Blok - VYT-1516 - platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
min. 43 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KVV/B-VU-de001/15 |
Dejiny výtvarného umenia 1 - Ľ. Moza, M. Kvasnicová |
1/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KVV/B-VU-de003/15 |
Základy kresby - M. Ševčovič, X. Bergerová, Ľ. Purdeš |
1/Z |
3S
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/B-VU-de004/15 |
Modelovanie - A. Drahoš, Ľ. Purdeš |
1/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KVV/B-VU-de002/15 |
Dejiny výtvarného umenia 2 - Ľ. Moza |
1/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KVV/B-VU-de005/15 |
Základy grafiky - M. Činovský, M. Ševčovič |
1/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KVV/B-VU-de012/15 |
Kurz kresby a priestorovej tvorby v krajine - M. Ševčovič, Ľ. Purdeš |
1, 2/L |
39sSu
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/B-VU-de006/15 |
Základy maľby - S. Harangozó, X. Bergerová, S. Patúcová |
2/Z |
3S
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/B-VU-de007/15 |
Fotografické techniky - P. Breier |
2/Z |
3S
|
H
|
4 |
|
PdF.KVV/B-VU-de009/15 |
Didaktika výtvarnej výchovy 1 - D. Valachová |
2/Z |
1X + 2PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KVV/B-VU-de011/15 |
Metodika písania odborného textu vo výtvarnej edukácii - D. Valachová, J. Leikert |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KVV/B-VU-de008/15 |
Základy vizuálnej komunikácie - A. Sládek |
2/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KVV/B-VU-de010/15 |
Didaktika výtvarnej výchovy 2 - D. Valachová |
2/L |
1X + 2PS
|
S
|
4 |
|
Blok - PED-1213 - platnosť od AR 12/13 - komponent PEDAGOGIKA |
min. 45 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia do AR15/16
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-PEDka009/09 |
Pedagogika dospelých - J. Kostelník |
2, 3/Z |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka012/12 |
Využitie IKT vo vyučovacom procese - J. Záhorec |
2, 3/Z |
3C
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka013/09 |
Výchovné poradenstvo - M. Zaviš |
2, 3/Z |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka010/12 |
Metodológia pedagogického výskumu - D. Kostrub |
3/Z |
3K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDka003/09 |
Historický vývin slovenského školstva a pedagogiky - J. Pšenák |
Z |
2K
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDka004/12 |
Teória výchovy - L. Koldeová |
Z |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka001/09 |
Všeobecná pedagogika I. - M. Vážanský |
Z |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka002/09 |
Svetové dejiny školstva a pedagogiky - J. Pšenák |
Z |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka005/12 |
Všeobecná didaktika - J. Strakoš |
Z |
3K
|
S
|
5 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDka006/12 |
Komunikačné kompetencie učiteľa - T. Katuščáková, A. Kapinajová |
Z |
3K
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-PEDka007/12 |
Pedagogika voľného času pre edukátorov - T. Katuščáková, B. Jaslovská |
Z |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka008/09 |
Sociálna pedagogika - M. Vážanský |
Z |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka011/12 |
Školský systém, škola a školská legislatíva - M. Pisoňová |
Z |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka001/09 |
Všeobecná pedagogika I. - M. Vážanský |
L |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka002/09 |
Svetové dejiny školstva a pedagogiky - J. Pšenák |
L |
2K
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDka003/09 |
Historický vývin slovenského školstva a pedagogiky - J. Pšenák |
L |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka004/12 |
Teória výchovy - L. Koldeová |
L |
2K
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDka005/12 |
Všeobecná didaktika - J. Strakoš |
L |
3K
|
S
|
5 |
|
PdF.KPg/B-PEDka006/12 |
Komunikačné kompetencie učiteľa - T. Katuščáková, A. Kapinajová |
L |
3K
|
S
|
4 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDka007/12 |
Pedagogika voľného času pre edukátorov - T. Katuščáková, B. Jaslovská |
L |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka008/09 |
Sociálna pedagogika - M. Vážanský |
L |
2K
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDka014/09 |
Teória a prax rodinnej výchovy - T. Katuščáková, J. Prevendárová |
Z |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka009/09 |
Pedagogika dospelých - J. Kostelník |
L |
2K
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDka010/12 |
Metodológia pedagogického výskumu - D. Kostrub |
L |
3K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka011/12 |
Školský systém, škola a školská legislatíva - M. Pisoňová |
L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDka012/12 |
Využitie IKT vo vyučovacom procese - J. Záhorec |
L |
3C
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDka013/09 |
Výchovné poradenstvo - M. Zaviš |
L |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka014/09 |
Teória a prax rodinnej výchovy - T. Katuščáková, J. Prevendárová |
L |
2K
|
S
|
3 |
|
Ešte neabsolvované povinné a povinne voliteľné predmety, potrebné pre riadne ukončenie
štúdia, ktoré sa študentovi už nezobrazujú v AiS2, mu na základe včas dodaného tlačiva
"Zápis vybraných predmetov" zapíše študijné oddelenie. Tlačivo sa nachádza na webstránke
fakulty a musí byť podpísané študentom a zo strany katedry.
|
|
Blok - PED-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 51 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-PEDde001/16 |
Všeobecná pedagogika - M. Vážanský, J. Strakoš |
1/Z |
2PS
|
S
|
5 |
|
PdF.KPg/B-PEDde002/16 |
Teória výchovy - L. Koldeová |
1/Z |
2PS
|
S
|
5 |
|
PdF.KPg/B-PEDde003/16 |
Dejiny školstva a pedagogiky - J. Pšenák |
1/L |
2PS
|
S
|
5 |
|
PdF.KPg/B-PEDde004/16 |
Pedagogika voľného času - T. Katuščáková, B. Jaslovská |
1/L |
2PS
|
S
|
5 |
|
PdF.KPg/B-PEDde005/16 |
Komunikačné zručnosti učiteľa - T. Katuščáková, A. Kapinajová |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde006/16 |
Andragogika - J. Kostelník |
2/Z |
2PS
|
S
|
5 |
|
PdF.KPg/B-PEDde007/16 |
Všeobecná didaktika - J. Strakoš |
2/L |
3PS
|
S
|
6 |
|
PdF.KPg/B-PEDde008/16 |
Metodológia výskumu v edukačných vedách - L. Koldeová |
2/L |
2PS
|
S
|
5 |
|
PdF.KPg/B-PEDde009/16 |
Metodika písania odborných textov v pedagogike - B. Lehotayová |
2/L |
2PS
|
H
|
5 |
|
PdF.KPg/B-PEDde010/16 |
Školský systém a školská legislatíva pre učiteľov - PdF.KPg |
3/Z |
2PS
|
S
|
6 |
|
PdF.KPg/B-PEDde011/16 |
Využitie IKT vo vyučovacom procese - PdF.KPg |
3/Z |
3C
|
H
|
2 |
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 (blok pre uč. pedagogiky) - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 20 kreditov |
Študenti uč. pedagogiky si nezapisujú predmety Teoretické základy výchovy, Všeobecná
didaktika a Školský manažment. Kredity za príslušné predmety sa presúvajú do komponentu
predmetovej špecializácie.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-VUZde002/15 |
Digitálne technológie 1 - E. Tóblová, J. Záhorec, A. Nagyová, J. Nemcová |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde003/15 |
Psychológia pre učiteľov 1 - Z. Jursová Zacharová, Z. Brunclíková |
1, 2, 3/Z |
4PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde005/15 |
Pedagogická komunikácia - Z. Bakošová, B. Jaslovská, S. Ťupeková Dončevová, M. Vážanský, J. Nemcová, R. Hrmo, M. Pirháčová Lapšanská |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde007/15 |
Psychológia pre učiteľov 2 - L. Sokolová |
1, 2, 3/Z |
4PS
|
H
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde009/15 |
Pedagogická prax 1 (A) - L. Koldeová, J. Prokop, P. Ostradický |
1, 2, 3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde002/15 |
Digitálne technológie 1 - E. Tóblová, J. Záhorec, A. Nagyová, J. Nemcová |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde003/15 |
Psychológia pre učiteľov 1 - Z. Jursová Zacharová, Z. Brunclíková |
1, 2, 3/L |
4PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde005/15 |
Pedagogická komunikácia - Z. Bakošová, B. Jaslovská, S. Ťupeková Dončevová, M. Vážanský, J. Nemcová, R. Hrmo, M. Pirháčová Lapšanská |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde007/15 |
Psychológia pre učiteľov 2 - L. Sokolová |
1, 2, 3/L |
4PS
|
H
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde009/15 |
Pedagogická prax 1 (A) - L. Koldeová, J. Prokop, P. Ostradický |
1, 2, 3/L |
1tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde008/15 |
Seminár k bakalárskej práci - R. Repka, J. Strakoš, N. Ondrušková, J. Šrank, J. Perďochová, B. Gómez-Pablos Calvo, M. Malovecký, M. Medveczká, J. Bírová, R. Bojničanová, P. Gergel, E. Poliaková, M. Andrejčáková, P. Nocquet, M. Paolini, M. Kmeť |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde010/15 |
Pedagogická prax 1 (B) - E. Čipková, Š. Ferková, E. Tóblová, J. Strakoš, P. Ostradický |
2, 3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde008/15 |
Seminár k bakalárskej práci - R. Repka, J. Strakoš, N. Ondrušková, J. Šrank, J. Perďochová, B. Gómez-Pablos Calvo, M. Malovecký, M. Medveczká, J. Bírová, R. Bojničanová, P. Gergel, E. Poliaková, M. Andrejčáková, P. Nocquet, M. Paolini, M. Kmeť |
2, 3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde010/15 |
Pedagogická prax 1 (B) - E. Čipková, Š. Ferková, E. Tóblová, J. Strakoš, P. Ostradický |
2, 3/L |
1tX
|
H
|
2 |
|
v AR 15/16 platili predmety len pre hudobníkov a výtvarníkov
|
|
|
Blok - VYT-1516a - Skupina A - platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
min. 8 kreditov |
Povinne voliteľné predmety mimo jadra študijného programu.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KVV/B-VU-de015/15 |
Reflexívny didaktický seminár - D. Valachová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KVV/B-VU-de013/15 |
Kontexty vizuálneho umenia - Ľ. Moza, M. Kvasnicová |
1, 2/L |
3S
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/B-VU-de015/15 |
Reflexívny didaktický seminár - D. Valachová |
1, 2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KVV/B-VU-de016/15 |
Základy arteterapie - J. Šicková |
2, 3/Z |
2PS
|
H
|
2 |
|
PdF.KVV/B-VU-de014/15 |
Pedagogika výtvarného umenia - I. Paštrnáková Dejová, M. Kmeť |
2/L |
3S
|
H
|
3 |
|
Blok - VYT-1516b - Skupina B - platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
min. 9 kreditov |
Povinne voliteľné predmety mimo jadra študijného programu.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KVV/B-VU-de017/15 |
Kresba - M. Ševčovič, X. Bergerová, S. Harangozó |
1, 2/L |
3PS
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/B-VU-de018/15 |
Základy keramiky - A. Drahoš, Ľ. Purdeš |
1, 2, 3/L |
3S
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/B-VU-de019/15 |
Grafika - M. Ševčovič |
2, 3/Z |
3S
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/B-VU-de020/15 |
Maľba - S. Harangozó, X. Bergerová |
2, 3/L |
3PS
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/B-VU-de021/15 |
Fotografia - P. Breier |
2/L |
3S
|
H
|
3 |
|
PdF.KVV/B-VU-de022/15 |
Grafický dizajn - A. Sládek |
3/Z |
3S
|
H
|
3 |
|
Blok - PED-1213b - platnosť od AR 12/13 - B skupina: získať min. 9 kreditov - komponent PEDAGOGIKA |
min. 9 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia do AR15/16
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-PEDka019/09 |
Metódy efektívneho učenia sa - Š. Ferková |
2, 3/Z |
2K
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDka020/12 |
Didaktická multimediálna technika - J. Záhorec |
2, 3/Z |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka023/12 |
Kolokvium k vybraným otázkam výchovy a vzdelávania I. - J. Strakoš |
2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDka028/12 |
Základy pedeutológie - T. Katuščáková |
2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka019/09 |
Metódy efektívneho učenia sa - Š. Ferková |
L |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka020/12 |
Didaktická multimediálna technika - J. Záhorec |
L |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka023/12 |
Kolokvium k vybraným otázkam výchovy a vzdelávania I. - J. Strakoš |
L |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka028/12 |
Základy pedeutológie - T. Katuščáková |
L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
Blok - PED-1213a - platnosť od AR 12/13 - A skupina: získať min. 4 kredity - komponent PEDAGOGIKA |
min. 4 kredity |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia do AR15/16
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-PEDka015/12 |
Sociálna determinácia výchovy - L. Koldeová |
2, 3/Z |
2K
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDka017/12 |
Výchova k tolerancii - PdF.KPg |
2, 3/Z |
2K
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDka018/12 |
Sociálno-pedagogický výcvik I. - M. Kuruc |
2, 3/Z |
20sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDka025/09 |
Tvorivá dramatika a osobnosť učiteľa - K. Majzlanová |
2, 3/Z |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka015/12 |
Sociálna determinácia výchovy - L. Koldeová |
L |
2K
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDka017/12 |
Výchova k tolerancii - PdF.KPg |
L |
2K
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDka018/12 |
Sociálno-pedagogický výcvik I. - M. Kuruc |
L |
20sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDka025/09 |
Tvorivá dramatika a osobnosť učiteľa - K. Majzlanová |
L |
2K
|
S
|
3 |
!
|
Blok - PED-1617a - platnosť od AR 16/17 - skupina A - denné štúdium (jadro) |
min. 8 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-PEDde012/16 |
Tvorivá dramatika v edukačnom procese - PdF.KPg |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde013/16 |
Teória a prax rodinnej výchovy - J. Prevendárová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde014/16 |
Psychodidaktika - Š. Ferková, D. Kostrub |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde015/16 |
Sociálna pedagogika pre učiteľov I. - M. Vážanský |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde016/16 |
Sociálna determinácia výchovy - L. Koldeová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde017/16 |
Pedagogika detí s poruchami učenia - PdF.KPg |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde018/16 |
Výchovné poradenstvo - M. Zaviš |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - PED-1617b - platnosť od AR 16/17 - skupina B - denné štúdium (mimo jadra) |
min. 12 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-PEDde019/16 |
Výchova k tvorivosti - PdF.KPg |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde020/16 |
Mediálna výchova - B. Malík |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde021/16 |
Rodina, škola, komunita - J. Koláčková |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde022/16 |
Výchova k tolerancii - PdF.KPg |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde023/16 |
Tréning zážitkovej pedagogiky I. - M. Kuruc |
2/Z |
20sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde024/16 |
Súčasné alternatívne smery v pedagogike - J. Strakoš |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde025/16 |
Kolokvium k vybraným otázkam výchovy a vzdelávania - J. Strakoš |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde026/16 |
Prevencia a intervencia sociálno-patologických javov v škole - PdF.KPg |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde027/16 |
Dieťa v krízových životných situáciách - PdF.KPg |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 (blok pre uč. pedagogiky) - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 17 kreditov |
Študenti a študentky uč. pedagogiky si nezapisujú predmety B-VUZde022 až 025: Dejiny
pedagogiky, Pedagogika voľného času, Rodinná výchova a Konštruktivizmus v edukácii.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-VUZde012/15 |
Digitálne technológie 2 - PdF.KPg |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde014/15 |
Dejiny filozofie 1 - N. Ondrušková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde015/15 |
Dejiny filozofie 2 - B. Malík |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde016/15 |
Etika a profesijná etika - M. Bizoň |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde017/15 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde018/15 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde019/15 |
Sociálna psychológia pre učiteľov - E. Brozmanová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde020/15 |
Patopsychológia pre učiteľov - V. Andreánska |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde021/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 1 - M. Lemešová |
1, 2, 3/Z |
24sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde026/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 - J. Koláčková, M. Kuruc, M. Pirháčová Lapšanská |
1, 2, 3/Z |
24sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde027/15 |
Prevencia drogových závislostí - Š. Ferková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde028/15 |
Špeciálna pedagogika - M. Tomášková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde029/15 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde030/15 |
Environmentálna výchova - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2P
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde012/15 |
Digitálne technológie 2 - PdF.KPg |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde014/15 |
Dejiny filozofie 1 - N. Ondrušková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde015/15 |
Dejiny filozofie 2 - B. Malík |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde016/15 |
Etika a profesijná etika - M. Bizoň |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde017/15 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde018/15 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde019/15 |
Sociálna psychológia pre učiteľov - E. Brozmanová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde020/15 |
Patopsychológia pre učiteľov - V. Andreánska |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde021/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 1 - M. Lemešová |
1, 2, 3/L |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde026/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 - J. Koláčková, M. Kuruc, M. Pirháčová Lapšanská |
1, 2, 3/L |
24sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde027/15 |
Prevencia drogových závislostí - Š. Ferková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde028/15 |
Špeciálna pedagogika - M. Tomášková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde029/15 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde030/15 |
Environmentálna výchova - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2P
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde013/15 |
Digitálne technológie 3 - PdF.KPg |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde013/15 |
Digitálne technológie 3 - PdF.KPg |
2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
v AR 15/16 platili predmety len pre hudobníkov a výtvarníkov
|
|
|