Blok - VOB-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 20 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KEOV/M-VOBde001/16 |
Aktuálne problémy občianstva - E. Mistrík |
1/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KEOV/M-VOBde004/16 |
Didaktika občianskej náuky I. - K. Minarovičová |
1/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KEOV/M-VOBde005/16 |
Didaktika občianskej náuky II. - K. Minarovičová |
1/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KEOV/M-VOBde003/16 |
Médiá a mediálna výchova - B. Malík |
1/L |
2PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KEOV/M-VOBde002/16 |
Globálna a európska dimenzia vo vzdelávaní - J. Lysý, N. Ondrušková |
2/Z |
2PS
|
S
|
4 |
|
Blok - SLO-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 26 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KSJL/M-SLOde001/16 |
Didaktika jazyka a slohu - Ľ. Horváthová |
1/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde002/16 |
Dejiny staršej literatúry - O. Sliacky |
1/Z |
2P
|
S
|
3 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde003/16 |
Didaktika literatúry - E. Faithová |
1/L |
1P + 2S
|
S
|
4 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde004/16 |
Dejiny literárneho klasicizmu a romantizmu - M. Ondráš |
1/L |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde005/16 |
Súčasný spisovný jazyk - J. Kačala |
2/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde006/16 |
Základy jazykovej kultúry - Ľ. Horváthová |
2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde007/16 |
Dejiny literárneho realizmu - O. Sliacky |
2/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 18 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/M-VUZde001/15 |
Pedagogická diagnostika - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde002/15 |
Metodológia pedagogického výskumu - L. Koldeová, P. Plavčan, R. Zsembera |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde003/15 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík |
1, 2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde006/15 |
Pedagogická prax 2 (B) - N. Ondrušková, I. Kolečáni Lenčová, L. Sokolová, J. Bírová, E. Tóblová, Ľ. Horváthová, D. Valachová, T. Boroš, K. Hankerová, A. Bocková |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde005/15 |
Pedagogická prax 2 (A) - N. Ondrušková, I. Kolečáni Lenčová, L. Sokolová, J. Bírová, E. Tóblová, Ľ. Horváthová, D. Valachová, T. Boroš, K. Hankerová, A. Bocková |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde001/15 |
Pedagogická diagnostika - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde002/15 |
Metodológia pedagogického výskumu - L. Koldeová, P. Plavčan, R. Zsembera |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde003/15 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík |
1, 2/L |
2P
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde004/15 |
Seminár k diplomovej práci - R. Repka, E. Mistrík, J. Záhorec, E. Poliaková, J. Šrank, J. Perďochová, M. Malovecký, M. Medveczká, J. Bírová, P. Gergel, M. Andrejčáková, P. Nocquet, M. Paolini, D. Valachová, P. Makyna, A. Šuba |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde004/15 |
Seminár k diplomovej práci - R. Repka, E. Mistrík, J. Záhorec, E. Poliaková, J. Šrank, J. Perďochová, M. Malovecký, M. Medveczká, J. Bírová, P. Gergel, M. Andrejčáková, P. Nocquet, M. Paolini, D. Valachová, P. Makyna, A. Šuba |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde007/15 |
Pedagogická prax 3 (A) - N. Ondrušková, I. Kolečáni Lenčová, L. Sokolová, J. Bírová, E. Tóblová, A. Bocková, T. Boroš, K. Hankerová, Ľ. Horváthová, D. Valachová, M. Malovecký, M. Jurík |
2/L |
3tX
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/M-VUZde008/15 |
Pedagogická prax 3 (B) - N. Ondrušková, I. Kolečáni Lenčová, L. Sokolová, J. Bírová, E. Tóblová, K. Hankerová, A. Bocková, T. Boroš, Ľ. Horváthová, D. Valachová, M. Malovecký |
2/L |
3tX
|
H
|
3 |
|
označenie A pri praxiach platí pre jednu odborovú špecializáciu v kombinácii, označenie
B pre druhú (podľa skratky študijného programu)
|
|
|
Blok - VOB-1617a - platnosť od AR 16/17 - skupina A - jadro - denné štúdium |
min. 6 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KEOV/M-VOBde010/16 |
Profesijná etika - M. Bizoň |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KEOV/M-VOBde011/16 |
Pedagogická antropológia - B. Malík |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KEOV/M-VOBde008/16 |
Politické a filozofické otázky dejín - J. Lysý |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KEOV/M-VOBde009/16 |
Sociálna filozofia - B. Malík |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KEOV/M-VOBde012/16 |
Rodina a dieťa v spoločnosti - K. Minarovičová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - VOB-1617b - platnosť od AR 16/17 - skupina B - mimo jadra - denné štúdium |
min. 10 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KEOV/M-VOBde014/16 |
Výchova k ľudským právam - J. Miškolci |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KEOV/M-VOBde016/16 |
Etická výchova - M. Bizoň |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KEOV/M-VOBde017/16 |
Občan a globalizácia - J. Lysý |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KEOV/M-VOBde015/16 |
Multikultúrna výchova - E. Mistrík |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KEOV/M-VOBde019/16 |
Výskumná a projektová práca vo výchove k občianstvu - K. Minarovičová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KEOV/M-VOBde013/16 |
Umenie vo výchove k občianstvu - E. Mistrík |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KEOV/M-VOBde018/16 |
Spoločnosť a náboženstvá - N. Ondrušková |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - SLO-1617s1 - platnosť od AR 16/17 - skupina 1 - denné štúdium |
min. 4 kredity |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KSJL/M-SLOde010/16 |
Vývin slovenského jazyka a dialektológia - J. Kačala |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde011/16 |
Dejiny spisovnej slovenčiny - J. Kačala |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde014/16 |
Pravopisné princípy v slovenskom jazyku II - M. Dziviaková |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde016/16 |
Komplexný jazykový rozbor - PdF.KSJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde017/16 |
Rétorika - M. Šimková |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - SLO-1617s2 - platnosť od AR 16/17 - skupina 2 - denné štúdium |
min. 6 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KSJL/M-SLOde012/16 |
Seminár zo staršej literatúry - O. Sliacky |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde013/16 |
Literárnokritický seminár - PdF.KSJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/M-SLOde015/16 |
Seminár z literárneho klasicizmu a romantizmu - M. Ondráš |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde018/16 |
Seminár z literárneho realizmu - M. Ondráš |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/M-SLOde019/16 |
Porovnávacia literárna veda - M. Bátorová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 4 kredity |
Študent si vyberá povinne voliteľné predmety v rozsahu minimálne 4 kredity z ponuky
fakulty, na ktorej študuje jednotlivé špecializácie, alebo z ponuky ktorejkoľvek fakulty
Univerzity Komenského, ktorá realizuje učiteľské študijné programy. Z ponuky povinne voliteľných predmetov si študent musí zapísať najmenej jeden kurz
s psychologickým zameraním. Predmety M-VUZde010 až 015 majú pedagogické zameranie; Predmet M-VUZde016 má kultúrne zameranie; Predmety M-VUZde017 až 020 majú psychologické zameranie;
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/M-VUZde010/15 |
Pedeutológia - PdF.KPg |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogika - Z. Obdržálek, M. Vážanský |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde012/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 - J. Koláčková |
1, 2/Z |
24sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde013/15 |
Aktivizujúce edukačné metódy - E. Tóblová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde014/15 |
Integratívna/inkluzívna pedagogika - J. Miškolci |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde015/15 |
Tvorba a hodnotenie učebníc - PdF.KPg |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde016/15 |
Religionistika - N. Ondrušková |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde017/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 - M. Lemešová |
1, 2/Z |
24sS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde018/15 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - L. Sokolová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde019/15 |
Poruchy detského vývinu - V. Andreánska |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde020/15 |
Poruchy učenia a správania - J. Vernarcová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde010/15 |
Pedeutológia - PdF.KPg |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogika - Z. Obdržálek, M. Vážanský |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde012/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 - J. Koláčková |
1, 2/L |
24sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde013/15 |
Aktivizujúce edukačné metódy - E. Tóblová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde014/15 |
Integratívna/inkluzívna pedagogika - J. Miškolci |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde015/15 |
Tvorba a hodnotenie učebníc - PdF.KPg |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde016/15 |
Religionistika - N. Ondrušková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde017/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 - M. Lemešová |
1, 2/L |
24sS
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde018/15 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - L. Sokolová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde019/15 |
Poruchy detského vývinu - V. Andreánska |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde020/15 |
Poruchy učenia a správania - J. Vernarcová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|