Blok -
Povinné predmety |
Min.
35
Kreditov
|
platnosť do začiatku štúdia v AR 15/16
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPsPp/M-PSYka001/09
| Psychodiagnostika | ! | 4 | 2C + 1P | H | | Z |
| Glasová, Felcanová |
PdF.KPsPp/M-PSYka006/09
| Základy psychoterapie | | 3 | 2P | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka011/09
| Základy neuropsychológie | | 3 | 2P | H | 2 | Z |
| Hamranová |
PdF.KPsPp/M-PSYka002/09
| Školská psychológia | | 5 | 4PS | S | | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka003/09
| Didaktika psychológie | | 4 | 3PS | S | | Z |
| Sokolová |
PdF.KPsPp/M-PSYka004/09
| Psychologické a výchovné poradenstvo | | 4 | 2C + 1P | H | | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka005/09
| Klinická psychológia | | 3 | 2P | S | | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka008/09
| Psychológia manažmentu | | 2 | 2PS | H | | Z |
| Šramová |
PdF.KPsPp/M-PSYka007/11
| Sociálno-psychologický tréning (2) | ! | 2 | 22sC | H | | Z |
| Šramová |
PdF.KPsPp/M-PSYka009/09
| Kariérové poradenstvo | | 2 | 2CP | H | | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka010/09
| Modelovanie poradenského procesu | ! | 3 | 2C | H | | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka001/09
| Psychodiagnostika | | 4 | 2C + 1P | H | | L |
| Glasová, Felcanová |
PdF.KPsPp/M-PSYka002/09
| Školská psychológia | ! | 5 | 4PS | S | | L |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka003/09
| Didaktika psychológie | | 4 | 3PS | S | | L |
| Sokolová |
PdF.KPsPp/M-PSYka004/09
| Psychologické a výchovné poradenstvo | ! | 4 | 2C + 1P | H | | L |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka005/09
| Klinická psychológia | ! | 3 | 2P | S | | L |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka006/09
| Základy psychoterapie | ! | 3 | 2P | H | | L |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka007/11
| Sociálno-psychologický tréning (2) | | 2 | 22sC | H | | L |
| Šramová |
PdF.KPsPp/M-PSYka009/09
| Kariérové poradenstvo | ! | 2 | 2CP | H | | L |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka010/09
| Modelovanie poradenského procesu | | 3 | 2C | H | | L |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka011/09
| Základy neuropsychológie | | 3 | 2P | H | | L |
| Hamranová |
Blok -
platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
Min.
26
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPsPp/M-PSYde001/16
| Školská psychológia | | 4 | 2P + 2S | S | 1 | Z |
| Vernarcová |
PdF.KPsPp/M-PSYde002/16
| Klinická psychológia | | 3 | 2P | S | 1 | Z |
| Glasová |
PdF.KPsPp/M-PSYde003/16
| Základy psychoterapie | | 3 | 2PS | H | 1 | Z |
| Andreánska |
PdF.KPsPp/M-PSYde004/16
| Didaktika psychológie | | 4 | 2P + 2S | S | 1 | L |
| Sokolová |
PdF.KPsPp/M-PSYde005/16
| Sociálno-psychologický výcvik II. | | 2 | 26sC | H | 1 | L |
| Lemešová, Šramová |
PdF.KPsPp/M-PSYde006/16
| Psychodiagnostika | | 3 | 2CP | S | 1 | L |
| Glasová |
PdF.KPsPp/M-PSYde007/16
| Psychologické a výchovné poradenstvo | ! | 3 | 2P | S | 2 | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYde008/16
| Kariérové poradenstvo | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYde009/16
| Metodika vedenia sociálno-psychologického tréningu | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
Blok -
platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
Min.
26
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KVV/M-VU-de001/15
| Teória a filozofia vizuálneho umenia | | 4 | 3PS | S | 1 | Z |
| Moza, Kvasnicová |
PdF.KVV/M-VU-de003/15
| Maliarska tvorba | | 3 | 3PS | S | 1 | Z |
| Harangozó, Bergerová |
PdF.KVV/M-VU-de004/15
| Sochárske koncepty | | 3 | 3PS | H | 1 | Z |
| Drahoš, Šuda |
PdF.KVV/M-VU-de002/15
| Súčasné vizuálne umenie | | 3 | 3PS | S | 1 | L |
| Moza |
PdF.KVV/M-VU-de006/15
| Grafika, ilustrácia | | 3 | 3PS | S | 1 | L |
| Činovský |
PdF.KVV/M-VU-de007/15
| Výtvarná pedagogika 1 | | 4 | 2PS | S | 1 | L |
| Valachová |
PdF.KVV/M-VU-de005/15
| Intermédiá | | 3 | 3PS | S | 2 | Z |
| Breier, Sládek |
PdF.KVV/M-VU-de008/15
| Výtvarná pedagogika 2 | | 3 | 2PS | S | 2 | Z | PdF.KVV/M-VU-de007/15
| Valachová |
Blok -
platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
18
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-VUZde001/15
| Pedagogická diagnostika | | 2 | 2PS | S | 1, 2 | Z |
| Kuruc |
PdF.KPg/M-VUZde002/15
| Metodológia pedagogického výskumu | | 2 | 2PS | S | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde003/15
| Filozofická antropológia a axiológia | | 2 | 2P | H | 1, 2 | Z |
| Malík |
PdF.KPg/M-VUZde001/15
| Pedagogická diagnostika | | 2 | 2PS | S | 1, 2 | L |
| Kuruc |
PdF.KPg/M-VUZde002/15
| Metodológia pedagogického výskumu | | 2 | 2PS | S | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde003/15
| Filozofická antropológia a axiológia | | 2 | 2P | H | 1, 2 | L |
| Malík |
PdF.KPg/M-VUZde005/15
| Pedagogická prax 2 (A) | | 2 | 2tX | H | 1 | L |
| Faithová, Strakoš |
PdF.KPg/M-VUZde006/15
| Pedagogická prax 2 (B) | | 2 | 2tX | H | 1 | L |
| Faithová, Strakoš |
PdF.KPg/M-VUZde004/15
| Seminár k diplomovej práci | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde007/15
| Pedagogická prax 3 (A) | | 3 | 3tX | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde008/15
| Pedagogická prax 3 (B) | | 3 | 3tX | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde004/15
| Seminár k diplomovej práci | | 2 | 2S | H | 2 | L |
| |
označenie A pri praxiach platí pre jednu odborovú špecializáciu v kombinácii, označenie B pre druhú (podľa skratky študijného programu)
|
|
Blok -
Skupina B - získať min. 6 kreditov |
Min.
6
Kreditov
|
platnosť do začiatku štúdia v AR 15/16
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPsPp/M-PSYka017/11
| Psychologická analýza školských výchovných situácií | | 2 | 22sS | H | 2 | Z | PdF.KPsPp/M-PSYka002/09
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka019/09
| Základy psycholingvistiky | | 2 | 2P | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka022/09
| Psychológia trhu | | 2 | 2PS | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka024/09
| Komplexná špeciálnopedagogická diagnostika | ! | 2 | 2PS | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka018/11
| Psychologické techniky zvládania záťaže | ! | 2 | 22sC | H | | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka025/09
| Vývin detskej reči | ! | 2 | 2P | H | | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka017/11
| Psychologická analýza školských výchovných situácií | ! | 2 | 22sS | H | | L | PdF.KPsPp/M-PSYka002/09
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka018/11
| Psychologické techniky zvládania záťaže | ! | 2 | 22sC | H | | L |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka019/09
| Základy psycholingvistiky | ! | 2 | 2P | H | | L |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka020/09
| Základy logopédie pre psychológov | ! | 2 | 2P | H | | L |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka021/09
| Psychológia učenia sa cudzích jazykov | | 2 | 2PS | H | | L |
| Sokolová |
PdF.KPsPp/M-PSYka022/09
| Psychológia trhu | ! | 2 | 2PS | H | | L |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka023/09
| Štatistické metódy a techniky (2) | ! | 2 | 2C | H | | L |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka025/09
| Vývin detskej reči | ! | 2 | 2P | H | | L |
| |
Blok -
Skupina A - získať min. 4 kredity |
Min.
4
Kredity
|
platnosť do začiatku štúdia v AR 15/16
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPsPp/M-PSYka012/09
| Psychológia mentálne postihnutých | ! | 2 | 2PS | H | | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka013/09
| Psychológia osôb s narušenou komunikačnou schopnosťou | ! | 2 | 2PS | H | | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka014/09
| Psychológia sluchovo postihnutých | | 2 | 2PS | H | | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka015/09
| Psychológia telesne postihnutých, chorých a zdravotne oslabených | | 2 | 2PS | H | | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka016/09
| Psychológia zrakovo postihnutých | ! | 2 | 2PS | H | | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka012/09
| Psychológia mentálne postihnutých | ! | 2 | 2PS | H | | L |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka014/09
| Psychológia sluchovo postihnutých | ! | 2 | 2PS | H | | L |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYka015/09
| Psychológia telesne postihnutých, chorých a zdravotne oslabených | ! | 2 | 2PS | H | | L |
| |
Blok -
platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
Min.
10
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPsPp/M-PSYde012/16
| Tréning komunikačných a prezentačných zručností učiteľa | ! | 2 | 26sC | H | 1 | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYde013/16
| Aplikovaná sociálna psychológia | ! | 2 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYde014/16
| Psychológia trhu a reklamy | | 2 | 2PS | H | 1 | Z |
| Šramová |
PdF.KPsPp/M-PSYde015/16
| Psycholingvistika | | 2 | 2PS | H | 1 | Z |
| Groma |
PdF.KPsPp/M-PSYde016/16
| Krízová intervencia v škole | ! | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYde017/16
| Modelovanie poradenského procesu | | 2 | 2C | H | 1 | L |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYde018/16
| Digitálne technológie v psychológii a vyučovaní psychológie | ! | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYde019/16
| Psychologické techniky zvládania záťaže | ! | 2 | 26sC | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYde020/16
| Základy neuropsychológie | | 2 | 2P | H | 2 | Z |
| Hamranová |
PdF.KPsPp/M-PSYde021/16
| Štatistické metódy a techniky 2 | ! | 2 | 2C | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYde022/16
| Kvalitatívny výskum v sociálnych vedách | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
Blok -
platnosť od AR 15/16 - denné štúdium |
Min.
10
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KVV/M-VU-de011/15
| Arteterapia | | 2 | 2PS | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KVV/M-VU-de014/15
| Súčasné podoby maľby | | 3 | 3CS | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KVV/M-VU-de015/15
| Objekt a šperk | | 3 | 3CS | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KVV/M-VU-de017/15
| Vizuálna komunikácia | | 3 | 3CS | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KVV/M-VU-de012/15
| Súčasné umenie v strednej Európe | | 3 | 3S | H | 1 | L |
| |
PdF.KVV/M-VU-de016/15
| Grafické presahy | | 3 | 3CS | H | 1 | L | PdF.KVV/M-VU-de006/15
| Činovský |
PdF.KVV/M-VU-de017/15
| Vizuálna komunikácia | ! | 3 | 3CS | H | 1 | L |
| |
PdF.KVV/M-VU-de018/15
| Digitálny obraz | | 3 | 3PS | H | 1 | L |
| |
PdF.KVV/M-VU-de020/15
| Tvorivé laboratórium v krajine | | 3 | 39sSu | H | 1 | L |
| |
PdF.KVV/M-VU-de013/15
| Výtvarné projekty | | 2 | 2S | H | 2 | Z | PdF.KVV/M-VU-de007/15
| |
PdF.KVV/M-VU-de016/15
| Grafické presahy | | 3 | 3CS | H | 2 | Z | PdF.KVV/M-VU-de006/15
| Činovský |
PdF.KVV/M-VU-de019/15
| Intermediálna tvorba | | 3 | 3CS | H | 2 | L | PdF.KVV/M-VU-de005/15
| Breier |
Blok -
platnosť od AR 15/16 (blok pre uč. psychológie) - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
4
Kredity
|
Študenti a študentky uč. psychológie si nezapisujú predmety Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov II. a Poruchy detského vývinu.
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-VUZde011/15
| Andragogika | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| Vážanský |
PdF.KPg/M-VUZde010/15
| Pedeutológia | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde012/15
| Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 | | 2 | 24sC | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde013/15
| Aktivizujúce edukačné metódy | | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde014/15
| Integratívna/inkluzívna pedagogika | | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde015/15
| Tvorba a hodnotenie učebníc | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde016/15
| Religionistika | | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde020/15
| Poruchy učenia a správania | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde018/15
| Psychologická analýza školských výchovných situácií | | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde010/15
| Pedeutológia | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde011/15
| Andragogika | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| Vážanský |
PdF.KPg/M-VUZde012/15
| Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 | | 2 | 24sC | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde013/15
| Aktivizujúce edukačné metódy | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde014/15
| Integratívna/inkluzívna pedagogika | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde015/15
| Tvorba a hodnotenie učebníc | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde016/15
| Religionistika | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde018/15
| Psychologická analýza školských výchovných situácií | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde020/15
| Poruchy učenia a správania | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
Študent si vyberá povinne voliteľné predmety v rozsahu minimálne 4 kredity z ponuky fakulty, na ktorej študuje jednotlivé špecializácie, alebo z ponuky ktorejkoľvek fakulty Univerzity Komenského, ktorá realizuje učiteľské študijné programy.
Z ponuky povinne voliteľných predmetov si študent musí zapísať najmenej jeden kurz s psychologickým zameraním.
Predmety na PdF UK M-VUZde010 až 015 majú pedagogické zameranie;
Predmet M-VUZde016 má kultúrne zameranie;
Predmety M-VUZde017 až 020 majú psychologické zameranie;
|
|