Blok - VYT-1516 - platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
min. 43 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KVV/B-VU-de001/15 |
Dejiny výtvarného umenia 1 - Ľ. Moza, M. Kvasnicová |
1/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KVV/B-VU-de003/15 |
Základy kresby - M. Ševčovič, X. Bergerová, Ľ. Purdeš |
1/Z |
3S
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/B-VU-de004/15 |
Modelovanie - A. Drahoš, Ľ. Purdeš |
1/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KVV/B-VU-de002/15 |
Dejiny výtvarného umenia 2 - Ľ. Moza |
1/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KVV/B-VU-de005/15 |
Základy grafiky - M. Činovský, M. Ševčovič |
1/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KVV/B-VU-de012/15 |
Kurz kresby a priestorovej tvorby v krajine - M. Ševčovič, Ľ. Purdeš |
1, 2/L |
39sSu
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/B-VU-de006/15 |
Základy maľby - S. Harangozó, X. Bergerová, S. Patúcová |
2/Z |
3S
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/B-VU-de007/15 |
Fotografické techniky - P. Breier |
2/Z |
3S
|
H
|
4 |
|
PdF.KVV/B-VU-de009/15 |
Didaktika výtvarnej výchovy 1 - D. Valachová |
2/Z |
1X + 2PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KVV/B-VU-de011/15 |
Metodika písania odborného textu vo výtvarnej edukácii - D. Valachová, J. Leikert |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KVV/B-VU-de008/15 |
Základy vizuálnej komunikácie - A. Sládek |
2/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KVV/B-VU-de010/15 |
Didaktika výtvarnej výchovy 2 - D. Valachová |
2/L |
1X + 2PS
|
S
|
4 |
|
Blok - BSLOka-A1 - Povinné predmety (ka) - komponent SLOVENSKÝ JAZYK |
min. 48 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia do AR15/16
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KSJL/B-SL-ka108/09 |
Základy jazykovej kultúry - Ľ. Horváthová |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/B-SL-ka106/12 |
Štylistika - M. Šimková |
3/Z |
3P
|
S
|
4 |
|
PdF.KSJL/B-SL-ka114/12 |
Súčasná literatúra II - J. Šrank |
3/Z |
2P + 2S
|
S
|
4 |
|
PdF.KSJL/B-SL-ka101/09 |
Základy jazykovedy - M. Dziviaková |
Z |
2P
|
S
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/B-SL-ka102/09 |
Fonetika a fonológia - Ľ. Horváthová |
Z |
2P
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KSJL/B-SL-ka104/12 |
Morfológia - M. Dziviaková |
Z |
3P
|
S
|
4 |
|
PdF.KSJL/B-SL-ka109/09 |
Teória literatúry - E. Faithová |
Z |
2P
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KSJL/B-SL-ka110/09 |
Literatúra pre deti a mládež - M. Ondráš |
Z |
2P + 2S
|
S
|
3 |
|
PdF.KSJL/B-SL-ka115/09 |
Svetová literatúra I - E. Faithová |
Z |
2PS
|
S
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/B-SL-ka116/12 |
Literatúra v rokoch 1918 - 1950 - M. Bátorová |
Z |
2P + 2S
|
S
|
4 |
|
PdF.KSJL/B-SL-ka102/09 |
Fonetika a fonológia - Ľ. Horváthová |
L |
2P
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KSJL/B-SL-ka103/09 |
Lexikológia - Ľ. Horváthová |
L |
2P
|
H
|
3 |
|
PdF.KSJL/B-SL-ka105/09 |
Syntax - J. Kačala |
L |
3P
|
S
|
4 |
|
PdF.KSJL/B-SL-ka106/12 |
Štylistika - M. Šimková |
L |
3P
|
S
|
4 |
|
PdF.KSJL/B-SL-ka107/12 |
Pravopisné princípy v slovenskom jazyku I - M. Šimková |
L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/B-SL-ka108/09 |
Základy jazykovej kultúry - Ľ. Horváthová |
L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/B-SL-ka109/09 |
Teória literatúry - E. Faithová |
L |
2P
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KSJL/B-SL-ka110/09 |
Literatúra pre deti a mládež - M. Ondráš |
L |
2P + 2S
|
S
|
3 |
|
PdF.KSJL/B-SL-ka111/12 |
Literárny realizmus - M. Ondráš, O. Sliacky |
L |
2P + 2S
|
S
|
4 |
!
|
PdF.KSJL/B-SL-ka113/12 |
Súčasná literatúra I - J. Šrank |
L |
2P + 2S
|
S
|
4 |
|
PdF.KSJL/B-SL-ka114/12 |
Súčasná literatúra II - J. Šrank |
L |
2P + 2S
|
S
|
4 |
!
|
PdF.KSJL/B-SL-ka115/09 |
Svetová literatúra I - E. Faithová |
L |
2PS
|
S
|
2 |
!
|
Ešte neabsolvované povinné a povinne voliteľné predmety, potrebné pre riadne ukončenie
štúdia, ktoré sa študentovi už nezobrazujú v AiS2, mu na základe včas dodaného tlačiva
"Zápis vybraných predmetov" zapíše študijné oddelenie. Tlačivo sa nachádza na webstránke
fakulty a musí byť podpísané študentom a zo strany katedry.
|
|
Blok - SLO-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 48 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KSJL/B-SLOde001/16 |
Úvod do štúdia jazyka - M. Dziviaková |
1/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KSJL/B-SLOde002/16 |
Úvod do štúdia literatúry - E. Faithová |
1/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KSJL/B-SLOde003/16 |
Metodika písania odborného textu v odbore slovenský jazyk a literatúra - J. Šrank |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/B-SLOde004/16 |
Fonetika a fonológia - Ľ. Horváthová, P. Žeňuch |
1/L |
2P + 1S
|
S
|
4 |
|
PdF.KSJL/B-SLOde005/16 |
Lexikológia - Ľ. Horváthová |
1/L |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KSJL/B-SLOde006/16 |
Pravopisné princípy v slovenskom jazyku I - M. Šimková |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KSJL/B-SLOde007/16 |
Svetová literatúra I - E. Faithová |
1/L |
2PS
|
H
|
3 |
|
PdF.KSJL/B-SLOde008/16 |
Morfológia - M. Dziviaková |
2/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KSJL/B-SLOde009/16 |
Literatúra pre deti a mládež - M. Ondráš |
2/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KSJL/B-SLOde010/16 |
Syntax - J. Kačala |
2/L |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KSJL/B-SLOde011/16 |
Dejiny slovenskej literatúry 20. storočia I - M. Bátorová |
2/L |
2P + 2S
|
S
|
4 |
|
PdF.KSJL/B-SLOde012/16 |
Štylistika - PdF.KSJL |
3/Z |
3PS
|
S
|
4 |
!
|
PdF.KSJL/B-SLOde013/16 |
Dejiny slovenskej literatúry 20. storočia II - PdF.KSJL |
3/Z |
2P + 2S
|
S
|
4 |
!
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 31 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-VUZde001/15 |
Teoretické základy výchovy - L. Koldeová, Z. Bakošová, J. Prokop, A. Kapinajová, T. Katuščáková, M. Adamková |
1, 2, 3/Z |
2PS
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde002/15 |
Digitálne technológie 1 - E. Tóblová, J. Záhorec, A. Nagyová, J. Nemcová |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde003/15 |
Psychológia pre učiteľov 1 - Z. Jursová Zacharová, Z. Brunclíková |
1, 2, 3/Z |
4PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde004/15 |
Všeobecná didaktika - E. Tóblová, Š. Ferková, J. Strakoš, R. Hrmo |
1, 2, 3/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde005/15 |
Pedagogická komunikácia - Z. Bakošová, B. Jaslovská, S. Ťupeková Dončevová, M. Vážanský, J. Nemcová, R. Hrmo, M. Pirháčová Lapšanská |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde006/15 |
Školský manažment - M. Pisoňová, A. Nagyová, Z. Obdržálek |
1, 2, 3/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde007/15 |
Psychológia pre učiteľov 2 - L. Sokolová |
1, 2, 3/Z |
4PS
|
H
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde009/15 |
Pedagogická prax 1 (A) - L. Koldeová, J. Prokop, P. Ostradický |
1, 2, 3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde001/15 |
Teoretické základy výchovy - L. Koldeová, Z. Bakošová, J. Prokop, A. Kapinajová, T. Katuščáková, M. Adamková |
1, 2, 3/L |
2PS
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde002/15 |
Digitálne technológie 1 - E. Tóblová, J. Záhorec, A. Nagyová, J. Nemcová |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde003/15 |
Psychológia pre učiteľov 1 - Z. Jursová Zacharová, Z. Brunclíková |
1, 2, 3/L |
4PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde004/15 |
Všeobecná didaktika - E. Tóblová, Š. Ferková, J. Strakoš, R. Hrmo |
1, 2, 3/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde005/15 |
Pedagogická komunikácia - Z. Bakošová, B. Jaslovská, S. Ťupeková Dončevová, M. Vážanský, J. Nemcová, R. Hrmo, M. Pirháčová Lapšanská |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde006/15 |
Školský manažment - M. Pisoňová, A. Nagyová, Z. Obdržálek |
1, 2, 3/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde007/15 |
Psychológia pre učiteľov 2 - L. Sokolová |
1, 2, 3/L |
4PS
|
H
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde009/15 |
Pedagogická prax 1 (A) - L. Koldeová, J. Prokop, P. Ostradický |
1, 2, 3/L |
1tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde008/15 |
Seminár k bakalárskej práci - R. Repka, J. Strakoš, N. Ondrušková, J. Šrank, J. Perďochová, B. Gómez-Pablos Calvo, M. Malovecký, M. Medveczká, J. Bírová, R. Bojničanová, P. Gergel, E. Poliaková, M. Andrejčáková, P. Nocquet, M. Paolini, M. Kmeť |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde010/15 |
Pedagogická prax 1 (B) - E. Čipková, Š. Ferková, E. Tóblová, J. Strakoš, P. Ostradický |
2, 3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde008/15 |
Seminár k bakalárskej práci - R. Repka, J. Strakoš, N. Ondrušková, J. Šrank, J. Perďochová, B. Gómez-Pablos Calvo, M. Malovecký, M. Medveczká, J. Bírová, R. Bojničanová, P. Gergel, E. Poliaková, M. Andrejčáková, P. Nocquet, M. Paolini, M. Kmeť |
2, 3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde010/15 |
Pedagogická prax 1 (B) - E. Čipková, Š. Ferková, E. Tóblová, J. Strakoš, P. Ostradický |
2, 3/L |
1tX
|
H
|
2 |
|
v AR 15/16 platili predmety len pre hudobníkov a výtvarníkov
|
|
|
Blok - VYT-1516a - Skupina A - platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
min. 8 kreditov |
Povinne voliteľné predmety mimo jadra študijného programu.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KVV/B-VU-de015/15 |
Reflexívny didaktický seminár - D. Valachová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KVV/B-VU-de013/15 |
Kontexty vizuálneho umenia - Ľ. Moza, M. Kvasnicová |
1, 2/L |
3S
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/B-VU-de015/15 |
Reflexívny didaktický seminár - D. Valachová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KVV/B-VU-de016/15 |
Základy arteterapie - J. Šicková |
2, 3/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
PdF.KVV/B-VU-de014/15 |
Pedagogika výtvarného umenia - I. Paštrnáková Dejová, M. Kmeť |
2/L |
3S
|
H
|
3 |
|
Blok - VYT-1516b - Skupina B - platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
min. 9 kreditov |
Povinne voliteľné predmety mimo jadra študijného programu.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KVV/B-VU-de017/15 |
Kresba - M. Ševčovič, X. Bergerová, S. Harangozó |
1, 2/L |
3PS
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/B-VU-de018/15 |
Základy keramiky - A. Drahoš, Ľ. Purdeš |
1, 2, 3/L |
3S
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/B-VU-de019/15 |
Grafika - M. Ševčovič |
2, 3/Z |
3S
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/B-VU-de020/15 |
Maľba - S. Harangozó, X. Bergerová |
2, 3/L |
3PS
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/B-VU-de021/15 |
Fotografia - P. Breier |
2/L |
3S
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/B-VU-de022/15 |
Grafický dizajn - A. Sládek |
3/Z |
3S
|
H
|
3 |
|
Blok - BSLOka-B2 - Skupina B - získať minimálne 6 kreditov - komponent SLOVENSKÝ JAZYK |
min. 6 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia do AR15/16
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KSJL/B-SL-ka225/09 |
Svetová literatúra II - E. Faithová |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/B-SL-ka223/09 |
Problémy postmoderny - J. Šrank |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/B-SL-ka221/09 |
Analýza básnického textu - M. Bátorová |
Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/B-SL-ka222/09 |
Analýza prozaického textu - PdF.KSJL |
Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/B-SL-ka224/09 |
Česká literatúra - E. Faithová |
Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/B-SL-ka226/09 |
Literárna moderna - M. Bátorová |
Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/B-SL-ka221/09 |
Analýza básnického textu - M. Bátorová |
L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/B-SL-ka223/09 |
Problémy postmoderny - J. Šrank |
L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/B-SL-ka224/09 |
Česká literatúra - E. Faithová |
L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/B-SL-ka225/09 |
Svetová literatúra II - E. Faithová |
L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/B-SL-ka226/09 |
Literárna moderna - M. Bátorová |
L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
Blok - BSLOka-B1 - Skupina A - získať minimálne 6 kreditov - komponent SLOVENSKÝ JAZYK |
min. 6 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia do AR15/16
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KSJL/B-SL-ka216/09 |
Štylistický rozbor - J. Pavlovič |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/B-SL-ka211/09 |
Jazykovedná analýza - M. Dziviaková |
Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/B-SL-ka212/09 |
Spisovná výslovnosť - A. Horák |
Z |
2S
|
S
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/B-SL-ka214/09 |
Morfologický rozbor - M. Dziviaková |
Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/B-SL-ka212/09 |
Spisovná výslovnosť - A. Horák |
L |
2S
|
S
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/B-SL-ka213/09 |
Lexikálny rozbor - Ľ. Horváthová |
L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/B-SL-ka215/09 |
Syntaktická analýza - M. Dziviaková |
L |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - SLO-1617s1 - platnosť od AR 16/17 - skupina 1 - denné štúdium |
min. 6 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KSJL/B-SLOde014/16 |
Jazykovedná analýza - PdF.KSJL |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/B-SLOde016/16 |
Lexikálny rozbor - Ľ. Horváthová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/B-SLOde017/16 |
Morfologický rozbor - M. Dziviaková |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/B-SLOde019/16 |
Syntaktický rozbor - M. Dziviaková |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/B-SLOde021/16 |
Základy korektorskej činnosti - PdF.KSJL |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
Blok - SLO-1617s2 - platnosť od AR 16/17 - skupina 2 - denné štúdium |
min. 6 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KSJL/B-SLOde015/16 |
Analýza literárneho textu - M. Bátorová |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/B-SLOde018/16 |
Svetová literatúra II - E. Faithová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/B-SLOde020/16 |
Literárna výchova detí - M. Ondráš |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/B-SLOde022/16 |
Literatúra po roku 1989 - PdF.KSJL |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/B-SLOde023/16 |
Umelecký prednes - E. Faithová |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 17 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-VUZde012/15 |
Digitálne technológie 2 - PdF.KPg |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde014/15 |
Dejiny filozofie 1 - N. Ondrušková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde015/15 |
Dejiny filozofie 2 - B. Malík |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde016/15 |
Etika a profesijná etika - M. Bizoň |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde017/15 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde018/15 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde019/15 |
Sociálna psychológia pre učiteľov - E. Brozmanová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde020/15 |
Patopsychológia pre učiteľov - V. Andreánska |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde021/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 1 - M. Lemešová |
1, 2, 3/Z |
24sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde022/15 |
Dejiny pedagogiky - J. Kostelník |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde023/15 |
Pedagogika voľného času - A. Kapinajová, M. Vážanský, T. Katuščáková, B. Jaslovská |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde024/15 |
Rodinná výchova - J. Prevendárová, J. Koláčková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde025/15 |
Konštruktivizmus v edukácii - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde026/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 - J. Koláčková, M. Kuruc, M. Pirháčová Lapšanská |
1, 2, 3/Z |
24sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde027/15 |
Prevencia drogových závislostí - Š. Ferková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde028/15 |
Špeciálna pedagogika - M. Tomášková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde029/15 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde030/15 |
Environmentálna výchova - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2P
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde012/15 |
Digitálne technológie 2 - PdF.KPg |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde014/15 |
Dejiny filozofie 1 - N. Ondrušková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde015/15 |
Dejiny filozofie 2 - B. Malík |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde016/15 |
Etika a profesijná etika - M. Bizoň |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde017/15 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde018/15 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde019/15 |
Sociálna psychológia pre učiteľov - E. Brozmanová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde020/15 |
Patopsychológia pre učiteľov - V. Andreánska |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde021/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 1 - M. Lemešová |
1, 2, 3/L |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde022/15 |
Dejiny pedagogiky - J. Kostelník |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde023/15 |
Pedagogika voľného času - A. Kapinajová, M. Vážanský, T. Katuščáková, B. Jaslovská |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde024/15 |
Rodinná výchova - J. Prevendárová, J. Koláčková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde025/15 |
Konštruktivizmus v edukácii - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde026/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 - J. Koláčková, M. Kuruc, M. Pirháčová Lapšanská |
1, 2, 3/L |
24sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde027/15 |
Prevencia drogových závislostí - Š. Ferková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde028/15 |
Špeciálna pedagogika - M. Tomášková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde029/15 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde030/15 |
Environmentálna výchova - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2P
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde013/15 |
Digitálne technológie 3 - PdF.KPg |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde013/15 |
Digitálne technológie 3 - PdF.KPg |
2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
v AR 15/16 platili predmety len pre hudobníkov a výtvarníkov
|
|
|