Blok - FRA-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 48 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KRoJL/B-FRAde002/16 |
Jazyková činnosť v interakcii – počúvanie s porozumením vo francúzskom jazyku - D. Nagyová |
1/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-ROMde001/16 |
Úvod do jazykovedy pre romanistov - C. Lupu |
1/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KRoJL/B-FRAde003/16 |
Úvod do dejín a kultúry krajín francúzskeho jazyka - M. Malovecký |
1/L |
4S
|
S
|
4 |
|
PdF.KRoJL/B-FRAde004/16 |
Jazyková činnosť v interakcii – čítanie s porozumením vo francúzskom jazyku - P. Nocquet |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-FRAde005/16 |
Jazykový systém francúzskeho jazyka 1. - M. Malovecký |
2/Z |
4S
|
S
|
6 |
|
PdF.KRoJL/B-FRAde006/16 |
Prehľad dejín literatúry francúzskeho jazyka 1. - M. Paolini |
2/Z |
4S
|
S
|
6 |
|
PdF.KRoJL/B-FRAde007/16 |
Jazyková činnosť v interakcii - ústny prejav vo francúzskom jazyku - P. Nocquet |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-FRAde008/16 |
Jazykový systém francúzskeho jazyka 2. - M. Malovecký |
2/L |
4S
|
S
|
6 |
|
PdF.KRoJL/B-FRAde009/16 |
Prehľad dejín literatúry francúzskeho jazyka 2. - M. Paolini |
2/L |
4S
|
S
|
6 |
|
PdF.KRoJL/B-FRAde010/16 |
Jazyková činnosť v interakcii - písomný prejav vo francúzskom jazyku - P. Nocquet |
2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-FRAde011/16 |
Základy didaktiky cudzích jazykov - PdF.KRoJL |
3/Z |
2P + 2S
|
S
|
6 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde012/16 |
Metodika písania odborného textu - PdF.KRoJL |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
Blok - PSY-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 48 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPsPp/B-PSYde001/16 |
Všeobecná psychológia - S. Harvanová |
1/Z |
2P + 2S
|
S
|
4 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde002/16 |
Anatómia a fyziológia nervovej sústavy - S. Harvanová |
1/Z |
2PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde003/16 |
Sociálno-psychologický výcvik I. - M. Lemešová, B. Šramová |
1/Z |
26sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde004/16 |
Dejiny psychológie - Z. Brunclíková |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde005/16 |
Vývinová psychológia - M. Glasová |
1/L |
2P + 2S
|
S
|
4 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde006/16 |
Metodológia psychologického výskumu - E. Poliaková |
1/L |
2PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde007/16 |
Sociálna psychológia - M. Lemešová |
1/L |
2PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde008/16 |
Psychológia osobnosti - D. Fábik |
2/Z |
2P + 2S
|
S
|
4 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde009/16 |
Úvod do vyučovania psychológie - L. Sokolová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde010/16 |
Všeobecná patopsychológia - M. Andreánsky |
2/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde011/16 |
Pedagogická psychológia - K. Cabanová |
2/L |
2P + 2S
|
S
|
4 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde012/16 |
Štatistické metódy a techniky - L. Koreňová |
2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde013/16 |
Metodika písania odborného textu v psychológii - S. Harvanová |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde014/16 |
Psychológia tvorivosti - PdF.KPsPp |
3/Z |
26sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde015/16 |
Poruchy detského vývinu - PdF.KPsPp |
3/Z |
2PS
|
S
|
4 |
!
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 (blok pre uč. psychológie) - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 23 kreditov |
Študenti uč. psychológie si nezapisujú predmety Psychológia pre učiteľov 1 a 2. Kredity
za príslušné predmety sa presúvajú do komponentu predmetovej špecializácie.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-VUZde001/15 |
Teoretické základy výchovy - L. Koldeová, Z. Bakošová, J. Prokop, A. Kapinajová, T. Katuščáková, M. Adamková |
1, 2, 3/Z |
2PS
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde002/15 |
Digitálne technológie 1 - E. Tóblová, J. Záhorec, A. Nagyová, J. Nemcová |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde004/15 |
Všeobecná didaktika - E. Tóblová, Š. Ferková, J. Strakoš, R. Hrmo |
1, 2, 3/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde005/15 |
Pedagogická komunikácia - Z. Bakošová, B. Jaslovská, S. Ťupeková Dončevová, M. Vážanský, J. Nemcová, R. Hrmo, M. Pirháčová Lapšanská |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde006/15 |
Školský manažment - M. Pisoňová, A. Nagyová, Z. Obdržálek |
1, 2, 3/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde009/15 |
Pedagogická prax 1 (A) - L. Koldeová, J. Prokop, P. Ostradický |
1, 2, 3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde001/15 |
Teoretické základy výchovy - L. Koldeová, Z. Bakošová, J. Prokop, A. Kapinajová, T. Katuščáková, M. Adamková |
1, 2, 3/L |
2PS
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde002/15 |
Digitálne technológie 1 - E. Tóblová, J. Záhorec, A. Nagyová, J. Nemcová |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde004/15 |
Všeobecná didaktika - E. Tóblová, Š. Ferková, J. Strakoš, R. Hrmo |
1, 2, 3/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde005/15 |
Pedagogická komunikácia - Z. Bakošová, B. Jaslovská, S. Ťupeková Dončevová, M. Vážanský, J. Nemcová, R. Hrmo, M. Pirháčová Lapšanská |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde006/15 |
Školský manažment - M. Pisoňová, A. Nagyová, Z. Obdržálek |
1, 2, 3/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde009/15 |
Pedagogická prax 1 (A) - L. Koldeová, J. Prokop, P. Ostradický |
1, 2, 3/L |
1tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde008/15 |
Seminár k bakalárskej práci - R. Repka, J. Strakoš, N. Ondrušková, J. Šrank, J. Perďochová, B. Gómez-Pablos Calvo, M. Malovecký, M. Medveczká, J. Bírová, R. Bojničanová, P. Gergel, E. Poliaková, M. Andrejčáková, P. Nocquet, M. Paolini, M. Kmeť |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde010/15 |
Pedagogická prax 1 (B) - E. Čipková, Š. Ferková, E. Tóblová, J. Strakoš, P. Ostradický |
2, 3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde008/15 |
Seminár k bakalárskej práci - R. Repka, J. Strakoš, N. Ondrušková, J. Šrank, J. Perďochová, B. Gómez-Pablos Calvo, M. Malovecký, M. Medveczká, J. Bírová, R. Bojničanová, P. Gergel, E. Poliaková, M. Andrejčáková, P. Nocquet, M. Paolini, M. Kmeť |
2, 3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde010/15 |
Pedagogická prax 1 (B) - E. Čipková, Š. Ferková, E. Tóblová, J. Strakoš, P. Ostradický |
2, 3/L |
1tX
|
H
|
2 |
|
v AR 15/16 platili predmety len pre hudobníkov a výtvarníkov
|
|
|
Blok - FRA-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 12 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KRoJL/B-FRAde017/16 |
Jazykové cvičenia z francúzskeho jazyka 1. - P. Nocquet |
1/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-ROMde013/16 |
Úvod do teórie prekladu a tlmočenia - M. Malovecký |
1/Z |
2P
|
H
|
3 |
|
PdF.KRoJL/B-ROMde014/16 |
Dejiny jazykovedných teórií - PdF.KRoJL |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde015/16 |
Pravopisné princípy v slovenskom jazyku - PdF.KRoJL |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde016/16 |
Informačné technológie vo vyučovaní cudzích jazykov 1. - PdF.KRoJL |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-FRAde020/16 |
Jazykové cvičenia z francúzskeho jazyka 2 - P. Nocquet |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-FRAde021/16 |
Prekladové cvičenia z francúzskeho jazyka 1. - D. Nagyová |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-ROMde018/16 |
Teória literatúry - PdF.KRoJL |
1/L |
2P
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-FRAde022/16 |
Kultúra a civilizácia krajín francúzskeho jazyka 1. - M. Malovecký |
2/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde019/16 |
Informačné technológie vo vyučovaní cudzích jazykov 2. - PdF.KRoJL |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-FRAde023/16 |
Cvičenia z fonetiky, fonológie a pravopisu - J. Bírová |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-FRAde024/16 |
Jazykové cvičenia z francúzskeho jazyka 3. - PdF.KRoJL |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-FRAde025/16 |
Prekladové cvičenia z francúzskeho jazyka 2. - PdF.KRoJL |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-FRAde026/16 |
Kultúra a civilizácia krajín francúzskeho jazyka 2. - PdF.KRoJL |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-FRAde027/16 |
Cvičenia z morfológie a syntaxe 1. - PdF.KRoJL |
2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-FRAde028/16 |
Jazykové cvičenia z francúzskeho jazyka 4. - PdF.KRoJL |
2/L |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-FRAde029/16 |
Prekladové cvičenia z francúzskeho jazyka 3. - PdF.KRoJL |
2/L |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde030/16 |
Medzinárodné vzťahy a európske inštitúcie - PdF.KRoJL |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-FRAde031/16 |
Literatúra pre deti a mládež - PdF.KRoJL |
3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-FRAde032/16 |
Praktické cvičenia z didaktiky cudzích jazykov - PdF.KRoJL |
3/Z |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-FRAde033/16 |
Cvičenia z morfológie a syntaxe 2. - PdF.KRoJL |
3/Z |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-FRAde034/16 |
Jazykové cvičenia z francúzskeho jazyka 5 - PdF.KRoJL |
3/Z |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-FRAde036/16 |
Jazykové cvičenia z francúzskeho jazyka 6. - PdF.KRoJL |
3/L |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-FRAde037/16 |
Cvičenia z lexikológie a sémantiky - PdF.KRoJL |
3/L |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde035/16 |
Interkultúrna komunikácia - PdF.KRoJL |
3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
Blok - PSY-1617a - platnosť od AR 16/17 - skupina A - denné štúdium |
min. 8 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPsPp/B-PSYde016/16 |
Úvod do štúdia psychológie - E. Brozmanová, L. Sokolová |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde017/16 |
Filozofia výchovy - PdF.KPsPp |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde018/16 |
Tréning komunikačných kompetencií - Z. Brunclíková |
1/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde019/16 |
Filozofické koncepcie človeka - B. Malík |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde020/16 |
Základy sociológie - K. Minarovičová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde021/16 |
Etická propedeutika - M. Bizoň |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde022/16 |
Interkultúrna psychológia - PdF.KPsPp |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
Blok - PSY-1617b - platnosť od AR 16/17 - skupina B - denné štúdium |
min. 12 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPsPp/B-PSYde023/16 |
Liečebná pedagogika pre pomáhajúce profesie - P. Janoško |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde026/16 |
Základy logopédie - PdF.KPsPp |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde024/16 |
Psychológia ľudí s mentálnym postihnutím - A. Hamranová |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde025/16 |
Psychológia ľudí so zrakovým postihnutím - D. Fábik |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde027/16 |
Psychológia ľudí so sluchovým postihnutím - M. Groma |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde028/16 |
Psychológia ľudí s telesným postihnutím a chronickým ochorením - V. Andreánska |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPsPp/B-PSYde029/16 |
Základy psychiatrie - PdF.KPsPp |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPsPp/B-PSYde030/16 |
Sociálna patológia - PdF.KPsPp |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 (blok pre uč. psychológie) - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 15 kreditov |
Študenti a študentky uč. psychológie si nezapisujú predmety B-VUZde019 až 021: Sociálna
psychológia pre učiteľov, Patopsychológia pre učiteľov a Sociálno-psychologický výcvik
pre učiteľov 1.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-VUZde012/15 |
Digitálne technológie 2 - PdF.KPg |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde014/15 |
Dejiny filozofie 1 - N. Ondrušková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde015/15 |
Dejiny filozofie 2 - B. Malík |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde016/15 |
Etika a profesijná etika - M. Bizoň |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde017/15 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde022/15 |
Dejiny pedagogiky - J. Kostelník |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde018/15 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde023/15 |
Pedagogika voľného času - A. Kapinajová, M. Vážanský, T. Katuščáková, B. Jaslovská |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde024/15 |
Rodinná výchova - J. Prevendárová, J. Koláčková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde025/15 |
Konštruktivizmus v edukácii - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde026/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 - J. Koláčková, M. Kuruc, M. Pirháčová Lapšanská |
1, 2, 3/Z |
24sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde027/15 |
Prevencia drogových závislostí - Š. Ferková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde028/15 |
Špeciálna pedagogika - M. Tomášková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde029/15 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde030/15 |
Environmentálna výchova - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2P
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde012/15 |
Digitálne technológie 2 - PdF.KPg |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde014/15 |
Dejiny filozofie 1 - N. Ondrušková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde015/15 |
Dejiny filozofie 2 - B. Malík |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde016/15 |
Etika a profesijná etika - M. Bizoň |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde017/15 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde018/15 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde022/15 |
Dejiny pedagogiky - J. Kostelník |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde023/15 |
Pedagogika voľného času - A. Kapinajová, M. Vážanský, T. Katuščáková, B. Jaslovská |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde024/15 |
Rodinná výchova - J. Prevendárová, J. Koláčková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde025/15 |
Konštruktivizmus v edukácii - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde026/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 - J. Koláčková, M. Kuruc, M. Pirháčová Lapšanská |
1, 2, 3/L |
24sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde027/15 |
Prevencia drogových závislostí - Š. Ferková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde028/15 |
Špeciálna pedagogika - M. Tomášková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde029/15 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde030/15 |
Environmentálna výchova - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2P
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde013/15 |
Digitálne technológie 3 - PdF.KPg |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde013/15 |
Digitálne technológie 3 - PdF.KPg |
2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
v AR 15/16 platili predmety len pre hudobníkov a výtvarníkov
|
|
|