Blok - BSLOka-B2 - Skupina B - získať minimálne 6 kreditov - komponent SLOVENSKÝ JAZYK |
min. 6 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia do AR15/16
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KSJL/B-SL-ka225/09 |
Svetová literatúra II - E. Faithová |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/B-SL-ka223/09 |
Problémy postmoderny - J. Šrank |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/B-SL-ka221/09 |
Analýza básnického textu - M. Bátorová |
Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/B-SL-ka222/09 |
Analýza prozaického textu - PdF.KSJL |
Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/B-SL-ka224/09 |
Česká literatúra - E. Faithová |
Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/B-SL-ka226/09 |
Literárna moderna - M. Bátorová |
Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/B-SL-ka221/09 |
Analýza básnického textu - M. Bátorová |
L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/B-SL-ka223/09 |
Problémy postmoderny - J. Šrank |
L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/B-SL-ka224/09 |
Česká literatúra - E. Faithová |
L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/B-SL-ka225/09 |
Svetová literatúra II - E. Faithová |
L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/B-SL-ka226/09 |
Literárna moderna - M. Bátorová |
L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
Blok - BSLOka-B1 - Skupina A - získať minimálne 6 kreditov - komponent SLOVENSKÝ JAZYK |
min. 6 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia do AR15/16
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KSJL/B-SL-ka216/09 |
Štylistický rozbor - J. Pavlovič |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/B-SL-ka211/09 |
Jazykovedná analýza - M. Dziviaková |
Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/B-SL-ka212/09 |
Spisovná výslovnosť - A. Horák |
Z |
2S
|
S
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/B-SL-ka214/09 |
Morfologický rozbor - M. Dziviaková |
Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/B-SL-ka212/09 |
Spisovná výslovnosť - A. Horák |
L |
2S
|
S
|
2 |
!
|
PdF.KSJL/B-SL-ka213/09 |
Lexikálny rozbor - Ľ. Horváthová |
L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KSJL/B-SL-ka215/09 |
Syntaktická analýza - M. Dziviaková |
L |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - BVUZka-Bps - získať min. 15 kreditov (blok pre uč. psychológie) - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 15 kreditov |
Študenti programu Učiteľstvo psychológie v kombinácii si nezapisujú predmety B-VUZka031
Sociálna psychológia a B-VUZka032 Patopsychológia. Blok je platný pre dobiehajúcich študentov so začiatkom štúdia do AR 15/16.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-VUZka015/09 |
Dejiny pedagogiky a školy - J. Kostelník |
1, 2, 3/Z |
2K
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka016/09 |
Sociológia výchovy - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka017/09 |
Etika a profesijná etika - M. Bizoň |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka018/09 |
Biológia dieťaťa a školské zdravotníctvo - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka019/09 |
Sociálno-právna ochrana detí a mládeže - M. Kečkéšová |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka020/09 |
Špeciálna pedagogika - M. Tomášková |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka021/09 |
Poruchy správania - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka022/09 |
Základy andragogiky - Z. Obdržálek, M. Vážanský |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka023/15 |
Informačné a komunikačné technológie IV - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka024/09 |
Pedagogika voľného času - T. Katuščáková, B. Jaslovská |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka026/09 |
Rétorika a komunikácia - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka027/09 |
Alternatívne pedagogické koncepcie - E. Tóblová |
1, 2, 3/Z |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka028/09 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová, D. Füry |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka029/09 |
Prevencia drogových závislostí - Š. Ferková |
1, 2, 3/Z |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka030/09 |
Rodinná výchova - J. Prevendárová, J. Koláčková |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka033/09 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka034/09 |
Zdravotná a integrovaná TV - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka035/09 |
Medzináboženský dialóg - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka036/09 |
Etnológia (pre neetnológov) - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka037/09 |
Metodika písania vysokoškolských a kvalifikačných prác - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka038/09 |
Využívanie informačných zdrojov - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka041/09 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka042/09 |
Sociálne aspekty informatizácie - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka043/09 |
Robotické stavebnice vo vzdelávaní (1) - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
ka014/DF |
Dejiny filozofie - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B-VUZka114/09 |
Dejiny filozofie: Antická filozofia - N. Ondrušková |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
- PdF.KPg/B-VUZka214/09 |
Dejiny filozofie: Stredoveká a renesančná filozofia - N. Ondrušková |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
- PdF.KPg/B-VUZka314/09 |
Dejiny filozofie: Novoveká filozofia - od Kuzánskeho po Helega - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B-VUZka414/09 |
Dejiny filozofie: Filozofia 19. a 20. storočia - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
ka025/CJ |
Cudzí jazyk - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B1VUZkaA25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná angličtina 1 - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B1VUZkaN25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná nemčina 1 - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B1VUZkaR25/09 |
Cudzí jazyk: Románsky jazyk - M. Paolini, R. Štrbáková |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
- PdF.KPg/B2VUZkaA25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná angličtina 2 - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B2VUZkaN25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná nemčina 2 - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B3VUZkaA25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná angličtina 3 - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B3VUZkaN25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná nemčina 3 - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B4VUZkaA25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná angličtina 4 - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B4VUZkaN25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná nemčina 4 - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka015/09 |
Dejiny pedagogiky a školy - J. Kostelník |
1, 2, 3/L |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka016/09 |
Sociológia výchovy - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka018/09 |
Biológia dieťaťa a školské zdravotníctvo - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka019/09 |
Sociálno-právna ochrana detí a mládeže - M. Kečkéšová |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka020/09 |
Špeciálna pedagogika - M. Tomášková |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka021/09 |
Poruchy správania - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka022/09 |
Základy andragogiky - Z. Obdržálek, M. Vážanský |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka023/15 |
Informačné a komunikačné technológie IV - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka024/09 |
Pedagogika voľného času - T. Katuščáková, B. Jaslovská |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka026/09 |
Rétorika a komunikácia - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka027/09 |
Alternatívne pedagogické koncepcie - E. Tóblová |
1, 2, 3/L |
2K
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka028/09 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová, D. Füry |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka029/09 |
Prevencia drogových závislostí - Š. Ferková |
1, 2, 3/L |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka030/09 |
Rodinná výchova - J. Prevendárová, J. Koláčková |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka033/09 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka034/09 |
Zdravotná a integrovaná TV - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka035/09 |
Medzináboženský dialóg - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka036/09 |
Etnológia (pre neetnológov) - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka037/09 |
Metodika písania vysokoškolských a kvalifikačných prác - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka038/09 |
Využívanie informačných zdrojov - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka042/09 |
Sociálne aspekty informatizácie - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka043/09 |
Robotické stavebnice vo vzdelávaní (1) - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
ka014/DF |
Dejiny filozofie - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B-VUZka114/09 |
Dejiny filozofie: Antická filozofia - N. Ondrušková |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
|
- PdF.KPg/B-VUZka214/09 |
Dejiny filozofie: Stredoveká a renesančná filozofia - N. Ondrušková |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
|
- PdF.KPg/B-VUZka314/09 |
Dejiny filozofie: Novoveká filozofia - od Kuzánskeho po Helega - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B-VUZka414/09 |
Dejiny filozofie: Filozofia 19. a 20. storočia - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
ka025/CJ |
Cudzí jazyk - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B1VUZkaA25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná angličtina 1 - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B1VUZkaN25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná nemčina 1 - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B1VUZkaR25/09 |
Cudzí jazyk: Románsky jazyk - M. Paolini, R. Štrbáková |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B2VUZkaA25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná angličtina 2 - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B2VUZkaN25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná nemčina 2 - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B3VUZkaA25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná angličtina 3 - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B3VUZkaN25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná nemčina 3 - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B4VUZkaA25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná angličtina 4 - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B4VUZkaN25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná nemčina 4 - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka040/09 |
Úvod do estetiky 2 - PdF.KPg |
2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka039/09 |
Úvod do estetiky 1 - PdF.KPg |
L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
* študent si môže zapísať len 1 predmet zo skupiny
|
|
|