Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 31 kreditov |
*Len študenti medzifakultného Učiteľstva biológie si zapisujú Pedagogickú prax 1 (B)
v lete s kódom na PriF UK.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-VUZde001/15 |
Teoretické základy výchovy - L. Koldeová, Z. Bakošová, J. Prokop, A. Kapinajová, T. Katuščáková, M. Zaviš |
1, 2, 3/Z |
2PS
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde002/15 |
Digitálne technológie 1 - E. Tóblová, J. Záhorec, A. Nagyová, J. Nemcová |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde003/15 |
Psychológia pre učiteľov 1 - Z. Jursová Zacharová, Z. Brunclíková |
1, 2, 3/Z |
4PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde004/15 |
Všeobecná didaktika - E. Tóblová, D. Kostrub, P. Ostradický, J. Strakoš, R. Hrmo, Š. Ferková |
1, 2, 3/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde005/15 |
Pedagogická komunikácia - Z. Bakošová, B. Jaslovská, S. Ťupeková Dončevová, M. Vážanský, J. Nemcová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde006/15 |
Školský manažment - M. Pisoňová, A. Nagyová, Z. Obdržálek |
1, 2, 3/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde007/15 |
Psychológia pre učiteľov 2 - D. Fábik |
1, 2, 3/Z |
4PS
|
H
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde009/15 |
Pedagogická prax 1 (A) - L. Koldeová, J. Prokop, P. Ostradický, M. Zaviš |
1, 2, 3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde001/15 |
Teoretické základy výchovy - L. Koldeová, Z. Bakošová, J. Prokop, A. Kapinajová, T. Katuščáková, M. Zaviš |
1, 2, 3/L |
2PS
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde002/15 |
Digitálne technológie 1 - E. Tóblová, J. Záhorec, A. Nagyová, J. Nemcová |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde003/15 |
Psychológia pre učiteľov 1 - Z. Jursová Zacharová, Z. Brunclíková |
1, 2, 3/L |
4PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde004/15 |
Všeobecná didaktika - E. Tóblová, D. Kostrub, P. Ostradický, J. Strakoš, R. Hrmo, Š. Ferková |
1, 2, 3/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde005/15 |
Pedagogická komunikácia - Z. Bakošová, B. Jaslovská, S. Ťupeková Dončevová, M. Vážanský, J. Nemcová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde006/15 |
Školský manažment - M. Pisoňová, A. Nagyová, Z. Obdržálek |
1, 2, 3/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde007/15 |
Psychológia pre učiteľov 2 - D. Fábik |
1, 2, 3/L |
4PS
|
H
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde009/15 |
Pedagogická prax 1 (A) - L. Koldeová, J. Prokop, P. Ostradický, M. Zaviš |
1, 2, 3/L |
1tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde008/15 |
Seminár k bakalárskej práci - J. Strakoš, R. Repka, N. Ondrušková, J. Šrank, P. Gergel, M. Kmeť, M. Viršinská, A. Šuba, E. Vancu, R. Bojničanová, B. Gómez-Pablos Calvo, T. Palágyi, M. Medveczká, M. Malovecký |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde008/15 |
Seminár k bakalárskej práci - J. Strakoš, R. Repka, N. Ondrušková, J. Šrank, P. Gergel, M. Kmeť, M. Viršinská, A. Šuba, E. Vancu, R. Bojničanová, B. Gómez-Pablos Calvo, T. Palágyi, M. Medveczká, M. Malovecký |
2, 3/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde010/15 |
Pedagogická prax 1 (B) - J. Strakoš, E. Tóblová, Š. Ferková, P. Ostradický, M. Zaviš |
2, 3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
|
(B)prax1* |
biológia na PriF UK* |
- PdF.KPg/B-VUZde010/15 |
Pedagogická prax 1 (B) - J. Strakoš, E. Tóblová, Š. Ferková, P. Ostradický, M. Zaviš |
2, 3/L |
1tX
|
H
|
2 |
!
|
- PriF.KDPP/N-bUXX-024/16 |
Pedagogická prax 1 (B) - B. Brestenská, E. Čipková, Š. Karolčík, P. Likavský, H. Mázorová, S. Nagyová, M. Prokša, K. Pavličková, H. Žarnovičan, K. Ušáková |
3/L |
40X
|
H
|
2 |
|
v AR 15/16 platili predmety len pre hudobníkov a výtvarníkov
|
|
Blok - ESP-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 48 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KRoJL/B-ESPde002/16 |
Jazyková činnosť v interakcii – počúvanie s porozumením v španielskom jazyku - M. Medveczká |
1/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-ROMde001/16 |
Úvod do jazykovedy pre romanistov - G. Domokos, C. Lupu, M. Malovecký |
1/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KRoJL/B-ESPde003/16 |
Úvod do dejín a kultúry krajín španielskeho jazyka - M. Medveczká |
1/L |
4S
|
S
|
4 |
|
PdF.KRoJL/B-ESPde004/16 |
Jazyková činnosť v interakcii – čítanie s porozumením v španielskom jazyku - B. Gómez-Pablos Calvo |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-ESPde005/16 |
Jazykový systém španielskeho jazyka 1. - M. Medveczká |
2/Z |
4S
|
S
|
6 |
|
PdF.KRoJL/B-ESPde006/16 |
Prehľad dejín literatúry španielskeho jazyka 1. - R. Bojničanová |
2/Z |
4S
|
S
|
6 |
|
PdF.KRoJL/B-ESPde007/16 |
Jazyková činnosť v interakcii – ústny prejav v španielskom jazyku - B. Gómez-Pablos Calvo |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-ESPde008/16 |
Jazykový systém španielskeho jazyka 2. - M. Medveczká |
2/L |
4S
|
S
|
6 |
|
PdF.KRoJL/B-ESPde009/16 |
Prehľad dejín literatúry španielskeho jazyka 2. - R. Bojničanová |
2/L |
4S
|
S
|
6 |
|
PdF.KRoJL/B-ESPde010/16 |
Jazyková činnosť v interakcii – písomný prejav v španielskom jazyku - B. Gómez-Pablos Calvo |
2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-ESPde011/16 |
Základy didaktiky cudzích jazykov - B. Gómez-Pablos Calvo |
3/Z |
2P + 2S
|
S
|
6 |
|
PdF.KRoJL/B-ROMde012/16 |
Metodika písania odborného textu - R. Štrbáková |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - HIS-1617 - platnosť od AR 16/17 |
min. 40 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KH/B-HISde001/16 |
Dejiny Slovenska I. - M. Kamenický |
1/L |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KH/B-HISde002/16 |
Všeobecné dejiny II. - M. Kamenický |
1/L |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KH/B-HISde003/16 |
Dejiny Slovenska II. - M. Viršinská |
2/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KH/B-HISde004/16 |
Všeobecné dejiny III. - M. Kamenický |
2/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KH/B-HISde005/16 |
Dejiny Slovenska III. - P. Matula |
2/L |
3P
|
S
|
4 |
|
PdF.KH/B-HISde006/16 |
Všeobecné dejiny IV. - M. Viršinská |
2/L |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KH/B-HISde007/16 |
Základy modernej didaktiky dejepisu - A. Bocková |
2/L |
2PS
|
H
|
4 |
|
PdF.KH/B-HISde008/16 |
Dejiny Slovenska IV. - R. Letz |
3/Z |
4P
|
S
|
6 |
|
PdF.KH/B-HISde009/16 |
Všeobecné dejiny V. - M. Tonková |
3/Z |
4P
|
S
|
6 |
|
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 17 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-VUZde012/15 |
Digitálne technológie 2 - PdF.KPg |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde014/15 |
Dejiny filozofie 1 - N. Ondrušková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde015/15 |
Dejiny filozofie 2 - B. Malík |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde016/15 |
Etika a profesijná etika - M. Bizoň |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde017/15 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde018/15 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde019/15 |
Sociálna psychológia pre učiteľov - E. Brozmanová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde020/15 |
Patopsychológia pre učiteľov - V. Andreánska |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde021/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 1 - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde022/15 |
Dejiny pedagogiky - J. Kostelník |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde023/15 |
Pedagogika voľného času - A. Kapinajová, M. Vážanský, T. Katuščáková, B. Jaslovská |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde024/15 |
Rodinná výchova - J. Derková, J. Koláčková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde025/15 |
Konštruktivizmus v edukácii - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde026/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 - J. Koláčková, M. Kuruc, M. Pirháčová Lapšanská |
1, 2, 3/Z |
24sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde027/15 |
Prevencia drogových závislostí - Š. Ferková, J. Koláčková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde028/15 |
Špeciálna pedagogika - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde029/15 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde030/15 |
Environmentálna výchova - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2P
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde012/15 |
Digitálne technológie 2 - PdF.KPg |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde014/15 |
Dejiny filozofie 1 - N. Ondrušková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde015/15 |
Dejiny filozofie 2 - B. Malík |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde016/15 |
Etika a profesijná etika - M. Bizoň |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde017/15 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde018/15 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde019/15 |
Sociálna psychológia pre učiteľov - E. Brozmanová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde020/15 |
Patopsychológia pre učiteľov - V. Andreánska |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde021/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 1 - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde022/15 |
Dejiny pedagogiky - J. Kostelník |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde023/15 |
Pedagogika voľného času - A. Kapinajová, M. Vážanský, T. Katuščáková, B. Jaslovská |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde024/15 |
Rodinná výchova - J. Derková, J. Koláčková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde025/15 |
Konštruktivizmus v edukácii - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde026/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 - J. Koláčková, M. Kuruc, M. Pirháčová Lapšanská |
1, 2, 3/L |
24sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde027/15 |
Prevencia drogových závislostí - Š. Ferková, J. Koláčková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde028/15 |
Špeciálna pedagogika - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde029/15 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde030/15 |
Environmentálna výchova - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2P
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde013/15 |
Digitálne technológie 3 - PdF.KPg |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde013/15 |
Digitálne technológie 3 - PdF.KPg |
2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
v AR 15/16 platili predmety len pre hudobníkov a výtvarníkov
|
|
Blok - ESP-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 12 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KRoJL/B-ESPde017/16 |
Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 1. - R. Štrbáková |
1/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-ROMde013/16 |
Úvod do teórie prekladu a tlmočenia - M. Malovecký |
1/Z |
2P
|
H
|
3 |
|
PdF.KRoJL/B-ROMde014/16 |
Dejiny jazykovedných teórií - PdF.KRoJL |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde015/16 |
Pravopisné princípy v slovenskom jazyku - PdF.KRoJL |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde016/16 |
Informačné technológie vo vyučovaní cudzích jazykov 1. - PdF.KRoJL |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde020/16 |
Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 2. - B. Gómez-Pablos Calvo |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-ESPde021/16 |
Prekladové cvičenia zo španielskeho jazyka 1. - R. Štrbáková |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde018/16 |
Teória literatúry - PdF.KRoJL |
1/L |
2P
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde019/16 |
Informačné technológie vo vyučovaní cudzích jazykov 2. - PdF.KRoJL |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde022/16 |
Kultúra a civilizácia krajín španielskeho jazyka 1. - M. Medveczká |
2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KRoJL/B-ESPde023/16 |
Cvičenia z fonetiky, fonológie a pravopisu - R. Štrbáková |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-ESPde024/16 |
Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 3 - PdF.KRoJL |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde025/16 |
Prekladové cvičenia zo španielskeho jazyka 2. - R. Štrbáková |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-ESPde026/16 |
Kultúra a civilizácia krajín španielskeho jazyka 2. - PdF.KRoJL |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde027/16 |
Cvičenia z morfológie a syntaxe 1. - C. Lupu |
2/L |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde028/16 |
Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 4. - PdF.KRoJL |
2/L |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde029/16 |
Prekladové cvičenia zo španielskeho jazyka 3. - R. Štrbáková |
2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-ROMde030/16 |
Medzinárodné vzťahy a európske inštitúcie - PdF.KRoJL |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde031/16 |
Literatúra pre deti a mládež - PdF.KRoJL |
3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde032/16 |
Praktické cvičenia z didaktiky cudzích jazykov - PdF.KRoJL |
3/Z |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde033/16 |
Cvičenia z morfológie a syntaxe 2. - PdF.KRoJL |
3/Z |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde034/16 |
Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 5. - R. Štrbáková |
3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-ESPde036/16 |
Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 6. - B. Gómez-Pablos Calvo |
3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-ESPde037/16 |
Cvičenia z lexikológie a sémantiky - R. Štrbáková |
3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-ROMde035/16 |
Interkultúrna komunikácia - PdF.KRoJL |
3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
Blok - HIS-1617a - platnosť od AR 16/17 - skupina A |
min. 8 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KH/B-HISde010/16 |
Všeobecné dejiny I. - P. Makyna |
1/Z |
3PS
|
H
|
3 |
|
PdF.KH/B-HISde011/16 |
Úvod do štúdia dejepisu - P. Matula |
1/Z |
2PS
|
H
|
3 |
|
PdF.KH/B-HISde012/16 |
Regionálne dejiny Slovenska - A. Bocková |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/B-HISde013/16 |
Metodika písania odborného textu v histórii - M. Viršinská |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - HIS-1617b - platnosť od AR 16/17 - skupina B |
min. 12 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KH/B-HISde014/16 |
Seminár k všeobecným dejinám I. - P. Makyna |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/B-HISde015/16 |
Latinčina I. - M. Tihányiová |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KH/B-HISde016/16 |
Seminár k dejinám Slovenska I. - P. Makyna |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/B-HISde017/16 |
Seminár k všeobecným dejinám II. - M. Kamenický, M. Neumann |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/B-HISde018/16 |
Latinčina II. - PdF.KH |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KH/B-HISde019/16 |
Historická geografia - P. Makyna |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/B-HISde020/16 |
Seminár k dejinám Slovenska II. - P. Matula |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/B-HISde021/16 |
Seminár k všeobecným dejinám III. - M. Kamenický |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/B-HISde022/16 |
Seminár k dejinám Slovenska III. - P. Matula |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/B-HISde023/16 |
Seminár k všeobecným dejinám IV. - M. Viršinská |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/B-HISde024/16 |
Seminár k základom modernej didaktiky dejepisu - A. Bocková |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/B-HISde025/16 |
Seminár k dejinám Slovenska IV. - R. Letz, F. Strapek |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/B-HISde026/16 |
Seminár k všeobecným dejinám V. - M. Tonková |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|