Blok - muMA-A1 - A1 Literatúra / Maďarský jazyk a literatúra UAP 2. st |
min. 3 kredity |
Študenti počas magisterského štúdia z každého z blokov A1, A2, A3 si musí vybrať
min. 1 predmet. Okrem toho musí získať 6 kreditov (za ďalšie 2 predmety) z uvedených
blokov podľa svojej individuálnej profilácie.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
FiF.KMJL/A-muMA207/15 |
Kapitoly zo súčasnej maďarskej literatúry - A. Polgár |
1, 2/Z |
2PS
|
H
|
3 |
|
FiF.KMJL/A-muMA-208/15 |
Masová a elitná literatúra v 19. a 20. storočí - A. Dušíková, A. Polgár |
2/Z |
2PS
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KMJL/A-muMA-562/00 |
Maďarská literatúra 20.storočia v kontexte svetovej literatúry - A. Polgár |
1, 2/L |
2PS
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KMJL/A-muMA-206/15 |
Identita a literatúra - E. Czucz |
1, 2/L |
2PS
|
H
|
3 |
|
FiF.KMJL/A-muMA-213/18 |
Detská a mládežnícka literatúra v procese vyučovania - Z. Csehy |
1, 2/Z |
2PS
|
H
|
3 |
|
FiF.KMJL/A-muMA-214/18 |
Grécka mytológia a dráma - A. Polgár |
1, 2/Z |
2PS
|
H
|
3 |
|
Blok - muMA-A2 - A2 Lingvistika / Maďarský jazyk a literatúra UAP 2.st |
min. 3 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
FiF.KMJL/A-muMA-201/15 |
Uralistika - L. Nagy |
1/Z |
2PS
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KMJL/A-muMA-202/15 |
Vybrané kapitoly z aplikovanej jazykovedy - I. Lanstyák |
1, 2/Z |
2PS
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KMJL/A-muMA-203/15 |
Kapitoly z maďarskej onomastiky - L. Nagy, I. Lanstyák |
1/L |
2PS
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KMJL/A-muMA-204/15 |
Úvod do textológie - O. Nádor |
1, 2/L |
2PS
|
H
|
3 |
|
Blok - muMA-A3 - A3 Didaktika + preklad / Maďarský jazyk a literatúra UAP 2. st |
min. 3 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
FiF.KMJL/A-muMA-210/15 |
Didaktika maďarčiny ako cudzieho jazyka - O. Nádor |
1, 2/L |
2PS
|
H
|
3 |
|
FiF.KMJL/A-muMA-211/15 |
Preklad pragmatických textov - I. Hizsnyaiova |
1/L |
2PS
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KMJL/A-muMA-212/15 |
Umelecký preklad - Z. Csehy |
1, 2/L |
1S
|
H
|
3 |
|
FiF.KMJL/A-muMA-209/15 |
Prozaické dielo ako učebná látka - A. Dušíková |
1, 2/Z |
2PS
|
H
|
3 |
!
|
Blok - muNE-B1 - muNE povinne voliteľné predmety |
min. 16 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
FiF.KGNŠ/mUNE-008-1/15 |
Umelecký preklad 1 - J. Cviková |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KGNŠ/mUNE-010-1/15 |
Umelecký preklad 2 - J. Cviková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KGNŠ/A-mNE-105/15/15 |
Vybrané diela modernej nemeckej literatúry 1 - M. Szabó |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KGNŠ/A-mNE-106/15/15 |
Vybrané diela modernej nemeckej literatúry 2 - M. Szabó |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KGNŠ/A-mNE-107/15/15 |
Vybrané diela modernej rakúskej literatúry 1 - J. Tancer |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KGNŠ/A-mNE-108/15/15 |
Vybrané diela modernej rakúskej literatúry 2 - J. Tancer |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KGNŠ/mUNE-007-1/15 |
Frazeológia - M. Šajánková |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KGNŠ/m-NE-556/17 |
Moderná švajčiarska literatúra - M. Szabó |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KGNŠ/bpNE-2188/17 |
Wissenschaftssprache verstehen - M. Szabó |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KGNŠ/mNE-351/18 |
Regionálny aspekt v nemeckojazyčných detektívkach - FiF.KGNŠ |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KGNŠ/N-451/18 |
Nemecký jazyk a kultúra na Slovensku 2 - J. Tancer |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KGNŠ/NE-450/18 |
Nemecký jazyk a kultúra na Slovensku 1 - J. Tancer |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KGNŠ/CF-350/18 |
Faust v literatúre a v umení - M. Gáborová, J. Tancer, J. Truhlářová, A. Dušíková, O. Mészáros, V. Mikula, A. Eliaš, I. Lacko, V. Zvara, E. Palkovičová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KGNŠ/mNE-2111/17 |
Vybrané aspekty z lexikológie - M. Šajánková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
Blok - muSZ-B2 - Seminár k diplomovej práci |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
FiF.KAA/A-muAN-592/15 |
Seminár k diplomovej práci - J. Barrer, A. Böhmerová, B. Borošová, K. Brziaková, M. Gazdík, M. Huttová, I. Lacko, J. Lonek, J. Miškovičová, L. Grauzľová, F. Pál, L. Paulínyová, I. Poláček, P. Šveda, D. Lančarič, J. Pecina |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
FiF.KE/A-muES-592/15 |
Seminár k diplomovej práci - FiF.KE, vedúci diplomovej práce |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
FiF.KFDF/A-muFI-592/15 |
Seminár k diplomovej práci - FiF.KFDF, vedúci diplomovej práce |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
FiF.KGNŠ/A-muNE-592/15 |
Seminár k diplomovej práci - FiF.KGNŠ, vedúci diplomovej práce |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
FiF.KMJL/A-muMA-592/15 |
Seminár k diplomovej práci - FiF.KMJL, vedúci diplomovej práce |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
FiF.KSJ/A-muSL-350/00 |
Seminár k diplomovej práci - Ľ. Benčatová, A. Bohunická, J. Dolník, J. Kišová, G. Múcsková, K. Muziková, O. Orgoňová, Z. Popovičová Sedláčková, P. Žigo |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
FiF.KPg/A-muPE-592/15 |
Seminár k diplomovej práci - FiF.KPg, vedúci diplomovej práce |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
FiF.KVD/A-muHI-592/15 |
Seminár k diplomovej práci - FiF.KVD, vedúci diplomovej práce |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - muSZ-B3 - Pedagogické praxe |
min. 10 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
FiF.KE/A-muES-590/15 |
Pedagogická prax z estetickej výchovy 2 - V. Bartková |
1/L |
2tX
|
H
|
2 |
!
|
FiF.KE/A-muES-591/15 |
Pedagogická prax z estetickej výchovy 3 - V. Bartková |
2/Z |
3tX
|
H
|
3 |
|
FiF.KFDF/A-muFI-590/15 |
Pedagogická prax z filozofie 2 - M. Chabada |
1/L |
2tX
|
H
|
2 |
|
FiF.KFDF/A-muFI-591/15 |
Pedagogická prax z filozofie 3 - M. Chabada |
2/Z |
3tX
|
H
|
3 |
|
FiF.KGNŠ/A-muNE-590/15 |
Pedagogická prax z nemeckého jazyka a literatúry 2 - E. Mayerová |
1/L |
2tX
|
H
|
2 |
|
FiF.KGNŠ/A-muNE-591/15 |
Pedagogická prax z nemeckého jazyka a literatúry 3 - E. Mayerová |
2/Z |
3tX
|
H
|
3 |
|
FiF.KMJL/A-muMA-590/15 |
Pedagogická prax z maďarského jazyka a literatúry 2 - FiF.KMJL |
1/L |
2tX
|
H
|
2 |
|
FiF.KMJL/A-muMA-591/15 |
Pedagogická prax z maďarského jazyka a literatúry 3 - FiF.KMJL |
2/Z |
3tX
|
H
|
3 |
|
FiF.KPg/A-muPE-590/15 |
Pedagogická prax z pedagogiky 2 - J. Medveďová |
1/L |
2tX
|
H
|
2 |
|
FiF.KPg/A-muPE-591/15 |
Pedagogická prax z pedagogiky 3 - J. Medveďová |
2/Z |
3tX
|
H
|
3 |
|
FiF.KSLLV/A-muSL-590/15 |
Pedagogická prax zo slovenského jazyka a literatúry 2 - M. Vojtech |
1/L |
2tX
|
H
|
2 |
|
FiF.KSJ/A-muSZ-591/15 |
Pedagogická prax zo slovenského jazyka a literatúry 3 - S. Stanková |
2/Z |
3tX
|
H
|
3 |
|
FiF.KVD/A-muHI-590/15 |
Pedagogická prax z histórie 2 - V. Kratochvíl |
1/L |
2tX
|
H
|
2 |
|
FiF.KVD/A-muHI-591/15 |
Pedagogická prax z histórie 3 - V. Kratochvíl |
2/Z |
3tX
|
H
|
3 |
|
FiF.KAA/A-muAN-590/15 |
Pedagogická prax z anglického jazyka a literatúry 2 - J. Miškovičová |
1/L |
2tX
|
H
|
2 |
|
FiF.KAA/A-muAN-591/15 |
Pedagogická prax z anglického jazyka a literatúry 3 - J. Miškovičová |
2/Z |
3tX
|
H
|
3 |
|
Blok - muSZ-B1 - Povinne voliteľné predmety spoločného základu |
min. 4 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
FiF.KPg/A-muSZ-120/00 |
Alternatívne školy - M. Matulčíková |
2/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
FiF.KPg/A-muSZ-129/17 |
Vybrané problémy zo sociálnej pedagogiky v škole - S. Ťupeková Dončevová |
2/Z |
2PS
|
H
|
3 |
|
FiF.KPg/A-muSZ-130/17 |
Učiteľ v spolupráci rodiny a školy - M. Potočárová |
1/L |
2PS
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KJ/A-moCJ-101/12 |
Tvorivé písanie pre učiteľov 1 - V. Eliašová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KJ/A-moCJ-102/13 |
Tvorivé písanie pre učiteľov 2 - V. Eliašová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
FiF.KS/A-muSZ-001/00 |
Sociológia detstva a mladosti - G. Lubelcová |
1, 2/L |
2P
|
H
|
3 |
!
|
FiF.KPs/A-muSZ-123/00 |
Utváranie vzorov a ideálov súčasnej mládeže - Z. Rijáková |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
FiF.KPs/A-muSZ-127/00 |
Individuálna psychológia pre učiteľov - D. Čechová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
FiF.KPs/A-muSZ-128/00 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov - G. Herényiová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
FiF.KPs/A-muSZ-202/15 |
Zážitková práca učiteľa s triedou - L. Sabová |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|