Blok - ESP-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 26 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KRoJL/M-ESPde001/16 |
Miesto románskych literatúr vo svetovej literatúre - R. Bojničanová |
1/Z |
2P + 2S
|
S
|
6 |
|
PdF.KRoJL/M-ESPde002/16 |
Kontrastívna lingvistika 1. - R. Štrbáková |
1/Z |
2S
|
S
|
4 |
|
PdF.KRoJL/M-ESPde003/16 |
Miesto španielskej literatúry vo svetovej literatúre - R. Bojničanová |
1/L |
4S
|
S
|
6 |
|
PdF.KRoJL/M-ESPde004/16 |
Kontrastívna lingvistika 2. - R. Štrbáková |
1/L |
2S
|
S
|
4 |
|
PdF.KRoJL/M-ESPde005/16 |
Didaktika cudzích jazykov - J. Bírová, B. Gómez-Pablos Calvo |
2/Z |
4PS
|
S
|
6 |
|
Blok - HIS-1617 - platnosť od AR 16/17 |
min. 20 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KH/M-HISde001/16 |
Teória a metodika dejepisu - A. Bocková |
1/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KH/M-HISde002/16 |
Stredná Európa v stredoveku a novoveku - M. Kamenický |
1/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KH/M-HISde003/16 |
Osobnosť v dejinách - R. Letz |
1/L |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KH/M-HISde004/16 |
Stredná Európa v 19. storočí - P. Matula |
1/L |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KH/M-HISde005/16 |
Stredná Európa v 20. storočí - M. Tonková |
2/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 18 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/M-VUZde001/15 |
Pedagogická diagnostika - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde002/15 |
Metodológia pedagogického výskumu - L. Koldeová, P. Plavčan, R. Zsembera |
1, 2/Z |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde003/15 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík |
1, 2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde006/15 |
Pedagogická prax 2 (B) - N. Ondrušková, I. Kolečáni Lenčová, L. Sokolová, J. Bírová, E. Tóblová, Ľ. Horváthová, D. Valachová, T. Boroš, K. Hankerová, A. Bocková |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde005/15 |
Pedagogická prax 2 (A) - N. Ondrušková, I. Kolečáni Lenčová, L. Sokolová, J. Bírová, E. Tóblová, Ľ. Horváthová, D. Valachová, T. Boroš, K. Hankerová, A. Bocková |
1/Z |
2tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde001/15 |
Pedagogická diagnostika - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde002/15 |
Metodológia pedagogického výskumu - L. Koldeová, P. Plavčan, R. Zsembera |
1, 2/L |
2PS
|
S
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde003/15 |
Filozofická antropológia a axiológia - B. Malík |
1, 2/L |
2P
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde004/15 |
Seminár k diplomovej práci - R. Repka, E. Mistrík, J. Záhorec, E. Poliaková, J. Šrank, J. Perďochová, M. Malovecký, M. Medveczká, J. Bírová, P. Gergel, M. Andrejčáková, P. Nocquet, M. Paolini, D. Valachová, P. Makyna, A. Šuba |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde004/15 |
Seminár k diplomovej práci - R. Repka, E. Mistrík, J. Záhorec, E. Poliaková, J. Šrank, J. Perďochová, M. Malovecký, M. Medveczká, J. Bírová, P. Gergel, M. Andrejčáková, P. Nocquet, M. Paolini, D. Valachová, P. Makyna, A. Šuba |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde007/15 |
Pedagogická prax 3 (A) - N. Ondrušková, I. Kolečáni Lenčová, L. Sokolová, J. Bírová, E. Tóblová, A. Bocková, T. Boroš, K. Hankerová, Ľ. Horváthová, D. Valachová, M. Malovecký, M. Jurík |
2/L |
3tX
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/M-VUZde008/15 |
Pedagogická prax 3 (B) - N. Ondrušková, I. Kolečáni Lenčová, L. Sokolová, J. Bírová, E. Tóblová, K. Hankerová, A. Bocková, T. Boroš, Ľ. Horváthová, D. Valachová, M. Malovecký |
2/L |
3tX
|
H
|
3 |
|
označenie A pri praxiach platí pre jednu odborovú špecializáciu v kombinácii, označenie
B pre druhú (podľa skratky študijného programu)
|
|
|
Blok - ESP-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 10 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KRoJL/M-ESPde011/16 |
Analýza textov v španielskom jazyku 1. - PdF.KRoJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde010/16 |
Lexikológia, frazeológia a lexikografia španielskeho jazyka - B. Gómez-Pablos Calvo |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KRoJL/M-ESPde013/16 |
Vývoj románskych jazykov - PdF.KRoJL |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde012/16 |
Norma a úzus 1. - C. Lupu |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/M-ROMde009/16 |
Moderné smery v lingvistike 1. - M. Malovecký |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KRoJL/M-ESPde015/16 |
Teritoriálne špecifiká španielskeho jazyka - C. Lupu |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KRoJL/M-ESPde016/16 |
Analýza textov v španielskom jazyku 2. - PdF.KRoJL |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde017/16 |
Norma a úzus 2. - C. Lupu |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde018/16 |
Kinematografia krajín španielskeho jazyka - PdF.KRoJL |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde020/16 |
Vybrané kapitoly z kultúry hispanofónnych krajín 1. - M. Medveczká |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/M-ROMde014/16 |
Moderné smery v lingvistike 2. - PdF.KRoJL |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/M-ROMde019/16 |
Vzdelávacie koncepcie Európy - J. Bírová, M. Malovecký |
1/L |
2P
|
H
|
3 |
|
PdF.KRoJL/M-ESPde021/16 |
Seminár z literatúry - PdF.KRoJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde022/16 |
Metodika vyučovania španielskeho jazyka - PdF.KRoJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde023/16 |
Analýza textov v španielskom jazyku 3. - PdF.KRoJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde024/16 |
Praktická štylistika španielskeho jazyka - PdF.KRoJL |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/M-ESPde025/16 |
Vybrané kapitoly z kultúry hispanofónnych krajín 2. - M. Medveczká |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - HIS-1617a - platnosť od AR 16/17 - skupina A |
min. 6 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KH/M-HISde008/16 |
Seminár z teórie a metodiky dejepisu - A. Bocková |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/M-HISde009/16 |
Vývoj školstva v Európe - M. Kamenický |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/M-HISde010/16 |
Dejepisectvo - M. Tonková |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/M-HISde011/16 |
Vyučovanie histórie v 21. storočí - A. Bocková, M. Tonková |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - HIS-1617b - platnosť od AR 16/17 - skupina B |
min. 10 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KH/M-HISde012/16 |
Každodennosť na stredovekom Slovensku - M. Kamenický, M. Tihányiová |
1/Z |
2PS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KH/M-HISde013/16 |
Osobnosti slovenských dejín 19. storočia - PdF.KH |
1/Z |
2PS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KH/M-HISde014/16 |
Každodennosť v novovekej Európe - M. Viršinská |
1/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/M-HISde015/16 |
Vznik, vývoj a rozpad sovietskeho bloku - M. Tonková |
1/L |
2PS
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/M-HISde016/16 |
Politické procesy v Československu po r. 1948 - R. Letz |
1/L |
2PS
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/M-HISde017/16 |
Slovenský politický exil v 20. storočí - R. Letz |
1/L |
2PS
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/M-HISde018/16 |
Kapitoly z cirkevných dejín - M. Kamenický |
1/L |
2PS
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/M-HISde019/16 |
Dejiny vojenstva - M. Neumann |
1/L |
2PS
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/M-HISde024/16 |
Exkurzia II. - A. Bocková, M. Tonková |
1/L |
40sE
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/M-HISde020/16 |
Dejiny vo filme - P. Matula |
2/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/M-HISde021/16 |
Ochrana pamiatok a kultúrneho dedičstva - PdF.KH |
2/Z |
2PS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KH/M-HISde022/16 |
Dejiny vedy a techniky - P. Makyna |
2/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
PdF.KH/M-HISde023/16 |
Seminár k dejinám strednej Európy - PdF.KH |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 4 kredity |
Študent si vyberá povinne voliteľné predmety v rozsahu minimálne 4 kredity z ponuky
fakulty, na ktorej študuje jednotlivé špecializácie, alebo z ponuky ktorejkoľvek fakulty
Univerzity Komenského, ktorá realizuje učiteľské študijné programy. Z ponuky povinne voliteľných predmetov si študent musí zapísať najmenej jeden kurz
s psychologickým zameraním. Predmety M-VUZde010 až 015 majú pedagogické zameranie; Predmet M-VUZde016 má kultúrne zameranie; Predmety M-VUZde017 až 020 majú psychologické zameranie;
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/M-VUZde010/15 |
Pedeutológia - PdF.KPg |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogika - Z. Obdržálek, M. Vážanský |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde012/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 - J. Koláčková |
1, 2/Z |
24sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde013/15 |
Aktivizujúce edukačné metódy - E. Tóblová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde014/15 |
Integratívna/inkluzívna pedagogika - J. Miškolci |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde015/15 |
Tvorba a hodnotenie učebníc - PdF.KPg |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde016/15 |
Religionistika - N. Ondrušková |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde017/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 - M. Lemešová |
1, 2/Z |
24sS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde018/15 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - L. Sokolová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde019/15 |
Poruchy detského vývinu - V. Andreánska |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde020/15 |
Poruchy učenia a správania - J. Vernarcová |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde010/15 |
Pedeutológia - PdF.KPg |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde011/15 |
Andragogika - Z. Obdržálek, M. Vážanský |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde012/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 - J. Koláčková |
1, 2/L |
24sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde013/15 |
Aktivizujúce edukačné metódy - E. Tóblová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde014/15 |
Integratívna/inkluzívna pedagogika - J. Miškolci |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde015/15 |
Tvorba a hodnotenie učebníc - PdF.KPg |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/M-VUZde016/15 |
Religionistika - N. Ondrušková |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde017/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 - M. Lemešová |
1, 2/L |
24sS
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde018/15 |
Psychologická analýza školských výchovných situácií - L. Sokolová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde019/15 |
Poruchy detského vývinu - V. Andreánska |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/M-VUZde020/15 |
Poruchy učenia a správania - J. Vernarcová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|