Blok - SPPe-1617p - Pedagogicko-psychologický a metodologický komponent |
min. 14 kreditov |
externé štúdium - platnosť od AR 16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KŠP/M-SPPex001/16 |
Pedagogická a školská psychológia - K. Cabanová |
1/Z |
16sS
|
H
|
3 |
|
PdF.KŠP/M-SPPex002/16 |
Metodológia kvantitatívneho a kvalitatívneho výskumu - M. Kuruc |
1/Z |
20sPS
|
S
|
4 |
|
PdF.KŠP/M-SPPex003/16 |
Primárna pedagogika a edukácia - M. Belešová, D. Kostrub, E. Csandová |
1/Z |
16sP
|
H
|
2 |
|
PdF.KŠP/M-SPPex004/16 |
Všeobecná didaktika - R. Tóthová, E. Tóblová |
1/Z |
16sS
|
H
|
2 |
|
PdF.KŠP/M-SPPex005/16 |
Seminár k diplomovej práci - K. Nagyová |
2/L |
16sS
|
H
|
3 |
|
Blok - SPPe-1617š - Spoločný špeciálnopedagogický základ |
min. 28 kreditov |
externé štúdium - platnosť od AR 16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KŠP/M-SPPex006/16 |
Komplexná a špeciálnopedagogická diagnostika postihnutých a zdravotne znevýhodnených - J. Štefan, Ľ. Harinek |
1/Z |
20sPS
|
S
|
4 |
|
PdF.KŠP/M-SPPex007/16 |
Teória špeciálnej edukácie a výchovnej rehabilitácie - M. Šulovská |
1/Z |
16sP
|
S
|
4 |
|
PdF.KŠP/M-SPPex008/16 |
Logopédia pre špeciálnych pedagógov - Ľ. Mičianová |
1/Z |
20sP
|
S
|
4 |
|
PdF.KŠP/M-SPPex009/16 |
Teória komunikácie postihnutých - D. Tarcsiová |
1/L |
16sP
|
S
|
3 |
|
PdF.KŠP/M-SPPex010/16 |
Inkluzívna pedagogika a edukácia postihnutých - M. Schmidtová |
1/L |
16sP
|
S
|
2 |
|
PdF.KŠP/M-SPPex011/16 |
Neuro-psycho-pedagogické intervencie - A. Vančová |
2/Z |
16sP
|
S
|
2 |
|
PdF.KŠP/M-SPPex012/16 |
Sociálno-právna ochrana zdravotne znevýhodnených - M. Kečkéšová |
2/Z |
10sS
|
H
|
2 |
|
PdF.KŠP/M-SPPex015/16 |
Multimédiá a špeciálne pomôcky vo výchovnej rehabilitácii postihnutých - J. Lopúchová |
2/Z |
16sS
|
S
|
2 |
|
PdF.KŠP/M-SPPex014/16 |
Individuálna logopedická intervencia - V. Hauskrechtová |
2/Z |
16sS
|
H
|
3 |
|
PdF.KŠP/M-SPPex013/16 |
Riadenie, manažment, legislatíva a systém špeciálnych škôl a zariadení - O. Németh |
2/L |
16sS
|
H
|
2 |
|
Blok - SPOe-1617 - Špecializácia Špeciálnopedagogické poradenstvo |
min. 16 kreditov |
externé štúdium - platnosť od AR 16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KŠP/M-SPOex001/16 |
Špeciálnopedagogické poradenstvo a služby - O. Németh |
1/L |
16sP
|
S
|
3 |
|
PdF.KŠP/M-SPOex004/16 |
Špeciálnopedagogické intervencie pre telesne postihnutých - T. Harčaríková |
2, 3/Z |
16sS
|
S
|
2 |
!
|
PdF.KŠP/M-SPOex003/16 |
Špeciálnopedagogické intervencie pre mentálne postihnutých - A. Vančová, M. Šulovská |
2, 3/Z |
16sP
|
S
|
2 |
|
PdF.KŠP/M-SPOex005/16 |
Špeciálnopedagogické intervencie pre zrakovo postihnutých - J. Lopúchová |
2, 3/Z |
16sS
|
S
|
2 |
|
PdF.KŠP/M-SPOex006/16 |
Špeciálnopedagogické intervencie pre sluchovo postihnutých - M. Schmidtová, D. Tarcsiová |
2, 3/Z |
16sS
|
S
|
2 |
!
|
PdF.KŠP/M-SPOex002/16 |
Špeciálnopedagogické intervencie pre jednotlivcov s autizmom - M. Balážová |
2/L |
16sS
|
H
|
2 |
|
PdF.KŠP/M-SPOex003/16 |
Špeciálnopedagogické intervencie pre mentálne postihnutých - A. Vančová, M. Šulovská |
2/L |
16sP
|
S
|
2 |
!
|
PdF.KŠP/M-SPOex004/16 |
Špeciálnopedagogické intervencie pre telesne postihnutých - T. Harčaríková |
2/L |
16sS
|
S
|
2 |
!
|
PdF.KŠP/M-SPOex005/16 |
Špeciálnopedagogické intervencie pre zrakovo postihnutých - J. Lopúchová |
2/L |
16sS
|
S
|
2 |
!
|
PdF.KŠP/M-SPOex006/16 |
Špeciálnopedagogické intervencie pre sluchovo postihnutých - M. Schmidtová, D. Tarcsiová |
2/L |
16sS
|
S
|
2 |
|
PdF.KŠP/M-SPOex007/16 |
Špeciálnopedagogická prax A - V. Stašiaková |
2/L |
26sX
|
H
|
3 |
|
Blok - PTPe-1617 - Špecializácia Pedagogika telesne postihnutých |
min. 22 kreditov |
externé štúdium - platnosť od AR 16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KŠP/M-PTPex001/16 |
Teória edukácie telesne postihnutých, chorých a zdravotne oslabených - T. Harčaríková |
1/L |
28sP
|
S
|
4 |
|
PdF.KŠP/M-PTPex005/16 |
Didaktika primárnej edukácie u TPCHZO - T. Harčaríková, V. Stašiaková |
2/Z |
28sP
|
S
|
4 |
|
PdF.KŠP/M-PTPex006/16 |
Rozvíjanie grafomotorických zručností a komunikácie u TPCHZO - V. Stašiaková |
2/Z |
20sS
|
H
|
4 |
|
PdF.KŠP/M-PTPex002/16 |
Špeciálna didaktika výchovných predmetov u TPCHZO - V. Stašiaková |
2/L |
20sS
|
H
|
4 |
|
PdF.KŠP/M-PTPex003/16 |
Rozvíjanie pohybových zručností u TPCHZO - V. Stašiaková |
3/Z |
16sS
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KŠP/M-PTPex004/16 |
Špeciálnopedagogická prax C - V. Stašiaková |
2/L |
26sX
|
H
|
3 |
|
PdF.KŠP/M-PTPex004/16 |
Špeciálnopedagogická prax C - V. Stašiaková |
3/Z |
26sX
|
H
|
3 |
!
|
|