Blok - BESPka-A1 - Povinné predmety (ka) |
min. 43 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia do AR15/16
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KRoJL/B-ESPka010/10 |
Jazykový systém 1. - M. Medveczká |
Z |
2C + 2P
|
S
|
6 |
|
PdF.KRoJL/B-ESPka030/10 |
Základy didaktiky jazykov - B. Gómez-Pablos Calvo, J. Bírová |
Z |
4P
|
H
|
6 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPka020/10 |
Jazykový systém 2. - M. Medveczká |
Z |
2C + 2P
|
S
|
6 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPka040/10 |
Jazyková činnosť produktívna v interakcii - ústny prejav - B. Gómez-Pablos Calvo |
Z |
2S
|
S
|
3 |
|
PdF.KRoJL/B-ESPka050/10 |
Jazyková činnosť produktívna v interakcii - písomný prejav - B. Gómez-Pablos Calvo |
Z |
2S
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPka060/10 |
Jazyková činnosť receptívna v interakcii - čítanie s porozumením - J. Perďochová, B. Gómez-Pablos Calvo |
Z |
2S
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPka070/10 |
Jazyková činnosť receptívna v interakcii - posluch s porozumením - B. Gómez-Pablos Calvo |
Z |
2S
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPka080/10 |
Kultúra a civilizácia 1. - M. Medveczká |
Z |
3P
|
S
|
4 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMka010/10 |
Úvod do štúdia jazykov - C. Lupu |
Z |
2P
|
S
|
3 |
|
PdF.KRoJL/B-ROMka020/10 |
Informačné technológie vo vyučovaní CJ - R. Štrbáková |
Z |
2C + 2P
|
S
|
6 |
|
PdF.KRoJL/B-ESPka010/10 |
Jazykový systém 1. - M. Medveczká |
L |
2C + 2P
|
S
|
6 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPka020/10 |
Jazykový systém 2. - M. Medveczká |
L |
2C + 2P
|
S
|
6 |
|
PdF.KRoJL/B-ESPka030/10 |
Základy didaktiky jazykov - B. Gómez-Pablos Calvo, J. Bírová |
L |
4P
|
H
|
6 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPka040/10 |
Jazyková činnosť produktívna v interakcii - ústny prejav - B. Gómez-Pablos Calvo |
L |
2S
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPka050/10 |
Jazyková činnosť produktívna v interakcii - písomný prejav - B. Gómez-Pablos Calvo |
L |
2S
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPka060/10 |
Jazyková činnosť receptívna v interakcii - čítanie s porozumením - J. Perďochová, B. Gómez-Pablos Calvo |
L |
2S
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPka070/10 |
Jazyková činnosť receptívna v interakcii - posluch s porozumením - B. Gómez-Pablos Calvo |
L |
2S
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPka080/10 |
Kultúra a civilizácia 1. - M. Medveczká |
L |
3P
|
S
|
4 |
|
PdF.KRoJL/B-ROMka010/10 |
Úvod do štúdia jazykov - C. Lupu |
L |
2P
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMka020/10 |
Informačné technológie vo vyučovaní CJ - R. Štrbáková |
L |
2C + 2P
|
S
|
6 |
!
|
Ešte neabsolvované povinné a povinne voliteľné predmety, potrebné pre riadne ukončenie
štúdia, ktoré sa študentovi už nezobrazujú v AiS2, mu na základe včas dodaného tlačiva
"Zápis vybraných predmetov" zapíše študijné oddelenie. Tlačivo sa nachádza na webstránke
fakulty a musí byť podpísané študentom a zo strany katedry.
|
|
Blok - PED-1213 - platnosť od AR 12/13 - komponent PEDAGOGIKA |
min. 45 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia do AR15/16
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-PEDka009/09 |
Pedagogika dospelých - J. Kostelník |
2, 3/Z |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka012/12 |
Využitie IKT vo vyučovacom procese - J. Záhorec |
2, 3/Z |
3C
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka013/09 |
Výchovné poradenstvo - M. Zaviš |
2, 3/Z |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka010/12 |
Metodológia pedagogického výskumu - D. Kostrub |
3/Z |
3K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDka003/09 |
Historický vývin slovenského školstva a pedagogiky - J. Pšenák |
Z |
2K
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDka004/12 |
Teória výchovy - L. Koldeová |
Z |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka001/09 |
Všeobecná pedagogika I. - M. Vážanský |
Z |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka002/09 |
Svetové dejiny školstva a pedagogiky - J. Pšenák |
Z |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka005/12 |
Všeobecná didaktika - J. Strakoš |
Z |
3K
|
S
|
5 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDka006/12 |
Komunikačné kompetencie učiteľa - T. Katuščáková, A. Kapinajová |
Z |
3K
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-PEDka007/12 |
Pedagogika voľného času pre edukátorov - T. Katuščáková, B. Jaslovská |
Z |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka008/09 |
Sociálna pedagogika - M. Vážanský |
Z |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka011/12 |
Školský systém, škola a školská legislatíva - M. Pisoňová |
Z |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka001/09 |
Všeobecná pedagogika I. - M. Vážanský |
L |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka002/09 |
Svetové dejiny školstva a pedagogiky - J. Pšenák |
L |
2K
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDka003/09 |
Historický vývin slovenského školstva a pedagogiky - J. Pšenák |
L |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka004/12 |
Teória výchovy - L. Koldeová |
L |
2K
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDka005/12 |
Všeobecná didaktika - J. Strakoš |
L |
3K
|
S
|
5 |
|
PdF.KPg/B-PEDka006/12 |
Komunikačné kompetencie učiteľa - T. Katuščáková, A. Kapinajová |
L |
3K
|
S
|
4 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDka007/12 |
Pedagogika voľného času pre edukátorov - T. Katuščáková, B. Jaslovská |
L |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka008/09 |
Sociálna pedagogika - M. Vážanský |
L |
2K
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDka014/09 |
Teória a prax rodinnej výchovy - T. Katuščáková, J. Prevendárová |
Z |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka009/09 |
Pedagogika dospelých - J. Kostelník |
L |
2K
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDka010/12 |
Metodológia pedagogického výskumu - D. Kostrub |
L |
3K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka011/12 |
Školský systém, škola a školská legislatíva - M. Pisoňová |
L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDka012/12 |
Využitie IKT vo vyučovacom procese - J. Záhorec |
L |
3C
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDka013/09 |
Výchovné poradenstvo - M. Zaviš |
L |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka014/09 |
Teória a prax rodinnej výchovy - T. Katuščáková, J. Prevendárová |
L |
2K
|
S
|
3 |
|
Ešte neabsolvované povinné a povinne voliteľné predmety, potrebné pre riadne ukončenie
štúdia, ktoré sa študentovi už nezobrazujú v AiS2, mu na základe včas dodaného tlačiva
"Zápis vybraných predmetov" zapíše študijné oddelenie. Tlačivo sa nachádza na webstránke
fakulty a musí byť podpísané študentom a zo strany katedry.
|
|
Blok - BVUZka-A - Povinné predmety - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 37 kreditov |
Blok je platný pre študentov so začiatkom štúdia do AR 15/16 v dobiehajúcich št. programoch.
Ešte neabsolvované povinné a povinne voliteľné predmety, potrebné pre riadne ukončenie
štúdia, ktoré sa študentovi už nezobrazujú v AiS2, mu na základe včas dodaného tlačiva
"Zápis vybraných predmetov" zapíše študijné oddelenie. Tlačivo sa nachádza na webstránke
fakulty a musí byť podpísané študentom a zo strany katedry. Pre študentov prijatých od AR 14/15 je v dennom štúdiu povinný predmet B-VUZka013
Bakalárska práca zrušený.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-VUZka008/09 |
Informačné a komunikačné technológie - E. Tóblová, J. Záhorec, A. Nagyová |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka008/09 |
Informačné a komunikačné technológie - E. Tóblová, J. Záhorec, A. Nagyová |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka010/09 |
Hospitačná pedagogická prax A - J. Prokop, L. Koldeová, P. Ostradický |
1, 2, 3/L |
1tX
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka010/09 |
Hospitačná pedagogická prax A - J. Prokop, L. Koldeová, P. Ostradický |
2, 3/Z |
1tX
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka011/09 |
Hospitačná pedagogická prax B - E. Čipková, Š. Ferková, E. Tóblová, J. Strakoš, P. Ostradický |
2, 3/Z |
1tX
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka007/09 |
Základy metodológie výskumu - L. Koldeová, D. Kostrub, M. Kuruc, E. Severini |
2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka011/09 |
Hospitačná pedagogická prax B - E. Čipková, Š. Ferková, E. Tóblová, J. Strakoš, P. Ostradický |
2, 3/L |
1tX
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka002/09 |
Psychológia osobnosti - L. Sokolová |
3/Z |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka006/09 |
Školský management - A. Nagyová, M. Pisoňová, Z. Obdržálek |
3/Z |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka007/09 |
Základy metodológie výskumu - L. Koldeová, D. Kostrub, M. Kuruc, E. Severini |
3/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka012/09 |
Seminár k bakalárskej práci - N. Ondrušková, M. Viršinská, R. Repka, J. Bírová, J. Perďochová, B. Gómez-Pablos Calvo, M. Malovecký, M. Medveczká, R. Bojničanová, J. Šrank, P. Gergel, E. Poliaková, M. Andrejčáková, P. Nocquet, M. Paolini, A. Šuba |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZka006/09 |
Školský management - A. Nagyová, M. Pisoňová, Z. Obdržálek |
3/L |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka012/09 |
Seminár k bakalárskej práci - N. Ondrušková, M. Viršinská, R. Repka, J. Bírová, J. Perďochová, B. Gómez-Pablos Calvo, M. Malovecký, M. Medveczká, R. Bojničanová, J. Šrank, P. Gergel, E. Poliaková, M. Andrejčáková, P. Nocquet, M. Paolini, A. Šuba |
3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZka001/09 |
Biodromálna psychológia - PdF.KPg |
Z |
3K
|
S
|
4 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka003/09 |
Teoretické základy výchovy - Z. Bakošová, L. Koldeová, J. Prokop, A. Kapinajová, T. Katuščáková |
Z |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka004/09 |
Všeobecná didaktika - J. Strakoš, E. Tóblová, Š. Ferková |
Z |
3K
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZka005/09 |
Pedagogická komunikácia - M. Vážanský, J. Nemcová, M. Pirháčová Lapšanská, J. Koláčková |
Z |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka009/09 |
Filozofická antropológia a axiologia - B. Malík |
Z |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka001/09 |
Biodromálna psychológia - PdF.KPg |
L |
3K
|
S
|
4 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka002/09 |
Psychológia osobnosti - L. Sokolová |
L |
2K
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka003/09 |
Teoretické základy výchovy - Z. Bakošová, L. Koldeová, J. Prokop, A. Kapinajová, T. Katuščáková |
L |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka004/09 |
Všeobecná didaktika - J. Strakoš, E. Tóblová, Š. Ferková |
L |
3K
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZka005/09 |
Pedagogická komunikácia - M. Vážanský, J. Nemcová, M. Pirháčová Lapšanská, J. Koláčková |
L |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka009/09 |
Filozofická antropológia a axiologia - B. Malík |
L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
|
Blok - BESPka-B1 - získať minimálne 14 kreditov |
min. 14 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia do AR15/16
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KRoJL/B-ESPka100/10 |
Kultúra a civilizácia 3. - M. Medveczká |
3/Z |
3S
|
S
|
4 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPka130/10 |
Literatúra pre deti a mládež - PdF.KRoJL |
3/Z |
3S
|
H
|
4 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPka150/10 |
Práca s literárnym textom 2. - R. Bojničanová |
3/Z |
4S
|
H
|
6 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPka210/10 |
Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 5. - Z. Kubík |
3/Z |
3C
|
S
|
5 |
|
PdF.KRoJL/B-ESPka230/10 |
Jazyková činnosť sprostredkovaná - preklad - J. Perďochová |
3/Z |
3S
|
S
|
5 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMka070/10 |
Manažment európskych vzdelávacích projektov - PdF.KRoJL |
3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPka090/10 |
Kultúra a civilizácia 2. - PdF.KRoJL |
Z |
3S
|
S
|
5 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPka140/10 |
Práca s literárnym textom 1. - R. Bojničanová |
Z |
4S
|
H
|
6 |
|
PdF.KRoJL/B-ESPka160/10 |
Základy praktickej štylistiky španielskeho jazyka - PdF.KRoJL |
Z |
2S
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPka170/10 |
Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 1. - J. Perďochová |
Z |
3C
|
S
|
4 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPka180/10 |
Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 2. - J. Perďochová |
Z |
3C
|
S
|
5 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPka190/10 |
Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 3. - J. Perďochová |
Z |
3C
|
S
|
5 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPka200/10 |
Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 4. - PdF.KRoJL |
Z |
3C
|
S
|
4 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPka220/10 |
Cvičenia z lexikológie a frazeológie španielskeho jazyka - B. Gómez-Pablos Calvo, N. Mocková |
Z |
4C
|
S
|
6 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMka040/10 |
Základy latinčiny - PdF.KRoJL |
Z |
2S
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMka050/10 |
Teória literatúry - R. Bojničanová |
Z |
2PS
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMka060/10 |
Slovenský jazyk v praxi - PdF.KRoJL |
Z |
2C
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPka090/10 |
Kultúra a civilizácia 2. - PdF.KRoJL |
L |
3S
|
S
|
5 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPka100/10 |
Kultúra a civilizácia 3. - M. Medveczká |
L |
3S
|
S
|
4 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPka130/10 |
Literatúra pre deti a mládež - PdF.KRoJL |
L |
3S
|
H
|
4 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPka140/10 |
Práca s literárnym textom 1. - R. Bojničanová |
L |
4S
|
H
|
6 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPka150/10 |
Práca s literárnym textom 2. - R. Bojničanová |
L |
4S
|
H
|
6 |
|
PdF.KRoJL/B-ESPka160/10 |
Základy praktickej štylistiky španielskeho jazyka - PdF.KRoJL |
L |
2S
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPka170/10 |
Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 1. - J. Perďochová |
L |
3C
|
S
|
4 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPka180/10 |
Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 2. - J. Perďochová |
L |
3C
|
S
|
5 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPka190/10 |
Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 3. - J. Perďochová |
L |
3C
|
S
|
5 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPka200/10 |
Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 4. - PdF.KRoJL |
L |
3C
|
S
|
4 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPka210/10 |
Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 5. - Z. Kubík |
L |
3C
|
S
|
5 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPka220/10 |
Cvičenia z lexikológie a frazeológie španielskeho jazyka - B. Gómez-Pablos Calvo, N. Mocková |
L |
4C
|
S
|
6 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPka230/10 |
Jazyková činnosť sprostredkovaná - preklad - J. Perďochová |
L |
3S
|
S
|
5 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMka040/10 |
Základy latinčiny - PdF.KRoJL |
L |
2S
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMka050/10 |
Teória literatúry - R. Bojničanová |
L |
2PS
|
H
|
3 |
|
PdF.KRoJL/B-ROMka060/10 |
Slovenský jazyk v praxi - PdF.KRoJL |
L |
2C
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMka070/10 |
Manažment európskych vzdelávacích projektov - PdF.KRoJL |
L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
Blok - PED-1213a - platnosť od AR 12/13 - A skupina: získať min. 4 kredity - komponent PEDAGOGIKA |
min. 4 kredity |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia do AR15/16
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-PEDka015/12 |
Sociálna determinácia výchovy - L. Koldeová |
2, 3/Z |
2K
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDka017/12 |
Výchova k tolerancii - PdF.KPg |
2, 3/Z |
2K
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDka018/12 |
Sociálno-pedagogický výcvik I. - M. Kuruc |
2, 3/Z |
20sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDka025/09 |
Tvorivá dramatika a osobnosť učiteľa - K. Majzlanová |
2, 3/Z |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka015/12 |
Sociálna determinácia výchovy - L. Koldeová |
L |
2K
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDka017/12 |
Výchova k tolerancii - PdF.KPg |
L |
2K
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDka018/12 |
Sociálno-pedagogický výcvik I. - M. Kuruc |
L |
20sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-PEDka025/09 |
Tvorivá dramatika a osobnosť učiteľa - K. Majzlanová |
L |
2K
|
S
|
3 |
!
|
Blok - PED-1213b - platnosť od AR 12/13 - B skupina: získať min. 9 kreditov - komponent PEDAGOGIKA |
min. 9 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia do AR15/16
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-PEDka019/09 |
Metódy efektívneho učenia sa - Š. Ferková |
2, 3/Z |
2K
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDka020/12 |
Didaktická multimediálna technika - J. Záhorec |
2, 3/Z |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka023/12 |
Kolokvium k vybraným otázkam výchovy a vzdelávania I. - J. Strakoš |
2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-PEDka028/12 |
Základy pedeutológie - T. Katuščáková |
2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka019/09 |
Metódy efektívneho učenia sa - Š. Ferková |
L |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka020/12 |
Didaktická multimediálna technika - J. Záhorec |
L |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka023/12 |
Kolokvium k vybraným otázkam výchovy a vzdelávania I. - J. Strakoš |
L |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-PEDka028/12 |
Základy pedeutológie - T. Katuščáková |
L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
Blok - BVUZka-Bpg - získať min. 15 kreditov (blok pre uč. pedagogiky) - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 15 kreditov |
Študenti programu Učiteľstvo pedagogiky v kombinácii si nezapisujú predmety B-VUZka024
Pedagogika voľného času a B-VUZka030 Rodinná výchova. Blok je platný pre študentov so začiatkom štúdia do AR 15/16 v dobiehajúcich št. programoch.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-VUZka015/09 |
Dejiny pedagogiky a školy - J. Kostelník |
1, 2, 3/Z |
2K
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka016/09 |
Sociológia výchovy - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka017/09 |
Etika a profesijná etika - M. Bizoň |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka018/09 |
Biológia dieťaťa a školské zdravotníctvo - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka019/09 |
Sociálno-právna ochrana detí a mládeže - M. Kečkéšová |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka020/09 |
Špeciálna pedagogika - M. Tomášková |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka021/09 |
Poruchy správania - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka022/09 |
Základy andragogiky - Z. Obdržálek, M. Vážanský |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka023/15 |
Informačné a komunikačné technológie IV - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka026/09 |
Rétorika a komunikácia - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka027/09 |
Alternatívne pedagogické koncepcie - E. Tóblová |
1, 2, 3/Z |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka028/09 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová, D. Füry |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka029/09 |
Prevencia drogových závislostí - Š. Ferková |
1, 2, 3/Z |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka031/09 |
Sociálna psychológia - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka032/09 |
Patopsychológia - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka033/09 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka034/09 |
Zdravotná a integrovaná TV - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka035/09 |
Medzináboženský dialóg - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka036/09 |
Etnológia (pre neetnológov) - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka037/09 |
Metodika písania vysokoškolských a kvalifikačných prác - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka038/09 |
Využívanie informačných zdrojov - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka041/09 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka042/09 |
Sociálne aspekty informatizácie - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka043/09 |
Robotické stavebnice vo vzdelávaní (1) - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
ka014/DF |
Dejiny filozofie - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B-VUZka114/09 |
Dejiny filozofie: Antická filozofia - N. Ondrušková |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
- PdF.KPg/B-VUZka214/09 |
Dejiny filozofie: Stredoveká a renesančná filozofia - N. Ondrušková |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
- PdF.KPg/B-VUZka314/09 |
Dejiny filozofie: Novoveká filozofia - od Kuzánskeho po Helega - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B-VUZka414/09 |
Dejiny filozofie: Filozofia 19. a 20. storočia - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
ka025/CJ |
Cudzí jazyk - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B1VUZkaA25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná angličtina 1 - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B1VUZkaN25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná nemčina 1 - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B1VUZkaR25/09 |
Cudzí jazyk: Románsky jazyk - M. Paolini, R. Štrbáková |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
- PdF.KPg/B2VUZkaA25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná angličtina 2 - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B2VUZkaN25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná nemčina 2 - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B3VUZkaA25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná angličtina 3 - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B3VUZkaN25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná nemčina 3 - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B4VUZkaA25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná angličtina 4 - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B4VUZkaN25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná nemčina 4 - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka015/09 |
Dejiny pedagogiky a školy - J. Kostelník |
1, 2, 3/L |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka016/09 |
Sociológia výchovy - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka018/09 |
Biológia dieťaťa a školské zdravotníctvo - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka019/09 |
Sociálno-právna ochrana detí a mládeže - M. Kečkéšová |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka020/09 |
Špeciálna pedagogika - M. Tomášková |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka021/09 |
Poruchy správania - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka022/09 |
Základy andragogiky - Z. Obdržálek, M. Vážanský |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka023/15 |
Informačné a komunikačné technológie IV - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka026/09 |
Rétorika a komunikácia - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka027/09 |
Alternatívne pedagogické koncepcie - E. Tóblová |
1, 2, 3/L |
2K
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka028/09 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová, D. Füry |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka029/09 |
Prevencia drogových závislostí - Š. Ferková |
1, 2, 3/L |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka031/09 |
Sociálna psychológia - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka032/09 |
Patopsychológia - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka033/09 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka034/09 |
Zdravotná a integrovaná TV - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka035/09 |
Medzináboženský dialóg - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka036/09 |
Etnológia (pre neetnológov) - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka037/09 |
Metodika písania vysokoškolských a kvalifikačných prác - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka038/09 |
Využívanie informačných zdrojov - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka042/09 |
Sociálne aspekty informatizácie - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka043/09 |
Robotické stavebnice vo vzdelávaní (1) - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
ka014/DF |
Dejiny filozofie - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B-VUZka114/09 |
Dejiny filozofie: Antická filozofia - N. Ondrušková |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
|
- PdF.KPg/B-VUZka214/09 |
Dejiny filozofie: Stredoveká a renesančná filozofia - N. Ondrušková |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
|
- PdF.KPg/B-VUZka314/09 |
Dejiny filozofie: Novoveká filozofia - od Kuzánskeho po Helega - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B-VUZka414/09 |
Dejiny filozofie: Filozofia 19. a 20. storočia - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
ka025/CJ |
Cudzí jazyk - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B1VUZkaA25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná angličtina 1 - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B1VUZkaN25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná nemčina 1 - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B1VUZkaR25/09 |
Cudzí jazyk: Románsky jazyk - M. Paolini, R. Štrbáková |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B2VUZkaA25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná angličtina 2 - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B2VUZkaN25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná nemčina 2 - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B3VUZkaA25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná angličtina 3 - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B3VUZkaN25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná nemčina 3 - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B4VUZkaA25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná angličtina 4 - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B4VUZkaN25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná nemčina 4 - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka040/09 |
Úvod do estetiky 2 - PdF.KPg |
2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka039/09 |
Úvod do estetiky 1 - PdF.KPg |
L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
* študent si môže zapísať len 1 predmet zo skupiny
|
|
|