Blok - NEJ-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 96 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KNJL/B-NEJde001/16 |
Analýza literárnych textov - C. Heinrich |
1/Z |
2S
|
H
|
6 |
|
PdF.KNJL/B-NEJde017/16 |
Staršia nemecká literatúra - P. Gergel |
1/Z |
2S
|
H
|
6 |
|
PdF.KNJL/B-NEJde020/16 |
Úvod do literárnej vedy - R. Mikuláš |
1/Z |
2P
|
S
|
5 |
|
PdF.KNJL/B-NEJde021/16 |
Úvod do štúdia nemeckého jazyka - P. Ďurčo |
1/Z |
2P
|
S
|
5 |
|
PdF.KNJL/B-NEJde005/16 |
Nemecká fonetika a fonológia - P. Gergel |
1/L |
2S
|
H
|
4 |
|
PdF.KNJL/B-NEJde009/16 |
Nemecká literatúra pre deti a mládež - A. Mikulášová |
1/L |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KNJL/B-NEJde010/16 |
Nemecká morfológia - P. Ďurčo |
1/L |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KNJL/B-NEJde013/16 |
Prehľad dejín, literatúry a kultúry nemecky hovoriacich krajín - C. Heinrich |
1/L |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KNJL/B-NEJde018/16 |
Úvod do didaktiky jazykov - I. Kolečáni Lenčová |
1/L |
2P
|
S
|
6 |
|
PdF.KNJL/B-NEJde007/16 |
Nemecká literatúra 18. storočia - R. Mikuláš |
2/Z |
2P
|
S
|
6 |
|
PdF.KNJL/B-NEJde011/16 |
Nemecká syntax - M. Vajičková |
2/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KNJL/B-NEJde008/16 |
Nemecká literatúra 19. storočia - A. Mikulášová |
2/L |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KNJL/B-NEJde014/16 |
Psycholingvistika - P. Gergel |
2/L |
2S
|
H
|
6 |
|
PdF.KNJL/B-NEJde015/16 |
Reálie Nemecka - C. Heinrich |
2/L |
2S
|
H
|
4 |
|
PdF.KNJL/B-NEJde019/16 |
Úvod do didaktiky literatúry - I. Kolečáni Lenčová |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KNJL/B-NEJde002/16 |
Didaktika nemeckého jazyka pre predprimárny stupeň - PdF.KNJL |
3/Z |
2S
|
H
|
5 |
!
|
PdF.KNJL/B-NEJde003/16 |
Didaktika nemeckého jazyka pre primárny stupeň - PdF.KNJL |
3/Z |
2S
|
H
|
5 |
!
|
PdF.KNJL/B-NEJde004/16 |
Metodika písania odborného textu v nemeckom jazyku - PdF.KNJL |
3/Z |
2S
|
H
|
4 |
!
|
PdF.KNJL/B-NEJde006/16 |
Nemecká lexikológia - PdF.KNJL |
3/Z |
2P
|
S
|
4 |
!
|
PdF.KNJL/B-NEJde012/16 |
Novelistická a románová tvorba 19. storočia - PdF.KNJL |
3/Z |
2S
|
H
|
4 |
!
|
PdF.KNJL/B-NEJde016/16 |
Reálie Rakúska, Švajčiarska a Lichtenštajnska - PdF.KNJL |
3/Z |
2S
|
H
|
4 |
!
|
Predmet B-NEJde020 Úvod do lit. vedy sa odporúča zapísať si súbežne s predmetom B-NEJde001
Analýza lit. textov.
|
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 31 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-VUZde001/15 |
Teoretické základy výchovy - L. Koldeová, Z. Bakošová, J. Prokop, A. Kapinajová, T. Katuščáková, M. Adamková |
1, 2, 3/Z |
2PS
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde002/15 |
Digitálne technológie 1 - E. Tóblová, J. Záhorec, A. Nagyová, J. Nemcová |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde003/15 |
Psychológia pre učiteľov 1 - Z. Jursová Zacharová, Z. Brunclíková |
1, 2, 3/Z |
4PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde004/15 |
Všeobecná didaktika - E. Tóblová, Š. Ferková, J. Strakoš, R. Hrmo |
1, 2, 3/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde005/15 |
Pedagogická komunikácia - Z. Bakošová, B. Jaslovská, S. Ťupeková Dončevová, M. Vážanský, J. Nemcová, R. Hrmo, M. Pirháčová Lapšanská |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde006/15 |
Školský manažment - M. Pisoňová, A. Nagyová, Z. Obdržálek |
1, 2, 3/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde007/15 |
Psychológia pre učiteľov 2 - L. Sokolová |
1, 2, 3/Z |
4PS
|
H
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde009/15 |
Pedagogická prax 1 (A) - L. Koldeová, J. Prokop, P. Ostradický |
1, 2, 3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde001/15 |
Teoretické základy výchovy - L. Koldeová, Z. Bakošová, J. Prokop, A. Kapinajová, T. Katuščáková, M. Adamková |
1, 2, 3/L |
2PS
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde002/15 |
Digitálne technológie 1 - E. Tóblová, J. Záhorec, A. Nagyová, J. Nemcová |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde003/15 |
Psychológia pre učiteľov 1 - Z. Jursová Zacharová, Z. Brunclíková |
1, 2, 3/L |
4PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde004/15 |
Všeobecná didaktika - E. Tóblová, Š. Ferková, J. Strakoš, R. Hrmo |
1, 2, 3/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde005/15 |
Pedagogická komunikácia - Z. Bakošová, B. Jaslovská, S. Ťupeková Dončevová, M. Vážanský, J. Nemcová, R. Hrmo, M. Pirháčová Lapšanská |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde006/15 |
Školský manažment - M. Pisoňová, A. Nagyová, Z. Obdržálek |
1, 2, 3/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde007/15 |
Psychológia pre učiteľov 2 - L. Sokolová |
1, 2, 3/L |
4PS
|
H
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde009/15 |
Pedagogická prax 1 (A) - L. Koldeová, J. Prokop, P. Ostradický |
1, 2, 3/L |
1tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde008/15 |
Seminár k bakalárskej práci - R. Repka, J. Strakoš, N. Ondrušková, J. Šrank, J. Perďochová, B. Gómez-Pablos Calvo, M. Malovecký, M. Medveczká, J. Bírová, R. Bojničanová, P. Gergel, E. Poliaková, M. Andrejčáková, P. Nocquet, M. Paolini, M. Kmeť |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde010/15 |
Pedagogická prax 1 (B) - E. Čipková, Š. Ferková, E. Tóblová, J. Strakoš, P. Ostradický |
2, 3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde008/15 |
Seminár k bakalárskej práci - R. Repka, J. Strakoš, N. Ondrušková, J. Šrank, J. Perďochová, B. Gómez-Pablos Calvo, M. Malovecký, M. Medveczká, J. Bírová, R. Bojničanová, P. Gergel, E. Poliaková, M. Andrejčáková, P. Nocquet, M. Paolini, M. Kmeť |
2, 3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde010/15 |
Pedagogická prax 1 (B) - E. Čipková, Š. Ferková, E. Tóblová, J. Strakoš, P. Ostradický |
2, 3/L |
1tX
|
H
|
2 |
|
v AR 15/16 platili predmety len pre hudobníkov a výtvarníkov
|
|
|
Blok - NEJ-1617b1 - platnosť od AR 16/17 - skupina B1 - denné štúdium |
min. 10 kreditov |
Jazykovedná skupina
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KNJL/B-NEJde028/16 |
Praktické cvičenia z nemeckej gramatiky I - A. Fábová |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KNJL/B-NEJde039/16 |
Seminár z úvodu do štúdia nemeckého jazyka - P. Gergel |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KNJL/B-NEJde030/16 |
Praktické cvičenia z nemeckej ortoepie - PdF.KNJL |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KNJL/B-NEJde029/16 |
Praktické cvičenia z nemeckej gramatiky II - P. Gergel |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KNJL/B-NEJde037/16 |
Seminár z nemeckej syntaxe - S. Tomášková |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KNJL/B-NEJde036/16 |
Seminár z nemeckej morfológie - S. Tomášková |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KNJL/B-NEJde041/16 |
Základy lexikografie - P. Ďurčo |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KNJL/B-NEJde022/16 |
Analýza dialogického jazyka - PdF.KNJL |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KNJL/B-NEJde033/16 |
Seminár z nemeckej lexikológie - PdF.KNJL |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
Blok - NEJ-1617b2 - platnosť od AR 16/17 - skupina B2 - denné štúdium |
min. 6 kreditov |
Literárnovedná skupina
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KNJL/B-NEJde038/16 |
Seminár z úvodu do literárnej vedy - R. Mikuláš |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KNJL/B-NEJde034/16 |
Seminár z nemeckej literatúry 18. storočia - R. Mikuláš |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KNJL/B-NEJde032/16 |
Seminár z nemeckej literatúry pre deti a mládež - C. Heinrich |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KNJL/B-NEJde035/16 |
Seminár z nemeckej literatúry 19. storočia - A. Mikulášová |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - NEJ-1617b3 - platnosť od AR 16/17 - skupina B3 - denné štúdium |
min. 8 kreditov |
Skupina predmetov praktickej komunikácie
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KNJL/B-NEJde024/16 |
Jazykový seminár I - C. Heinrich |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KNJL/B-NEJde025/16 |
Jazykový seminár II (receptívne kompetencie v nemeckom jazyku) - C. Heinrich |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KNJL/B-NEJde023/16 |
Jazykový seminár (pravopis) - C. Heinrich |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KNJL/B-NEJde026/16 |
Jazykový seminár III (produktívne kompetencie v nemeckom jazyku) - Z. Marková |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KNJL/B-NEJde027/16 |
Odborná komunikácia v nemeckom jazyku - P. Gergel |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KNJL/B-NEJde031/16 |
Pravopisné princípy v slovenskom jazyku - PdF.KNJL |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KNJL/B-NEJde040/16 |
Základy jazykovej kultúry - PdF.KNJL |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 17 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-VUZde012/15 |
Digitálne technológie 2 - PdF.KPg |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde014/15 |
Dejiny filozofie 1 - N. Ondrušková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde015/15 |
Dejiny filozofie 2 - B. Malík |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde016/15 |
Etika a profesijná etika - M. Bizoň |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde017/15 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde018/15 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde019/15 |
Sociálna psychológia pre učiteľov - E. Brozmanová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde020/15 |
Patopsychológia pre učiteľov - V. Andreánska |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde021/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 1 - M. Lemešová |
1, 2, 3/Z |
24sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde022/15 |
Dejiny pedagogiky - J. Kostelník |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde023/15 |
Pedagogika voľného času - A. Kapinajová, M. Vážanský, T. Katuščáková, B. Jaslovská |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde024/15 |
Rodinná výchova - J. Prevendárová, J. Koláčková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde025/15 |
Konštruktivizmus v edukácii - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde026/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 - J. Koláčková, M. Kuruc, M. Pirháčová Lapšanská |
1, 2, 3/Z |
24sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde027/15 |
Prevencia drogových závislostí - Š. Ferková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde028/15 |
Špeciálna pedagogika - M. Tomášková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde029/15 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde030/15 |
Environmentálna výchova - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2P
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde012/15 |
Digitálne technológie 2 - PdF.KPg |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde014/15 |
Dejiny filozofie 1 - N. Ondrušková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde015/15 |
Dejiny filozofie 2 - B. Malík |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde016/15 |
Etika a profesijná etika - M. Bizoň |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde017/15 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde018/15 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde019/15 |
Sociálna psychológia pre učiteľov - E. Brozmanová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde020/15 |
Patopsychológia pre učiteľov - V. Andreánska |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde021/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 1 - M. Lemešová |
1, 2, 3/L |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde022/15 |
Dejiny pedagogiky - J. Kostelník |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde023/15 |
Pedagogika voľného času - A. Kapinajová, M. Vážanský, T. Katuščáková, B. Jaslovská |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde024/15 |
Rodinná výchova - J. Prevendárová, J. Koláčková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde025/15 |
Konštruktivizmus v edukácii - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde026/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 - J. Koláčková, M. Kuruc, M. Pirháčová Lapšanská |
1, 2, 3/L |
24sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde027/15 |
Prevencia drogových závislostí - Š. Ferková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde028/15 |
Špeciálna pedagogika - M. Tomášková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde029/15 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde030/15 |
Environmentálna výchova - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2P
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde013/15 |
Digitálne technológie 3 - PdF.KPg |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde013/15 |
Digitálne technológie 3 - PdF.KPg |
2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
v AR 15/16 platili predmety len pre hudobníkov a výtvarníkov
|
|
|