Blok - 2UXXk-A1 - Spoločný základ - povinné predmety |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
1-UXX-137/15 |
Digitálne technológie (1) - N. Kováčová, M. Veselovská |
1/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
1-UXX-231/10 |
Pedagogická komunikácia - Z. Haláková |
1/Z |
1P + 1S
|
H
|
3 |
|
1-UXX-141/15 |
Psychológia pre učiteľov (1) - H. Hrubišková, D. Demkaninová |
1/Z |
2P + 2S
|
H
|
4 |
|
1-UXX-132/10 |
Teoretické základy výchovy - H. Hrubišková |
1/Z |
1P + 1S
|
H
|
3 |
|
1-UXX-142/15 |
Psychológia pre učiteľov (2) - H. Hrubišková, D. Demkaninová |
1/L |
2P + 2S
|
H
|
4 |
|
1-UXX-134/10 |
Všeobecná didaktika - Z. Haláková |
1/L |
2P + 1S
|
H
|
4 |
|
2-UXX-122/15 |
Filozofická antropológia a axiológia - Š. Zolcer |
2/Z |
2P
|
H
|
2 |
|
2-UXX-123/15 |
Metodológia pedagogického výskumu (1) - M. Slavíčková, K. Mayerová |
2/Z |
2K
|
H
|
2 |
|
2-UXX-121/15 |
Pedagogická diagnostika - H. Hrubišková |
2/L |
2P
|
H
|
2 |
|
1-UXX-331/15 |
Školský manažment - Z. Haláková |
2/L |
1P + 2S
|
H
|
4 |
|
Blok - 2UMAk-AUX1 - Spoločný základ - pedagogické praxe z matematiky |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
2-UXX-841/15 |
Pedagogická prax z matematiky (2) - I. Kohanová, M. Vargová |
2/L |
60sX
|
H
|
2 |
|
2-UXX-842/15 |
Pedagogická prax z matematiky (3) - I. Kohanová, M. Vargová |
3/Z |
90sX
|
H
|
3 |
|
Blok - 2UMAk-A - Matematika |
V úvodnom ročníku študent absolvuje predmety z bakalárskeho štúdia, ktoré mu individuálne
určí garant študijného programu.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
2-UMA-207/15 |
Elementárna teória kvadratických útvarov - B. Pokorná, M. Bátorová |
2/Z |
3K
|
H
|
4 |
|
2-UMA-104/15 |
Úvod do didaktiky matematiky - P. Zlatoš, M. Slavíčková |
2/Z |
3S
|
H
|
3 |
|
2-UMA-105/15 |
Didaktika matematiky (1) - Š. Solčan, I. Kohanová, M. Vargová |
2/L |
4K
|
H
|
4 |
|
2-UMA-111/15 |
Vybrané partie z matematickej analýzy (1) - I. Kupka |
2/L |
4K
|
H
|
4 |
|
2-UMA-106/15 |
Didaktika matematiky (2) - P. Zlatoš, I. Kohanová, M. Vargová |
3/Z |
3S
|
H
|
2 |
|
2-UMA-211/15 |
Seminár z dejín matematiky (1) - Z. Kubáček |
3/Z |
3S
|
H
|
2 |
|
2-UMA-212/15 |
Seminár z dejín matematiky (2) - Z. Kubáček |
3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
2-UMA-115/15 |
Teória množín - P. Zlatoš, M. Sleziak |
3/L |
3K
|
H
|
4 |
|
Blok - 2UFYk-AUX - Spoločný základ - pedagogické praxe z fyziky |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
2-UXX-821/15 |
Pedagogická prax z fyziky (2) - P. Horváth |
1/L |
60sX
|
H
|
2 |
|
2-UXX-822/15 |
Pedagogická prax z fyziky (3) - P. Horváth |
2/Z |
90sX
|
H
|
3 |
|
Blok - 2UFYk-A - Fyzika |
Konverzný študijný program je určený pre absolventov bakalárskeho štúdia, na ktoré
tento program nenadväzuje, resp. rozsah a kvalita ich vedomostí nenapĺňa dostatočne
predpoklady pre úspešné dvojročné magisterské štúdium. Študent navyše oproti uvedenému
absolvuje úvodný ročník, v ktorom absolvuje predmety z bakalárskeho štúdia, ktoré
sú potrebné ako prerekvizita k úspešnému absolvovaniu magisterského štúdia. Tieto
predmety určuje individuálne garant študijného programu na základe dokladov o absolvovanom
bakalárskom štúdiu a na základe výsledkov prijímacích skúšok. Po absolvovaní úvodného
ročníka budú študenti pokračovať podľa štandardného odporúčaného študijného plánu.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
2-UFY-104/15 |
Didaktika fyziky (1) - P. Demkanin, S. Chalupková |
1/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
2-UFY-111/15 |
Praktikum školských pokusov z fyziky (1) - P. Horváth |
1/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
2-UFY-101/15 |
Teoretická fyzika (1) - A. Dubničková |
1/Z |
2P + 2C
|
H
|
5 |
|
2-UFY-106/15 |
Didaktika fyziky (2) - P. Demkanin |
1/L |
1P + 1C
|
H
|
3 |
|
2-UFY-115/15 |
Metódy riešenia fyzikálnych úloh - K. Velmovská |
1/L |
3S
|
H
|
3 |
|
2-UFY-102/15 |
Teoretická fyzika (2) - A. Dubničková |
1/L |
2P + 1C
|
H
|
4 |
|
2-UFY-205/15 |
Didaktika fyziky (3) - V. Lapitková |
2/Z |
2P + 2C
|
H
|
5 |
|
2-UFY-212/15 |
Elektronika a komunikácia pre učiteľov - F. Kundracik |
2/Z |
2K
|
H
|
3 |
|
2-UFY-211/15 |
Praktikum školských pokusov z fyziky (2) - S. Chalupková |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
2-UFY-220/00 |
Astronómia a meteorológia - M. Melo, J. Tóth |
2/L |
2P + 1C
|
H
|
4 |
|
2-UFY-253/15 |
Teoretická fyzika (3) - A. Dubničková, E. Masár |
2/L |
2P + 1C
|
H
|
4 |
|
|
Blok - 2UXXk-B1 - Spoločný základ - povinne voliteľné predmety |
min. 6 kreditov |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
1-UXX-138/15 |
Digitálne technológie (2) - M. Veselovská |
1/L |
2S
|
H
|
3 |
|
2-UXX-102/15 |
Kognitívna psychológia - J. Rybár |
2/Z |
2K
|
H
|
2 |
|
2-UXX-105/15 |
Počítačom podporované prírodovedné laboratórium - P. Demkanin |
2/Z |
2K
|
H
|
2 |
|
1-UXX-332/10 |
Sociálne aspekty informatizácie - M. Winczer |
2/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
1-UXX-236/15 |
Digitálne technológie (3) - R. Hrušecký, A. Hrušecká |
2/L |
2S
|
H
|
3 |
|
2-UXX-108/00 |
Dejiny informatiky - M. Winczer |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
2-UXX-103/00 |
Dejiny matematiky - L. Kvasz |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
!
|
2-UXX-124/15 |
Metodológia pedagogického výskumu (2) - K. Mayerová, M. Slavíčková |
2/L |
2K
|
H
|
2 |
|
1-UXX-237/15 |
Digitálne technológie (4) - M. Tomcsányiová, P. Demkanin, M. Bátorová |
3/Z |
2S
|
H
|
3 |
|
2-UIN-247/15 |
Webové technológie vo vyučovaní - Z. Kubincová, M. Homola |
3/Z |
2K
|
H
|
2 |
|
2-UXX-203/00 |
Bezpečnosť v počítačovej učebni - M. Wagner |
3/Z |
2P
|
H
|
2 |
!
|
1-UXX-341/15 |
Digitálne technológie (5) - M. Dillingerová |
3/L |
2S
|
H
|
3 |
|
2-UXX-150/00 |
Seminár z komunikácie - M. Takáč |
3/L |
3S
|
H
|
2 |
|
Predmet 2-UXX-203 Bezpečnosť v počítačovej učebni sa bude vyučovať každý druhý rok.
|
|
Blok - 2UMAk-BUX1 - Spoločný základ - diplomová práca z matematiky |
Povinné pri diplomovej práci z matematiky.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
2-UXX-937/10 |
Seminár k diplomovej práci z matematiky - M. Dillingerová |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - 2UMAk-B - Matematika |
min. 3 kredity |
Spolu za bloky Matematika a Didaktika matematiky treba minimálne 14 kreditov.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
2-UMA-164/15 |
Úvod do teórie grafov - E. Toman, J. Tomanová |
2/L |
3K
|
H
|
3 |
|
2-UMA-162/15 |
Neeuklidovské geometrie - M. Polednová |
3/Z |
3K
|
H
|
3 |
|
2-UMA-112/15 |
Vybrané partie z matematickej analýzy (2) - I. Kupka |
3/Z |
3K
|
H
|
3 |
|
2-UMA-281/15 |
Základné numerické metódy riešenia rovníc - P. Chocholatý |
3/Z |
3K
|
H
|
3 |
!
|
2-UMA-265/15 |
Teória, algoritmy a aplikácie grafov - M. Mačaj |
3/L |
2K
|
H
|
3 |
|
2-UMA-263/15 |
Vybrané partie z algebry - J. Činčura, J. Tomanová, M. Niepel |
3/L |
2K
|
H
|
3 |
|
Blok - 2UMAk-BDM - Didaktika matematiky |
Spolu za bloky Matematika a Didaktika matematiky treba minimálne 14 kreditov.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
2-UMA-151/15 |
Didaktika vyučovania matematiky v digitálnom prostredí - M. Tomcsányiová, M. Dillingerová |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
2-UMA-257/15 |
Metódy riešenia matematických úloh (1) - J. Činčura, M. Slavíčková |
2/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
2-UMA-258/15 |
Metódy riešenia matematických úloh (2) - Š. Solčan, M. Slavíčková, M. Dillingerová |
2/L |
3S
|
H
|
2 |
|
2-UMA-283/15 |
Kapitoly z vyučovania matematiky (1) - Š. Solčan, M. Dillingerová |
2/L |
3S
|
H
|
2 |
|
2-UMA-259/15 |
Didaktika matematiky v praxi (1) - Z. Kubáček, J. Fraasová |
3/Z |
3S
|
H
|
2 |
|
2-UMA-114/15 |
Nové pedagogické prístupy k vyučovaniu nielen matematiky - M. Dillingerová |
3/Z |
3S
|
H
|
2 |
|
2-UMA-260/15 |
Didaktika matematiky v praxi (2) - Z. Kubáček, J. Fraasová |
3/L |
2S
|
H
|
2 |
|
Blok - 2UFYk-BUX - Spoločný základ - diplomová práca z fyziky |
Povinné pri diplomovej práci z fyziky.
|
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
2-UXX-933/15 |
Seminár k diplomovej práci z fyziky (1) - V. Lapitková |
1/L |
1S
|
H
|
1 |
|
2-UXX-934/15 |
Seminár k diplomovej práci z fyziky (2) - P. Demkanin |
2/Z |
1S
|
H
|
1 |
|
Blok - 2UFYk-B - Fyzika |
min. 2 kredity |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
2-UFY-256/15 |
Hodnotenie výsledkov prírodovedného vzdelávania - P. Demkanin, S. Chalupková |
2/L |
2K
|
H
|
2 |
|
2-UFY-165/15 |
Praktikum školských pokusov z fyziky (3) - P. Horváth |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
|
Blok - 2MXX-CTV - Telovýchovné aktivity - výberové |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
2-MXX-110/00 |
Telesná výchova a šport (1) - D. Mašlejová, L. Mókus, O. Podkonický, V. Potočný, J. Leginusová, T. Kuchár, M. Ortutay, M. Dovičák, J. Raábová, B. Nedbálek |
1/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
2-MXX-120/00 |
Telesná výchova a šport (2) - M. Dovičák, T. Kuchár, J. Leginusová, D. Mašlejová, L. Mókus, B. Nedbálek, M. Ortutay, O. Podkonický, V. Potočný, J. Raábová |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
|
2-MXX-210/00 |
Telesná výchova a šport (3) - D. Mašlejová, L. Mókus, O. Podkonický, V. Potočný, J. Leginusová, T. Kuchár, M. Ortutay, M. Dovičák, J. Raábová, B. Nedbálek |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
2-MXX-220/00 |
Telesná výchova a šport (4) - D. Mašlejová, L. Mókus, O. Podkonický, V. Potočný, J. Leginusová, T. Kuchár, M. Ortutay, M. Dovičák, B. Nedbálek |
2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
1-MXX-115/15 |
Kurz športov v prírode (1) - M. Dovičák, T. Kuchár, J. Leginusová, D. Mašlejová, L. Mókus, O. Podkonický |
1/Z |
|
H
|
2 |
|
1-MXX-115/15 |
Kurz športov v prírode (1) - M. Dovičák, T. Kuchár, J. Leginusová, D. Mašlejová, L. Mókus, O. Podkonický |
1/L |
|
H
|
2 |
|
1-MXX-215/15 |
Kurz športov v prírode (2) - M. Dovičák, T. Kuchár, J. Leginusová, D. Mašlejová, L. Mókus, O. Podkonický |
2/L |
|
H
|
2 |
|
1-MXX-215/15 |
Kurz športov v prírode (2) - M. Dovičák, T. Kuchár, J. Leginusová, D. Mašlejová, L. Mókus, O. Podkonický |
2/Z |
|
H
|
2 |
|
V jednom semestri je možné udeliť za výberový predmet „Telesná výchova a šport“ jedno
hodnotenie.
|
|
Blok - 2MXX-CCJ - Cudzie jazyky - výberové |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
1-MXX-161/00 |
Ruský jazyk (1) - E. Klátiková |
1/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
1-MXX-141/00 |
Francúzsky jazyk (1) - P. Vilášek, Ľ. Kožehubová |
1/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
1-MXX-151/00 |
Nemecký jazyk (1) - P. Vilášek, A. Maďarová |
1/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
1-MXX-152/00 |
Nemecký jazyk (2) - P. Vilášek, A. Maďarová |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
|
1-MXX-142/00 |
Francúzsky jazyk (2) - P. Vilášek, Ľ. Kožehubová |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
|
1-MXX-162/00 |
Ruský jazyk (2) - E. Klátiková |
1/L |
2C
|
H
|
2 |
|
1-MXX-251/00 |
Nemecký jazyk (3) - P. Vilášek, A. Maďarová |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
1-MXX-261/00 |
Ruský jazyk (3) - E. Klátiková |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
1-MXX-241/00 |
Francúzsky jazyk (3) - P. Vilášek, Ľ. Kožehubová |
2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
1-MXX-242/00 |
Francúzsky jazyk (4) - P. Vilášek, Ľ. Kožehubová |
2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
1-MXX-252/00 |
Nemecký jazyk (4) - P. Vilášek, A. Maďarová |
2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
1-MXX-262/00 |
Ruský jazyk (4) - E. Klátiková |
2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
1-MXX-233/13 |
Konverzačný kurz anglického jazyka (1) - E. Klátiková |
1, 2/Z |
2C
|
H
|
2 |
|
1-MXX-234/13 |
Konverzačný kurz anglického jazyka (2) - E. Klátiková |
1, 2/L |
2C
|
H
|
2 |
|
Z výberových predmetov magisterského štúdia si študent môže vybrať tie, ktoré neabsolvoval
počas bakalárskeho štúdia.
|
|
Blok - 2UMAk-C - Matematika |
Skratka predmetu |
Názov predmetu - Vyučujúci |
Odporúčaný roč./sem.
|
Rozsah a forma
|
Spôsob ukončenia
|
Kredity |
Aktuál- nosť
|
2-UMA-231/10 |
Matematické súťaže a semináre - P. Vankúš |
2, 3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
2-UXX-212/10 |
Didaktika aj pre nedidaktikov - B. Kamrlová |
2/L |
2S
|
H
|
2 |
|
2-UMA-218/11 |
Matematické pozadie hudby - M. Slavíčková |
3/Z |
2S
|
H
|
2 |
|
|