Blok - NEM-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 40 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KNJL/B-NEMde017/16 |
Úvod do literárnej vedy - R. Mikuláš |
1/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KNJL/B-NEMde018/16 |
Úvod do štúdia nemeckého jazyka - P. Ďurčo |
1/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KNJL/B-NEMde007/16 |
Nemecká literatúra pre deti a mládež - A. Mikulášová |
1/L |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KNJL/B-NEMde008/16 |
Nemecká morfológia - P. Ďurčo |
1/L |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KNJL/B-NEMde005/16 |
Nemecká literatúra 18. storočia - R. Mikuláš |
2/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KNJL/B-NEMde009/16 |
Nemecká syntax - M. Vajičková |
2/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KNJL/B-NEMde006/16 |
Nemecká literatúra 19. storočia - A. Mikulášová |
2/L |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KNJL/B-NEMde016/16 |
Úvod do didaktiky jazykov - I. Kolečáni Lenčová |
2/L |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KNJL/B-NEMde002/16 |
Metodika písania odborného textu v nemeckom jazyku - PdF.KNJL |
3/Z |
2S
|
H
|
4 |
!
|
PdF.KNJL/B-NEMde004/16 |
Nemecká lexikológia - PdF.KNJL |
3/Z |
2P
|
S
|
4 |
!
|
Blok - PSY-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 48 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPsPp/B-PSYde001/16 |
Všeobecná psychológia - S. Harvanová |
1/Z |
2P + 2S
|
S
|
4 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde002/16 |
Anatómia a fyziológia nervovej sústavy - S. Harvanová |
1/Z |
2PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde003/16 |
Sociálno-psychologický výcvik I. - M. Lemešová, B. Šramová |
1/Z |
26sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde004/16 |
Dejiny psychológie - Z. Brunclíková |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde005/16 |
Vývinová psychológia - M. Glasová |
1/L |
2P + 2S
|
S
|
4 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde006/16 |
Metodológia psychologického výskumu - E. Poliaková |
1/L |
2PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde007/16 |
Sociálna psychológia - M. Lemešová |
1/L |
2PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde008/16 |
Psychológia osobnosti - D. Fábik |
2/Z |
2P + 2S
|
S
|
4 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde009/16 |
Úvod do vyučovania psychológie - L. Sokolová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde010/16 |
Všeobecná patopsychológia - M. Andreánsky |
2/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde011/16 |
Pedagogická psychológia - K. Cabanová |
2/L |
2P + 2S
|
S
|
4 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde012/16 |
Štatistické metódy a techniky - L. Koreňová |
2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde013/16 |
Metodika písania odborného textu v psychológii - S. Harvanová |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde014/16 |
Psychológia tvorivosti - PdF.KPsPp |
3/Z |
26sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde015/16 |
Poruchy detského vývinu - PdF.KPsPp |
3/Z |
2PS
|
S
|
4 |
!
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 (blok pre uč. psychológie) - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 23 kreditov |
Študenti uč. psychológie si nezapisujú predmety Psychológia pre učiteľov 1 a 2. Kredity
za príslušné predmety sa presúvajú do komponentu predmetovej špecializácie.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-VUZde001/15 |
Teoretické základy výchovy - L. Koldeová, Z. Bakošová, J. Prokop, A. Kapinajová, T. Katuščáková, M. Adamková |
1, 2, 3/Z |
2PS
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde002/15 |
Digitálne technológie 1 - E. Tóblová, J. Záhorec, A. Nagyová, J. Nemcová |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde004/15 |
Všeobecná didaktika - E. Tóblová, Š. Ferková, J. Strakoš, R. Hrmo |
1, 2, 3/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde005/15 |
Pedagogická komunikácia - Z. Bakošová, B. Jaslovská, S. Ťupeková Dončevová, M. Vážanský, J. Nemcová, R. Hrmo, M. Pirháčová Lapšanská |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde006/15 |
Školský manažment - M. Pisoňová, A. Nagyová, Z. Obdržálek |
1, 2, 3/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde009/15 |
Pedagogická prax 1 (A) - L. Koldeová, J. Prokop, P. Ostradický |
1, 2, 3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde001/15 |
Teoretické základy výchovy - L. Koldeová, Z. Bakošová, J. Prokop, A. Kapinajová, T. Katuščáková, M. Adamková |
1, 2, 3/L |
2PS
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde002/15 |
Digitálne technológie 1 - E. Tóblová, J. Záhorec, A. Nagyová, J. Nemcová |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde004/15 |
Všeobecná didaktika - E. Tóblová, Š. Ferková, J. Strakoš, R. Hrmo |
1, 2, 3/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde005/15 |
Pedagogická komunikácia - Z. Bakošová, B. Jaslovská, S. Ťupeková Dončevová, M. Vážanský, J. Nemcová, R. Hrmo, M. Pirháčová Lapšanská |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde006/15 |
Školský manažment - M. Pisoňová, A. Nagyová, Z. Obdržálek |
1, 2, 3/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde009/15 |
Pedagogická prax 1 (A) - L. Koldeová, J. Prokop, P. Ostradický |
1, 2, 3/L |
1tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde008/15 |
Seminár k bakalárskej práci - R. Repka, J. Strakoš, N. Ondrušková, J. Šrank, J. Perďochová, B. Gómez-Pablos Calvo, M. Malovecký, M. Medveczká, J. Bírová, R. Bojničanová, P. Gergel, E. Poliaková, M. Andrejčáková, P. Nocquet, M. Paolini, M. Kmeť |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde010/15 |
Pedagogická prax 1 (B) - E. Čipková, Š. Ferková, E. Tóblová, J. Strakoš, P. Ostradický |
2, 3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde008/15 |
Seminár k bakalárskej práci - R. Repka, J. Strakoš, N. Ondrušková, J. Šrank, J. Perďochová, B. Gómez-Pablos Calvo, M. Malovecký, M. Medveczká, J. Bírová, R. Bojničanová, P. Gergel, E. Poliaková, M. Andrejčáková, P. Nocquet, M. Paolini, M. Kmeť |
2, 3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde010/15 |
Pedagogická prax 1 (B) - E. Čipková, Š. Ferková, E. Tóblová, J. Strakoš, P. Ostradický |
2, 3/L |
1tX
|
H
|
2 |
|
v AR 15/16 platili predmety len pre hudobníkov a výtvarníkov
|
|
|
Blok - NEM-1617a1 - SKUPINA A1 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KNJL/B-NEMde003/16 |
Nemecká fonetika a fonológia - P. Gergel |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KNJL/B-NEMde015/16 |
Seminár z nemeckej morfológie - S. Tomášková |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - NEM-1617a2 - SKUPINA A2 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KNJL/B-NEMde010/16 |
Prehľad dejín, literatúry a kultúry nemecky hovoriacich krajín - C. Heinrich |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KNJL/B-NEMde014/16 |
Seminár z nemeckej literatúry 19. storočia - A. Mikulášová |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - NEM-1617a3 - SKUPINA A3 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KNJL/B-NEMde001/16 |
Jazykový seminár (pravopis) - C. Heinrich |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KNJL/B-NEMde013/16 |
Seminár z nemeckej lexikológie - PdF.KNJL |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
Blok - NEM-1617a4 - SKUPINA A4 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KNJL/B-NEMde011/16 |
Reálie Nemecka - C. Heinrich |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KNJL/B-NEMde012/16 |
Reálie Rakúska, Švajčiarska a Lichtenštajnska - PdF.KNJL |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
Blok - NEM-1617b1 - SKUPINA B1 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KNJL/B-NEMde019/16 |
Analýza literárnych textov - C. Heinrich |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KNJL/B-NEMde030/16 |
Seminár z úvodu do literárnej vedy - R. Mikuláš |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - NEM-1617b2 - SKUPINA B2- platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KNJL/B-NEMde020/16 |
Jazykový seminár I - C. Heinrich |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KNJL/B-NEMde024/16 |
Praktické cvičenia z nemeckej gramatiky I - A. Fábová |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KNJL/B-NEMde031/16 |
Seminár z úvodu do štúdia nemeckého jazyka - P. Gergel |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - NEM-1617b3 - SKUPINA B3- platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KNJL/B-NEMde021/16 |
Jazykový seminár II (receptívne kompetencie v nemeckom jazyku) - C. Heinrich |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KNJL/B-NEMde025/16 |
Praktické cvičenia z nemeckej gramatiky II - P. Gergel |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KNJL/B-NEMde026/16 |
Praktické cvičenia z nemeckej ortoepie - P. Gergel |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
Blok - NEM-1617b4 - SKUPINA B4- platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KNJL/B-NEMde022/16 |
Jazykový seminár III (produktívne kompetencie v nemeckom jazyku) - Z. Marková |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KNJL/B-NEMde029/16 |
Seminár z nemeckej syntaxe - S. Tomášková |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KNJL/B-NEMde034/16 |
Základy lexikografie - P. Ďurčo |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - NEM-1617b5 - SKUPINA B5- platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KNJL/B-NEMde028/16 |
Seminár z nemeckej literatúry pre deti a mládež - C. Heinrich |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KNJL/B-NEMde032/16 |
Úvod do didaktiky literatúry - PdF.KNJL |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
Blok - NEM-1617b6 - SKUPINA B6- platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KNJL/B-NEMde023/16 |
Odborná komunikácia v nemeckom jazyku - P. Gergel |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KNJL/B-NEMde027/16 |
Pravopisné princípy v slovenskom jazyku - PdF.KNJL |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KNJL/B-NEMde033/16 |
Základy jazykovej kultúry - PdF.KNJL |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
Blok - PSY-1617a - platnosť od AR 16/17 - skupina A - denné štúdium |
min. 8 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPsPp/B-PSYde016/16 |
Úvod do štúdia psychológie - E. Brozmanová, L. Sokolová |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde017/16 |
Filozofia výchovy - PdF.KPsPp |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde018/16 |
Tréning komunikačných kompetencií - Z. Brunclíková |
1/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde019/16 |
Filozofické koncepcie človeka - B. Malík |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde020/16 |
Základy sociológie - K. Minarovičová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde021/16 |
Etická propedeutika - M. Bizoň |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde022/16 |
Interkultúrna psychológia - PdF.KPsPp |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
Blok - PSY-1617b - platnosť od AR 16/17 - skupina B - denné štúdium |
min. 12 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPsPp/B-PSYde023/16 |
Liečebná pedagogika pre pomáhajúce profesie - P. Janoško |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde026/16 |
Základy logopédie - PdF.KPsPp |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde024/16 |
Psychológia ľudí s mentálnym postihnutím - A. Hamranová |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde025/16 |
Psychológia ľudí so zrakovým postihnutím - D. Fábik |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde027/16 |
Psychológia ľudí so sluchovým postihnutím - M. Groma |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde028/16 |
Psychológia ľudí s telesným postihnutím a chronickým ochorením - V. Andreánska |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde029/16 |
Základy psychiatrie - PdF.KPsPp |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde030/16 |
Sociálna patológia - PdF.KPsPp |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 (blok pre uč. psychológie) - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 15 kreditov |
Študenti a študentky uč. psychológie si nezapisujú predmety B-VUZde019 až 021: Sociálna
psychológia pre učiteľov, Patopsychológia pre učiteľov a Sociálno-psychologický výcvik
pre učiteľov 1.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-VUZde012/15 |
Digitálne technológie 2 - PdF.KPg |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde014/15 |
Dejiny filozofie 1 - N. Ondrušková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde015/15 |
Dejiny filozofie 2 - B. Malík |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde016/15 |
Etika a profesijná etika - M. Bizoň |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde017/15 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde022/15 |
Dejiny pedagogiky - J. Kostelník |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde018/15 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde023/15 |
Pedagogika voľného času - A. Kapinajová, M. Vážanský, T. Katuščáková, B. Jaslovská |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde024/15 |
Rodinná výchova - J. Prevendárová, J. Koláčková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde025/15 |
Konštruktivizmus v edukácii - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde026/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 - J. Koláčková, M. Kuruc, M. Pirháčová Lapšanská |
1, 2, 3/Z |
24sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde027/15 |
Prevencia drogových závislostí - Š. Ferková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde028/15 |
Špeciálna pedagogika - M. Tomášková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde029/15 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde030/15 |
Environmentálna výchova - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2P
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde012/15 |
Digitálne technológie 2 - PdF.KPg |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde014/15 |
Dejiny filozofie 1 - N. Ondrušková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde015/15 |
Dejiny filozofie 2 - B. Malík |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde016/15 |
Etika a profesijná etika - M. Bizoň |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde017/15 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde018/15 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde022/15 |
Dejiny pedagogiky - J. Kostelník |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde023/15 |
Pedagogika voľného času - A. Kapinajová, M. Vážanský, T. Katuščáková, B. Jaslovská |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde024/15 |
Rodinná výchova - J. Prevendárová, J. Koláčková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde025/15 |
Konštruktivizmus v edukácii - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde026/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 - J. Koláčková, M. Kuruc, M. Pirháčová Lapšanská |
1, 2, 3/L |
24sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde027/15 |
Prevencia drogových závislostí - Š. Ferková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde028/15 |
Špeciálna pedagogika - M. Tomášková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde029/15 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde030/15 |
Environmentálna výchova - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2P
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde013/15 |
Digitálne technológie 3 - PdF.KPg |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde013/15 |
Digitálne technológie 3 - PdF.KPg |
2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
v AR 15/16 platili predmety len pre hudobníkov a výtvarníkov
|
|
|