z |
2CS
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/B-HU-de017/15 |
Zborový spev II - S. Mironov |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/B-HU-de018/15 |
Inštrumentálny ansámbel II - B. Dugovič |
1/L |
2CS
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/B-HU-de019/15 |
Seminár k dejinám hudby II - A. Šuba |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KHV/B-HU-de020/15 |
Základy hudobnej kompozície II - PdF.KHV |
1/L |
2CS
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/B-HU-de021/15 |
Vokálny ansámbel II - S. Mironov |
1/L |
2CS
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/B-HU-de022/15 |
Zborový spev III - S. Mironov |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/B-HU-de023/15 |
Vedenie inštrumentálneho ansámblu - PdF.KHV |
2/Z |
2CS
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/B-HU-de024/15 |
Seminár k dejinám hudby III - PdF.KHV |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KHV/B-HU-de025/15 |
Hudobná kompozícia I - PdF.KHV |
2/Z |
2CS
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/B-HU-de026/15 |
Vokálny ansámbel III - S. Mironov |
2/Z |
2CS
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/B-HU-de027/15 |
Zborový spev IV - S. Mironov |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/B-HU-de028/15 |
Komorná hra I - B. Dugovič, V. Harvan |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/B-HU-de029/15 |
Seminár k dejinám hudby IV - A. Šuba |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KHV/B-HU-de030/15 |
Hudobná kompozícia II - PdF.KHV |
2/L |
2CS
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/B-HU-de031/15 |
Vokálny ansámbel IV - S. Mironov |
2/L |
2CS
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/B-HU-de032/15 |
Zborový spev a základy dirigovania - PdF.KHV |
3/Z |
2CS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KHV/B-HU-de033/15 |
Komorná hra II - B. Dugovič, B. Pavlovičová, V. Harvan |
3/Z |
2CS
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/B-HU-de034/15 |
Seminár k dejinám hudby V - PdF.KHV |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KHV/B-HU-de035/15 |
Hudobná kompozícia III - D. Matej |
3/Z |
2CS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KHV/B-HU-de036/15 |
Vokálny ansámbel V - S. Mironov |
3/Z |
2CS
|
H
|
2 |
|
Blok - PSY-1617a - platnosť od AR 16/17 - skupina A - denné štúdium |
min. 8 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPsPp/B-PSYde016/16 |
Úvod do štúdia psychológie - E. Brozmanová |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde017/16 |
Filozofia výchovy - M. Bizoň |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde018/16 |
Tréning komunikačných kompetencií - A. Hamranová |
1/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde019/16 |
Filozofické koncepcie človeka - B. Malík |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde020/16 |
Základy sociológie - K. Minarovičová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde021/16 |
Etická propedeutika - M. Bizoň |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde022/16 |
Interkultúrna psychológia - PdF.KPsPp |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
Blok - PSY-1617b - platnosť od AR 16/17 - skupina B - denné štúdium |
min. 12 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPsPp/B-PSYde023/16 |
Liečebná pedagogika pre pomáhajúce profesie - P. Janoško |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde026/16 |
Základy logopédie - PdF.KPsPp |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde024/16 |
Psychológia ľudí s mentálnym postihnutím - A. Hamranová |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde025/16 |
Psychológia ľudí so zrakovým postihnutím - D. Fábik |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde027/16 |
Psychológia ľudí so sluchovým postihnutím - M. Groma |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde028/16 |
Psychológia ľudí s telesným postihnutím a chronickým ochorením - V. Andreánska |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde029/16 |
Základy psychiatrie - PdF.KPsPp |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde030/16 |
Sociálna patológia - D. Smetanová |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|