Blok - PED-1213 - platnosť od AR 12/13 - komponent PEDAGOGIKA |
min. 45 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia do AR15/16
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-PEDka009/09 |
Pedagogika dospelých - J. Kostelník |
2, 3/Z |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka012/12 |
Využitie IKT vo vyučovacom procese - J. Záhorec |
2, 3/Z |
3C
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka013/09 |
Výchovné poradenstvo - M. Zaviš |
2, 3/Z |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka010/12 |
Metodológia pedagogického výskumu - D. Kostrub |
3/Z |
3K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDka003/09 |
Historický vývin slovenského školstva a pedagogiky - J. Pšenák |
Z |
2K
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDka004/12 |
Teória výchovy - L. Koldeová |
Z |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka001/09 |
Všeobecná pedagogika I. - M. Vážanský |
Z |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka002/09 |
Svetové dejiny školstva a pedagogiky - J. Pšenák |
Z |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka005/12 |
Všeobecná didaktika - J. Strakoš |
Z |
3K
|
S
|
5 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDka006/12 |
Komunikačné kompetencie učiteľa - T. Katuščáková, A. Kapinajová |
Z |
3K
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-PEDka007/12 |
Pedagogika voľného času pre edukátorov - T. Katuščáková, B. Jaslovská |
Z |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka008/09 |
Sociálna pedagogika - M. Vážanský |
Z |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka011/12 |
Školský systém, škola a školská legislatíva - M. Pisoňová |
Z |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka001/09 |
Všeobecná pedagogika I. - M. Vážanský |
L |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka002/09 |
Svetové dejiny školstva a pedagogiky - J. Pšenák |
L |
2K
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDka003/09 |
Historický vývin slovenského školstva a pedagogiky - J. Pšenák |
L |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka004/12 |
Teória výchovy - L. Koldeová |
L |
2K
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDka005/12 |
Všeobecná didaktika - J. Strakoš |
L |
3K
|
S
|
5 |
|
PdF.KPg/B-PEDka006/12 |
Komunikačné kompetencie učiteľa - T. Katuščáková, A. Kapinajová |
L |
3K
|
S
|
4 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDka007/12 |
Pedagogika voľného času pre edukátorov - T. Katuščáková, B. Jaslovská |
L |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka008/09 |
Sociálna pedagogika - M. Vážanský |
L |
2K
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDka014/09 |
Teória a prax rodinnej výchovy - T. Katuščáková, J. Prevendárová |
Z |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka009/09 |
Pedagogika dospelých - J. Kostelník |
L |
2K
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDka010/12 |
Metodológia pedagogického výskumu - D. Kostrub |
L |
3K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka011/12 |
Školský systém, škola a školská legislatíva - M. Pisoňová |
L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDka012/12 |
Využitie IKT vo vyučovacom procese - J. Záhorec |
L |
3C
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDka013/09 |
Výchovné poradenstvo - M. Zaviš |
L |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka014/09 |
Teória a prax rodinnej výchovy - T. Katuščáková, J. Prevendárová |
L |
2K
|
S
|
3 |
|
Ešte neabsolvované povinné a povinne voliteľné predmety, potrebné pre riadne ukončenie
štúdia, ktoré sa študentovi už nezobrazujú v AiS2, mu na základe včas dodaného tlačiva
"Zápis vybraných predmetov" zapíše študijné oddelenie. Tlačivo sa nachádza na webstránke
fakulty a musí byť podpísané študentom a zo strany katedry.
|
|
Blok - PSY-1415 - platnosť od AR 14/15 - denné štúdium |
min. 54 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia do AR15/16
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPsPp/B-PSYde013/14 |
Poruchy detského vývinu - V. Andreánska |
3/Z |
2PS
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde014/14 |
Všeobecná patopsychológia - M. Andreánsky |
3/Z |
2CP
|
H
|
3 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde015/14 |
Psychológia tvorivosti - K. Cabanová |
3/Z |
24sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde001/14 |
Úvod do psychológie - PdF.KPsPp |
Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde002/14 |
Anatómia a fyziológia nervovej sústavy - PdF.KPsPp |
Z |
2P
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde003/14 |
Všeobecná psychológia - PdF.KPsPp |
Z |
2P + 2S
|
S
|
6 |
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde004/14 |
Dejiny psychológie - Z. Brunclíková |
Z |
2PS
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde005/14 |
Sociálno-psychologický tréning (1) - M. Lemešová |
Z |
24sC
|
H
|
3 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde006/14 |
Vývinová psychológia - PdF.KPsPp |
Z |
3PS
|
S
|
6 |
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde007/14 |
Metodológia - E. Poliaková |
Z |
2P
|
S
|
3 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde008/14 |
Úvod do vyučovania psychológie - L. Sokolová |
Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde003/14 |
Všeobecná psychológia - PdF.KPsPp |
L |
2P + 2S
|
S
|
6 |
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde011/14 |
Psychológia osobnosti - D. Fábik |
Z |
3PS
|
S
|
5 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde004/14 |
Dejiny psychológie - Z. Brunclíková |
L |
2PS
|
S
|
3 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde005/14 |
Sociálno-psychologický tréning (1) - M. Lemešová |
L |
24sC
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde006/14 |
Vývinová psychológia - PdF.KPsPp |
L |
3PS
|
S
|
6 |
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde007/14 |
Metodológia - E. Poliaková |
L |
2P
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde008/14 |
Úvod do vyučovania psychológie - L. Sokolová |
L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde009/14 |
Sociálna psychológia - M. Lemešová |
L |
3PS
|
S
|
5 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde010/14 |
Pedagogická psychológia - K. Cabanová |
L |
3PS
|
S
|
5 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde011/14 |
Psychológia osobnosti - D. Fábik |
L |
3PS
|
S
|
5 |
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde012/14 |
Štatistické metódy a techniky - L. Koreňová |
L |
2CP
|
H
|
3 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde013/14 |
Poruchy detského vývinu - V. Andreánska |
L |
2PS
|
H
|
3 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde014/14 |
Všeobecná patopsychológia - M. Andreánsky |
L |
2CP
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde015/14 |
Psychológia tvorivosti - K. Cabanová |
L |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
Ešte neabsolvované povinné a povinne voliteľné predmety, potrebné pre riadne ukončenie
štúdia, ktoré sa študentovi už nezobrazujú v AiS2, mu na základe včas dodaného tlačiva
"Zápis vybraných predmetov" zapíše študijné oddelenie. Tlačivo sa nachádza na webstránke
fakulty a musí byť podpísané študentom a zo strany katedry.
|
|
Blok - BVUZka-Aps - Povinné predmety (blok pre uč. psychológie) - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 30 kreditov |
Študenti programu Učiteľstvo psychológie v kombinácii so začiatkom štúdia v AR 14/15
si nezapisujú predmety B-VUZka001 Biodromálna psychológia a B-VUZka002 Psychológia
osobnosti a nemajú už ani predmet B-VUZka013 Bakalárska práca.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-VUZka008/09 |
Informačné a komunikačné technológie - E. Tóblová, J. Záhorec, A. Nagyová |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka008/09 |
Informačné a komunikačné technológie - E. Tóblová, J. Záhorec, A. Nagyová |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka010/09 |
Hospitačná pedagogická prax A - J. Prokop, L. Koldeová, P. Ostradický |
1, 2, 3/L |
1tX
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka011/09 |
Hospitačná pedagogická prax B - E. Čipková, Š. Ferková, E. Tóblová, J. Strakoš, P. Ostradický |
2, 3/Z |
1tX
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka010/09 |
Hospitačná pedagogická prax A - J. Prokop, L. Koldeová, P. Ostradický |
2, 3/Z |
1tX
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka007/09 |
Základy metodológie výskumu - L. Koldeová, D. Kostrub, M. Kuruc, E. Severini |
2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka011/09 |
Hospitačná pedagogická prax B - E. Čipková, Š. Ferková, E. Tóblová, J. Strakoš, P. Ostradický |
2, 3/L |
1tX
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka006/09 |
Školský management - A. Nagyová, M. Pisoňová, Z. Obdržálek |
3/Z |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka007/09 |
Základy metodológie výskumu - L. Koldeová, D. Kostrub, M. Kuruc, E. Severini |
3/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka012/09 |
Seminár k bakalárskej práci - N. Ondrušková, M. Viršinská, R. Repka, J. Bírová, J. Perďochová, B. Gómez-Pablos Calvo, M. Malovecký, M. Medveczká, R. Bojničanová, J. Šrank, P. Gergel, E. Poliaková, M. Andrejčáková, P. Nocquet, M. Paolini, A. Šuba |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZka006/09 |
Školský management - A. Nagyová, M. Pisoňová, Z. Obdržálek |
3/L |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka012/09 |
Seminár k bakalárskej práci - N. Ondrušková, M. Viršinská, R. Repka, J. Bírová, J. Perďochová, B. Gómez-Pablos Calvo, M. Malovecký, M. Medveczká, R. Bojničanová, J. Šrank, P. Gergel, E. Poliaková, M. Andrejčáková, P. Nocquet, M. Paolini, A. Šuba |
3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZka003/09 |
Teoretické základy výchovy - Z. Bakošová, L. Koldeová, J. Prokop, A. Kapinajová, T. Katuščáková |
Z |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka004/09 |
Všeobecná didaktika - J. Strakoš, E. Tóblová, Š. Ferková |
Z |
3K
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZka005/09 |
Pedagogická komunikácia - M. Vážanský, J. Nemcová, M. Pirháčová Lapšanská, J. Koláčková |
Z |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka009/09 |
Filozofická antropológia a axiologia - B. Malík |
Z |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka003/09 |
Teoretické základy výchovy - Z. Bakošová, L. Koldeová, J. Prokop, A. Kapinajová, T. Katuščáková |
L |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka004/09 |
Všeobecná didaktika - J. Strakoš, E. Tóblová, Š. Ferková |
L |
3K
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZka005/09 |
Pedagogická komunikácia - M. Vážanský, J. Nemcová, M. Pirháčová Lapšanská, J. Koláčková |
L |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka009/09 |
Filozofická antropológia a axiologia - B. Malík |
L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
Blok je platný pre študentov so začiatkom štúdia do AR 15/16 v dobiehajúcich št. programoch.
Ešte neabsolvované povinné a povinne voliteľné predmety, potrebné pre riadne ukončenie
štúdia, ktoré sa študentovi už nezobrazujú v AiS2, mu na základe včas dodaného tlačiva
"Zápis vybraných predmetov" zapíše študijné oddelenie. Tlačivo sa nachádza na webstránke
fakulty a musí byť podpísané študentom a zo strany katedry.
|
|
|
Blok - PED-1213a - platnosť od AR 12/13 - A skupina: získať min. 4 kredity - komponent PEDAGOGIKA |
min. 4 kredity |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia do AR15/16
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-PEDka015/12 |
Sociálna determinácia výchovy - L. Koldeová |
2, 3/Z |
2K
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDka017/12 |
Výchova k tolerancii - PdF.KPg |
2, 3/Z |
2K
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDka018/12 |
Sociálno-pedagogický výcvik I. - M. Kuruc |
2, 3/Z |
20sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDka025/09 |
Tvorivá dramatika a osobnosť učiteľa - K. Majzlanová |
2, 3/Z |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka015/12 |
Sociálna determinácia výchovy - L. Koldeová |
L |
2K
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDka017/12 |
Výchova k tolerancii - PdF.KPg |
L |
2K
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDka018/12 |
Sociálno-pedagogický výcvik I. - M. Kuruc |
L |
20sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDka025/09 |
Tvorivá dramatika a osobnosť učiteľa - K. Majzlanová |
L |
2K
|
S
|
3 |
!
|
Blok - PED-1213b - platnosť od AR 12/13 - B skupina: získať min. 9 kreditov - komponent PEDAGOGIKA |
min. 9 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia do AR15/16
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-PEDka019/09 |
Metódy efektívneho učenia sa - Š. Ferková |
2, 3/Z |
2K
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDka020/12 |
Didaktická multimediálna technika - J. Záhorec |
2, 3/Z |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka023/12 |
Kolokvium k vybraným otázkam výchovy a vzdelávania I. - J. Strakoš |
2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDka028/12 |
Základy pedeutológie - T. Katuščáková |
2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka019/09 |
Metódy efektívneho učenia sa - Š. Ferková |
L |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka020/12 |
Didaktická multimediálna technika - J. Záhorec |
L |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka023/12 |
Kolokvium k vybraným otázkam výchovy a vzdelávania I. - J. Strakoš |
L |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka028/12 |
Základy pedeutológie - T. Katuščáková |
L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
Blok - PSY-1415 - platnosť od AR 14/15 - získať min. 13 kreditov - denné štúdium |
min. 13 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia do AR15/16
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPsPp/B-PSYde019/14 |
Sociálna patológia - D. Smetanová |
3/Z |
2PS
|
H
|
3 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde020/14 |
Základy psychiatrie - PdF.KPsPp |
3/Z |
2P
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde024/14 |
Základy biblioterapie - I. Lessner Lištiaková |
3/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde023/14 |
Základy arteterapie - PdF.KPsPp |
3/Z |
2P
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde026/14 |
Základy psychomotorickej terapie - PdF.KPsPp |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde028/14 |
Výchova hrou - PdF.KPsPp |
3/Z |
2PS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde025/14 |
Základy dramatoterapie - PdF.KPsPp |
3/L |
2PS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde027/14 |
Základy ergoterapie - PdF.KPsPp |
3/L |
2PS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde016/14 |
Filozofické koncepcie človeka - B. Malík |
Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde021/14 |
Techniky komunikácie - Z. Brunclíková |
Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde031/14 |
Základy sociológie - K. Minarovičová |
Z |
2PS
|
H
|
3 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde017/14 |
Filozofia výchovy - PdF.KPsPp |
L |
2PS
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde018/14 |
Etická propedeutika - M. Bizoň |
L |
2P
|
H
|
3 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde021/14 |
Techniky komunikácie - Z. Brunclíková |
L |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde022/14 |
Liečebná pedagogika pre pomáhajúce profesie - P. Janoško |
L |
2P
|
H
|
3 |
|
Blok - BVUZka-B - získať min. 15 kreditov (blok pre kombináciu psychológia a pedagogika) - komponent
ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 15 kreditov |
Študenti kombinácie Učiteľstvo psychológie a učiteľstvo pedagogiky si nezapisujú predmety
B-VUZka031 Sociálna psychológia, B-VUZka032 Patopsychológia, B-VUZka024 Pedagogika
voľného času a B-VUZka030 Rodinná výchova. Blok je platný pre dobiehajúcich študentov so začiatkom štúdia do AR 15/16.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-VUZka015/09 |
Dejiny pedagogiky a školy - J. Kostelník |
1, 2, 3/Z |
2K
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka016/09 |
Sociológia výchovy - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka017/09 |
Etika a profesijná etika - M. Bizoň |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka018/09 |
Biológia dieťaťa a školské zdravotníctvo - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka019/09 |
Sociálno-právna ochrana detí a mládeže - M. Kečkéšová |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka020/09 |
Špeciálna pedagogika - M. Tomášková |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka021/09 |
Poruchy správania - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka022/09 |
Základy andragogiky - Z. Obdržálek, M. Vážanský |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka023/15 |
Informačné a komunikačné technológie IV - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka026/09 |
Rétorika a komunikácia - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka027/09 |
Alternatívne pedagogické koncepcie - E. Tóblová |
1, 2, 3/Z |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka028/09 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová, D. Füry |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka029/09 |
Prevencia drogových závislostí - Š. Ferková |
1, 2, 3/Z |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka033/09 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka034/09 |
Zdravotná a integrovaná TV - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka035/09 |
Medzináboženský dialóg - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka036/09 |
Etnológia (pre neetnológov) - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka037/09 |
Metodika písania vysokoškolských a kvalifikačných prác - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka038/09 |
Využívanie informačných zdrojov - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka041/09 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka042/09 |
Sociálne aspekty informatizácie - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka043/09 |
Robotické stavebnice vo vzdelávaní (1) - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
ka014/DF |
Dejiny filozofie - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B-VUZka114/09 |
Dejiny filozofie: Antická filozofia - N. Ondrušková |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
- PdF.KPg/B-VUZka214/09 |
Dejiny filozofie: Stredoveká a renesančná filozofia - N. Ondrušková |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
- PdF.KPg/B-VUZka314/09 |
Dejiny filozofie: Novoveká filozofia - od Kuzánskeho po Helega - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B-VUZka414/09 |
Dejiny filozofie: Filozofia 19. a 20. storočia - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
ka025/CJ |
Cudzí jazyk - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B1VUZkaA25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná angličtina 1 - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B1VUZkaN25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná nemčina 1 - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B1VUZkaR25/09 |
Cudzí jazyk: Románsky jazyk - M. Paolini, R. Štrbáková |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
- PdF.KPg/B2VUZkaA25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná angličtina 2 - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B2VUZkaN25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná nemčina 2 - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B3VUZkaA25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná angličtina 3 - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B3VUZkaN25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná nemčina 3 - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B4VUZkaA25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná angličtina 4 - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B4VUZkaN25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná nemčina 4 - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka015/09 |
Dejiny pedagogiky a školy - J. Kostelník |
1, 2, 3/L |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka016/09 |
Sociológia výchovy - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka018/09 |
Biológia dieťaťa a školské zdravotníctvo - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka019/09 |
Sociálno-právna ochrana detí a mládeže - M. Kečkéšová |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka020/09 |
Špeciálna pedagogika - M. Tomášková |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka021/09 |
Poruchy správania - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka022/09 |
Základy andragogiky - Z. Obdržálek, M. Vážanský |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka023/15 |
Informačné a komunikačné technológie IV - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka026/09 |
Rétorika a komunikácia - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka027/09 |
Alternatívne pedagogické koncepcie - E. Tóblová |
1, 2, 3/L |
2K
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka028/09 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová, D. Füry |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka029/09 |
Prevencia drogových závislostí - Š. Ferková |
1, 2, 3/L |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka033/09 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka034/09 |
Zdravotná a integrovaná TV - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka035/09 |
Medzináboženský dialóg - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka036/09 |
Etnológia (pre neetnológov) - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka037/09 |
Metodika písania vysokoškolských a kvalifikačných prác - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka038/09 |
Využívanie informačných zdrojov - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka042/09 |
Sociálne aspekty informatizácie - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka043/09 |
Robotické stavebnice vo vzdelávaní (1) - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
ka014/DF |
Dejiny filozofie - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B-VUZka114/09 |
Dejiny filozofie: Antická filozofia - N. Ondrušková |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
|
- PdF.KPg/B-VUZka214/09 |
Dejiny filozofie: Stredoveká a renesančná filozofia - N. Ondrušková |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
|
- PdF.KPg/B-VUZka314/09 |
Dejiny filozofie: Novoveká filozofia - od Kuzánskeho po Helega - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B-VUZka414/09 |
Dejiny filozofie: Filozofia 19. a 20. storočia - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
ka025/CJ |
Cudzí jazyk - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B1VUZkaA25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná angličtina 1 - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B1VUZkaN25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná nemčina 1 - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B1VUZkaR25/09 |
Cudzí jazyk: Románsky jazyk - M. Paolini, R. Štrbáková |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B2VUZkaA25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná angličtina 2 - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B2VUZkaN25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná nemčina 2 - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B3VUZkaA25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná angličtina 3 - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B3VUZkaN25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná nemčina 3 - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B4VUZkaA25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná angličtina 4 - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B4VUZkaN25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná nemčina 4 - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka040/09 |
Úvod do estetiky 2 - PdF.KPg |
2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka039/09 |
Úvod do estetiky 1 - PdF.KPg |
L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
* študent si môže zapísať len 1 predmet zo skupiny
|
|
|