Blok - ITA-1819 - platnosť od AR 18/19 - denné štúdium |
min. 48 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KRoJL/B-ITAde002/17 |
Jazyková činnosť v interakcii – počúvanie s porozumením v talianskom jazyku - G. Domokos |
1/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-ROMde001/16 |
Úvod do jazykovedy pre romanistov - G. Domokos, C. Lupu, M. Malovecký |
1/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KRoJL/B-ITAde003/17 |
Úvod do dejín a kultúry krajín talianskeho jazyka - G. Domokos |
1/L |
4S
|
S
|
4 |
|
PdF.KRoJL/B-ITAde004/17 |
Jazyková činnosť v interakcii – čítanie s porozumením v talianskom jazyku - Z. Valentovičová |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-ITAde005/17 |
Jazykový systém talianskeho jazyka 1. - PdF.KRoJL |
2/Z |
4S
|
S
|
6 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde006/17 |
Prehľad dejín literatúry talianskeho jazyka 1. - PdF.KRoJL |
2/Z |
4S
|
S
|
6 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde007/17 |
Jazyková činnosť v interakcii – ústny prejav v talianskom jazyku - PdF.KRoJL |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde008/17 |
Jazykový systém talianskeho jazyka 2. - PdF.KRoJL |
2/L |
4S
|
S
|
6 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde009/17 |
Prehľad dejín literatúry talianskeho jazyka 2. - PdF.KRoJL |
2/L |
4S
|
S
|
6 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde010/17 |
Jazyková činnosť v interakcii – písomný prejav v talianskom jazyku - PdF.KRoJL |
2/L |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde011/17 |
Základy didaktiky cudzích jazykov - PdF.KRoJL |
3/Z |
2P + 2S
|
S
|
6 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde012/16 |
Metodika písania odborného textu - R. Štrbáková |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 (blok pre uč. pedagogiky) - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 20 kreditov |
Študenti uč. pedagogiky si nezapisujú predmety Teoretické základy výchovy, Všeobecná
didaktika a Školský manažment. Kredity za príslušné predmety sa presúvajú do komponentu
predmetovej špecializácie. *Len študenti medzifakultného Učiteľstva biológie si zapisujú Pedagogickú prax 1 (B)
v lete s kódom na PriF UK.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-VUZde002/15 |
Digitálne technológie 1 - E. Tóblová, J. Záhorec, A. Nagyová, J. Nemcová |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde003/15 |
Psychológia pre učiteľov 1 - Z. Jursová Zacharová, Z. Brunclíková |
1, 2, 3/Z |
4PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde005/15 |
Pedagogická komunikácia - Z. Bakošová, B. Jaslovská, S. Ťupeková Dončevová, M. Vážanský, J. Nemcová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde007/15 |
Psychológia pre učiteľov 2 - D. Fábik |
1, 2, 3/Z |
4PS
|
H
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde009/15 |
Pedagogická prax 1 (A) - L. Koldeová, J. Prokop, P. Ostradický, M. Zaviš |
1, 2, 3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde003/15 |
Psychológia pre učiteľov 1 - Z. Jursová Zacharová, Z. Brunclíková |
1, 2, 3/L |
4PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde002/15 |
Digitálne technológie 1 - E. Tóblová, J. Záhorec, A. Nagyová, J. Nemcová |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde005/15 |
Pedagogická komunikácia - Z. Bakošová, B. Jaslovská, S. Ťupeková Dončevová, M. Vážanský, J. Nemcová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde007/15 |
Psychológia pre učiteľov 2 - D. Fábik |
1, 2, 3/L |
4PS
|
H
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde009/15 |
Pedagogická prax 1 (A) - L. Koldeová, J. Prokop, P. Ostradický, M. Zaviš |
1, 2, 3/L |
1tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde008/15 |
Seminár k bakalárskej práci - J. Strakoš, R. Repka, N. Ondrušková, J. Šrank, P. Gergel, M. Kmeť, M. Viršinská, A. Šuba, E. Vancu, R. Bojničanová, B. Gómez-Pablos Calvo, T. Palágyi, M. Medveczká, M. Malovecký |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde010/15 |
Pedagogická prax 1 (B) - J. Strakoš, E. Tóblová, Š. Ferková, P. Ostradický, M. Zaviš |
2, 3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde008/15 |
Seminár k bakalárskej práci - J. Strakoš, R. Repka, N. Ondrušková, J. Šrank, P. Gergel, M. Kmeť, M. Viršinská, A. Šuba, E. Vancu, R. Bojničanová, B. Gómez-Pablos Calvo, T. Palágyi, M. Medveczká, M. Malovecký |
2, 3/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
(B)prax1* |
biológia na PriF UK* |
- PdF.KPg/B-VUZde010/15 |
Pedagogická prax 1 (B) - J. Strakoš, E. Tóblová, Š. Ferková, P. Ostradický, M. Zaviš |
2, 3/L |
1tX
|
H
|
2 |
!
|
- PriF.KDPP/N-bUXX-024/16 |
Pedagogická prax 1 (B) - B. Brestenská, E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, S. Nagyová, M. Prokša, K. Pavličková, H. Žarnovičan, K. Ušáková |
3/L |
40X
|
H
|
2 |
|
v AR 15/16 platili predmety len pre hudobníkov a výtvarníkov
|
|
Blok - PED-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 51 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-PEDde001/16 |
Všeobecná pedagogika - M. Vážanský, J. Strakoš, C. Határ |
1/Z |
2PS
|
S
|
5 |
|
PdF.KPg/B-PEDde002/16 |
Teória výchovy - L. Koldeová |
1/Z |
2PS
|
S
|
5 |
|
PdF.KPg/B-PEDde003/16 |
Dejiny školstva a pedagogiky - J. Pšenák, J. Strakoš |
1/L |
2PS
|
S
|
5 |
|
PdF.KPg/B-PEDde004/16 |
Pedagogika voľného času - T. Katuščáková, B. Jaslovská |
1/L |
2PS
|
S
|
5 |
|
PdF.KPg/B-PEDde005/16 |
Komunikačné zručnosti učiteľa - M. Pisoňová |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde006/16 |
Andragogika - C. Határ |
2/Z |
2PS
|
S
|
5 |
|
PdF.KPg/B-PEDde007/16 |
Všeobecná didaktika - J. Strakoš |
2/L |
3PS
|
S
|
6 |
|
PdF.KPg/B-PEDde008/16 |
Metodológia výskumu v edukačných vedách - L. Koldeová |
2/L |
2PS
|
S
|
5 |
|
PdF.KPg/B-PEDde009/16 |
Metodika písania odborných textov v pedagogike - B. Kožík Lehotayová |
2/L |
2PS
|
H
|
5 |
|
PdF.KPg/B-PEDde010/16 |
Školský systém a školská legislatíva pre učiteľov - M. Pisoňová |
3/Z |
2PS
|
S
|
6 |
|
PdF.KPg/B-PEDde011/16 |
Využitie IKT vo vyučovacom procese - J. Záhorec |
3/Z |
3C
|
H
|
2 |
|
|
Blok - ITA-1819 - platnosť od AR 18/19 - denné štúdium |
min. 12 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KRoJL/B-ITAde017/17 |
Jazykové cvičenia z talianskeho jazyka 1. - A. Lenzi Kučmová |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-ITAde021/17 |
Prekladové cvičenia z talianskeho jazyka 1. - PdF.KRoJL |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde020/17 |
Jazykové cvičenia z talianskeho jazyka 2. - Z. Valentovičová |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde023/17 |
Cvičenia z fonetiky, fonológie a pravopisu - Z. Valentovičová |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-ITAde022/17 |
Kultúra a civilizácia Talianska 1. - PdF.KRoJL |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde024/17 |
Jazykové cvičenia z talianskeho jazyka 3. - PdF.KRoJL |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde026/17 |
Kultúra a civilizácia Talianska 2. - PdF.KRoJL |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde025/17 |
Prekladové cvičenia z talianskeho jazyka 2. - PdF.KRoJL |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde027/17 |
Cvičenia z morfológie a syntaxe 1. - PdF.KRoJL |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde028/17 |
Jazykové cvičenia z talianskeho jazyka 4. - PdF.KRoJL |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde031/17 |
Literatúra pre deti a mládež - PdF.KRoJL |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde029/17 |
Prekladové cvičenia z talianskeho jazyka 3. - PdF.KRoJL |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde033/17 |
Cvičenia z morfológie a syntaxe 2. - PdF.KRoJL |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde032/17 |
Praktické cvičenia z didaktiky cudzích jazykov - PdF.KRoJL |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde034/17 |
Jazykové cvičenia z talianskeho jazyka 5. - PdF.KRoJL |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde037/17 |
Cvičenia z lexikológie a sémantiky - PdF.KRoJL |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde036/17 |
Jazykové cvičenia z talianskeho jazyka 6. - PdF.KRoJL |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde013/16 |
Úvod do teórie prekladu a tlmočenia - M. Malovecký |
1, 2, 3/Z |
2P
|
H
|
3 |
|
PdF.KRoJL/B-ROMde015/16 |
Pravopisné princípy v slovenskom jazyku - PdF.KRoJL |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde014/16 |
Dejiny jazykovedných teórií - PdF.KRoJL |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde016/16 |
Informačné technológie vo vyučovaní cudzích jazykov 1. - PdF.KRoJL |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde018/16 |
Teória literatúry - PdF.KRoJL |
1, 2, 3/Z |
2P
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde031/17 |
Metodika vyučovania plurilingvizmu v krajinách EÚ - PdF.KRoJL |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde019/16 |
Informačné technológie vo vyučovaní cudzích jazykov 2. - PdF.KRoJL |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde035/16 |
Interkultúrna komunikácia - PdF.KRoJL |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde017/17 |
Jazykové cvičenia z talianskeho jazyka 1. - A. Lenzi Kučmová |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde020/17 |
Jazykové cvičenia z talianskeho jazyka 2. - Z. Valentovičová |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-ITAde021/17 |
Prekladové cvičenia z talianskeho jazyka 1. - PdF.KRoJL |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde022/17 |
Kultúra a civilizácia Talianska 1. - PdF.KRoJL |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde023/17 |
Cvičenia z fonetiky, fonológie a pravopisu - Z. Valentovičová |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde024/17 |
Jazykové cvičenia z talianskeho jazyka 3. - PdF.KRoJL |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde025/17 |
Prekladové cvičenia z talianskeho jazyka 2. - PdF.KRoJL |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde026/17 |
Kultúra a civilizácia Talianska 2. - PdF.KRoJL |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde027/17 |
Cvičenia z morfológie a syntaxe 1. - PdF.KRoJL |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde028/17 |
Jazykové cvičenia z talianskeho jazyka 4. - PdF.KRoJL |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde029/17 |
Prekladové cvičenia z talianskeho jazyka 3. - PdF.KRoJL |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde031/17 |
Literatúra pre deti a mládež - PdF.KRoJL |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde032/17 |
Praktické cvičenia z didaktiky cudzích jazykov - PdF.KRoJL |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde033/17 |
Cvičenia z morfológie a syntaxe 2. - PdF.KRoJL |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde034/17 |
Jazykové cvičenia z talianskeho jazyka 5. - PdF.KRoJL |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde036/17 |
Jazykové cvičenia z talianskeho jazyka 6. - PdF.KRoJL |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ITAde037/17 |
Cvičenia z lexikológie a sémantiky - PdF.KRoJL |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde013/16 |
Úvod do teórie prekladu a tlmočenia - M. Malovecký |
1, 2, 3/L |
2P
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde014/16 |
Dejiny jazykovedných teórií - PdF.KRoJL |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde015/16 |
Pravopisné princípy v slovenskom jazyku - PdF.KRoJL |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde016/16 |
Informačné technológie vo vyučovaní cudzích jazykov 1. - PdF.KRoJL |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde018/16 |
Teória literatúry - PdF.KRoJL |
1, 2, 3/L |
2P
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde019/16 |
Informačné technológie vo vyučovaní cudzích jazykov 2. - PdF.KRoJL |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde031/17 |
Metodika vyučovania plurilingvizmu v krajinách EÚ - PdF.KRoJL |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde035/16 |
Interkultúrna komunikácia - PdF.KRoJL |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 (blok pre uč. pedagogiky) - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 17 kreditov |
Študenti a študentky uč. pedagogiky si nezapisujú predmety B-VUZde022 až 025: Dejiny
pedagogiky, Pedagogika voľného času, Rodinná výchova a Konštruktivizmus v edukácii.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-VUZde012/15 |
Digitálne technológie 2 - PdF.KPg |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde014/15 |
Dejiny filozofie 1 - N. Ondrušková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde015/15 |
Dejiny filozofie 2 - B. Malík |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde016/15 |
Etika a profesijná etika - M. Bizoň |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde017/15 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde018/15 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde019/15 |
Sociálna psychológia pre učiteľov - E. Brozmanová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde020/15 |
Patopsychológia pre učiteľov - V. Andreánska |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde021/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 1 - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde026/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 - J. Koláčková, M. Kuruc, M. Pirháčová Lapšanská |
1, 2, 3/Z |
24sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde027/15 |
Prevencia drogových závislostí - Š. Ferková, J. Koláčková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde028/15 |
Špeciálna pedagogika - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde029/15 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde030/15 |
Environmentálna výchova - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2P
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde012/15 |
Digitálne technológie 2 - PdF.KPg |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde014/15 |
Dejiny filozofie 1 - N. Ondrušková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde015/15 |
Dejiny filozofie 2 - B. Malík |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde016/15 |
Etika a profesijná etika - M. Bizoň |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde017/15 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde018/15 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde019/15 |
Sociálna psychológia pre učiteľov - E. Brozmanová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde020/15 |
Patopsychológia pre učiteľov - V. Andreánska |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde021/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 1 - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde026/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 - J. Koláčková, M. Kuruc, M. Pirháčová Lapšanská |
1, 2, 3/L |
24sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde027/15 |
Prevencia drogových závislostí - Š. Ferková, J. Koláčková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde028/15 |
Špeciálna pedagogika - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde029/15 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde030/15 |
Environmentálna výchova - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2P
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde013/15 |
Digitálne technológie 3 - PdF.KPg |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde013/15 |
Digitálne technológie 3 - PdF.KPg |
2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
v AR 15/16 platili predmety len pre hudobníkov a výtvarníkov
|
|
Blok - PED-1617b - platnosť od AR 16/17 - skupina B - denné štúdium (mimo jadra) |
min. 12 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-PEDde019/16 |
Výchova k tvorivosti - PdF.KPg |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDde020/16 |
Mediálna výchova - B. Malík |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde021/16 |
Rodina, škola, komunita - J. Koláčková |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde022/16 |
Výchova k tolerancii - K. Minarovičová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde023/16 |
Tréning zážitkovej pedagogiky I. - M. Kuruc |
2/Z |
20sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde024/16 |
Súčasné alternatívne smery v pedagogike - J. Strakoš |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde025/16 |
Kolokvium k vybraným otázkam výchovy a vzdelávania - J. Strakoš |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde026/16 |
Prevencia a intervencia sociálno-patologických javov v škole - M. Kuruc |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde027/16 |
Dieťa v krízových životných situáciách - PdF.KPg |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - PED-1617a - platnosť od AR 16/17 - skupina A - denné štúdium (jadro) |
min. 8 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-PEDde012/16 |
Tvorivá dramatika v edukačnom procese - PdF.KPg |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde013/16 |
Teória a prax rodinnej výchovy - J. Derková, J. Koláčková |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde014/16 |
Psychodidaktika - Š. Ferková, D. Kostrub |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde015/16 |
Sociálna pedagogika pre učiteľov I. - M. Vážanský |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde016/16 |
Sociálna determinácia výchovy - L. Koldeová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde017/16 |
Pedagogika detí s poruchami učenia - M. Kuruc |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde018/16 |
Výchovné poradenstvo - M. Zaviš |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|