Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 31 kreditov |
*Len študenti medzifakultného Učiteľstva biológie si zapisujú Pedagogickú prax 1 (B)
v lete s kódom na PriF UK.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-VUZde001/15 |
Teoretické základy výchovy - L. Koldeová, Z. Bakošová, J. Prokop, A. Kapinajová, T. Katuščáková, M. Zaviš |
1, 2, 3/Z |
2PS
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde002/15 |
Digitálne technológie 1 - E. Tóblová, J. Záhorec, A. Nagyová, J. Nemcová |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde003/15 |
Psychológia pre učiteľov 1 - Z. Jursová Zacharová, Z. Brunclíková |
1, 2, 3/Z |
4PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde004/15 |
Všeobecná didaktika - E. Tóblová, D. Kostrub, P. Ostradický, J. Strakoš, R. Hrmo, Š. Ferková |
1, 2, 3/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde005/15 |
Pedagogická komunikácia - Z. Bakošová, B. Jaslovská, S. Ťupeková Dončevová, M. Vážanský, J. Nemcová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde006/15 |
Školský manažment - M. Pisoňová, A. Nagyová, Z. Obdržálek |
1, 2, 3/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde007/15 |
Psychológia pre učiteľov 2 - D. Fábik |
1, 2, 3/Z |
4PS
|
H
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde009/15 |
Pedagogická prax 1 (A) - L. Koldeová, J. Prokop, P. Ostradický, M. Zaviš |
1, 2, 3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde001/15 |
Teoretické základy výchovy - L. Koldeová, Z. Bakošová, J. Prokop, A. Kapinajová, T. Katuščáková, M. Zaviš |
1, 2, 3/L |
2PS
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde002/15 |
Digitálne technológie 1 - E. Tóblová, J. Záhorec, A. Nagyová, J. Nemcová |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde003/15 |
Psychológia pre učiteľov 1 - Z. Jursová Zacharová, Z. Brunclíková |
1, 2, 3/L |
4PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde004/15 |
Všeobecná didaktika - E. Tóblová, D. Kostrub, P. Ostradický, J. Strakoš, R. Hrmo, Š. Ferková |
1, 2, 3/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde005/15 |
Pedagogická komunikácia - Z. Bakošová, B. Jaslovská, S. Ťupeková Dončevová, M. Vážanský, J. Nemcová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde006/15 |
Školský manažment - M. Pisoňová, A. Nagyová, Z. Obdržálek |
1, 2, 3/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde007/15 |
Psychológia pre učiteľov 2 - D. Fábik |
1, 2, 3/L |
4PS
|
H
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde009/15 |
Pedagogická prax 1 (A) - L. Koldeová, J. Prokop, P. Ostradický, M. Zaviš |
1, 2, 3/L |
1tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde008/15 |
Seminár k bakalárskej práci - J. Strakoš, R. Repka, N. Ondrušková, J. Šrank, P. Gergel, M. Kmeť, M. Viršinská, A. Šuba, E. Vancu, R. Bojničanová, B. Gómez-Pablos Calvo, T. Palágyi, M. Medveczká, M. Malovecký |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde008/15 |
Seminár k bakalárskej práci - J. Strakoš, R. Repka, N. Ondrušková, J. Šrank, P. Gergel, M. Kmeť, M. Viršinská, A. Šuba, E. Vancu, R. Bojničanová, B. Gómez-Pablos Calvo, T. Palágyi, M. Medveczká, M. Malovecký |
2, 3/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde010/15 |
Pedagogická prax 1 (B) - J. Strakoš, E. Tóblová, Š. Ferková, P. Ostradický, M. Zaviš |
2, 3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
|
(B)prax1* |
biológia na PriF UK* |
- PdF.KPg/B-VUZde010/15 |
Pedagogická prax 1 (B) - J. Strakoš, E. Tóblová, Š. Ferková, P. Ostradický, M. Zaviš |
2, 3/L |
1tX
|
H
|
2 |
!
|
- PriF.KDPP/N-bUXX-024/16 |
Pedagogická prax 1 (B) - B. Brestenská, E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, S. Nagyová, M. Prokša, K. Pavličková, H. Žarnovičan, K. Ušáková |
3/L |
40X
|
H
|
2 |
|
v AR 15/16 platili predmety len pre hudobníkov a výtvarníkov
|
|
Blok - FRA-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 48 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KRoJL/B-FRAde002/16 |
Jazyková činnosť v interakcii – počúvanie s porozumením vo francúzskom jazyku - D. Nagyová |
1/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-ROMde001/16 |
Úvod do jazykovedy pre romanistov - G. Domokos, C. Lupu, M. Malovecký |
1/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KRoJL/B-FRAde003/16 |
Úvod do dejín a kultúry krajín francúzskeho jazyka - M. Malovecký |
1/L |
4S
|
S
|
4 |
|
PdF.KRoJL/B-FRAde004/16 |
Jazyková činnosť v interakcii – čítanie s porozumením vo francúzskom jazyku - R. Gautier |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-FRAde005/16 |
Jazykový systém francúzskeho jazyka 1. - M. Malovecký |
2/Z |
4S
|
S
|
6 |
|
PdF.KRoJL/B-FRAde006/16 |
Prehľad dejín literatúry francúzskeho jazyka 1. - T. Palágyi |
2/Z |
4S
|
S
|
6 |
|
PdF.KRoJL/B-FRAde007/16 |
Jazyková činnosť v interakcii - ústny prejav vo francúzskom jazyku - R. Gautier |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-FRAde008/16 |
Jazykový systém francúzskeho jazyka 2. - M. Malovecký |
2/L |
4S
|
S
|
6 |
|
PdF.KRoJL/B-FRAde009/16 |
Prehľad dejín literatúry francúzskeho jazyka 2. - T. Palágyi |
2/L |
4S
|
S
|
6 |
|
PdF.KRoJL/B-FRAde010/16 |
Jazyková činnosť v interakcii - písomný prejav vo francúzskom jazyku - R. Gautier |
2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-FRAde011/16 |
Základy didaktiky cudzích jazykov - B. Gómez-Pablos Calvo |
3/Z |
2P + 2S
|
S
|
6 |
|
PdF.KRoJL/B-ROMde012/16 |
Metodika písania odborného textu - R. Štrbáková |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - VOB-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 40 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KEOV/B-VOBde001/16 |
Úvod do štúdia výchovy k občianstvu - E. Mistrík |
1/Z |
2S
|
H
|
4 |
|
PdF.KEOV/B-VOBde002/16 |
Politológia I. - J. Lysý |
1/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KEOV/B-VOBde004/16 |
Filozofická propedeutika - B. Malík |
1/Z |
2PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KEOV/B-VOBde003/16 |
Politológia II. - J. Lysý |
1/L |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KEOV/B-VOBde005/16 |
Dejiny filozofie I. - N. Ondrušková |
1/L |
2PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KEOV/B-VOBde006/16 |
Dejiny filozofie II. - B. Malík |
2/Z |
2PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KEOV/B-VOBde009/16 |
Sociológia - K. Minarovičová |
2/Z |
2PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KEOV/B-VOBde010/16 |
Metodika písania odborného textu z výchovy k občianstvu - J. Miškolci |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KEOV/B-VOBde007/16 |
Etika - M. Bizoň |
2/L |
2P + 2S
|
S
|
6 |
|
PdF.KEOV/B-VOBde008/16 |
Estetika - E. Mistrík |
3/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 17 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-VUZde012/15 |
Digitálne technológie 2 - PdF.KPg |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde014/15 |
Dejiny filozofie 1 - N. Ondrušková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde015/15 |
Dejiny filozofie 2 - B. Malík |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde016/15 |
Etika a profesijná etika - M. Bizoň |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde017/15 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde018/15 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde019/15 |
Sociálna psychológia pre učiteľov - E. Brozmanová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde020/15 |
Patopsychológia pre učiteľov - V. Andreánska |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde021/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 1 - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde022/15 |
Dejiny pedagogiky - J. Kostelník |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde023/15 |
Pedagogika voľného času - A. Kapinajová, M. Vážanský, T. Katuščáková, B. Jaslovská |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde024/15 |
Rodinná výchova - J. Derková, J. Koláčková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde025/15 |
Konštruktivizmus v edukácii - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde026/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 - J. Koláčková, M. Kuruc, M. Pirháčová Lapšanská |
1, 2, 3/Z |
24sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde027/15 |
Prevencia drogových závislostí - Š. Ferková, J. Koláčková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde028/15 |
Špeciálna pedagogika - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde029/15 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde030/15 |
Environmentálna výchova - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2P
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde012/15 |
Digitálne technológie 2 - PdF.KPg |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde014/15 |
Dejiny filozofie 1 - N. Ondrušková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde015/15 |
Dejiny filozofie 2 - B. Malík |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde016/15 |
Etika a profesijná etika - M. Bizoň |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde017/15 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde018/15 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde019/15 |
Sociálna psychológia pre učiteľov - E. Brozmanová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde020/15 |
Patopsychológia pre učiteľov - V. Andreánska |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde021/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 1 - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde022/15 |
Dejiny pedagogiky - J. Kostelník |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde023/15 |
Pedagogika voľného času - A. Kapinajová, M. Vážanský, T. Katuščáková, B. Jaslovská |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde024/15 |
Rodinná výchova - J. Derková, J. Koláčková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde025/15 |
Konštruktivizmus v edukácii - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde026/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 - J. Koláčková, M. Kuruc, M. Pirháčová Lapšanská |
1, 2, 3/L |
24sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde027/15 |
Prevencia drogových závislostí - Š. Ferková, J. Koláčková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde028/15 |
Špeciálna pedagogika - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde029/15 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde030/15 |
Environmentálna výchova - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2P
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde013/15 |
Digitálne technológie 3 - PdF.KPg |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde013/15 |
Digitálne technológie 3 - PdF.KPg |
2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
v AR 15/16 platili predmety len pre hudobníkov a výtvarníkov
|
|
Blok - FRA-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 12 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KRoJL/B-FRAde017/16 |
Jazykové cvičenia z francúzskeho jazyka 1. - R. Gautier |
1/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-ROMde013/16 |
Úvod do teórie prekladu a tlmočenia - M. Malovecký |
1/Z |
2P
|
H
|
3 |
|
PdF.KRoJL/B-ROMde014/16 |
Dejiny jazykovedných teórií - PdF.KRoJL |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde015/16 |
Pravopisné princípy v slovenskom jazyku - PdF.KRoJL |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde016/16 |
Informačné technológie vo vyučovaní cudzích jazykov 1. - PdF.KRoJL |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-FRAde020/16 |
Jazykové cvičenia z francúzskeho jazyka 2 - R. Gautier |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-FRAde021/16 |
Prekladové cvičenia z francúzskeho jazyka 1. - D. Nagyová |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde018/16 |
Teória literatúry - PdF.KRoJL |
1/L |
2P
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-FRAde022/16 |
Kultúra a civilizácia krajín francúzskeho jazyka 1. - M. Malovecký |
2/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde019/16 |
Informačné technológie vo vyučovaní cudzích jazykov 2. - PdF.KRoJL |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-FRAde023/16 |
Cvičenia z fonetiky, fonológie a pravopisu - R. Gautier |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-FRAde024/16 |
Jazykové cvičenia z francúzskeho jazyka 3. - M. Malovecký |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-FRAde025/16 |
Prekladové cvičenia z francúzskeho jazyka 2. - PdF.KRoJL |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-FRAde026/16 |
Kultúra a civilizácia krajín francúzskeho jazyka 2. - PdF.KRoJL |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-FRAde027/16 |
Cvičenia z morfológie a syntaxe 1. - PdF.KRoJL |
2/L |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-FRAde028/16 |
Jazykové cvičenia z francúzskeho jazyka 4. - PdF.KRoJL |
2/L |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-FRAde029/16 |
Prekladové cvičenia z francúzskeho jazyka 3. - PdF.KRoJL |
2/L |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde030/16 |
Medzinárodné vzťahy a európske inštitúcie - PdF.KRoJL |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-FRAde031/16 |
Literatúra pre deti a mládež - PdF.KRoJL |
3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-FRAde032/16 |
Praktické cvičenia z didaktiky cudzích jazykov - PdF.KRoJL |
3/Z |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-FRAde033/16 |
Cvičenia z morfológie a syntaxe 2. - PdF.KRoJL |
3/Z |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-FRAde034/16 |
Jazykové cvičenia z francúzskeho jazyka 5 - PdF.KRoJL |
3/Z |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-FRAde036/16 |
Jazykové cvičenia z francúzskeho jazyka 6. - PdF.KRoJL |
3/L |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-FRAde037/16 |
Cvičenia z lexikológie a sémantiky - PdF.KRoJL |
3/L |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde035/16 |
Interkultúrna komunikácia - PdF.KRoJL |
3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
Blok - VOB-1617a - platnosť od AR 16/17 - skupina A - predmety jadra - denné štúdium |
min. 8 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KEOV/B-VOBde014/16 |
Sociálno-psychologický výcvik pre výchovu k občianstvu - L. Sokolová |
1/Z |
26sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KEOV/B-VOBde011/16 |
Základy práva - J. Miškolci |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KEOV/B-VOBde013/16 |
Základy religionistiky - N. Ondrušková |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KEOV/B-VOBde012/16 |
Základy ekonómie - K. Minarovičová, P. Gonda |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KEOV/B-VOBde015/16 |
Hodnoty a výchova - M. Bizoň |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - VOB-1617b - platnosť od AR 16/17 - skupina B - predmety mimo jadra - denné štúdium |
min. 12 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KEOV/B-VOBde016/16 |
Rodové aspekty vzdelávania a výchovy - K. Minarovičová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KEOV/B-VOBde022/16 |
Politická etika - J. Lysý |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KEOV/B-VOBde018/16 |
Sociálna antropológia - B. Malík |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KEOV/B-VOBde020/16 |
Sociológia výchovy a mládeže - K. Minarovičová |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KEOV/B-VOBde022/16 |
Politická etika - J. Lysý |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KEOV/B-VOBde021/16 |
Kultúra a multikulturalizmus - E. Mistrík |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KEOV/B-VOBde023/16 |
Komunikačné a prezentačné zručnosti učiteľa - J. Miškolci |
2/L |
26sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KEOV/B-VOBde017/16 |
Teória demokracie - J. Lysý |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KEOV/B-VOBde019/16 |
Globálne a rozvojové štúdiá - N. Ondrušková |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
|