Blok - FRA-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 26 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KRoJL/M-FRAde001/16 |
Miesto románskych literatúr vo svetovej literatúre - R. Bojničanová, M. Paolini |
1/Z |
2P + 2S
|
S
|
6 |
|
PdF.KRoJL/M-FRAde002/16 |
Kontrastívna lingvistika 1. - R. Štrbáková |
1/Z |
2S
|
S
|
4 |
|
PdF.KRoJL/M-FRAde003/16 |
Miesto francúzskej literatúry vo svetovej literatúre - M. Paolini |
1/L |
4S
|
S
|
6 |
|
PdF.KRoJL/M-FRAde004/16 |
Kontrastívna lingvistika 2. - R. Štrbáková |
1/L |
2S
|
S
|
4 |
|
PdF.KRoJL/M-FRAde005/16 |
Didaktika cudzích jazykov - J. Bírová |
2/Z |
2P + 2S
|
S
|
6 |
|
Blok - PED-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium - komponent PEDAGOGIKA |
min. 20 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/M-PEDde001/16 |
Filozofia výchovy - J. Prokop |
1/Z |
2PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/M-PEDde002/16 |
Predprimárna a primárna pedagogika - E. Severini |
1/Z |
2PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/M-PEDde003/16 |
Projektovanie kurikula a paradigmy výučby - J. Strakoš |
1/L |
2PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/M-PEDde004/16 |
Interaktívne metódy vyučovania pedagogických disciplín - E. Tóblová |
1/L |
2PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/M-PEDde005/16 |
Didaktika pedagogiky - Š. Ferková |
2/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 18 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/M-VUZde001/15 |
Pedagogická diagnostika - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde002/15 |
Metodológia pedagogického výskumu - L. Koldeová, P. Plavčan, R. Zsembera |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde003/15 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík |
1, 2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde006/15 |
Pedagogická prax 2 (B) - N. Ondrušková, I. Kolečáni Lenčová, L. Sokolová, J. Bírová, E. Tóblová, Ľ. Horváthová, D. Valachová, T. Boroš, K. Hankerová, A. Bocková |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde005/15 |
Pedagogická prax 2 (A) - N. Ondrušková, I. Kolečáni Lenčová, L. Sokolová, J. Bírová, E. Tóblová, Ľ. Horváthová, D. Valachová, T. Boroš, K. Hankerová, A. Bocková |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde001/15 |
Pedagogická diagnostika - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde002/15 |
Metodológia pedagogického výskumu - L. Koldeová, P. Plavčan, R. Zsembera |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde003/15 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík |
1, 2/L |
2P
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde004/15 |
Seminár k diplomovej práci - R. Repka, E. Mistrík, J. Záhorec, E. Poliaková, J. Šrank, J. Perďochová, M. Malovecký, M. Medveczká, J. Bírová, P. Gergel, M. Andrejčáková, P. Nocquet, M. Paolini, D. Valachová, P. Makyna, A. Šuba |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde004/15 |
Seminár k diplomovej práci - R. Repka, E. Mistrík, J. Záhorec, E. Poliaková, J. Šrank, J. Perďochová, M. Malovecký, M. Medveczká, J. Bírová, P. Gergel, M. Andrejčáková, P. Nocquet, M. Paolini, D. Valachová, P. Makyna, A. Šuba |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde007/15 |
Pedagogická prax 3 (A) - N. Ondrušková, I. Kolečáni Lenčová, L. Sokolová, J. Bírová, E. Tóblová, A. Bocková, T. Boroš, K. Hankerová, Ľ. Horváthová, D. Valachová, M. Malovecký, M. Jurík |
2/L |
3tX
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/M-VUZde008/15 |
Pedagogická prax 3 (B) - N. Ondrušková, I. Kolečáni Lenčová, L. Sokolová, J. Bírová, E. Tóblová, K. Hankerová, A. Bocková, T. Boroš, Ľ. Horváthová, D. Valachová, M. Malovecký |
2/L |
3tX
|
H
|
3 |
|
označenie A pri praxiach platí pre jednu odborovú špecializáciu v kombinácii, označenie
B pre druhú (podľa skratky študijného programu)
|
|
|
Blok - FRA-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 10 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KRoJL/M-FRAde010/16 |
Lexikológia, frazeológia a lexikografia francúzskeho jazyka - J. Bírová |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KRoJL/M-FRAde011/16 |
Analýza textov vo francúzskom jazyku 1. - PdF.KRoJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/M-FRAde012/16 |
Norma a úzus 1. - J. Kadlec, M. Paolini |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/M-FRAde013/16 |
Vývoj románskych jazykov - PdF.KRoJL |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/M-ROMde009/16 |
Moderné smery v lingvistike 1. - M. Malovecký |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KRoJL/M-FRAde015/16 |
Teritoriálne špecifiká francúzskeho jazyka - P. Nocquet |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KRoJL/M-FRAde016/16 |
Analýza textov vo francúzskom jazyku 2. - PdF.KRoJL |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/M-FRAde017/16 |
Norma a úzus 2. - M. Andrejčáková |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/M-FRAde018/16 |
Kinematografia krajín francúzskeho jazyka - PdF.KRoJL |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/M-FRAde020/16 |
Vybrané kapitoly z kultúry krajín francúzskeho jazyka 1. - M. Malovecký |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/M-ROMde014/16 |
Moderné smery v lingvistike 2. - PdF.KRoJL |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/M-ROMde019/16 |
Vzdelávacie koncepcie Európy - J. Bírová, M. Malovecký |
1/L |
2P
|
H
|
3 |
|
PdF.KRoJL/M-FRAde021/16 |
Seminár z literatúry - PdF.KRoJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/M-FRAde022/16 |
Metodika vyučovania francúzskeho jazyka - PdF.KRoJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/M-FRAde023/16 |
Analýza textov vo francúzskom jazyku 3 - PdF.KRoJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/M-FRAde024/16 |
Praktická štylistika francúzskeho jazyka - PdF.KRoJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/M-FRAde025/16 |
Vybrané kapitoly z kultúry krajín francúzskeho jazyka 2. - J. Kadlec |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
Blok - PED-1617a - platnosť od AR 16/17 - skupina A - denné štúdium - komponent PEDAGOGIKA |
min. 6 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/M-PEDde008/16 |
Pedeutológia - A. Kapinajová, T. Katuščáková |
1/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-PEDde009/16 |
Sociálna pedagogika pre učiteľov II - PdF.KPg |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-PEDde010/16 |
Komparatívna pedagogika - J. Prokop |
1/L |
2P
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-PEDde011/16 |
Intervencia v práci s problémovými žiakmi - M. Zaviš |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-PEDde012/16 |
Kvalitatívne metódy pedagogického výskumu - D. Kostrub |
2/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-PEDde013/16 |
Integratívna/inkluzívna pedagogika - J. Miškolci |
2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
Blok - PED-1617b - platnosť od AR 16/17 - skupina B - denné štúdium - komponent PEDAGOGIKA |
min. 10 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/M-PEDde014/16 |
Pedagogika nadaných a talentovaných - T. Katuščáková, A. Kapinajová |
1/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-PEDde015/16 |
Tréning zážitkovej pedagogiky II. - PdF.KPg |
1/Z |
20sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-PEDde016/16 |
Triedny manažment a triedny učiteľ v pedagogickej praxi - PdF.KPg |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-PEDde017/16 |
Komunikačné zručnosti školského manažéra - R. Zsembera |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-PEDde018/16 |
Multimediálna didaktická technika a základy e-learningu - J. Záhorec |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-PEDde019/16 |
Stáž v školských inštitúciách - A. Nagyová |
2/Z |
20sZ
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-PEDde020/16 |
Vzdelávacia politika - P. Plavčan |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-PEDde021/16 |
Tvorba projektov - PdF.KPg |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-PEDde022/16 |
Evalvácia a autoevalvácia školy - P. Plavčan |
2/L |
2PS
|
H
|
2 |
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 (blok pre uč. pedagogiky) - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 4 kredity |
Študenti a študentky uč. pedagogiky si nezapisujú predmety Pedeutológia, Aktivizujúce
edukačné metódy a Integratívna/inkluzívna pedagogika.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogika - Z. Obdržálek, M. Vážanský |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde012/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 - J. Koláčková |
1, 2/Z |
24sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde015/15 |
Tvorba a hodnotenie učebníc - PdF.KPg |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde016/15 |
Religionistika - N. Ondrušková |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde018/15 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - L. Sokolová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde017/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 - M. Lemešová |
1, 2/Z |
24sS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde020/15 |
Poruchy učenia a správania - J. Vernarcová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde019/15 |
Poruchy detského vývinu - V. Andreánska |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogika - Z. Obdržálek, M. Vážanský |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde012/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 - J. Koláčková |
1, 2/L |
24sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde015/15 |
Tvorba a hodnotenie učebníc - PdF.KPg |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde016/15 |
Religionistika - N. Ondrušková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde017/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 - M. Lemešová |
1, 2/L |
24sS
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde018/15 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - L. Sokolová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde019/15 |
Poruchy detského vývinu - V. Andreánska |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde020/15 |
Poruchy učenia a správania - J. Vernarcová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
Študent si vyberá povinne voliteľné predmety v rozsahu minimálne 4 kredity z ponuky
fakulty, na ktorej študuje jednotlivé špecializácie, alebo z ponuky ktorejkoľvek fakulty
Univerzity Komenského, ktorá realizuje učiteľské študijné programy. Z ponuky povinne voliteľných predmetov si študent musí zapísať najmenej jeden kurz
s psychologickým zameraním. Predmety na PdF UK M-VUZde010 až 015 majú pedagogické zameranie; Predmet M-VUZde016 má kultúrne zameranie; Predmety M-VUZde017 až 020 majú psychologické zameranie;
|
|
|