Blok - BNJLKA-A1 - Povinné predmety - komponent NEMECKÝ JAZYK |
min. 45 kreditov |
predmety sú platné pre študentov 3-ročného externého štúdia so začiatkom štúdia do
AR 13/14
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KNJL/B-NJLKA501/09 |
Nemecká lexikológia - M. Vajičková |
3/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KNJL/B-NJLKA503/09 |
Nemecká literatúra pre deti a mládež - A. Mikulášová |
3/Z |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KNJL/B-NJLKA101/09 |
Úvod do štúdia nemeckého jazyka - P. Ďurčo |
Z |
2P
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KNJL/B-NJLKA103/09 |
Jazykový seminár I. - PdF.KNJL |
Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KNJL/B-NJLKA301/09 |
Nemecká morfológia - P. Ďurčo |
Z |
2P
|
S
|
4 |
!
|
PdF.KNJL/B-NJLKA104/09 |
Úvod do teórie nemeckej literatúry - R. Mikuláš |
Z |
2P
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KNJL/B-NJLKA304/09 |
Nemecká literatúra 18. storočia - PdF.KNJL |
Z |
2P
|
S
|
4 |
!
|
PdF.KNJL/B-NJLKA305/09 |
Seminár z nemeckej literatúry 18. storočia - L. Šimon |
Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KNJL/B-NJLKA306/09 |
Základy didaktiky jazykov - I. Kolečáni Lenčová |
Z |
2P
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KNJL/B-NJLKA401/09 |
Nemecká syntax - M. Vajičková |
Z |
2P
|
S
|
4 |
!
|
PdF.KNJL/B-NJLKA403/09 |
Nemecká literatúra 19. storočia - L. Šimon, A. Mikulášová |
Z |
2P
|
S
|
4 |
|
PdF.KNJL/B-NJLKA404/09 |
Seminár z nemeckej literatúry 19. storočia - L. Šimon, A. Mikulášová |
Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KNJL/B-NJLKA405/09 |
Didaktika nemeckého jazyka a literatúry IA - I. Kolečáni Lenčová |
Z |
2P
|
S
|
3 |
|
PdF.KNJL/B-NJLKA103/09 |
Jazykový seminár I. - PdF.KNJL |
L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KNJL/B-NJLKA301/09 |
Nemecká morfológia - P. Ďurčo |
L |
2P
|
S
|
4 |
!
|
PdF.KNJL/B-NJLKA304/09 |
Nemecká literatúra 18. storočia - PdF.KNJL |
L |
2P
|
S
|
4 |
!
|
PdF.KNJL/B-NJLKA305/09 |
Seminár z nemeckej literatúry 18. storočia - L. Šimon |
L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KNJL/B-NJLKA306/09 |
Základy didaktiky jazykov - I. Kolečáni Lenčová |
L |
2P
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KNJL/B-NJLKA401/09 |
Nemecká syntax - M. Vajičková |
L |
2P
|
S
|
4 |
!
|
PdF.KNJL/B-NJLKA403/09 |
Nemecká literatúra 19. storočia - L. Šimon, A. Mikulášová |
L |
2P
|
S
|
4 |
!
|
PdF.KNJL/B-NJLKA404/09 |
Seminár z nemeckej literatúry 19. storočia - L. Šimon, A. Mikulášová |
L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KNJL/B-NJLKA405/09 |
Didaktika nemeckého jazyka a literatúry IA - I. Kolečáni Lenčová |
L |
2P
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KNJL/B-NJLKA501/09 |
Nemecká lexikológia - M. Vajičková |
L |
2P
|
S
|
4 |
!
|
PdF.KNJL/B-NJLKA503/09 |
Nemecká literatúra pre deti a mládež - A. Mikulášová |
L |
2P
|
S
|
4 |
|
Blok - BVUZka-A - Povinné predmety - 3ročné externé štúdium |
min. 45 kreditov |
Ešte neabsolvované povinné a povinne voliteľné predmety, potrebné pre riadne ukončenie
štúdia, ktoré sa študentovi už nezobrazujú v AiS2, mu na základe včas dodaného tlačiva
"Zápis vybraných predmetov" zapíše študijné oddelenie. Tlačivo sa nachádza na webstránke
fakulty a musí byť podpísané študentom a zo strany katedry.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-VUZka008/09 |
Informačné a komunikačné technológie - E. Tóblová, J. Záhorec, A. Nagyová |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka008/09 |
Informačné a komunikačné technológie - E. Tóblová, J. Záhorec, A. Nagyová |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka010/09 |
Hospitačná pedagogická prax A - J. Prokop, L. Koldeová, P. Ostradický |
1, 2, 3/L |
1tX
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka010/09 |
Hospitačná pedagogická prax A - J. Prokop, L. Koldeová, P. Ostradický |
2, 3/Z |
1tX
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka011/09 |
Hospitačná pedagogická prax B - E. Čipková, Š. Ferková, E. Tóblová, J. Strakoš, P. Ostradický |
2, 3/Z |
1tX
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka007/09 |
Základy metodológie výskumu - L. Koldeová, D. Kostrub, M. Kuruc, E. Severini |
2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka011/09 |
Hospitačná pedagogická prax B - E. Čipková, Š. Ferková, E. Tóblová, J. Strakoš, P. Ostradický |
2, 3/L |
1tX
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka002/09 |
Psychológia osobnosti - L. Sokolová |
3/Z |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka006/09 |
Školský management - A. Nagyová, M. Pisoňová, Z. Obdržálek |
3/Z |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka007/09 |
Základy metodológie výskumu - L. Koldeová, D. Kostrub, M. Kuruc, E. Severini |
3/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka012/09 |
Seminár k bakalárskej práci - N. Ondrušková, M. Viršinská, R. Repka, J. Bírová, J. Perďochová, B. Gómez-Pablos Calvo, M. Malovecký, M. Medveczká, R. Bojničanová, J. Šrank, P. Gergel, E. Poliaková, M. Andrejčáková, P. Nocquet, M. Paolini, A. Šuba |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZka006/09 |
Školský management - A. Nagyová, M. Pisoňová, Z. Obdržálek |
3/L |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka012/09 |
Seminár k bakalárskej práci - N. Ondrušková, M. Viršinská, R. Repka, J. Bírová, J. Perďochová, B. Gómez-Pablos Calvo, M. Malovecký, M. Medveczká, R. Bojničanová, J. Šrank, P. Gergel, E. Poliaková, M. Andrejčáková, P. Nocquet, M. Paolini, A. Šuba |
3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZka013/09 |
Bakalárska práca - PdF.KPg, vedúci bakalárskej práce |
3/L |
|
H
|
8 |
|
PdF.KPg/B-VUZka001/09 |
Biodromálna psychológia - PdF.KPg |
Z |
3K
|
S
|
4 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka003/09 |
Teoretické základy výchovy - Z. Bakošová, L. Koldeová, J. Prokop, A. Kapinajová, T. Katuščáková |
Z |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka004/09 |
Všeobecná didaktika - J. Strakoš, E. Tóblová, Š. Ferková |
Z |
3K
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZka005/09 |
Pedagogická komunikácia - M. Vážanský, J. Nemcová, M. Pirháčová Lapšanská, J. Koláčková |
Z |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka009/09 |
Filozofická antropológia a axiologia - B. Malík |
Z |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka013/09 |
Bakalárska práca - PdF.KPg, vedúci bakalárskej práce |
Z |
|
H
|
8 |
|
PdF.KPg/B-VUZka001/09 |
Biodromálna psychológia - PdF.KPg |
L |
3K
|
S
|
4 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka002/09 |
Psychológia osobnosti - L. Sokolová |
L |
2K
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka003/09 |
Teoretické základy výchovy - Z. Bakošová, L. Koldeová, J. Prokop, A. Kapinajová, T. Katuščáková |
L |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka004/09 |
Všeobecná didaktika - J. Strakoš, E. Tóblová, Š. Ferková |
L |
3K
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZka005/09 |
Pedagogická komunikácia - M. Vážanský, J. Nemcová, M. Pirháčová Lapšanská, J. Koláčková |
L |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka009/09 |
Filozofická antropológia a axiologia - B. Malík |
L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
|
Blok - BNJLKA-B1 - Skupina A - komponent NEMECKÝ JAZYK |
min. 6 kreditov |
získať minimálne 6 kreditov - predmety sú platné pre študentov 3-ročného externého
štúdia so začiatkom štúdia do AR 13/14
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KNJL/B-NJLKA502/09 |
Seminár z nemeckej lexikológie - M. Vajičková |
3/Z |
2S
|
S
|
3 |
|
PdF.KNJL/B-NJLKA508/09 |
Lexikálna sémantika súčasného nemeckého jazyka - PdF.KNJL |
3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KNJL/B-NJLKA102/09 |
Seminár z úvodu do štúdia nemeckého jazyka - P. Gergel |
Z |
2S
|
S
|
3 |
|
PdF.KNJL/B-NJLKA106/09 |
Praktické cvičenia z nemeckej gramatiky - P. Gergel |
Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KNJL/B-NJLKA302/09 |
Seminár z nemeckej morfológie - S. Tomášková, P. Gergel |
Z |
2S
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KNJL/B-NJLKA402/09 |
Seminár z nemeckej syntaxe - S. Gajdošová |
Z |
2S
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KNJL/B-NJLKA106/09 |
Praktické cvičenia z nemeckej gramatiky - P. Gergel |
L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KNJL/B-NJLKA201/09 |
Seminár z nemeckej fonetiky - S. Gajdošová |
L |
2S
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KNJL/B-NJLKA302/09 |
Seminár z nemeckej morfológie - S. Tomášková, P. Gergel |
L |
2S
|
S
|
3 |
|
PdF.KNJL/B-NJLKA402/09 |
Seminár z nemeckej syntaxe - S. Gajdošová |
L |
2S
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KNJL/B-NJLKA502/09 |
Seminár z nemeckej lexikológie - M. Vajičková |
L |
2S
|
S
|
3 |
!
|
Blok - BNJLKA-B2 - Skupina B - komponent NEMECKÝ JAZYK |
min. 6 kreditov |
získať minimálne 6 kreditov - predmety sú platné pre študentov 3-ročného externého
štúdia so začiatkom štúdia do AR 13/14
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KNJL/B-NJLKA512/09 |
Reálie nemecky hovoriacich krajín - PdF.KNJL |
3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KNJL/B-NJLKA203/09 |
Jazykový seminár (Pravopis) - S. Tomášková |
Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KNJL/B-NJLKA204/09 |
Jazykový seminár II - PdF.KNJL |
Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KNJL/B-NJLKA303/09 |
Jazykový seminár (ústna komunikácia) - S. Tomášková, C. Heinrich |
Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KNJL/B-NJLKA409/09 |
Jazykový seminár (esej) - PdF.KNJL |
Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KNJL/B-NJLKA203/09 |
Jazykový seminár (Pravopis) - S. Tomášková |
L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KNJL/B-NJLKA204/09 |
Jazykový seminár II - PdF.KNJL |
L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KNJL/B-NJLKA303/09 |
Jazykový seminár (ústna komunikácia) - S. Tomášková, C. Heinrich |
L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KNJL/B-NJLKA409/09 |
Jazykový seminár (esej) - PdF.KNJL |
L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KNJL/B-NJLKA512/09 |
Reálie nemecky hovoriacich krajín - PdF.KNJL |
L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
Blok - BNJLKA-B3 - Skupina C - komponent NEMECKÝ JAZYK |
min. 3 kredity |
získať minimálne 3 kredity - predmety sú platné pre študentov 3-ročného externého
štúdia so začiatkom štúdia do AR 13/14
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KNJL/B-NJLKA504/09 |
Seminár z nemeckej literatúry pre deti a mládež - C. Heinrich |
3/Z |
2S
|
S
|
3 |
|
PdF.KNJL/B-NJLKA205/09 |
Analýza literárnych textov - C. Heinrich |
Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KNJL/B-NJLKA206/09 |
Staršia nemecká literatúra - P. Gergel |
Z |
2S
|
S
|
3 |
|
PdF.KNJL/B-NJLKA205/09 |
Analýza literárnych textov - C. Heinrich |
L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KNJL/B-NJLKA206/09 |
Staršia nemecká literatúra - P. Gergel |
L |
2S
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KNJL/B-NJLKA504/09 |
Seminár z nemeckej literatúry pre deti a mládež - C. Heinrich |
L |
2S
|
S
|
3 |
|
Blok - BVUZka-B - získať min. 15 kreditov - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 15 kreditov |
blok je platný pre študentov so začiatkom štúdia do AR 15/16 v dobiehajúcich št. programoch
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-VUZka015/09 |
Dejiny pedagogiky a školy - J. Kostelník |
1, 2, 3/Z |
2K
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka016/09 |
Sociológia výchovy - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka017/09 |
Etika a profesijná etika - M. Bizoň |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka018/09 |
Biológia dieťaťa a školské zdravotníctvo - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka019/09 |
Sociálno-právna ochrana detí a mládeže - M. Kečkéšová |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka020/09 |
Špeciálna pedagogika - M. Tomášková |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka021/09 |
Poruchy správania - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka022/09 |
Základy andragogiky - Z. Obdržálek, M. Vážanský |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka023/15 |
Informačné a komunikačné technológie IV - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka024/09 |
Pedagogika voľného času - T. Katuščáková, B. Jaslovská |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka026/09 |
Rétorika a komunikácia - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka027/09 |
Alternatívne pedagogické koncepcie - E. Tóblová |
1, 2, 3/Z |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka028/09 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová, D. Füry |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka029/09 |
Prevencia drogových závislostí - Š. Ferková |
1, 2, 3/Z |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka030/09 |
Rodinná výchova - J. Prevendárová, J. Koláčková |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka031/09 |
Sociálna psychológia - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka032/09 |
Patopsychológia - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka033/09 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka034/09 |
Zdravotná a integrovaná TV - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka035/09 |
Medzináboženský dialóg - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka036/09 |
Etnológia (pre neetnológov) - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka037/09 |
Metodika písania vysokoškolských a kvalifikačných prác - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka038/09 |
Využívanie informačných zdrojov - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka041/09 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka042/09 |
Sociálne aspekty informatizácie - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka043/09 |
Robotické stavebnice vo vzdelávaní (1) - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
ka014/DF |
Dejiny filozofie - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B-VUZka114/09 |
Dejiny filozofie: Antická filozofia - N. Ondrušková |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
- PdF.KPg/B-VUZka214/09 |
Dejiny filozofie: Stredoveká a renesančná filozofia - N. Ondrušková |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
- PdF.KPg/B-VUZka314/09 |
Dejiny filozofie: Novoveká filozofia - od Kuzánskeho po Helega - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B-VUZka414/09 |
Dejiny filozofie: Filozofia 19. a 20. storočia - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
ka025/CJ |
Cudzí jazyk - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B1VUZkaA25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná angličtina 1 - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B1VUZkaN25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná nemčina 1 - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B1VUZkaR25/09 |
Cudzí jazyk: Románsky jazyk - M. Paolini, R. Štrbáková |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
- PdF.KPg/B2VUZkaA25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná angličtina 2 - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B2VUZkaN25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná nemčina 2 - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B3VUZkaA25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná angličtina 3 - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B3VUZkaN25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná nemčina 3 - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B4VUZkaA25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná angličtina 4 - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B4VUZkaN25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná nemčina 4 - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka015/09 |
Dejiny pedagogiky a školy - J. Kostelník |
1, 2, 3/L |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka016/09 |
Sociológia výchovy - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka018/09 |
Biológia dieťaťa a školské zdravotníctvo - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka019/09 |
Sociálno-právna ochrana detí a mládeže - M. Kečkéšová |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka020/09 |
Špeciálna pedagogika - M. Tomášková |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka021/09 |
Poruchy správania - Š. Ferková, M. Kuruc |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka022/09 |
Základy andragogiky - Z. Obdržálek, M. Vážanský |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka023/15 |
Informačné a komunikačné technológie IV - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka024/09 |
Pedagogika voľného času - T. Katuščáková, B. Jaslovská |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka026/09 |
Rétorika a komunikácia - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka027/09 |
Alternatívne pedagogické koncepcie - E. Tóblová |
1, 2, 3/L |
2K
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka028/09 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová, D. Füry |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka029/09 |
Prevencia drogových závislostí - Š. Ferková |
1, 2, 3/L |
2K
|
S
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka030/09 |
Rodinná výchova - J. Prevendárová, J. Koláčková |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka031/09 |
Sociálna psychológia - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka032/09 |
Patopsychológia - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka033/09 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZka034/09 |
Zdravotná a integrovaná TV - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka035/09 |
Medzináboženský dialóg - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka036/09 |
Etnológia (pre neetnológov) - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka037/09 |
Metodika písania vysokoškolských a kvalifikačných prác - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka038/09 |
Využívanie informačných zdrojov - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka042/09 |
Sociálne aspekty informatizácie - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka043/09 |
Robotické stavebnice vo vzdelávaní (1) - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
ka014/DF |
Dejiny filozofie - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B-VUZka114/09 |
Dejiny filozofie: Antická filozofia - N. Ondrušková |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
|
- PdF.KPg/B-VUZka214/09 |
Dejiny filozofie: Stredoveká a renesančná filozofia - N. Ondrušková |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
|
- PdF.KPg/B-VUZka314/09 |
Dejiny filozofie: Novoveká filozofia - od Kuzánskeho po Helega - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B-VUZka414/09 |
Dejiny filozofie: Filozofia 19. a 20. storočia - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
ka025/CJ |
Cudzí jazyk - skupinový predmet * |
- PdF.KPg/B1VUZkaA25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná angličtina 1 - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B1VUZkaN25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná nemčina 1 - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B1VUZkaR25/09 |
Cudzí jazyk: Románsky jazyk - M. Paolini, R. Štrbáková |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B2VUZkaA25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná angličtina 2 - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B2VUZkaN25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná nemčina 2 - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B3VUZkaA25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná angličtina 3 - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B3VUZkaN25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná nemčina 3 - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B4VUZkaA25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná angličtina 4 - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
- PdF.KPg/B4VUZkaN25/09 |
Cudzí jazyk: Odborná nemčina 4 - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka040/09 |
Úvod do estetiky 2 - PdF.KPg |
2, 3/Z |
2K
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZka039/09 |
Úvod do estetiky 1 - PdF.KPg |
L |
2K
|
H
|
3 |
!
|
* študent si môže zapísať len 1 predmet zo skupiny
|
|
|