Blok - ANJ-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 96 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KAJL/B-ANJde001/16 |
Úvod do štúdia anglického jazyka - R. Repka |
1/Z |
2PS
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/B-ANJde002/16 |
Úvod do štúdia anglofónnej literatúry - M. Kostelníková |
1/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KAJL/B-ANJde003/16 |
Dejiny a reálie Veľkej Británie a USA - A. Pokrivčák, K. Hankerová |
1/Z |
3S
|
H
|
4 |
|
PdF.KAJL/B-ANJde037/16 |
Propedeutika pedagogiky - M. Belešová |
1/Z |
1P + 1S
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/B-ANJde038/16 |
Teórie učenia sa a koncepcie vyučovania - M. Hrubá |
1/Z |
1P + 1S
|
S
|
4 |
|
PdF.KAJL/B-ANJde004/16 |
Morfológia anglického jazyka I - G. Lojová, P. Bojo |
1/L |
1P + 2S
|
S
|
5 |
|
PdF.KAJL/B-ANJde005/16 |
Anglická literatúra I - J. Javorčíková |
1/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KAJL/B-ANJde034/16 |
Komunikácia v triede v anglickom jazyku - T. Hlava |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/B-ANJde039/16 |
Vývinové osobitosti mladšieho školského veku - Z. Jursová Zacharová |
1/L |
1P + 2S
|
S
|
4 |
|
PdF.KAJL/B-ANJde040/16 |
Somatický vývin dieťaťa - M. Fuchsová |
1/L |
1P + 1S
|
S
|
4 |
|
PdF.KAJL/B-ANJde006/16 |
Fonetika a fonológia anglického jazyka - R. Pavlík |
2/Z |
2PS
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/B-ANJde007/16 |
Morfológia anglického jazyka II - G. Lojová, K. Hankerová |
2/Z |
1P + 2S
|
S
|
5 |
|
PdF.KAJL/B-ANJde009/16 |
Didaktika anglického jazyka I - M. Šipošová |
2/Z |
2PS
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/B-ANJde032/17 |
Úvod do aplikovanej psycholingvistiky - G. Lojová |
2/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KAJL/B-ANJde008/16 |
Syntax anglického jazyka - G. Lojová, T. Hlava |
2/L |
1P + 2S
|
S
|
5 |
|
PdF.KAJL/B-ANJde010/16 |
Metodika písania odborného textu z anglického jazyka - R. Repka |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/B-ANJde011/16 |
Lexikológia anglického jazyka I - R. Pavlík |
2/L |
2PS
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/B-ANJde031/16 |
Didaktika anglického jazyka pre mladší školský vek I - K. Hankerová |
2/L |
3PS
|
S
|
5 |
|
PdF.KAJL/B-ANJde033/16 |
Anglofónna literatúra pre deti - M. Kostelníková |
2/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KAJL/B-ANJde035/16 |
Rozvoj foneticko-fonologických zručností - R. Pavlík |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/B-ANJde012/16 |
Americká literatúra I - N. Vietorová |
3/Z |
3PS
|
S
|
4 |
!
|
PdF.KAJL/B-ANJde013/16 |
Praktický jazyk - Advanced I - P. Blight |
3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KAJL/B-ANJde036/16 |
Využívanie IKT v primárnej výučbe anglického jazyka - PdF.KAJL |
3/Z |
3S
|
H
|
4 |
!
|
PdF.KAJL/B-ANJde041/16 |
Základy komunikačnej gramotnosti - M. Belešová |
3/Z |
1P + 1S
|
S
|
3 |
!
|
PdF.KAJL/B-ANJde042/16 |
Sociológia detstva - R. Osaďan |
3/Z |
1P + 1S
|
S
|
3 |
|
PdF.KAJL/B-ANJde043/16 |
Psychologické aspekty výchovy dieťaťa v rodine - Z. Brunclíková |
3/Z |
1P + 1S
|
S
|
4 |
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 31 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-VUZde001/15 |
Teoretické základy výchovy - L. Koldeová, Z. Bakošová, J. Prokop, A. Kapinajová, T. Katuščáková, M. Adamková |
1, 2, 3/Z |
2PS
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde002/15 |
Digitálne technológie 1 - E. Tóblová, J. Záhorec, A. Nagyová, J. Nemcová |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde003/15 |
Psychológia pre učiteľov 1 - Z. Jursová Zacharová, Z. Brunclíková |
1, 2, 3/Z |
4PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde004/15 |
Všeobecná didaktika - E. Tóblová, Š. Ferková, J. Strakoš, R. Hrmo |
1, 2, 3/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde005/15 |
Pedagogická komunikácia - Z. Bakošová, B. Jaslovská, S. Ťupeková Dončevová, M. Vážanský, J. Nemcová, R. Hrmo, M. Pirháčová Lapšanská |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde006/15 |
Školský manažment - M. Pisoňová, A. Nagyová, Z. Obdržálek |
1, 2, 3/Z |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde007/15 |
Psychológia pre učiteľov 2 - L. Sokolová |
1, 2, 3/Z |
4PS
|
H
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde009/15 |
Pedagogická prax 1 (A) - L. Koldeová, J. Prokop, P. Ostradický |
1, 2, 3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde001/15 |
Teoretické základy výchovy - L. Koldeová, Z. Bakošová, J. Prokop, A. Kapinajová, T. Katuščáková, M. Adamková |
1, 2, 3/L |
2PS
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde002/15 |
Digitálne technológie 1 - E. Tóblová, J. Záhorec, A. Nagyová, J. Nemcová |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde003/15 |
Psychológia pre učiteľov 1 - Z. Jursová Zacharová, Z. Brunclíková |
1, 2, 3/L |
4PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde004/15 |
Všeobecná didaktika - E. Tóblová, Š. Ferková, J. Strakoš, R. Hrmo |
1, 2, 3/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde005/15 |
Pedagogická komunikácia - Z. Bakošová, B. Jaslovská, S. Ťupeková Dončevová, M. Vážanský, J. Nemcová, R. Hrmo, M. Pirháčová Lapšanská |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde006/15 |
Školský manažment - M. Pisoňová, A. Nagyová, Z. Obdržálek |
1, 2, 3/L |
3PS
|
S
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde007/15 |
Psychológia pre učiteľov 2 - L. Sokolová |
1, 2, 3/L |
4PS
|
H
|
4 |
|
PdF.KPg/B-VUZde009/15 |
Pedagogická prax 1 (A) - L. Koldeová, J. Prokop, P. Ostradický |
1, 2, 3/L |
1tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde008/15 |
Seminár k bakalárskej práci - R. Repka, J. Strakoš, N. Ondrušková, J. Šrank, J. Perďochová, B. Gómez-Pablos Calvo, M. Malovecký, M. Medveczká, J. Bírová, R. Bojničanová, P. Gergel, E. Poliaková, M. Andrejčáková, P. Nocquet, M. Paolini, M. Kmeť |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde010/15 |
Pedagogická prax 1 (B) - E. Čipková, Š. Ferková, E. Tóblová, J. Strakoš, P. Ostradický |
2, 3/Z |
1tX
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde008/15 |
Seminár k bakalárskej práci - R. Repka, J. Strakoš, N. Ondrušková, J. Šrank, J. Perďochová, B. Gómez-Pablos Calvo, M. Malovecký, M. Medveczká, J. Bírová, R. Bojničanová, P. Gergel, E. Poliaková, M. Andrejčáková, P. Nocquet, M. Paolini, M. Kmeť |
2, 3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde010/15 |
Pedagogická prax 1 (B) - E. Čipková, Š. Ferková, E. Tóblová, J. Strakoš, P. Ostradický |
2, 3/L |
1tX
|
H
|
2 |
|
v AR 15/16 platili predmety len pre hudobníkov a výtvarníkov
|
|
|
Blok - ANJ-1617 - platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
min. 24 kreditov |
z povinne voliteľných predmetov (skupiny A-F) si študent vyberá podľa vlastného uváženia
a usmernení tak, aby dosiahol minimálne spolu 24 kreditov
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KAJL/B-ANJde028/16 |
Praktický jazyk - čítanie s porozumením - P. Bojo |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/B-ANJde029/16 |
Praktický jazyk - písanie - P. McCullough |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/B-ANJde030/16 |
Praktický jazyk - rozprávanie - P. Bojo |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/B-ANJde020/16 |
Staršia anglická literatúra - S. Kováč |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/B-ANJde025/16 |
Krajinoveda Veľkej Británie - S. Kováč |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/B-ANJde026/16 |
Krajinoveda USA - P. McCullough |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/B-ANJde044/16 |
Rozvíjanie interkultúrneho a jazykového povedomia v primárnom vzdelávaní - L. Kocianová |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/B-ANJde048/16 |
Kultúra, umenie, médiá vo vzdelávaní - Ľ. Moza |
1/L |
2S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/B-ANJde015/16 |
Prehľad vývoja anglického jazyka - P. Bojo |
2/Z |
1S
|
H
|
2 |
|
PdF.KAJL/B-ANJde021/16 |
Anglická literatúra 19. storočia - N. Vietorová |
2/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KAJL/B-ANJde027/16 |
Interkultúrna komunikácia - S. Brychová |
2/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KAJL/B-ANJde045/16 |
Pedagogika voľného času v mladšom školskom veku - I. Čavojský |
2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/B-ANJde016/16 |
Frazeológia anglického jazyka - PdF.KAJL |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KAJL/B-ANJde022/16 |
Anglo-americká krátka próza - J. Javorčíková |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/B-ANJde023/16 |
Vybrané kapitoly z didaktiky I - S. Brychová |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KAJL/B-ANJde024/16 |
IKT v jazykovom vzdelávaní - Z. Panák Husárová |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KAJL/B-ANJde046/16 |
Predprimárna pedagogika - E. Csandová |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/B-ANJde047/16 |
Sociálna psychológia - D. Fábik, E. Brozmanová |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KAJL/B-ANJde017/16 |
Analýza diskurzu - PdF.KAJL |
3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KAJL/B-ANJde018/16 |
Gramatická analýza textu - PdF.KAJL |
3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KAJL/B-ANJde019/16 |
Korpusová lingvistika - G. Lojová |
3/Z |
1S
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KAJL/B-ANJde049/16 |
Kurikulárne projektovanie vo vzdelávaní - J. Nemcová |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
!
|
Skupina A (lingvistika)=predmety B-ANJde015 až 019; Skupina B (literatúra)=predmety B-ANJde020 až 022; Skupina C (didaktika)=predmety B-ANJde023 a 024; Skupina D (reálie)=predmety B-ANJde025 až 027 a 044; Skupina E=predmety B-ANJde028 až 030; Skupina F=predmety B-ANJde045 až 049;
|
|
Blok - VUZ-1516 - platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
min. 17 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
PdF.KPg/B-VUZde012/15 |
Digitálne technológie 2 - PdF.KPg |
1, 2/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde014/15 |
Dejiny filozofie 1 - N. Ondrušková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde015/15 |
Dejiny filozofie 2 - B. Malík |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde016/15 |
Etika a profesijná etika - M. Bizoň |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde017/15 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde018/15 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde019/15 |
Sociálna psychológia pre učiteľov - E. Brozmanová |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde020/15 |
Patopsychológia pre učiteľov - V. Andreánska |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde021/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 1 - M. Lemešová |
1, 2, 3/Z |
24sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde022/15 |
Dejiny pedagogiky - J. Kostelník |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde023/15 |
Pedagogika voľného času - A. Kapinajová, M. Vážanský, T. Katuščáková, B. Jaslovská |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde024/15 |
Rodinná výchova - J. Prevendárová, J. Koláčková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde025/15 |
Konštruktivizmus v edukácii - PdF.KPg |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde026/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 - J. Koláčková, M. Kuruc, M. Pirháčová Lapšanská |
1, 2, 3/Z |
24sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde027/15 |
Prevencia drogových závislostí - Š. Ferková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde028/15 |
Špeciálna pedagogika - M. Tomášková |
1, 2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde029/15 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde030/15 |
Environmentálna výchova - M. Fuchsová |
1, 2, 3/Z |
2P
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde012/15 |
Digitálne technológie 2 - PdF.KPg |
1, 2/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde014/15 |
Dejiny filozofie 1 - N. Ondrušková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde015/15 |
Dejiny filozofie 2 - B. Malík |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde016/15 |
Etika a profesijná etika - M. Bizoň |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde017/15 |
Úvod do rodových štúdií - K. Minarovičová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde018/15 |
Rodové aspekty výchovy - K. Minarovičová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde019/15 |
Sociálna psychológia pre učiteľov - E. Brozmanová |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde020/15 |
Patopsychológia pre učiteľov - V. Andreánska |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde021/15 |
Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 1 - M. Lemešová |
1, 2, 3/L |
24sC
|
H
|
2 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde022/15 |
Dejiny pedagogiky - J. Kostelník |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde023/15 |
Pedagogika voľného času - A. Kapinajová, M. Vážanský, T. Katuščáková, B. Jaslovská |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde024/15 |
Rodinná výchova - J. Prevendárová, J. Koláčková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde025/15 |
Konštruktivizmus v edukácii - PdF.KPg |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde026/15 |
Tréning sociálnych zručností učiteľa 1 - J. Koláčková, M. Kuruc, M. Pirháčová Lapšanská |
1, 2, 3/L |
24sC
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde027/15 |
Prevencia drogových závislostí - Š. Ferková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde028/15 |
Špeciálna pedagogika - M. Tomášková |
1, 2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde029/15 |
Základy prvej pomoci - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2C
|
H
|
2 |
|
PdF.KPg/B-VUZde030/15 |
Environmentálna výchova - M. Fuchsová |
1, 2, 3/L |
2P
|
H
|
3 |
|
PdF.KPg/B-VUZde013/15 |
Digitálne technológie 3 - PdF.KPg |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
3 |
!
|
PdF.KPg/B-VUZde013/15 |
Digitálne technológie 3 - PdF.KPg |
2, 3/L |
2S
|
H
|
3 |
!
|
v AR 15/16 platili predmety len pre hudobníkov a výtvarníkov
|
|
|