Blok -
platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
Min.
26
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KSJL/M-SLOde001/16
| Didaktika jazyka a slohu | | 4 | 1P + 2S | S | 1 | Z |
| Horváthová |
PdF.KSJL/M-SLOde002/16
| Dejiny staršej literatúry | | 3 | 2P | S | 1 | Z |
| Sliacky |
PdF.KSJL/M-SLOde003/16
| Didaktika literatúry | | 4 | 1P + 2S | S | 1 | L |
| Faithová |
PdF.KSJL/M-SLOde004/16
| Dejiny literárneho klasicizmu a romantizmu | | 4 | 2P | S | 1 | L |
| Bátorová |
PdF.KSJL/M-SLOde005/16
| Súčasný spisovný jazyk | ! | 4 | 2P | S | 2 | Z |
| |
PdF.KSJL/M-SLOde006/16
| Základy jazykovej kultúry | ! | 3 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KSJL/M-SLOde007/16
| Dejiny literárneho realizmu | ! | 4 | 2P | S | 2 | Z |
| |
Blok -
platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
Min.
26
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPsPp/M-PSYde001/16
| Školská psychológia | | 4 | 2P + 2S | S | 1 | Z |
| Vernarcová |
PdF.KPsPp/M-PSYde002/16
| Klinická psychológia | | 3 | 2P | S | 1 | Z |
| Glasová |
PdF.KPsPp/M-PSYde003/16
| Základy psychoterapie | | 3 | 2PS | H | 1 | Z |
| Andreánska |
PdF.KPsPp/M-PSYde004/16
| Didaktika psychológie | | 4 | 2P + 2S | S | 1 | L |
| Sokolová |
PdF.KPsPp/M-PSYde005/16
| Sociálno-psychologický výcvik II. | | 2 | 26sC | H | 1 | L |
| Lemešová, Šramová |
PdF.KPsPp/M-PSYde006/16
| Psychodiagnostika | | 3 | 2CP | S | 1 | L |
| Glasová |
PdF.KPsPp/M-PSYde007/16
| Psychologické a výchovné poradenstvo | ! | 3 | 2P | S | 2 | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYde008/16
| Kariérové poradenstvo | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYde009/16
| Metodika vedenia sociálno-psychologického tréningu | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
Blok -
platnosť od AR 15/16 - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
18
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-VUZde001/15
| Pedagogická diagnostika | | 2 | 2PS | S | 1, 2 | Z |
| Kuruc |
PdF.KPg/M-VUZde002/15
| Metodológia pedagogického výskumu | | 2 | 2PS | S | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde003/15
| Filozofická antropológia a axiológia | | 2 | 2P | H | 1, 2 | Z |
| Malík |
PdF.KPg/M-VUZde001/15
| Pedagogická diagnostika | | 2 | 2PS | S | 1, 2 | L |
| Kuruc |
PdF.KPg/M-VUZde002/15
| Metodológia pedagogického výskumu | | 2 | 2PS | S | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde003/15
| Filozofická antropológia a axiológia | | 2 | 2P | H | 1, 2 | L |
| Malík |
PdF.KPg/M-VUZde005/15
| Pedagogická prax 2 (A) | | 2 | 2tX | H | 1 | L |
| Faithová, Strakoš |
PdF.KPg/M-VUZde006/15
| Pedagogická prax 2 (B) | | 2 | 2tX | H | 1 | L |
| Faithová, Strakoš |
PdF.KPg/M-VUZde004/15
| Seminár k diplomovej práci | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde007/15
| Pedagogická prax 3 (A) | | 3 | 3tX | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde008/15
| Pedagogická prax 3 (B) | | 3 | 3tX | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde004/15
| Seminár k diplomovej práci | | 2 | 2S | H | 2 | L |
| |
označenie A pri praxiach platí pre jednu odborovú špecializáciu v kombinácii, označenie B pre druhú (podľa skratky študijného programu)
|
|
Blok -
platnosť od AR 16/17 - skupina 1 - denné štúdium |
Min.
4
Kredity
|
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KSJL/M-SLOde010/16
| Vývin slovenského jazyka a dialektológia | ! | 2 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KSJL/M-SLOde011/16
| Dejiny spisovnej slovenčiny | | 2 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KSJL/M-SLOde014/16
| Pravopisné princípy v slovenskom jazyku II | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KSJL/M-SLOde016/16
| Komplexný jazykový rozbor | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KSJL/M-SLOde017/16
| Rétorika | | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
Blok -
platnosť od AR 16/17 - skupina 2 - denné štúdium |
Min.
6
Kreditov
|
platné len pre študentov so začiatkom štúdia od AR16/17
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KSJL/M-SLOde012/16
| Seminár zo staršej literatúry | | 2 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KSJL/M-SLOde013/16
| Literárnokritický seminár | ! | 2 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KSJL/M-SLOde015/16
| Seminár z literárneho klasicizmu a romantizmu | | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KSJL/M-SLOde018/16
| Seminár z literárneho realizmu | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
PdF.KSJL/M-SLOde019/16
| Porovnávacia literárna veda | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
Blok -
platnosť od AR 16/17 - denné štúdium |
Min.
10
Kreditov
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPsPp/M-PSYde012/16
| Tréning komunikačných a prezentačných zručností učiteľa | ! | 2 | 26sC | H | 1 | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYde013/16
| Aplikovaná sociálna psychológia | ! | 2 | 2S | H | 1 | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYde014/16
| Psychológia trhu a reklamy | | 2 | 2PS | H | 1 | Z |
| Šramová |
PdF.KPsPp/M-PSYde015/16
| Psycholingvistika | | 2 | 2PS | H | 1 | Z |
| Groma |
PdF.KPsPp/M-PSYde016/16
| Krízová intervencia v škole | ! | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYde017/16
| Modelovanie poradenského procesu | | 2 | 2C | H | 1 | L |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYde018/16
| Digitálne technológie v psychológii a vyučovaní psychológie | ! | 2 | 2S | H | 1 | L |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYde019/16
| Psychologické techniky zvládania záťaže | ! | 2 | 26sC | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYde020/16
| Základy neuropsychológie | | 2 | 2P | H | 2 | Z |
| Hamranová |
PdF.KPsPp/M-PSYde021/16
| Štatistické metódy a techniky 2 | ! | 2 | 2C | H | 2 | Z |
| |
PdF.KPsPp/M-PSYde022/16
| Kvalitatívny výskum v sociálnych vedách | ! | 2 | 2S | H | 2 | Z |
| |
Blok -
platnosť od AR 15/16 (blok pre uč. psychológie) - denná forma - komponent ZÁKLAD UČITEĽSTVA |
Min.
4
Kredity
|
Študenti a študentky uč. psychológie si nezapisujú predmety Sociálno-psychologický výcvik pre učiteľov II. a Poruchy detského vývinu.
|
Skratka | Názov | Akt. | Kredit | Rozsah | Ukonč. | Roč. | Sem. | Podmieňujúce | Vyučujúci |
PdF.KPg/M-VUZde011/15
| Andragogika | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| Vážanský |
PdF.KPg/M-VUZde010/15
| Pedeutológia | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde012/15
| Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 | | 2 | 24sC | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde013/15
| Aktivizujúce edukačné metódy | | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde014/15
| Integratívna/inkluzívna pedagogika | | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde015/15
| Tvorba a hodnotenie učebníc | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde016/15
| Religionistika | | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde020/15
| Poruchy učenia a správania | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde018/15
| Psychologická analýza školských výchovných situácií | | 2 | 2S | H | 1, 2 | Z |
| |
PdF.KPg/M-VUZde010/15
| Pedeutológia | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde011/15
| Andragogika | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| Vážanský |
PdF.KPg/M-VUZde012/15
| Tréning sociálnych zručností učiteľov 2 | | 2 | 24sC | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde013/15
| Aktivizujúce edukačné metódy | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde014/15
| Integratívna/inkluzívna pedagogika | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde015/15
| Tvorba a hodnotenie učebníc | ! | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde016/15
| Religionistika | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde018/15
| Psychologická analýza školských výchovných situácií | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
PdF.KPg/M-VUZde020/15
| Poruchy učenia a správania | | 2 | 2S | H | 1, 2 | L |
| |
Študent si vyberá povinne voliteľné predmety v rozsahu minimálne 4 kredity z ponuky fakulty, na ktorej študuje jednotlivé špecializácie, alebo z ponuky ktorejkoľvek fakulty Univerzity Komenského, ktorá realizuje učiteľské študijné programy.
Z ponuky povinne voliteľných predmetov si študent musí zapísať najmenej jeden kurz s psychologickým zameraním.
Predmety na PdF UK M-VUZde010 až 015 majú pedagogické zameranie;
Predmet M-VUZde016 má kultúrne zameranie;
Predmety M-VUZde017 až 020 majú psychologické zameranie;
|
|