Blok - HUD-1516 - platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
min. 48 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KHV/B-HU-de001/15 |
Dejiny a teória hudby I - A. Šuba |
1/Z |
4P
|
S
|
5 |
|
PdF.KHV/B-HU-de002/15 |
Hudobná dielňa – hlasová a intonačná výchova I - T. Boroš, E. Plesníková, B. Dugovič |
1/Z |
3S
|
S
|
4 |
|
PdF.KHV/B-HU-de003/15 |
Dejiny a teória hudby II - A. Šuba, B. Pavlovičová |
1/L |
4P
|
S
|
5 |
|
PdF.KHV/B-HU-de004/15 |
Hudobná dielňa – hlasová a intonačná výchova II - P. Fornayová, B. Dugovič |
1/L |
3S
|
S
|
4 |
|
PdF.KHV/B-HU-de005/15 |
Dejiny a teória hudby III - B. Pavlovičová, A. Šuba |
2/Z |
3P
|
S
|
5 |
|
PdF.KHV/B-HU-de006/15 |
Hudobná pedagogika – hra na rytmickom nástroji - T. Boroš, E. Plesníková, B. Dugovič |
2/Z |
2C + 2P
|
S
|
5 |
|
PdF.KHV/B-HU-de007/15 |
Metodika tvorby odborného textu - A. Šuba |
2/Z |
1S
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/B-HU-de008/15 |
Hudobná pedagogika – hra na melodickom nástroji - T. Boroš, B. Dugovič |
2/L |
2C + 2P
|
S
|
5 |
|
PdF.KHV/B-HU-de009/15 |
Dejiny a teória hudby IV - A. Šuba, I. Šiller |
2/L |
3P
|
S
|
4 |
|
PdF.KHV/B-HU-de010/15 |
Dejiny a teória hudby V - A. Šuba, I. Šiller |
3/Z |
4P
|
S
|
4 |
|
PdF.KHV/B-HU-de011/15 |
Didaktika hudby – hra na harmonickom nástroji - T. Boroš, M. Tomašovič, Z. Zamborská |
3/Z |
1C + 1P
|
S
|
5 |
|
PdF.KHV/B-HU-de007/15 |
Metodika tvorby odborného textu - A. Šuba |
L |
1S
|
H
|
2 |
|
Blok - ESP-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 48 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KRoJL/B-ESPde002/16 |
Jazyková činnosť v interakcii – počúvanie s porozumením v španielskom jazyku - M. Medveczká |
1/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-ROMde001/16 |
Úvod do jazykovedy pre romanistov - C. Lupu |
1/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KRoJL/B-ESPde003/16 |
Úvod do dejín a kultúry krajín španielskeho jazyka - M. Medveczká |
1/L |
4S
|
S
|
4 |
|
PdF.KRoJL/B-ESPde004/16 |
Jazyková činnosť v interakcii – čítanie s porozumením v španielskom jazyku - B. Gómez-Pablos Calvo |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-ESPde005/16 |
Jazykový systém španielskeho jazyka 1. - M. Medveczká |
2/Z |
4S
|
S
|
6 |
|
PdF.KRoJL/B-ESPde006/16 |
Prehľad dejín literatúry španielskeho jazyka 1. - R. Bojničanová |
2/Z |
4S
|
S
|
6 |
|
PdF.KRoJL/B-ESPde007/16 |
Jazyková činnosť v interakcii – ústny prejav v španielskom jazyku - B. Gómez-Pablos Calvo |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-ESPde008/16 |
Jazykový systém španielskeho jazyka 2. - M. Medveczká |
2/L |
4S
|
S
|
6 |
|
PdF.KRoJL/B-ESPde009/16 |
Prehľad dejín literatúry španielskeho jazyka 2. - R. Bojničanová |
2/L |
4S
|
S
|
6 |
|
PdF.KRoJL/B-ESPde010/16 |
Jazyková činnosť v interakcii – písomný prejav v španielskom jazyku - B. Gómez-Pablos Calvo |
2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-ESPde011/16 |
Základy didaktiky cudzích jazykov - PdF.KRoJL |
3/Z |
2P + 2S
|
S
|
6 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde012/16 |
Metodika písania odborného textu - PdF.KRoJL |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 31 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-VUZde001/15 |
Teoretické základy výchovy - L. Koldeová, Z. Bakošová, J. Prokop, A. Kapinajová, T. Katuščáková, M. Adamková |
1, 2, 3/Z |
2PS
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde002/15 |
Digitálne technológie 1 - E. Tóblová, J. Záhorec, A. Nagyová, J. Nemcová |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde003/15 |
Psychológia pre učiteľov 1 - Z. Jursová Zacharová, Z. Brunclíková |
1, 2, 3/Z |
4PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde004/15 |
Všeobecná didaktika - E. Tóblová, Š. Ferková, J. Strakoš, R. Hrmo |
1, 2, 3/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde005/15 |
Pedagogická komunikácia - Z. Bakošová, B. Jaslovská, S. Ťupeková Dončevová, M. Vážanský, J. Nemcová, R. Hrmo, M. Pirháčová Lapšanská |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde006/15 |
Školský manažment - M. Pisoňová, A. Nagyová, Z. Obdržálek |
1, 2, 3/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde007/15 |
Psychológia pre učiteľov 2 - L. Sokolová |
1, 2, 3/Z |
4PS
|
H
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde009/15 |
Pedagogická prax 1 (A) - L. Koldeová, J. Prokop, P. Ostradický |
1, 2, 3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde001/15 |
Teoretické základy výchovy - L. Koldeová, Z. Bakošová, J. Prokop, A. Kapinajová, T. Katuščáková, M. Adamková |
1, 2, 3/L |
2PS
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde002/15 |
Digitálne technológie 1 - E. Tóblová, J. Záhorec, A. Nagyová, J. Nemcová |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde003/15 |
Psychológia pre učiteľov 1 - Z. Jursová Zacharová, Z. Brunclíková |
1, 2, 3/L |
4PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde004/15 |
Všeobecná didaktika - E. Tóblová, Š. Ferková, J. Strakoš, R. Hrmo |
1, 2, 3/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde005/15 |
Pedagogická komunikácia - Z. Bakošová, B. Jaslovská, S. Ťupeková Dončevová, M. Vážanský, J. Nemcová, R. Hrmo, M. Pirháčová Lapšanská |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde006/15 |
Školský manažment - M. Pisoňová, A. Nagyová, Z. Obdržálek |
1, 2, 3/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde007/15 |
Psychológia pre učiteľov 2 - L. Sokolová |
1, 2, 3/L |
4PS
|
H
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde009/15 |
Pedagogická prax 1 (A) - L. Koldeová, J. Prokop, P. Ostradický |
1, 2, 3/L |
1tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde008/15 |
Seminár k bakalárskej práci - R. Repka, J. Strakoš, N. Ondrušková, J. Šrank, J. Perďochová, B. Gómez-Pablos Calvo, M. Malovecký, M. Medveczká, J. Bírová, R. Bojničanová, P. Gergel, E. Poliaková, M. Andrejčáková, P. Nocquet, M. Paolini, M. Kmeť |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde010/15 |
Pedagogická prax 1 (B) - E. Čipková, Š. Ferková, E. Tóblová, J. Strakoš, P. Ostradický |
2, 3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde008/15 |
Seminár k bakalárskej práci - R. Repka, J. Strakoš, N. Ondrušková, J. Šrank, J. Perďochová, B. Gómez-Pablos Calvo, M. Malovecký, M. Medveczká, J. Bírová, R. Bojničanová, P. Gergel, E. Poliaková, M. Andrejčáková, P. Nocquet, M. Paolini, M. Kmeť |
2, 3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde010/15 |
Pedagogická prax 1 (B) - E. Čipková, Š. Ferková, E. Tóblová, J. Strakoš, P. Ostradický |
2, 3/L |
1tX
|
H
|
2 |
|
v AR 15/16 platili predmety len pre hudobníkov a výtvarníkov
|
|
|
Blok - HUD-1516 - platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
min. 12 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KHV/B-HU-de012/15 |
Zborový spev I - S. Mironov |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/B-HU-de013/15 |
Inštrumentálny ansámbel I - N. Nikitin |
1/Z |
2CS
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/B-HU-de014/15 |
Seminár k dejinám hudby I - PdF.KHV |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KHV/B-HU-de015/15 |
Základy hudobnej kompozície I - T. Boroš |
1/Z |
2CS
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/B-HU-de016/15 |
Vokálny ansámbel I - S. Mironov |
1/Z |
2CS
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/B-HU-de017/15 |
Zborový spev II - S. Mironov |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/B-HU-de018/15 |
Inštrumentálny ansámbel II - N. Nikitin |
1/L |
2CS
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/B-HU-de019/15 |
Seminár k dejinám hudby II - PdF.KHV |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KHV/B-HU-de020/15 |
Základy hudobnej kompozície II - PdF.KHV |
1/L |
2CS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KHV/B-HU-de021/15 |
Vokálny ansámbel II - S. Mironov |
1/L |
2CS
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/B-HU-de022/15 |
Zborový spev III - S. Mironov |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/B-HU-de023/15 |
Vedenie inštrumentálneho ansámblu - N. Nikitin |
2/Z |
2CS
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/B-HU-de024/15 |
Seminár k dejinám hudby III - PdF.KHV |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KHV/B-HU-de025/15 |
Hudobná kompozícia I - T. Boroš |
2/Z |
2CS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KHV/B-HU-de026/15 |
Vokálny ansámbel III - S. Mironov |
2/Z |
2CS
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/B-HU-de027/15 |
Zborový spev IV - S. Mironov |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/B-HU-de028/15 |
Komorná hra I - B. Pavlovičová, B. Dugovič |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/B-HU-de029/15 |
Seminár k dejinám hudby IV - PdF.KHV |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KHV/B-HU-de030/15 |
Hudobná kompozícia II - D. Matej |
2/L |
2CS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KHV/B-HU-de031/15 |
Vokálny ansámbel IV - S. Mironov |
2/L |
2CS
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/B-HU-de032/15 |
Zborový spev a základy dirigovania - S. Mironov |
3/Z |
2CS
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/B-HU-de033/15 |
Komorná hra II - B. Dugovič, B. Pavlovičová |
3/Z |
2CS
|
H
|
2 |
|
PdF.KHV/B-HU-de034/15 |
Seminár k dejinám hudby V - PdF.KHV |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KHV/B-HU-de035/15 |
Hudobná kompozícia III - D. Matej |
3/Z |
2CS
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KHV/B-HU-de036/15 |
Vokálny ansámbel V - S. Mironov |
3/Z |
2CS
|
H
|
2 |
|
Blok - ESP-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 12 kreditov |
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KRoJL/B-ESPde017/16 |
Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 1. - T. Kotuliaková |
1/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-ROMde013/16 |
Úvod do teórie prekladu a tlmočenia - M. Malovecký |
1/Z |
2P
|
H
|
3 |
|
PdF.KRoJL/B-ROMde014/16 |
Dejiny jazykovedných teórií - PdF.KRoJL |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde015/16 |
Pravopisné princípy v slovenskom jazyku - PdF.KRoJL |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde020/16 |
Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 2. - M. Sánchez Vizcaíno |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-ROMde016/16 |
Informačné technológie vo vyučovaní cudzích jazykov 1. - PdF.KRoJL |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde021/16 |
Prekladové cvičenia zo španielskeho jazyka 1. - R. Štrbáková |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-ROMde018/16 |
Teória literatúry - PdF.KRoJL |
1/L |
2P
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde022/16 |
Kultúra a civilizácia krajín španielskeho jazyka 1. - M. Medveczká |
2/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde019/16 |
Informačné technológie vo vyučovaní cudzích jazykov 2. - PdF.KRoJL |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde023/16 |
Cvičenia z fonetiky, fonológie a pravopisu - T. Kotuliaková |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-ESPde024/16 |
Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 3 - PdF.KRoJL |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde025/16 |
Prekladové cvičenia zo španielskeho jazyka 2. - PdF.KRoJL |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde026/16 |
Kultúra a civilizácia krajín španielskeho jazyka 2. - PdF.KRoJL |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde027/16 |
Cvičenia z morfológie a syntaxe 1. - C. Lupu |
2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KRoJL/B-ESPde028/16 |
Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 4. - PdF.KRoJL |
2/L |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde029/16 |
Prekladové cvičenia zo španielskeho jazyka 3. - PdF.KRoJL |
2/L |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde030/16 |
Medzinárodné vzťahy a európske inštitúcie - PdF.KRoJL |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde031/16 |
Literatúra pre deti a mládež - PdF.KRoJL |
3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde032/16 |
Praktické cvičenia z didaktiky cudzích jazykov - PdF.KRoJL |
3/Z |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde033/16 |
Cvičenia z morfológie a syntaxe 2. - PdF.KRoJL |
3/Z |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde034/16 |
Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 5. - PdF.KRoJL |
3/Z |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde036/16 |
Jazykové cvičenia zo španielskeho jazyka 6. - PdF.KRoJL |
3/L |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ESPde037/16 |
Cvičenia z lexikológie a sémantiky - PdF.KRoJL |
3/L |
2C
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KRoJL/B-ROMde035/16 |
Interkultúrna komunikácia - PdF.KRoJL |
3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 17 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-VUZde012/15 |
Digitálne technológie 2 - PdF.KPg |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde014/15 |
Dejiny filozofie 1 - N. Ondrušková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde015/15 |
Dejiny filozofie 2 - B. Malík |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde016/15 |
Etika a profesijná etika - M. Bizoň |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde017/15 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde018/15 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde019/15 |
Sociálna psychológia pre učiteľov - E. Brozmanová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde020/15 |
Patopsychológia pre učiteľov - V. Andreánska |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde021/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 1 - M. Lemešová |
1, 2, 3/Z |
24sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde022/15 |
Dejiny pedagogiky - J. Kostelník |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde023/15 |
Pedagogika voľného času - A. Kapinajová, M. Vážanský, T. Katuščáková, B. Jaslovská |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde024/15 |
Rodinná výchova - J. Prevendárová, J. Koláčková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde025/15 |
Konštruktivizmus v edukácii - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde026/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 - J. Koláčková, M. Kuruc, M. Pirháčová Lapšanská |
1, 2, 3/Z |
24sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde027/15 |
Prevencia drogových závislostí - Š. Ferková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde028/15 |
Špeciálna pedagogika - M. Tomášková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde029/15 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde030/15 |
Environmentálna výchova - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2P
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde012/15 |
Digitálne technológie 2 - PdF.KPg |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde014/15 |
Dejiny filozofie 1 - N. Ondrušková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde015/15 |
Dejiny filozofie 2 - B. Malík |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde016/15 |
Etika a profesijná etika - M. Bizoň |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde017/15 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde018/15 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde019/15 |
Sociálna psychológia pre učiteľov - E. Brozmanová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde020/15 |
Patopsychológia pre učiteľov - V. Andreánska |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde021/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 1 - M. Lemešová |
1, 2, 3/L |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde022/15 |
Dejiny pedagogiky - J. Kostelník |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde023/15 |
Pedagogika voľného času - A. Kapinajová, M. Vážanský, T. Katuščáková, B. Jaslovská |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde024/15 |
Rodinná výchova - J. Prevendárová, J. Koláčková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde025/15 |
Konštruktivizmus v edukácii - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde026/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 - J. Koláčková, M. Kuruc, M. Pirháčová Lapšanská |
1, 2, 3/L |
24sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde027/15 |
Prevencia drogových závislostí - Š. Ferková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde028/15 |
Špeciálna pedagogika - M. Tomášková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde029/15 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde030/15 |
Environmentálna výchova - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2P
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde013/15 |
Digitálne technológie 3 - PdF.KPg |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde013/15 |
Digitálne technológie 3 - PdF.KPg |
2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
v AR 15/16 platili predmety len pre hudobníkov a výtvarníkov
|
|
|