Blok -
Povinné predmety |
Min.
31
Kreditov
|
platné len pre študentov so začiatkom štúdia do AR15/16
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KSJL/M-SL-ka103/09
| Gramatická interpretácia textu | | 3 | 2P | H | 2 | Z |
| Kačala |
PdF.KSJL/M-SL-ka104/12
| Rétorika | | 2 | 2S | S | 2 | Z |
| |
PdF.KSJL/M-SL-ka107/12
| Literárny romantizmus | | 4 | 2P | S | 2 | Z |
| Sliacky |
PdF.KSJL/M-SL-ka101/09
| Vývin slovenského jazyka a dialektológia | | 4 | 2P | H | | Z |
| Kačala |
PdF.KSJL/M-SL-ka105/09
| Literatúra 9. - 18. storočia | ! | 4 | 2P | S | | Z |
| Blažencová |
PdF.KSJL/M-SL-ka108/09
| Didaktika jazyka a slohu | ! | 3 | 3P | S | | Z |
| Horváthová |
PdF.KSJL/M-SL-ka102/09
| Súčasný spisovný jazyk | ! | 4 | 2P | H | | L |
| Pavlovič |
PdF.KSJL/M-SL-ka104/12
| Rétorika | ! | 2 | 2S | S | | L |
| |
PdF.KSJL/M-SL-ka106/12
| Literárny klasicizmus a preromantizmus | ! | 4 | 2P | S | | L |
| Blažencová |
PdF.KSJL/M-SL-ka109/09
| Didaktika literatúry | | 3 | 2P | H | | L |
| Faithová |
Blok -
platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
Min.
26
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KSJL/M-SLOde001/16
| Didaktika jazyka a slohu | | 4 | 1P + 2S | S | 1 | Z |
| Horváthová |
PdF.KSJL/M-SLOde002/16
| Dejiny staršej literatúry | | 3 | 2P | S | 1 | Z |
| Sliacky |
PdF.KSJL/M-SLOde003/16
| Didaktika literatúry | | 4 | 1P + 2S | S | 1 | L |
| Faithová |
PdF.KSJL/M-SLOde004/16
| Dejiny literárneho klasicizmu a romantizmu | | 4 | 2P | S | 1 | L |
| Bátorová |
PdF.KSJL/M-SLOde005/16
| Súčasný spisovný jazyk | ! | 4 | 2P | S | 2 | Z |
| |
PdF.KSJL/M-SLOde006/16
| Základy jazykovej kultúry | ! | 3 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KSJL/M-SLOde007/16
| Dejiny literárneho realizmu | ! | 4 | 2P | S | 2 | Z |
| |
Blok -
platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
Min.
26
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KHV/M-HU-de001/15
| Dejiny slovenskej hudby 20. a 21. storočia | | 4 | 2P | S | 1 | Z |
| Matej |
PdF.KHV/M-HU-de002/15
| Hudobno-pedagogický projekt – hra na hudobnom nástroji I | | 4 | 1P + 1S | H | 1 | Z |
| Bálešová |
PdF.KHV/M-HU-de003/15
| Hudobná analýza I | | 4 | 2P | S | 1 | L |
| Matej |
PdF.KHV/M-HU-de004/15
| Hudobno-pedagogický projekt - hra na hudobnom nástroji II | | 5 | 1P + 1S | H | 1 | L | PdF.KHV/M-HU-de002/15
| Boroš |
PdF.KHV/M-HU-de005/15
| Hudobná analýza II | | 4 | 2P | S | 2 | Z | PdF.KHV/M-HU-de003/15
| Matej |
PdF.KHV/M-HU-de006/15
| Hudobno-pedagogický projekt - hra na hudobnom nástroji III | | 5 | 1P + 1S | H | 2 | Z | PdF.KHV/M-HU-de004/15
| Boroš |
Blok -
platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
18
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-VUZde001/15
| Pedagogická diagnostika | | 2 | 2PS | S | 1, 2 | Z |
| Kuruc |
PdF.KPg/M-VUZde002/15
| Metodológia pedagogického výskumu | | 2 | 2PS | S | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde003/15
| Filozofická antropológia a axiológia | | 2 | 2P | H | 1, 2 | Z |
| Malík |
PdF.KPg/M-VUZde001/15
| Pedagogická diagnostika | | 2 | 2PS | S | 1, 2 | L |
| Kuruc |
PdF.KPg/M-VUZde002/15
| Metodológia pedagogického výskumu | | 2 | 2PS | S | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde003/15
| Filozofická antropológia a axiológia | | 2 | 2P | H | 1, 2 | L |
| Malík |
PdF.KPg/M-VUZde005/15
| Pedagogická prax 2 (A) | | 2 | 2tX | H | 1 | L |
| Faithová, Strakoš |
PdF.KPg/M-VUZde006/15
| Pedagogická prax 2 (B) | | 2 | 2tX | H | 1 | L |
| Faithová, Strakoš |
PdF.KPg/M-VUZde004/15
| Seminár k diplomovej práci | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde007/15
| Pedagogická prax 3 (A) | | 3 | 3tX | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde008/15
| Pedagogická prax 3 (B) | | 3 | 3tX | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde004/15
| Seminár k diplomovej práci | | 2 | 2S | H | 2 | L |
| |
označenie A pri praxiach platí pre jednu odborovú špecializáciu v kombinácii, označenie B pre druhú (podľa skratky študijného programu)
|
|
Blok -
Skupina A - získať min. 6 kreditov |
Min.
6
Kreditov
|
platné len pre študentov so začiatkom štúdia do AR15/16
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KSJL/M-SL-ka216/09
| Pravopisné cvičenia | ! | 2 | 2C | H | 2 | Z |
| Dziviaková |
PdF.KSJL/M-SL-ka211/09
| Jazykovo-historický rozbor | ! | 2 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KSJL/M-SL-ka212/09
| Základy slavistiky a staroslovienčiny | | 2 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KSJL/M-SL-ka214/12
| Vybrané problémy z didaktiky jazyka a slohu | ! | 2 | 2S | S | | Z |
| |
PdF.KSJL/M-SL-ka215/09
| Sémantická syntax | | 2 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KSJL/M-SL-ka212/09
| Základy slavistiky a staroslovienčiny | ! | 2 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KSJL/M-SL-ka213/09
| Moderné lingvistické teórie | ! | 2 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KSJL/M-SL-ka215/09
| Sémantická syntax | ! | 2 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KSJL/M-SL-ka216/09
| Pravopisné cvičenia | | 2 | 2C | H | | L |
| Dziviaková |
Blok -
Skupina B - získať min. 6 kreditov |
Min.
6
Kreditov
|
platné len pre študentov so začiatkom štúdia do AR15/16
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KSJL/M-SL-ka223/09
| Seminár z literárneho romantizmu | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KSJL/M-SL-ka225/09
| Literárnokritický seminár | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KSJL/M-SL-ka225/09
| Literárnokritický seminár | ! | 2 | 2S | H | 2 | L |
| |
PdF.KSJL/M-SL-ka221/09
| Seminár zo staršej literatúry | ! | 2 | 2S | H | | Z |
| |
PdF.KSJL/M-SL-ka222/09
| Seminár z literárneho klasicizmu | | 2 | 2S | H | | L |
| |
PdF.KSJL/M-SL-ka224/09
| Seminár z didaktiky slovenskej literatúry | | 2 | 2S | H | | L |
| |
Blok -
platnosť od AR 16/17 - skupina 1 - denné štúdium |
Min.
4
Kredity
|
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KSJL/M-SLOde010/16
| Vývin slovenského jazyka a dialektológia | ! | 2 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KSJL/M-SLOde011/16
| Dejiny spisovnej slovenčiny | | 2 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KSJL/M-SLOde014/16
| Pravopisné princípy v slovenskom jazyku II | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KSJL/M-SLOde016/16
| Komplexný jazykový rozbor | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KSJL/M-SLOde017/16
| Rétorika | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
Blok -
platnosť od AR 16/17 - skupina 2 - denné štúdium |
Min.
6
Kreditov
|
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KSJL/M-SLOde012/16
| Seminár zo staršej literatúry | | 2 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KSJL/M-SLOde013/16
| Literárnokritický seminár | ! | 2 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KSJL/M-SLOde015/16
| Seminár z literárneho klasicizmu a romantizmu | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KSJL/M-SLOde018/16
| Seminár z literárneho realizmu | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KSJL/M-SLOde019/16
| Porovnávacia literárna veda | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
Blok -
platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
Min.
10
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KHV/M-HU-de009/15
| Hudobná psychológia | ! | 2 | 2P | H | 1 | Z |
| |
PdF.KHV/M-HU-de010/15
| Úvod do hudobnej analýzy | | 2 | 2P | S | 1 | Z |
| Matej |
PdF.KHV/M-HU-de011/15
| Hra v ansámbli I | | 2 | 1C + 1S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KHV/M-HU-de012/15
| Zborový spev a dirigovanie I | | 2 | 2CS | H | 1 | Z |
| |
PdF.KHV/M-HU-de013/15
| Hudobné softvéry | | 2 | 2CS | H | 1 | Z |
| |
PdF.KHV/M-HU-de014/15
| Hudobná estetika | | 2 | 2P | S | 1 | L |
| Šuba |
PdF.KHV/M-HU-de015/15
| Vybrané kapitoly z dejín hudby I | | 2 | 2P | H | 1 | L |
| Matej |
PdF.KHV/M-HU-de016/15
| Zborový spev a dirigovanie II | | 2 | 2CS | H | 1 | L | PdF.KHV/M-HU-de012/15
| |
PdF.KHV/M-HU-de017/15
| Multimédia | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KHV/M-HU-de018/15
| Hra v ansámbli II | | 2 | 1C + 1S | H | 1 | L | PdF.KHV/M-HU-de011/15
| |
PdF.KHV/M-HU-de019/15
| Seminár k hudobnej analýze I | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KHV/M-HU-de021/15
| Vybrané kapitoly z dejín hudby II | | 2 | 2P | H | 2 | Z |
| Matej |
PdF.KHV/M-HU-de022/15
| Zborový spev a dirigovanie III | ! | 2 | 2CS | H | 2 | Z | PdF.KHV/M-HU-de016/15
| |
PdF.KHV/M-HU-de023/15
| Hra v ansámbli III | | 2 | 1C + 1S | H | 2 | Z | PdF.KHV/M-HU-de018/15
| |
PdF.KHV/M-HU-de024/15
| Seminár k hudobnej analýze II | | 2 | 2S | H | 2 | Z | PdF.KHV/M-HU-de019/15
| |
Blok -
platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
4
Kredity
|
Študent si vyberá povinne voliteľné predmety v rozsahu minimálne 4 kredity z ponuky fakulty, na ktorej študuje jednotlivé špecializácie, alebo z ponuky ktorejkoľvek fakulty Univerzity Komenského, ktorá realizuje učiteľské študijné programy.
Z ponuky povinne voliteľných predmetov si študent musí zapísať najmenej jeden kurz s psychologickým zameraním.
Predmety M-VUZde010 až 015 majú pedagogické zameranie;
Predmet M-VUZde016 má kultúrne zameranie;
Predmety M-VUZde017 až 020 majú psychologické zameranie;
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-VUZde010/15
| Pedeutológia | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde011/15
| Andragogika | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| Vážanský |
PdF.KPg/M-VUZde012/15
| Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 | | 2 | 24sC | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde013/15
| Aktivizujúce edukačné metódy | | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde014/15
| Integratívna/inkluzívna pedagogika | | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde015/15
| Tvorba a hodnotenie učebníc | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde016/15
| Religionistika | | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde017/15
| Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 | ! | 2 | 24sS | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde018/15
| Psychologická analýza školských výchovných situácií | | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde019/15
| Poruchy detského vývinu | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde020/15
| Poruchy učenia a správania | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde010/15
| Pedeutológia | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde011/15
| Andragogika | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| Vážanský |
PdF.KPg/M-VUZde012/15
| Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 | | 2 | 24sC | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde013/15
| Aktivizujúce edukačné metódy | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde014/15
| Integratívna/inkluzívna pedagogika | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde015/15
| Tvorba a hodnotenie učebníc | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde016/15
| Religionistika | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde017/15
| Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov 2 | | 2 | 24sS | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde018/15
| Psychologická analýza školských výchovných situácií | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde019/15
| Poruchy detského vývinu | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde020/15
| Poruchy učenia a správania | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
|