Blok -
platnosť od AR 16/17 - konverzné štúdium |
Min.
52
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KVV/K-VVJde001/16
| Didaktika výtvarnej výchovy 1 | ! | 4 | 1X + 2PS | S | 1 | Z |
| |
PdF.KVV/K-VVJde004/16
| Základy kresby | ! | 3 | 3S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KVV/K-VVJde003/16
| Modelovanie | ! | 3 | 3PS | S | 1 | Z |
| |
PdF.KVV/K-VVJde002/16
| Didaktika výtvarnej výchovy 2 | ! | 4 | 1X + 2PS | S | 1 | L | PdF.KVV/K-VVJde001/16
| |
PdF.KVV/K-VVJde005/16
| Teória a filozofia vizuálneho umenia | ! | 4 | 3PS | S | 2 | Z |
| |
PdF.KVV/K-VVJde008/16
| Sochárske koncepty | ! | 4 | 3PS | S | 2 | Z |
| |
PdF.KVV/K-VVJde007/16
| Maliarska tvorba | ! | 4 | 3PS | S | 2 | Z |
| |
PdF.KVV/K-VVJde014/16
| Arteterapia | ! | 3 | 2PS | S | 2 | Z |
| |
PdF.KVV/K-VVJde006/16
| Súčasné vizuálne umenie | ! | 4 | 3PS | S | 2 | L |
| |
PdF.KVV/K-VVJde009/16
| Digitálny obraz | ! | 4 | 3PS | S | 2 | L |
| |
PdF.KVV/K-VVJde011/16
| Grafika, ilustrácia | ! | 4 | 3PS | S | 2 | L |
| |
PdF.KVV/K-VVJde012/16
| Výtvarná pedagogika 1 | ! | 4 | 2PS | S | 2 | L |
| |
PdF.KVV/K-VVJde010/16
| Intermédiá | ! | 4 | 3PS | S | 3 | Z |
| |
PdF.KVV/K-VVJde013/16
| Výtvarná pedagogika 2 | ! | 3 | 2PS | S | 3 | Z | PdF.KVV/K-VVJde012/16
| |
Blok -
platnosť od AR 16/17 - konverzný program |
Min.
46
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/K-VUZde001/16
| Teoretické základy výchovy | ! | 3 | 2PS | H | 1 | Z |
| |
PdF.KPg/K-VUZde002/16
| Digitálne technológie 1 | ! | 3 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KPg/K-VUZde003/16
| Psychológia pre učiteľov 1 | ! | 4 | 4PS | S | 1 | Z |
| |
PdF.KPg/K-VUZde004/16
| Všeobecná didaktika | ! | 4 | 3PS | S | 1 | L |
| |
PdF.KPg/K-VUZde005/16
| Pedagogická komunikácia | ! | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/K-VUZde006/16
| Školský manažment | ! | 4 | 3PS | S | 1 | L |
| |
PdF.KPg/K-VUZde007/16
| Psychológia pre učiteľov 2 | ! | 4 | 4PS | H | 1 | L |
| |
PdF.KPg/K-VUZde008/16
| Pedagogická diagnostika | ! | 3 | 2PS | S | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/K-VUZde009/16
| Metodológia pedagogického výskumu | ! | 3 | 2PS | S | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/K-VUZde010/16
| Filozofická antropológia a axiológia | ! | 3 | 2P | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/K-VUZde011/16
| Seminár k diplomovej práci | ! | 2 | 2S | H | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/K-VUZde012/16
| Pedagogická prax 1 (A) | ! | 2 | 2tX | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/K-VUZde014/16
| Pedagogická prax 2 (A) | ! | 3 | 3tX | H | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/K-VUZde013/16
| Pedagogická prax 1 (B) | ! | 2 | 2tX | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/K-VUZde015/16
| Pedagogická prax 2 (B) | ! | 3 | 3tX | H | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/K-VUZde012/16
| Pedagogická prax 1 (A) | ! | 2 | 2tX | H | 2 | L |
| |
PdF.KPg/K-VUZde013/16
| Pedagogická prax 1 (B) | ! | 2 | 2tX | H | 2 | L |
| |
PdF.KPg/K-VUZde014/16
| Pedagogická prax 2 (A) | ! | 3 | 3tX | H | 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/K-VUZde015/16
| Pedagogická prax 2 (B) | ! | 3 | 3tX | H | 2, 3 | L |
| |
|
Blok -
platnosť od AR 16/17 - konverzné štúdium - Skupina A |
Min.
9
Kreditov
|
Povinne voliteľné predmety Skupiny A tvoria predmety jadra študijného programu.
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KVV/K-VVJde020/16
| Pedagogika výtvarného umenia | ! | 3 | 3S | H | 1 | L | PdF.KVV/K-VVJde001/16
| |
PdF.KVV/K-VVJde021/16
| Artefiletika | ! | 3 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KVV/K-VVJde022/16
| Základy arteterapie | ! | 3 | 2PS | H | 1 | Z |
| |
PdF.KVV/K-VVJde023/16
| Kontexty vizuálneho umenia | ! | 3 | 3S | H | 1 | L |
| |
Blok -
platnosť od AR 16/17 - konverzné štúdium - Skupina B |
Min.
15
Kreditov
|
Povinne voliteľné predmety Skupiny B tvoria predmety jadra študijného programu.
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KVV/K-VVJde027/16
| Objekt a šperk | ! | 3 | 3CS | H | 2 | Z |
| |
PdF.KVV/K-VVJde026/16
| Súčasné podoby maľby | ! | 3 | 3CS | H | 2 | Z |
| |
PdF.KVV/K-VVJde024/16
| Súčasné umenie v Strednej Európe | ! | 3 | 3S | H | 2 | L |
| |
PdF.KVV/K-VVJde028/16
| Vizuálna komunikácia | ! | 3 | 3CS | H | 2 | L |
| |
PdF.KVV/K-VVJde029/16
| Grafické presahy | ! | 3 | 3CS | H | 2 | L | PdF.KVV/K-VVJde011/16
| |
PdF.KVV/K-VVJde025/16
| Výtvarné projekty | ! | 3 | 2S | H | 3 | Z | PdF.KVV/K-VVJde012/16
| |
PdF.KVV/K-VVJde026/16
| Súčasné podoby maľby | ! | 3 | 3CS | H | 3 | Z |
| |
PdF.KVV/K-VVJde027/16
| Objekt a šperk | ! | 3 | 3CS | H | 3 | Z |
| |
PdF.KVV/K-VVJde028/16
| Vizuálna komunikácia | ! | 3 | 3CS | H | 3 | Z |
| |
PdF.KVV/K-VVJde030/16
| Intermediálna tvorba | ! | 3 | 3CS | H | 3 | Z | PdF.KVV/K-VVJde010/16
| |
PdF.KVV/K-VVJde030/16
| Intermediálna tvorba | ! | 3 | 3CS | H | 3 | L | PdF.KVV/K-VVJde010/16
| |
Blok -
platnosť od AR 16/17 - konverzné štúdium - Skupina C |
Min.
9
Kreditov
|
Povinne voliteľné predmety Skupiny C sú predmety mimo jadra študijného programu.
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KVV/K-VVJde034/16
| Fotografické techniky | ! | 3 | 3S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KVV/K-VVJde033/16
| Grafika | ! | 3 | 3S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KVV/K-VVJde031/16
| Základy keramiky | ! | 3 | 3S | H | 1 | L | PdF.KVV/K-VVJde003/16
| |
PdF.KVV/K-VVJde032/16
| Maľba | ! | 3 | 3PS | H | 1 | L |
| |
PdF.KVV/K-VVJde035/16
| Základy vizuálnej komunikácie | ! | 3 | 3PS | H | 1 | L |
| |
Blok -
Výber skupiny D al. E - platnosť od AR 16/17 - konverzné štúdium |
Min.
17
Kreditov
|
Študent si z povinne voliteľných predmetov Skupiny D a Skupiny E volí jednu skupinu a z nej musí získať minimálne 17 kreditov. Pri skupine D si študent volí štátnu skúšku z metodicko-didaktickej interpretácie. Pri Skupine E si študent volí štátnu skúšku z metód a postupov v arteterapii. Skupina E sa otvára pri minimálnom počte 6 študentov.
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KVV/K-VVJde036/16
| Vizuálne umenie v praxi | ! | 2 | 26sE | H | 2 | Z |
| |
PdF.KVV/K-VVJde041/16
| Fotografické stratégie | ! | 3 | 3CS | H | 2 | Z |
| |
PdF.KVV/K-VVJde043/16
| Význam výtvarných materiálov a médií v arteterapii | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z | PdF.KVV/K-VVJde014/16
| |
PdF.KVV/K-VVJde045/16
| Filozofická reflexia umenia | ! | 3 | 2PS | H | 2 | Z |
| |
PdF.KVV/K-VVJde048/16
| Tvorivé písanie | ! | 3 | 2CS | H | 2 | Z |
| |
PdF.KVV/K-VVJde050/16
| Výtvarné materiály a médiá v arteterapii | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z | PdF.KVV/K-VVJde014/16
| |
PdF.KVV/K-VVJde053/16
| Skupinová arteterapia | ! | 3 | 2CS | H | 2 | Z | PdF.KVV/K-VVJde014/16
| |
PdF.KVV/K-VVJde052/16
| Arteterapeutická prax v školských, sociálnych a zdravotníckych zariadeniach | ! | 3 | 1S + 2X | H | 2 | Z | PdF.KVV/K-VVJde014/16
| |
PdF.KVV/K-VVJde036/16
| Vizuálne umenie v praxi | ! | 2 | 26sE | H | 2 | L |
| |
PdF.KVV/K-VVJde037/16
| Maliarske presahy | ! | 3 | 3CS | H | 2 | L |
| |
PdF.KVV/K-VVJde038/16
| Keramická tvorba | ! | 3 | 3CS | H | 2 | L |
| |
PdF.KVV/K-VVJde039/16
| Digitálna ilustrácia | ! | 3 | 3CS | H | 2 | L |
| |
PdF.KVV/K-VVJde040/16
| Grafický experiment | ! | 3 | 3CS | H | 2 | L |
| |
PdF.KVV/K-VVJde041/16
| Fotografické stratégie | ! | 3 | 3CS | H | 2 | L |
| |
PdF.KVV/K-VVJde042/16
| Tvorivé laboratórium v krajine | ! | 3 | 39sK | H | 2 | L |
| |
PdF.KVV/K-VVJde043/16
| Význam výtvarných materiálov a médií v arteterapii | ! | 2 | 2S | H | 2 | L | PdF.KVV/K-VVJde014/16
| |
PdF.KVV/K-VVJde044/16
| Reflexívny pedagogický seminár | ! | 3 | 2S | H | 2 | L | PdF.KVV/K-VVJde012/16
| |
PdF.KVV/K-VVJde045/16
| Filozofická reflexia umenia | ! | 3 | 2PS | H | 2 | L |
| |
PdF.KVV/K-VVJde047/16
| Symbol a jeho význam v arteterapii | ! | 3 | 2CS | H | 2 | L | PdF.KVV/K-VVJde014/16
| |
PdF.KVV/K-VVJde048/16
| Tvorivé písanie | ! | 3 | 2CS | H | 2 | L |
| |
PdF.KVV/K-VVJde049/16
| Náboženstvá a umenia a ich terapeutický potenciál | ! | 3 | 2PS | H | 2 | L |
| |
PdF.KVV/K-VVJde050/16
| Výtvarné materiály a médiá v arteterapii | ! | 2 | 2S | H | 2 | L | PdF.KVV/K-VVJde014/16
| |
PdF.KVV/K-VVJde052/16
| Arteterapeutická prax v školských, sociálnych a zdravotníckych zariadeniach | ! | 3 | 1S + 2X | H | 2 | L | PdF.KVV/K-VVJde014/16
| |
PdF.KVV/K-VVJde053/16
| Skupinová arteterapia | ! | 3 | 2CS | H | 2 | L | PdF.KVV/K-VVJde014/16
| |
PdF.KVV/K-VVJde036/16
| Vizuálne umenie v praxi | ! | 2 | 26sE | H | 3 | Z |
| |
PdF.KVV/K-VVJde037/16
| Maliarske presahy | ! | 3 | 3CS | H | 3 | Z |
| |
PdF.KVV/K-VVJde038/16
| Keramická tvorba | ! | 3 | 3CS | H | 3 | Z |
| |
PdF.KVV/K-VVJde039/16
| Digitálna ilustrácia | ! | 3 | 3CS | H | 3 | Z |
| |
PdF.KVV/K-VVJde040/16
| Grafický experiment | ! | 3 | 3CS | H | 3 | Z |
| |
PdF.KVV/K-VVJde041/16
| Fotografické stratégie | ! | 3 | 3CS | H | 3 | Z |
| |
PdF.KVV/K-VVJde044/16
| Reflexívny pedagogický seminár | ! | 3 | 2S | H | 3 | Z | PdF.KVV/K-VVJde012/16
| |
PdF.KVV/K-VVJde045/16
| Filozofická reflexia umenia | ! | 3 | 2PS | H | 3 | Z |
| |
PdF.KVV/K-VVJde046/16
| Základy psychoterapie v kontexte arteterapie | ! | 3 | 2PS | S | 3 | Z | PdF.KVV/K-VVJde014/16
| |
PdF.KVV/K-VVJde047/16
| Symbol a jeho význam v arteterapii | ! | 3 | 2CS | H | 3 | Z | PdF.KVV/K-VVJde014/16
| |
PdF.KVV/K-VVJde048/16
| Tvorivé písanie | ! | 3 | 2CS | H | 3 | Z |
| |
PdF.KVV/K-VVJde049/16
| Náboženstvá a umenia a ich terapeutický potenciál | ! | 3 | 2PS | H | 3 | Z |
| |
PdF.KVV/K-VVJde050/16
| Výtvarné materiály a médiá v arteterapii | ! | 2 | 2S | H | 3 | Z | PdF.KVV/K-VVJde014/16
| |
PdF.KVV/K-VVJde051/16
| Diagnostické možnosti arteterapie | ! | 3 | 3PS | S | 3 | Z | PdF.KVV/K-VVJde014/16
| |
PdF.KVV/K-VVJde052/16
| Arteterapeutická prax v školských, sociálnych a zdravotníckych zariadeniach | ! | 3 | 1S + 2X | H | 3 | Z | PdF.KVV/K-VVJde014/16
| |
PdF.KVV/K-VVJde053/16
| Skupinová arteterapia | ! | 3 | 2CS | H | 3 | Z | PdF.KVV/K-VVJde014/16
| |
Skupina D=predmety K-VVJde036 až 044; Skupina D=predmety K-VVJde045 až 053
|
Blok -
platnosť od AR 16/17 - konverzný program |
Min.
6
Kreditov
|
Študent si vyberá povinne voliteľné predmety v rozsahu minimálne 4 kredity z ponuky fakulty, na ktorej študuje jednotlivé špecializácie, alebo z ponuky ktorejkoľvek fakulty Univerzity Komenského, ktorá realizuje učiteľské študijné programy.
Z ponuky povinne voliteľných predmetov si študent musí zapísať najmenej jeden kurz s psychologickým zameraním.
Predmety K-VUZde017 až 022 majú pedagogické zameranie;
Predmet K-VUZde023 má kultúrne zameranie;
Predmety K-VUZde024 až 027 majú psychologické zameranie;
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/K-VUZde018/16
| Andragogika | ! | 2 | 2S | H | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/K-VUZde017/16
| Pedeutológia | ! | 2 | 2S | H | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/K-VUZde019/16
| Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 | ! | 2 | 2S | H | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/K-VUZde021/16
| Integratívna/inkluzívna pedagogika | ! | 2 | 2S | H | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/K-VUZde020/16
| Aktivizujúce edukačné metódy | ! | 2 | 2S | H | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/K-VUZde022/16
| Tvorba a hodnotenie učebníc | ! | 2 | 2S | H | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/K-VUZde024/16
| Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 | ! | 2 | 2S | H | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/K-VUZde023/16
| Religionistika | ! | 2 | 2S | H | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/K-VUZde025/16
| Psychologická analýza školských výchovných situácií | ! | 2 | 2S | H | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/K-VUZde027/16
| Poruchy učenia a správania | ! | 2 | 2S | H | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/K-VUZde026/16
| Poruchy detského vývinu | ! | 2 | 2S | H | 2, 3 | Z |
| |
PdF.KPg/K-VUZde017/16
| Pedeutológia | ! | 2 | 2S | H | 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/K-VUZde018/16
| Andragogika | ! | 2 | 2S | H | 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/K-VUZde019/16
| Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 | ! | 2 | 2S | H | 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/K-VUZde020/16
| Aktivizujúce edukačné metódy | ! | 2 | 2S | H | 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/K-VUZde021/16
| Integratívna/inkluzívna pedagogika | ! | 2 | 2S | H | 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/K-VUZde022/16
| Tvorba a hodnotenie učebníc | ! | 2 | 2S | H | 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/K-VUZde023/16
| Religionistika | ! | 2 | 2S | H | 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/K-VUZde024/16
| Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 | ! | 2 | 2S | H | 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/K-VUZde025/16
| Psychologická analýza školských výchovných situácií | ! | 2 | 2S | H | 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/K-VUZde026/16
| Poruchy detského vývinu | ! | 2 | 2S | H | 2, 3 | L |
| |
PdF.KPg/K-VUZde027/16
| Poruchy učenia a správania | ! | 2 | 2S | H | 2, 3 | L |
| |
|