Blok - PED-1617a - platnosť od AR 16/17 - skupina A - denné štúdium (jadro) |
min. 8 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-PEDde012/16 |
Tvorivá dramatika v edukačnom procese - PdF.KPg |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde013/16 |
Teória a prax rodinnej výchovy - J. Prevendárová |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde014/16 |
Psychodidaktika - Š. Ferková, D. Kostrub |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde015/16 |
Sociálna pedagogika pre učiteľov I. - M. Vážanský |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde016/16 |
Sociálna determinácia výchovy - L. Koldeová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde017/16 |
Pedagogika detí s poruchami učenia - PdF.KPg |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde018/16 |
Výchovné poradenstvo - M. Zaviš |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - PED-1617b - platnosť od AR 16/17 - skupina B - denné štúdium (mimo jadra) |
min. 12 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-PEDde019/16 |
Výchova k tvorivosti - PdF.KPg |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde020/16 |
Mediálna výchova - B. Malík |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde021/16 |
Rodina, škola, komunita - J. Koláčková |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde022/16 |
Výchova k tolerancii - PdF.KPg |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde023/16 |
Tréning zážitkovej pedagogiky I. - M. Kuruc |
2/Z |
20sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde024/16 |
Súčasné alternatívne smery v pedagogike - J. Strakoš |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde025/16 |
Kolokvium k vybraným otázkam výchovy a vzdelávania - J. Strakoš |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde026/16 |
Prevencia a intervencia sociálno-patologických javov v škole - PdF.KPg |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDde027/16 |
Dieťa v krízových životných situáciách - PdF.KPg |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 (blok pre uč. pedagogiky) - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 17 kreditov |
Študenti a študentky uč. pedagogiky si nezapisujú predmety B-VUZde022 až 025: Dejiny
pedagogiky, Pedagogika voľného času, Rodinná výchova a Konštruktivizmus v edukácii.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-VUZde012/15 |
Digitálne technológie 2 - PdF.KPg |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde014/15 |
Dejiny filozofie 1 - N. Ondrušková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde015/15 |
Dejiny filozofie 2 - B. Malík |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde016/15 |
Etika a profesijná etika - M. Bizoň |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde017/15 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde018/15 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde019/15 |
Sociálna psychológia pre učiteľov - E. Brozmanová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde020/15 |
Patopsychológia pre učiteľov - V. Andreánska |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde021/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 1 - M. Lemešová |
1, 2, 3/Z |
24sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde026/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 - J. Koláčková, M. Kuruc, M. Pirháčová Lapšanská |
1, 2, 3/Z |
24sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde027/15 |
Prevencia drogových závislostí - Š. Ferková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde028/15 |
Špeciálna pedagogika - M. Tomášková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde029/15 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde030/15 |
Environmentálna výchova - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2P
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde012/15 |
Digitálne technológie 2 - PdF.KPg |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde014/15 |
Dejiny filozofie 1 - N. Ondrušková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde015/15 |
Dejiny filozofie 2 - B. Malík |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde016/15 |
Etika a profesijná etika - M. Bizoň |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde017/15 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde018/15 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde019/15 |
Sociálna psychológia pre učiteľov - E. Brozmanová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde020/15 |
Patopsychológia pre učiteľov - V. Andreánska |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde021/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 1 - M. Lemešová |
1, 2, 3/L |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde026/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 - J. Koláčková, M. Kuruc, M. Pirháčová Lapšanská |
1, 2, 3/L |
24sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde027/15 |
Prevencia drogových závislostí - Š. Ferková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde028/15 |
Špeciálna pedagogika - M. Tomášková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde029/15 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde030/15 |
Environmentálna výchova - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2P
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde013/15 |
Digitálne technológie 3 - PdF.KPg |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde013/15 |
Digitálne technológie 3 - PdF.KPg |
2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
v AR 15/16 platili predmety len pre hudobníkov a výtvarníkov
|
|
|